Příspěvky nebo odpovědi uživatele Robin.









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Robin.. Výpis příspěvků 601 až 650 (973)


přečíst (11) 31.07.07 20:17  Robin.  (114226)

čím víc se divi blíží tím víc asi bude Blbin zuřit a urážet :-)))

JSem poslal odkaz na tvé písmo mému grafologovi a nemohl se hodinu vychechtat. Prý jasná fobie z poklesu, výčitky z promeškaného prodeje za maximální cenu, známky schyzofrenie a nutkání zviditelnit své potřeby malého jedince. Na LOBOTOMII jsem tě objednal na 1.9.2007, máš se hlásit na klinice na Karláku u Dr.Lobocopa v 1. patře.v 7:00 hod.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 31.07.07 20:11  Robin.  (114226)

Robin IQ 136 max

a doprrdelle ted jsem se polil půllitrem Coly ty blbe ! :-) )) )))) můůhhehhehééééé to snad není možný ! Ty mě dnes už podruhé srazil na kolena smíchem :-))))) ty jsi vůůůl :-))))))) Blboune, já nepsal že nemůžou vyplatit víc než je zisk a ani že ne víc než 50kč ! Asi neumíš číst.. já psal že nemůžou vyplatit neomezeně vysokou divi, to je třeba plácnu 1000 kč na akcii, i kdyby ty peníze měli,ale není to z mé hlavy a nemám to ověřené, já tě upozornil na to, že to mám tady z fora, někdo to tady kdysi vysvětloval dsot fundovaně. Nic to ale NEMENÍ na tom, že podle analytiků nevbyplatí příští rok víc než 35 kč, to je klíčové a to se snažíš zase zpochybnit a popřít.Nevěříš pravdě,něvěříš odborníkům, věříš jen svému fanatismu a nekonečnému růstu, s takovým člověkem já si nemám co říct, pravděpodobně neporozumíš ani tomuhle co ti píšu,přestože je to dosti jednoduché.. Mě tvé urážky nevadí, urážíš spolu semnou i největší kapacity v oboru z celého světa,ale těm to neřekneš, co? K tomu IQ, víš ty vůbec jaký máš? Asi nevíš, co to znamená, když plácáš taková čísla. U psychologa mě naměřili po X hodinovém testu IQ 136, o tobě pochybuju, že máš alespon průměr. No, můžem si to někdy rozdat alespon v šachách. :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 31.07.07 19:57  Robin.  (114226)

dolůůů

http://www.fantozzi.wz.cz/img00002.htm tady je jasně vidět,že firma Klídek je moje dcera, která mě dodává grafy a naopak ode mě kupuje komentáře. Je to složitější, zeptej se mé mluvčí. Bohužel vedení firmy Klídek dělá trošku problémy, má svoji hlavu :-( Snaží se dělat komentáře a fušuje do něčeho, čemu vůbec nerozumí.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 31.07.07 19:25  Robin.  (114226)

Patria/KBC - Investiční doporučení

28.2.2007 Držet 531,00 !!!!!!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 31.07.07 19:16  Robin.  (114226)

dolůůů

http://www.cmit.cz/cz/services/sec/ta/detail.asp?TrDay=6525&ISIN=CZ0009093209 je to marné, i po poklesu 3x NEMÍT NEMÍT NEMÍT ! 580a42divi/výnos7.2% = 417a30divi/výnos7.2% Příští rok kurz = 417 kč
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 31.07.07 18:51  Robin.  (114226)

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/4950-alkoholismus

580a42divi/výnos7.2% = 417a30divi/výnos7.2% Příští rok kurz = 417 kč !
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 31.07.07 18:50  Robin.  (114226)

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/4950-alkoholismus

Ten kocor je ale debílek andílek, co mě pořád urážíš hnupe? Jaké žvásty? Mám ti odříkat všechny zákony z hlavy? Nevíš to ani ty, tak nekecej! Já jen vím, že se to tady probíralo a možná Honza, nebo někdo jiný vážený tady vysvětloval, limity dividendy, bohužel si více nepamatuju. Myslím, že neleze vyplatit neomezeně vysokou divi. 50 být může, to ano,ale pokud vím, tak jen určitý počet procent ze zisku. I kdyby měla XXX miliard k rozdělení, tak nemůže vyplatit XXX tisíc kč na akcie, když bude neadekvátní zisk..Už jsi si zjistil jak to je? Nebo to budeš jen vyvracet a nadávat jak kocor se vzteklinou? :-))))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 31.07.07 13:02  Robin.  (114226)

Robin IQ 30 max

blbe,to ste tady psali vy,kdysi
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 31.07.07 12:57  Robin.  (114226)

kocor IQ 90 max

Ahoj Sekáči, sejdem se na D5 při 250km/h :-) za 5 minut na 40. kilometru.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 31.07.07 12:55  Robin.  (114226)

kocor IQ 90 max

To se mě neptej, vy jste to tady psali, že divi nemůže být třeba 500 kč i kdyby ty peníze chtěli rozdat, an to je zákon..najdi si to sám, já nemám čas, jdu tůrovat. Pavle, jaká rychlokvaška, je to zralá dáma a neříkej že ti není sympatická, jen proto, že predikue co se ti nelíbí..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 31.07.07 12:46  Robin.  (114226)

kocor IQ 90 max

zatím nesmí, O2 má odstavený majetek. Budovy hodnota roste,ale až je prodají, tak hodnota peněz bude klesat. A co ta špatná kapitálová struktura? To bude zase zátěž :-( A akcionářům to nemůžou předat, velikost divi je limitovaná a prodejem se nikdy víc peněz nevyčaruje, je to jen transformace, tohle vůbec nevnímám pozitivně, divi je jasná, analytici čekají od 30 do 35, viz. : 580a42divi/výnos7.2% = 417a30divi/výnos7.2% Příští rok kurz = 417 kč !
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 31.07.07 12:40  Robin.  (114226)

kocor IQ 90 max

http://spock.iuw.fh-darmstadt.de/2.Kongresstag/Seite012.htm šikovná baba, já chodím na její přednášky ! podívej na fotky z poslední akce.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 31.07.07 12:33  Robin.  (114226)

kocor IQ 90 max

„Počítám s prudkou korekturou ve třetím čtvrtletí,“ říká analytička společnosti Helaba ve Frankfurtu nad Mohanem Gertrud Traud.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 31.07.07 12:24  Robin.  (114226)

kocor IQ 90 max

Jestli si myslíš, že dostaneš divi, tak jsi větší BLB než jse mdoufal ! :-)) Ty jsi tak povrchní a krátkozraký ! Tu divi by jsi dostal pouze v přípdě, že by kurz stagnoval,ale to se nestane, jestli nechápeš tohle, tak nemám slov !DIVI je jen vábnička pro hejly ! Když klesne kurz o 62 kč, tak ty za tu divi ještě doplatíš 20 kč, chápeš to? A jestli čekáš návrat na tyto ceny, tak to by se musel stát zázrak, tohel je divi titul a cena se odvijí jen od DIVI a ta bude příšté rok nižší, viz. : 580a42divi/výnos7.2% = 417a30divi/výnos7.2% Příští rok kurz = 417 kč !
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 31.07.07 12:21  Robin.  (114226)

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/4950-alkoholismus

kcore, nevíš, že fanatismus je špatný,at se jedná o cokoliv? Furt jsi čekal na cílovku tuším že 600,nebo pak 666, než jsi se pomátl na 800,ale to je jedno. Ty jsi té cílovce blízko, mohl jsi prodat na 620,ale ty jsi řekl NE, já jsem blb a já kvůli 40 kč, které mě chybí k mé prodejce, počkám na pokles na 400 kč! Jestli tohle není fanatismus, které je mimochodem potírán i vládou USA, tak už vůbec ničemu nerozumím. :-)))) jejda, já tad smíchy díky tobě pořád padám pod stůl heheh :-))))))))))))))))))))))
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 31.07.07 12:17  Robin.  (114226)

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/4950-alkoholismus

Pavle, i ty se snížíš jen ke kecům ? Tak se zamysli, co jsi napsal. Ani nevím na co reaguješ. Tak ty cítíš soucit? Ale nemám si to brát osobně jako vždy, že? Ani nedokážeš říct, s čím a proč nesouhlasíš, jen kecy jako vždy..---------------------580a42divi/výnos7.2% = 417a30divi/výnos7.2% Příští rok kurz = 417 kč !
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 31.07.07 12:04  Robin.  (114226)

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/4950-alkoholismus

Ty jsi blb :-)) já to logicky a matematicky podložil co a proč jak bude ale ty plácáš blbiny :-)) Zentiva už má v ceně ty horší výseldky a dokonce podle všech soudných lidí, ten pokles přestřelil a nebyl adekvátní té zprávě, to ví každý, orpavdu. Zentiva jen UP,ale tady to půjde svinským krokem dolůůůůůůůů !!! DIVI srazí kurz na kolena a divi nedostanete, já to budu psát dokola dokud vám to nedocvakne. NA kurzu odevzdáte více, než vám dá divi, to je jasné jak facka ! Navíc k tomu pak tohle a je vymalováno: 580-42divi/7.2% = 417-30divi/7.2% Příští rok kurz = 417 kč !
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 31.07.07 11:37  Robin.  (114226)

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/4950-alkoholismus

Abstinent – odmítá z nějakého důvodu alkohol a vůbec ho nepije. Přítomnost tohoto jedince často vyvolává ve společnosti rozpakyKonzument – nevyhledává alk. nápoje pro jeho účinky ale pro chuť. Nečiní mu potíže abstinovat, ale nemá k tomu vlastně důvodPiják (Pijack) – lidí spadajících do této kategorie jsou v ČR bez nadsázky plné hospody. Jde zdejiž o účinky alkoholu – hlavně euforii a krátkodobou antidepresivní a antianxietické (potlačující úzkost) účinky .Alkoholik – Alkohol je pro tohoto jedince silná droga. Nerozlišuje druh nápoje – jde jen o procenta.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 31.07.07 11:36  Robin.  (114226)

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/4950-alkoholismus

Sekundární onemocněníjícnové varixyžaludeční vředyepileptické záchvaty i u dříve neepileptických osobnadměrné zatížení jater s jaterní cirhózou (vazivová přestavba jater), zvětšením jater, ev. rakovina jater z trvalé intoxikacepři poškození jater současné selhání ledvin jako hepatorenální syndrompři poškození jater může vzniknout gynekomastie (zvětšení prsů muže) v důsledku nelikvidace pohlavních hormonůvelmi často postižení slinivky břišní (chronický, akutní zánět nebo rakovina)vysoký krevní tlak (hypertenze)srdeční choroby (dilatační kardiomyopatie) - srdce se zvětší v důsledku velkého objemu
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 31.07.07 11:36  Robin.  (114226)

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/4950-alkoholismus

Motto: „Alkohol je pro lidský mozek tím, čím je písek v ložiscích stroje. Obojí znemožňuje pracovní výkon …“ (Thomas Alva EDISON)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 31.07.07 11:00  Robin.  (114226)

580-42divi/7.2% = 417-30divi/7.2%

fišto, nemůžu jít na Zentivu, nemusím sledovat, jak mě to roste a poroste,ale musím tady kompenzovat kocora, on nepřijal moji nabídku. Psal jsem mu, že nebudu tlačit dolů, když on přestane nahoru a on dnes tady dal mnoho příspěvku na podporu kurzu a to se mě šortákovi nelíbí a tak tlačím dolu, tady budu furt shortovat, dokud to nestáhnou z trhu ! Tak máte smolík :-) Ale nebojte, budu psát jen pravdu a čistou pravdu, matematuiku a logiku a samé fundované názory SXPERTů ! ------------------ 580-42divi/7.2% = 417-30divi/7.2% Příští rok kurz = 417 kč !
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 31.07.07 10:56  Robin.  (114226)

nejdražší akcie je O2

Romča: normálně nereaguju na sprosté a hloupé blbce,ale ty jsi tak porfláklá/ý, divím se, že s tebou někdo vůbec prohodí slovo. Prodělat na Uni 50% to jsem já nedokázal, že ti není hamba, každý by si to hodil, jen ty ne a jen tady drze a přitrouble exhibuješ :-/
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 31.07.07 10:48  Robin.  (114226)

580-42divi/7.2% = 417-30divi/7.2%

Pro natvrdlé, čím vyšší bude letos procentuální divi výnos - tím bude příští rok nižší kurz ! To je 10% čitá logika a matematika,ale uznávám, že trh se řídí i histerií, fanatismem a to může ty výpočty posunout trochu oběma směry. Rozhodně ale bude kurz za rok cca min. o 100 kč níže !
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 31.07.07 10:46  Robin.  (114226)

580-42divi/7.2% = 417-30divi/7.2%

Proč počítáš hrubou divi? Tu nedostaneš. Dostaneš 42,50 kč. Moje počty sedí: 580-42divi/7.2% = 417-30divi/7.2% Příští rok kurz = 417 kč !
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 31.07.07 10:44  Robin.  (114226)

počty

Klídku, kdybych přistoupil na tvé počty, tak by to bylo pro vás a o2 mnohem horší ! Počítej se mnou, sand se chytíš, je to základka 5. třída. Ty říkáš 8,59% výnos, tak tedy: 30divi:8,59%výnos X 100= 349 kč kurz. Já nevidím jediný důvod, proč by divi výnos v dalším roce měl být nějak výrazně vyšší, než je tomu letos, tohle je matematika, takhle O2 si cení investoři, tohle je divi titul, co chceš víc dodat?Ted dostaneš divi 42 kč,ale pak už nad 500 neprodáš,ani druhý den po divi..Ted je to na 580 - 50 = 530,ale padne to jak jsi říkal mnohem víc..tak možná to kolem 500 prodáš po RD, a pak už jen dolů..dokud se to nedostane na férovou cenu pro další malinkatou DIVI.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 31.07.07 10:37  Robin.  (114226)

580-42divi/7.2% = 417-30divi/7.2%

TOhle vím fakt jistě!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 31.07.07 10:36  Robin.  (114226)

580-42divi/7 2% = 417-30divi/7 2%

Klídku, nauč se počítat, divi je 50 hrubého a já počítal 15%, kde máš problém?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 31.07.07 10:29  Robin.  (114226)

počty

Letos 580 kurz a 42 divi to je výnos 7,2 % -----------------Příští rok bude divi max 35 kč hrubého, počítemě tedy čistého cca 30 kč a ted trochu matematiky: při stejném výnosu jako letos, tedy 7,2 % MUSÍ být kurz 417 kč !!!!!Logicky tedy počítejme s poklesem pod 400 kč během roku a návrat nad 400 před příští DIVI.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 31.07.07 10:24  Robin.  (114226)

nejdražší akcie je O2

Nedávno jsem tady dával tabulky expertů, O2 měla nejhorší potenciál, bylo to pod 1% za rok,ale já tomu nevěřím, nevěřím, že se to vrátí nad 600, tak hloupí už investoři snad nebudou.Po divi to bude VELKÉ FIASKO ! Kurz padne mnohem víc než o divi, to potvrdil i sám velkovezír KLIDK. Prý se bude hojně optimalizovat a co je horší, příští divi bude nižší než letos a s tím i kurz.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 30.07.07 14:13  Robin.  (95160)

Pruzkum trhu

Dnes je to 11. pokles v kuse, to jsem nečekal. Nevím, jestli dělám dobře,ale zatím nemám v plánu ani nákup první části. Chci vidět nejdříve nějaký náznak, že se propad zastavuje.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 30.07.07 13:55  Robin.  (95160)

chorvatsko blé a fuj

Víš co,s tím cukrem je to sranda..ale pokud to není blb, tak to mohla být recese. Já se nepovažuju za chudáka,ale když dávají v McDonalda na nálepku pití zdarma, za nějakou útratu, tak já jsem kupoval ty hambáče na vícekrát a třeba 3x jsem objel dokola,abych dostal 3x zdrama pití. S kamarádem jsme se tomu velice nasmáli, jaký to byl nápada. On je velmi bohatý a inteligentní člověk a říkal, že tohle by ho nenapadlo..Bylo pití a i velká sranda. S tím cukrem by mě to teda nebavilo,ale kde to žiješ, že ti nedají cukru kolik chceš? TO musím u nás v Tescu zkusit.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (6) 30.07.07 13:13  Robin.  (95160)

chorvatsko blé a fuj

Honzo, já bych i rád,ale trochu mě ti Italové otrávili s tím, co se nám tam stalo, jak víš..je to v lidech, já vím, nejsou všichni takoví,ale tam dole kolem Napoli je to hrůza a děs, cikáni jsou proti tomu dobří lidé.NEchápu pořád, že jsi to nezažil.Já jak víš i za jízdy nás přepadli :-( Moje žena nechce jet velkou dálku. Pošli mě ještě jednou ten odkaz na to místo a jestli můžeš tak i kontakt tady v čechách, kde se ten zájezd kupuje a já ji to navrhnu. Mě je jedno, jestli jedu 1, 2, nebo 4 tis. km. :-) Když to miluješ, není co řešit. Klídek to nechápe,ale když je řízení zábava a koníček, tak to vydržíš dělat podstatně déle v kuse, než třeba práci :-))PS: kdo by byl nervozní, o nic nejde, všichni doufám po mých radách čekají v klidu na konec korekce, nebo ne..? :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 30.07.07 12:25  Robin.  (95160)

chorvatsko blé a fuj

NEbyl,ale všude kde byl písek, co jsem byl, tak ne že by nebyla čistá voda,ale u břehu je kalná zvýřeným pískem, kdežto v Chorvatsku na balvanech je průzračná a je vidět i u břehu hluboku dolů..9 hodin je brnkačka, to pomalu stojím někdy v PRaze v zácpě :-))) Zeptejte se 12Honzy, jak se jede dlouho na jih Itálie..3x tak daleko..Já jsem zvyklej nejvíc na něco přes 4000 km v kuse bez spánku, užívám si to :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 30.07.07 12:19  Robin.  (95160)

debilita

Já trajekty miluju, užívám si to na palubě, opřený o zábradlí a ten pocit, mít u sebe stále auto, je super. I vlakem jsem jel v Alpách jednou vlakem :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 30.07.07 12:16  Robin.  (95160)

chorvatsko blé a fuj

JE fakt, že ikdyž jsou tam hezká místa, máš pravdu v tom, že je tam hodně betonu a kamení. Výhoda je jen v čisté vodě, to u písku není..Jezdí tam méně čechů, protože už je to pomalu omrzuje, tam se jezdí dlouho a je to blízko.Co is budeme povídat, třeba do Egypta to stojí pár korun, je to paráda a letecky rychlejší..Hodně lidí je tále konzervativních..Bude tam ale jezdit stále méně lidí, už jen kvůli tomu, že stoupá životní úroven a lidi mají na stále dražší zájezdy, chtějí i poznávat nová místa, je to přirozené a logické..Já tam pojedu, kvůli cestě,s holkou nechci jet dlouho, autem je to z Prahy na Istrii do 9 hodin a letecky nechci, nemám to rád..
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 30.07.07 11:50  Robin.  (95160)

debilita

Ano,skůtry chci zkusit už dlouho,ale nikde jsem půjčovny nenašel,ani v Itálii, ve Franici, v Egyptě..přitom vím, že tam někde musí být :-)) Bly bych rád za nějaké adresy, kde je najdu! Já tma stejně budu jezdit po okolí, nejméně obden pár set kilometrů kolem..já nevydržím na jednom místě.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 30.07.07 11:47  Robin.  (95160)

debilita

Tam se dostanu trajektem z Krku..? Na pevnině nic není,nebo na Cresu? Cres jsem projížděl, je to krásný ostrov a ta vůně..nevím co to bylo, asi šalvěj..mám raději otevřené moře a větší vlny..na tom Rabu, je ta pláž na straně k pevnině, nebo na straně k otevřenému moři?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 30.07.07 11:32  Robin.  (95160)

debilita

PAvle, mě nevadí, že piješ, alespon budu mít tady na burze díky tomu výhodu :-)) ale jen jsem tě chtěl upozornit, že to není zdravé, stejně jako splodiny a nebo obezita..tobě vadí jen to, co sám nepotřebuješ a to co požíváš, idkyž je to špatné, ti nevadí. Podle mě není fér, že alkoholici mají o tolik méně daněnou zábavu, než motoristi :-( KDyž jsi tady vystupoval proti motoristům, tak ti musím ukázat i tu druhou stranu..jaké to asi je, když nědko vystupuje proti tvým zábavičkám..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 30.07.07 11:26  Robin.  (95160)

debilita

Žádná zatáčka není blbá, blbý jsou jen lidi, kteří ji neprojedou :-) Ty budeš v Chorvatsku asi za měsíc..? Kde se tam přibližně pohybuješ? Já jsem uvažoval o Istrii, jestli mě tedy neukecáš na něco lešpího na jihu..Prosím tě, kde je tam písek nejseverněji? Já tamy byl vždy ny kamenech a ted bych chtěl kvůli holce písek..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 30.07.07 11:21  Robin.  (95160)

debilita

To zatížení by milo mělo být jen na škodlivé zboží. Cigarety jsou velice daněny a hlavním důvodem je ochránit ty závisláky před sebou samým. Akohol není o nic méně škodlivý, proč to tedy nedanit stejně? Dal jsem příklad ze severu Evropy, pokud vím, tak tam si alkohol jen tak snadno nekoupíš a nevím o tom, že by to tam ekonomicky nefungovalo. Dotace bych jim nedal,at pěstuí něco jiného,nebo at z toho dělají marmeládu, tu já rád :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 30.07.07 11:12  Robin.  (95160)

debilita

Já nevím, chodíš do nonstopu pravidelně a nevracíš se před 1 hod. ráno, přečti si definici alkoholika..vždyt se bez toho už ani neumíš bavit,ale to je tvoje věc, smutné je, že se to i mě týká.Kdo bude doplácet na tvé zdraví, mladá generace :-( Ty po pivu tloustneš, kromě zabíjení mozkových buněk ti to přináší i vyšší tlak a vyšší riziko infarktu, poškozuje ti to játra. Je to návykové, stejně jako drogy. Splodiny z aut, jsou nutné zlo, když chceš jezdit,ale neliju to do sebe (nečichám) záměrně a vědomě a dobrovolně, jako ty. Pijou jen slabí jedinci, málo kdo si dá pro chut jednu sklenku,to taky není tvůj případ, ty to neděláš asi ani kvůli zažehnání nějakých starostí, jako jiní lidi,ale asi ti to zachutnalo a spadl jsi do toho. Nezlob se,ale chodit skoro denně do nonstopu, pozdě v noci pít mnoho piv normální a zdravé není. Jestli věříš, že je to zdravé, tak to jsi opravdu chudák :-(
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 30.07.07 11:00  Robin.  (95160)

debilita

TO máš milo pravdu, at stojí Marska hodně, at si ji lidi kupují málo. Obezita je problém podobný tomu vašemu :-) Pokud někdo jí střídmě a pije střídmě, tak mu ty ceny nebudou vadit, to je nutné zlo. Vadit to bude těm velkoodběratelům.Nedávnu tu Pavel zbrojil proti motoristické veřejnosti, přestože si sám koupil ted novou nabušenou káru, káže vodu, pije víno a to i doslova. To je tak ubohý.. :-)))) on musí uvnitř sobě přiznat, že to škodí, opíjet se,ale jsou to jeho zájmy, tak je proti omezování alkoholu a naopak, protože nerad jezdí hodně km a rychleji, tak by omezoval tohle..Nejde přeci utvářet společnost jen polde vlastních zájmů.. :-( Jemu pořád chybí ta empatie, pochopení druhých, tolerance a mnoho dalšího :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 30.07.07 10:54  Robin.  (95160)

debilita

Já čekal, že mě alkoholici nepochopí,to mě nevadí,ale vem si, že se to jen otočilo, tobě vadí ty auta a mě zase alkohol a škodí oboje a vadí to všem. MYslíš, že mě do toho nic není? Mě to velmi otrvauje, když je potkám venku. Proč je to asi na severu zakázané a proč jsou tam tak čestní lidé, vše klape jak má..zcela jiná morálka. Pokud jsou ty peníze do kasy zbytečné, tak jsou stejně zbytečné jako každé jiné..to je blbý argument. Máš jiné zájmy než já,ale jsi sobec, který by zakazoval auta a nechápeš to z té druhé stránky. TO je prča, takhle si hájit alkohol, tvůj smysl života :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 30.07.07 10:41  Robin.  (95160)

debilita

Mě šokuje, že to víno zdraží jen tak málo, to je nehorázné, já bych to udělal jak na severu Evropy, klidně prohibici na ty naše alkoholiky, nejen že to škodí jejich zdraví,ale poškozují i ekonomiku, snižují výkonnost a jsou nemocní, zatěžují zdravotnictví :-( Pomalu se zakazuje kouření, drogy jsou zakázány stejně jako rychlá jízda a povinné jsou i pásy,aby se lidi nezranili, či nezabili v autě,tak nechápu proč je povolená metla lidstava, známý alkohol !?Já jak vidím někoho pod vlivem, jsem velmi agresivní. Zvrací to všude, perou se, bourají v autech, tvrdnou jim játra,nepřináší společnosti nic dobrého, nejefektivnější způsob jak to omezit je nehorázná cena,ale toho se jen tak nedočkáme..komu vadí 10 kč na lahvi? I 100 kč by bylo málo..vemte si kolik je dan na benzín a kolik na alkohol :-(
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 30.07.07 10:35  Robin.  (95160)

nejvetsi magor chatu

Díky, tobě taky přeji jen to dobré kamaráde ;-) Za měsíc pojedu autem přes moje milované Alpy na jih do Chorvatska, prodloužit si léto. Nemyslím si ale že to potřebuji kvůli psychice, jak jsi psal, já jsem orpavdu ted velmi rád, že jsem se dočkal lepších cen ve spadu. Ikdyž to tak nevypadá, nechce se mě věřit, že by ten pokles měl taky rychle zase skončit..s většími nákupy stále čekám.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 30.07.07 10:04  Robin.  (95160)

nejvetsi magor chatu

JAsně, když uděláš průšvih, tak to svedeš na jako že legraci :-))) to znám. No myslím, že rozdvojená osobnost je nejhorší věc :-( Který ty ted vlastně jsi? Já nevím, ty snad neumíš číst, jakou dovolenou, kdo mi ji dá a proplatí? Nezaměstnaný nemůže mít dovolenou. Já ani nechci dovolenou, když si ted užívám korekci, ty mě to fakt nepřeješ..nezávid mě štěstí a úspěch!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 30.07.07 09:52  Robin.  (95160)

nejvetsi magor chatu

Někdo si tady Franto myslí, že jsem snad jediný kdo si to myslí a jsem blázen..no ale já četl různá fora a třeba u Turka si několik úspěšných machrů myslí to samé a označují tuto situaci, kdy trhy vystoupily hrozně vysoko za nesmyslný úlet..mě je fuk kdo si co tady myslí. Tady jsou divný lidi,plácají blbiny, jednou šíleně negativní Klídek vystřídá na vyšších cenách extrémně pozitivní Klídkovo druhé já..mě už to nepřekvapuje,ale když nahodím fakt zajímavý námět k diskusi, tak se nikdo nechytne. Kašlu na vás, já se sem zase jen přijdu vychechtat,až budete víte kde.. :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (9) 30.07.07 00:44  Robin.  (95160)

2SATAN-k zenti

Já myslím, že to řekli citlivě a tomuhle nešlo předejít a naopak, kdyby nic neřekli, tak pak ten šok by ve výsledku spolu s korekcí dal dohromady větší pokles Z. Tak uvidíme, jak to bude pokračovat příští týden, kdyžtak se sejdeme na Zentivě, dobrou. Tady zase exhibují nějací blázni :-))) stačí napat korekce a už to jede, tohle je citlivé téma, pro lidi v pozici a reagují strašně podrážděně :-) je to sranda.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 30.07.07 00:17  Robin.  (95160)

2SATAN-k zenti

On to snad nemyslí zle,ale věří tomu a to je asi ještě horší..:-) Zase jsme se tady zbytečně vyhecoval, dnes půjdu dříve spát,abych ráno před 10h. vstal a neutekl mě ten výplach fanatiků :-) Periere, jak se ty díváš na to, že Zen.oznámila tu zprávu zorvna v této "zlé době"?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 29.07.07 23:30  Robin.  (95160)

2SATAN-k zenti

Ha,kocore, mě se nezbavíš, tady budu furt shortovat, neboj, ty zase prudíš růstem, růst nebo pokles, to jsou rovnocenné investiční strategie, každého věc ! Koukni na to z druhé strany! Nebud fanatik na růst a já přestanu na pokles. Navíc ty víš, že jsem čekal celkový pokles a nikdy že bude jen tady. Ty vidíš jen růst, to je hrozný fanatismus, vem si, že akcie nebude furt růst, přijde doba opravdového vrcholu a pak už jen dolů.Jen primitiv, si myslí, že jakákoliv akcie vyroste a že je to jen otázka času..ty doby budou pryč.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 11:27 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  660.00  -2.94% 
 ČEZ  886.00  -0.51% 
 ERSTE  1 152.50  +0.96% 
 GEN(NORTON)  580.00  +0.52% 
 GEVORKYAN  252.00  -1.56% 
 KB  784.00  +0.26% 
 KOFOLA  303.00  0.00% 
 MONETA  102.40  +0.39% 
 PHOTON  43.43  +0.99% 
 PILULKA  124.00  -3.88% 
 PM  15 280.00  +0.13% 
 PRIMOCO   940.00  +1.08% 
 VIG  767.00  +1.19% 
Komodity online
 Ropa 86.48 USD 11:04   
 Zlato 2344.22 USD 11:04   
 Stříbro 30.08 USD 11:04   
 Káva 225.29 USD 11:04   
 Cukr 20.61 USD 11:04   
 Bavlna 72.97 USD 11:04   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.