To máte pravdu pane Nováku. Jenže jak to rozeznat, že jde o hrátky s kurzem nebo o důsledek krize? Burza je v tomto netransparentní. Vy si asi myslíte, že cena 2,2€ při Ipo byla také adekvátní a pokles na 0, 27€ byla zapříčiněná krizí? Ne, ne já si to nemyslím, IPO bylo přesně načasované a uměle nadhodnocené. Denny nasliboval hory doly, dividendy a růst. Za 4 měsíce, ale skuhral jak je doba zlá a že nemá ani korunu. On už půl roku před IPO musel vidět, že prodeje klesají a zisky mizí. Proto udělal IPO v tom zlomovém čtvrtletí, jelikož již za 3 bylo horší a on s předstihem 2 měsíce prodal za 52 Kč.
Příspěvky nebo odpovědi uživatele Thomas from Monticello
I Denny si myslí že je to přepálený
Proč Denny nekupuje akcie AAA ?
A jak to víš, že v Maďarsku nenakupuje? Pokud vím, tak při objednávká může broker nakupovat kde chce. Je to jen technický problém.
Proč Denny nekupuje akcie AAA ?
Aha, tak podfukář Skipy už od konce ledna 3 měsíce nenakupuje kvuli 2x oznámení výsledků. No Bobe to jsi mě zase rozesmál, ty analytiku. Zákon o podnikání na kapitálových trzích vůbec nic takové nestanovuje. Prodej před výsledky podléhá klauzuli o vnitřní informaci. Ta pokud to zjednoduším nestanovuje, žádnou přesnou lhůtu ani před ani po potom, co se z vnitřní informace stane informace veřejná. Konstatuje to obecně ve smyslu v přiměřené době nesmí insider kupovat či prodávat. Denny mohl bez problému minimálně celý únor nakupovat jak vzteklý, přesto nenakoupil ani kus. Bobe ty jsi snílek a tvé sny si přizpůsobuješ mimo realitu.
I Denny si myslí že je to přepálený
Skipy v aaa nikdy peníze na dividendy neměl a mít nebude. Chytáš se virtuálích nadějí Bobe.
Proč Denny nekupuje akcie AAA ?
Námořníku, co je tohle za masírku. Freefloat je zhruba 25% z počtu 67 milionu akcii. Kdyby Skipy kupoval 5 milionu akcií z 8 milonu jak píšeš je kurz už 2000Kč. Ty už nevíš čím by jsi to tady zmasíroval co, ale o těch svých nervíčkách nechceš ani slyšet.
I Denny si myslí že je to přepálený
Opční program byl i třeba na ecm a koukej jak to dopadlo. Opční program není vůbec žádné potvrzení o tom, že kurz bude růst. Jinak se koukni třeba do usa, tam díky krizi se nedalo spousty opčních programů realizovat.
I Denny si myslí že je to přepálený
Jaký tlachy, já tu na hlas přemýšlím. Bobe na tobě je jasný, že jsi v longu, i malé děcko pozná v jakési pozici. Ne každý je tak průhledný jako ty Namořníku z Hodonína. Já zatím v šortu nejsem a long mne nezajímá. Chápu, že si potřebuješ nějak obhájit, jiný názor, ale s kurzem akcie to nemá nic společného.
I Denny si myslí že je to přepálený
Právě, že jsem je procházel. Koncem ledna Denny nakoupil naposled. Denny nesedí u compu a nevyzobáva akcie sám. Má na to brokera, tomu dá objednávku a ten mu to hromadí apostupně připisuje na jeho účet. To je ten prostředník. Jdi někdy na pivo s nejakým makléřem nebo portfolio managerem, vysvětlí ti to, jak se hromadí akcie.
I Denny si myslí že je to přepálený
Hele tu oPerníkové chaloupce tam nemáš? Jaký prostředníci, Denny nenakupuje ani nikdo jiný.Jsi si nevšimnul, že od konce jeho nákupů poklesla likvidita na polovinu? Když někdo nakupuje, tak likvidita stoupá. Koukni znovu na graf, když Denny nakupoval kurz rostl a byl vyzobáván. Teď to drží naděje na výsledky. Pak dojde ke změně, doufám že UP.
I Denny si myslí že je to přepálený
Nevím jak ostatní, ale v šortu zatím nejsem. Nemám být důvod být nervózní, nejhorší variantou totiž je, že šort neotevřu. Nervózní musí být ten, kdo je v tomhle šitu naloženej pěkně do plných a jištěnej margarínem. Výsledky mohou být již v ceně a pokud nebudou silně nad očekáváním (trh má veliké nároky) tak jak znám plachý retajl, začne to tam házet. Ty nejslabší, ale možná nejchytřejší začnou prodávat už před zveřejněním. Druhá varianta je, že výsledky budou skvostné a akcie vystřelí kolem 28 Kč. Pak se začne prodávat tak jako tak. Pokud kurz začne klesat už před zveřejněním, pravděpodobně do šortu nestihnu jít. Pokud po výsledcích bude raketa, šortík otevřu.
I Denny si myslí že je to přepálený
Hele Námořníku z Hodonína, ty jsi fakt myslíš, že retajl je tak hloupý, aby věřil, že Denny teď nemůže nakupovat? Všechny možné důvody jsem již vypsal. Fakt si myslíš, že výsledky vyženou cenu na 30 Kč a Denny pak začne tahnout plnou parou vpřed z 30 na 40, přesto, že mohl nakoupit za 24-26?
Budu bohac
Lehce dobrat, je jako házet perly sviním. Tenhle zázračný papír, který láme rekordy, se musí brát do plných a na minimální kryti margarínku. Je to bezpečný jak stavebko, Denny je fakt machr, ten má takovéhle akcionáře nejraději :-)))
I Denny si myslí že je to přepálený
Bobe, stále jsi místním snílkům o ceně 100 Kč neprozradil, proč Denny nenakupuje? Je několik důvodů proč člověk nenakupuje.
A. Buď Denny nemá peníze, tomu nevěřím
B. Nedovoluje mu to zákon, ano ale těsně před výsledky.V únoru, březnu mohl nakupovat.
C. Nebo si Denny sám myslí, že současná cena je drahá a neodpovídá realitě. Jako insider, musí mít nejlepší přehled a ví, co přijde.
Bobe, obávám se, že C je správně.
Chcete přijít o své peníze ?? Investujte do AAA.
v pořádku tedy rozhodně cena 2€ Bobe nebyla. Denny v době vstupu na burzu už musel na 100% vědět, že minimálně následující půl roku bude silný a výrazný pokles. Jenže on mluvil o růstu. Lhal a je to dokazatelné. IPO bylo koncem září a ve 4. kvartálu již byl pokles jako blázen. Proč básnil o divi, když na ní nikdy neměl? Nastalo zklamání mezi navoněnou reklamou kolem IPO a realitou. Krize v tom hrála také svoji roli, ale ta přebrala štafetu až pod 20 Kč na 5 Kč. Do 20 to bylo na základě jalového a zfixlovaného fundamentu. Chceš to Bobe snad vyvracet? Výdyť ty sám jsi to pod IPO bral lopatama už od 48 Kč. Tehdy jsi to tady masíroval stejně jako dnes, tvůj nejsilnější argument bylo porovnání s Carmaxem. Tehdy se ti tu všichni posmívali. Doufám, že když ti to pak vyšlo, z 10-25 tak, že jsi alespoň trochu tu díru zaplácnul. Tak si dej teď pozor, ať to zase nezopakuješ.
Chcete přijít o své peníze ?? Investujte do AAA.
To je předpokládaný fakt a je potřeba z toho vyjít při spekulaci. Proto předpokládám, že otevřu šort až po výsledcích, až se hejlící natešení na tuto akcii vydají z posledních peněz a Denny to tam začne třeba sypat, aby koupil za 15 Kč.
Chcete přijít o své peníze ?? Investujte do AAA.
Tady je cena vyhnaná a podložená retajlem. Jestli se něco ve smyslu korekce semele, tak to pofrčí na 10 Kč. Retajl ani Bob nemají na to, to tady držet a nervy v podobě strachu o jejich penízky budou velit k porodeji. A Denny, ten se bude usmívat, chce přece ještě nakoupit 7%? Sám tam při propadu ještě přihodí, není nic lehčího než drbat retajl. Krásná ukázka bylo jeho IPO. Kdo mi vyvrátí, že cena 52 Kč nebyla férová?
Chcete přijít o své peníze ?? Investujte do AAA.
Bobe, stále jsi nám neobjasnil proč nemohl Denny v únoru a březnu nakupovat akcie? Zatím to vypadá, že pomýlené, smyšlené a upravené argumentu ukazují na tebe :-))
Květen se blíží : o ))) Proč nervozita ?? Máj měsíc šortů a lásky !
A proč Bob nemůže? Chápu, že cca měsíc před výsledkami nakupovat nebude, ale on nenakupoval ani v únoru a březnu. To přece mohl. Nebo někde vyprávěl, že bude nakupovat na 30? To sand ne. Nenakupuje, protože je aktuální kurz přepálený.
Květen se blíží : o ))) Proč nervozita ?? Máj měsíc šortů a lásky !
Bobe, doufám, že se nespoléháš na jalové řeči Skipyho instalatéra? Četl jsi ten rozhovor pár dní před IPO. Kde je divi, kde je slibovaný růst zisků. Podle Dennyho byla cena 2,2€ férová a naopak podhodnocená. Jak dlouho se to nad 50 Kč tehdy udrželo 1 den? Je to šizunk a jestli jsi mu svěřil peníze, tak bych to přehodnotil. Denny tehdy záměrně lhal a řeči o krizi je jen výmluva. On už před IPO věděl, že výsledky jsou špatný a aaa nemají finance. Lhal a hodil retajlu pěkné krmění, pak je nechal zhubnout. Jestli přijde korekce, tak 15 Kč je reálné dno.
Květen se blíží : o ))) Proč nervozita ?? Máj měsíc šortů a lásky !
Ne, ne ještě ať to pořádně vyroste. Byl bych spokojený s kurzem nad 30Kč.
Květen se blíží : o ))) Proč nervozita ?? Máj měsíc šortů a lásky !
A proč už 3 měsíce nenakapuje? Odpověď je jednoduchá, Denny si nemyslí, že mu to někam uteče. Na to se Bobe můžeš spolehnout.
Květen se blíží : o ))) Proč nervozita ?? Máj měsíc šortů a lásky !
Plný souhlas, Denny vydělá víc,když to pošle pod 20Kč. Zkusím se s ním svézt. Vidím, že jsem tu správně, zamilovaný retajl na akcii s nulovou likviditou. Tady to nedopadne dobře.
Skipy instalater alias Denny a jeho serioznost
Otázka (Jan, 14:04) -
Dobrý den. Plánujete vyplácení dividend? Dokážete již nyní odhadnout jejich výši? Děkuji.Odpověď (, 14:27) -
Plánujeme výplatu dividend v červnu 2008 az do výše 20 procent z nerozděleného zisku vytvořeného v roce 2007. Investoři budou tedy profitovat ze dvou čtvrtin roku 2007, které již uplynulyOtázka (Petr Smetek, 14:00) -
Dobrý den, nepřipadá Vám maximální cena €2,25 přehnaná? Očekávám, že několik dní, maximálně týdnů, bude cena na trhu podstatně nižší.Odpověď (, 14:10) -
Věříme, že cena je spravedlivá a fér z následujících důvodů. Zhodnocuje P/E racio na 16,3 za výsledky za rok 2006, a toto se bude snižovat podle výsledků v tomto roce. Odráží skutečnost, že společnosti jako Carmax byly obchodovány s P/E více než 20 a také to, že náš růstový potenciál je 2x vyšší než u Carmaxu. Kromě toho naše společnost disponuje zásobami vozidel v hodnotě zhruba 55 mil. EUR a nemovitostmi v hodnotě 45 mil. EUR. P/E je zvyšováno více než třemi sty zaměstnanci, kteří jsou v tréninkovém procesu pro dynamickou expanzi. Budeme růstovým titulem a jsme přesvědčeni, že dokážeme nalézt rovnováhu mezi ziskovostí a zaměřením na další růst. Všechny tyto důvody nás vedou k tomu, že uvedenou maximální cenu považujeme za adekvátníSkipy instalater alias Denny a jeho serioznost
Otázka (filini, 14:29) -
Dobrý den, měl bych na Vás dotaz. Chtěl jsem se zeptat, proč bych si měl koupit právě vaše akcie? DěkujiOdpověď (, 15:05) -
Protože si budete kupovat akcie společnosti, která má za sebou 15 let úspěšné historie, ověřený obchodní model, který je přenositelný na další trhy CEE a akcie firmy se silným a profesionálním managementem, který dosahuje výsledky. Budete tak mít možnost profitovat z rostoucího trhu a z plánovaného rozvoje AAA Auto. A také proto, že máme velmi atraktivní dividendovou politiku. Věříme, že cena akcií bude reflektovat naše hospodářské výsledky. Stejně jako řada zaměstnanců naší společnosti, kteří již investovali do našich akcií, věříme, že tyto prostředky budou dobře zhodnoceny.Skipy instalater alias Denny a jeho serioznost
Otázka (Karel Potměšil, 15:32) -
Neobáváte se, že by mohla v prvních dnech obchodování nastat situace, za předpokladu negativní nálady na trhu atd., že by mohly vaše akcie ne růst, ale naopak silně propadat?
Odpověď (Anthony James Denny, 15:55) -
Otázka (Pavel Novak, 14:34) -
Odpověď (, 15:20) -
Máme všechny důvody pro to se domnívat, že tento primární úpis akcií úspěšný bude. Čistě hypoteticky, pokud by k tomu došlo, vzhledem ke skutečnosti, že naše společnost dokáže vytvářet velký objem prostředků, znamenalo by to pouze zpomalení u některých kroků expanze.Otázka (Martin Petřík, 14:30) -
Dobrý den, nemáte představu jaká by mohla být upisovací cena? Váš osobní názor. DěkujiOdpověď (, 15:07) -
Samozřejmě, jsem přesvědčen, že již zmiňovaná cena 2,25 EUR za akcii je odpovídající.prozření bolí :o)
Asi jo, já stáhnul něco málo přes 30 tyček za 5 dní, mně to stačí. Mám obavy že Janek může řici, něco pozitivního a je to nad 70 co by dup. Nebo naopak to půjde úplně do kopru a ve Fiu mi nedokázali říci co by bylo, kdyby se na burze přestaly akcie obchodovat. Mně to stačilo i tak to byl velmi riskantní obchod.
Denny nenakupuje protože je to drahé.
No to nevím, já tu žádný zájemce o nákup neviděl. Spíš jsem se tu setkal s projevem nedůvěry v titul a v jeho náčelníka Dennyho. Výsledky budou pozitivní,až jak jsou v ceně zahrnuty to nedokáži odhadnout. Nějakou změnu nahoru bych ještě věřil. Zajímavý bude, co nastane v období po výsledcích. Okolo výsledků uvidím, jestli si nechám příležitost šortu utéct a nebo to risknu. Tahle akcie není až tolik o fundamentu, jelikož o ní institucionální investoři nemají zájem. Průměrný objem je tu 300 tisíc a tak ten kdo má 10-20 milionu si může s akcií dělat co chce. To je jediné co mne od šortu odrazuje. Pokud Denny bude chtít, vyžene to přes 30Kč nákupem za 3 miliony. Pokud ne, tak to sletí. Proti tomuhle byl šort na Ecm hračka. Musím to zde pozorovat. Že se Denny jako podvodník od zalepování vystřelených airbagů a stáčení tachometrů vypracoval, je jasné. Povýšil a nedokáži odhadnout co chystá. Je to lišák, vyděláva na všem.
prozření bolí :o)
No že už šort nemám a hledám další snad také úspěšné investiční příležitosti. Čez mi dělá radost, tady jsem o kurzu nad 900 měl představu až o prázdninách.
prozření bolí :o)
Přesně tak. Vidím, že ještě držíš šortík. To je se už rozhlížím zase o kousek dál :-)
Denny nenakupuje protože je to drahé.
Tak by nakupoval jak steklej. On vyčkává, něco se chystá. S jeho penězi a pidilikviditou si může s kurzem hrát jak bude chtít. 100 Kč nevěřím, ale povytáhnout to na 30 Kč to může. Spíš si myslím, že ale těch 7% bude kupovat nezi 18-22Kč a až potom to pústí výš.
Denny nenakupuje protože je to drahé.
Prosim tě, Bob ti to vysvětlí. určitě nemůže nakupovat například kvuli výsledkům, nebo že jako insider má vnitřní informace z první ruky a mohl by být později nařčen. Blbost. Naposled nakoupil koncem ledna, teď už se mu to zdá drahý a nebo ví, že kurz spadne.
Dluh AAA?
Díky. Je to tak jak píšeš, Denny má zároveň financující fond a zároveň majoritní podíl v obchodovatelné společnosti.Fond založil z peněz co dostal z IPO.Prodal za 52 Kč akcie i když věděl, že finanční výsledky v následujícím půl roce budou katastrofické. Jelikož to upisoval hlavně retajl, nikdo nic nenamítal. Část peněz pak do firmy vložil zpět za 4% ročně a za část nakoupil akcie zpátky mezi 8-24 Kč. Tohle Skipy instalatér nevymyslel sám, měl poradce. Jsem hrozně zvědav, jak to půjde teď dál. Výsledky budou skvělé, částečně budou již v ceně, ale další růst předpokládám. Já se na tuto firmu nekoukám z pohledu měsíců, ale zajímají mne geniální nápady Dennyho, jakou nadhodnotu dokáže vydělat. Vydělává i za cenu dramatických propadů ceny akcie. S tím Ruskem to bude další geniální tah. Nějaké varianty mne napadají.
Dluh AAA?
Ono je to to nejsnažší říci, že je někdo závistivec, co? Tak mi pověz komu co závidím? Nebo jsi v pozici a mé úvahy se ti nelíbí? Denny ať si dělá se svými penězi co chce, to já také a jistě ty také. Jenže já se tu bavím o akcii, která je veřejně obchodovatelná a v takových případech má být financování transparentní. O tom se většinou u společností na burze diskutuje. To jestli má Denny 4 bodyguardy, páč má od 1994 stihomam, že ho někdo oddělá a nebo 8 zlatý řetízky na krku, to je soukromá věc a to sem skutečně nepatří.
Dluhy AAA
Si všimni, že masírka Bob ani neuvedl kolik dluhu je na 1 kus akcie. Jen píše o zisku 3-3,5 na akcii. Věří v zisk okolo 9-10 milionů €. Podle mně bude zisk okolo 5-6 milionů €. K zadlužení kolem 35-45 milionů €. Krom toho mají Dennymu do konce roku 2012 zaplatit cca 12 milionů € závazek. Avízované expanze do Ruska, rostoucí ceny pohoných hmot, klesající ceny nových vozů a růst osobních dovozů kvuli sílíce koruně, to vše jsou rizikové faktory, které mají nezanedbatelný vliv na ziskovost. Nevím z čeho tahle akcie měla růst, leda tak ze samohonky retajlu. Jenže tomu dojde brzo financování a pokud nezačne Denny nakupovat, sesune se to jak domeček z karet podestlaný ledem. Denny kupovat nebude, naposled nakoupil před 3 měsící za cenu 24 Kč.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Ty máš i nadpřirozené možnosti. Když tak víš všechno, tak proč pak tu obhajuješ že to půjde nahoru. Seděl bych s rukama v klíně a třeba bych jen napsal, tak za týden v pátek ve 13 35 proběhne prodej lotu AAA za 25, 9 a kurz zavře na 26, 5. Majoritář začal nakupovat. Ty ale ani nevíš, že Denny už 3 měsíce nenakupuje a že díky tomu se propadly objemy obchodu na polovinu.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
To jsou kecy Bobe. Nebo ty vidíš Dennymu do hlavy? To že ty jsi něco přeješ, naznamená, že to tak bude. Denny to vymyslel dobře, vydělává na 3x. Pokud se mu bude hodit, aby šel kurz na 50 Kč tak to zařídí, pokud se mu však bude hodit, aby šel kurz na 10 Kč tak to taky zařídí. To co pro něho bude výhodnější tah, tak to zvolí. Obávám se, že s nákupy vlastních akcií to nebude tak horký. Jestli mám správné informace, tak 10 týdnů nenakoupil ani kus. Proč nenakupuje za současnou cenou, když je to tak výhodné? To bezpochyb brzo zjistíš. Zatím tady masíruj retajl o ceně nad 100 Kč. Retajl není zas tak blbý jak si myslíš.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Závidím mu, je chytrý. Opravdu vymyslel perpetum mobile, jak to tady někdo psal. Udělal IPO, prodal akcii za 52. Část utžených peněz půjšil za milion mesíčne na úrocích firmě, kterou předraženě prodal, akcie spadla na 5 Kč a část akcií koupil zpět. Vydělává na všech forntách, to je fakt. Jen nevím co ti akcionáři co nakupovali v IPO nebo před ním? Jak se na takovéhle jednání koukají. Proto do této akcie nikdo nejde, páč nemá důvěru. Nikdo neví, co Denny zase vymyslí, aby mu pár míčů přistálo na účtu. Může hnout kurzem neopodstatněně nahoru i dolu. Proto jsem zatím k investici do AAA zdrženlivý. To že je to podvod je jasný, ale neumím zatím rozklíčovat Dennyho další šach.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
dal jsem příklad v €, aby to bylo srovnatelné s Dennym. Denny půjčil taky AAA v €. Pokud tě zajímají Kč, tak zajdi třeba do GE, ta ti jako VIP klientovi nad 5 milionů dají garantovaný výnos 8-10% pokud jim to necháš 5 let, třeba u KB se s tebou budou bavit až od 10 míčů. Výnos je podobný. S igelitkou tam nechoď kup si na Aukru alespoň papírovou tašku za 100 Kč od LV. Tedy jestli víš co je zkratka LV, to teď frčí :-)
výborný nápad
skoro nemají co pronajmout ani prodat
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Ty furt stavíš tvé příspěvky na domněnkách, nikoliv faktech. Píšeš obecně ve prospěcvh tvé pozice. Ptám se už po 3. kolik ti vychází zadlužení AAA na 1 akcii a kolik odhaduješ zisk?
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Tak si nevěř. Mám peníze v Německu deponovaný na 5 let. Odnesu si o 33% v čistém více, než jsem vložil. To se nejdná o žádnou gigantní sumu, ale párset tisíc korun.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
6,5%
Banky se nezakecaj už brousí kosu.
Podle změny kurzu o 3% lze soudit, že to trh čekal
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Bobe, kolik vydělal Denny na IPO? Kam šly peníze? Kolik odhaduješ dluh na 1 akcii versus zisk na 1 akcii? To jsou konkrétní otázky, které je třeba vnímat a pokusit se znát odpověď. Říkám, že aaa smrdí hned od IPO a že je zde řada věcí, které nejsou košer. Denny využívá aaa ke svému obohacení o momentálně mu o kurz zas tolik nejde. On vydělává i bez ohledu na kurz, krom toho tahle firma je zadlužená na pokraji krachu. Opakuji, že nedávno nesplnila jeden ukazatel likvidity. Stejně jako ecm tak i aaa není možno prodat za cenu nad kurzem akcie na burze. Denny nemá možnost prodat v této době celou síť za více jak 10-15 Kč na akcii. Podle mých výpočtů tržní hodnota jeho podílů je někde kolem 450milionů. Proto příjem okolo 20 milionu ročně je pro něho nejvýhodnějším řešením. Kurz akcie ho momentálně nezajímá.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Jsem většinou tam, kde se nejvíc diskutuje :-)
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Já tunel kopat nemusím. Je to tu jasný. Jestli ty vidíš výhodu v tom, že majoritář pujčí 300 milionů společnosti kterou ovládá o 1-2% pod běžnou cenou standardních úvěrů, tak já v tom vidím šmelinu a střet zájmů. Tady něco smrdí a megomalonský růst kurzu to rozhodně nebude.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Zajdi někam do banky a řekni, že máš 300 milionu Kč a že je chceš zhodnotit po dobu 5 let. O 2% úroku nebude vůbec řeč, to máš zkreslený z tvýho přidruženého účtu k běžňáku, i tam ti tedy dají víc jak 2%. Tedy někde.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Ano je to tak. Prodal firmu v IPO za 52 Kč, uržené peníze jí pak půjčil na 4% úrok. Ipo načasoval perfektně přesně před krizí (špatné výsledky) a propadu akcií pomohl až na 6 Kč. Takže akcie co prodal za 52 Kč si pak začal mezi 7-15 Kč kupovat zpět. Takže co má teď, pěkné oslíšku otřes se.
1 9 TDI už jen z druhé ruky
Kolego, při vkladu 300 milionu Kč na dobu 5 let, máš lepší a výhodnější možnosti zhodnotit víc jak 4% ročně.
Dluh AAA?
Zhruba za týden ti to řeknu přesně. Teď to odhaduji na dluh okolo 12 Kč při zisku 2-3 kč na akcii. Někdo to nazývá silný růst zisku :-))))))))))))))))))))))))
Názory a diskuze
Burza Prime 16:19 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 666.00 | -2.06% |
ČEZ | 877.00 | -1.52% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 160.00 | +1.62% |
GEN DIGITAL | 580.00 | +0.52% |
GEVORKYAN | 256.00 | 0.00% |
KOFOLA CS | 304.00 | +0.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 784.50 | +0.32% |
MONETA MONEY BANK | 102.80 | +0.78% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 400.00 | +0.92% |
PHOTON ENERGY | 43.50 | +1.16% |
PILULKA LÉKÁRNY | 124.00 | -3.88% |
PRIMOCO UAV SE | 955.00 | +2.69% |
VIG | 771.00 | +1.72% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 03.07.2024 | |
USD americký dolar | 23.425 |
AUD australský dolar | 15.630 |
GBP britská libra | 29.764 |
BGN bulharský lev | 12.882 |
EUR euro | 25.195 |
HUF maďarský forint | 6.377 |
NOK norská koruna | 2.199 |
PLN polský zlotý | 5.860 |
CHF švýcarský frank | 25.932 |
TRY turecká lira | 71.896 |
Komodity online | ||
Ropa | 87.15 USD | 03.07 |
Zlato | 2354.97 USD | 03.07 |
Stříbro | 30.46 USD | 03.07 |
Káva | 223.55 USD | 03.07 |
Cukr | 20.52 USD | 03.07 |
Bavlna | 72.38 USD | 03.07 |