Příspěvky nebo odpovědi uživatele Nik.
Výpis
příspěvků
61
až
70
(79)
Zatracené chlazení
jo a jeste cidlo co je primo u termostatu je u benzinoveho motoru jen pro ridici jednotku(ma dva vystupy), aby mela comozna nejpresnejsi info...ale bohuzel ten diesel sem nikdy nevidel, tak ti k tomu vic nereknu..pokud tam mas nejakou ridici elektroniku, tak to bude s tim cidlem obdobne.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
jak to tak procitam, prijde mi ze nemas mozna ani tak moc problem s vodou jako s termocidlem, ktere hlasi teplotu teplomeru...mozna ze ta voda nema tech 130, jen ti blbne teplomer.nevim jak u TD ale ja ho mam (1.6DOHC)uprostred hlavy mezi svickama, kazdopadne je jen jednodratove, narozdil od ostatnich..zkus se podivat na jeho kontakt. Jinak vodni pumpa je radialni lopatkove cerpadlo, na nem snad neni co znicit..az na loziska a gufero..ale to by ti tekla voda na zem. A jeste cidlo na chladici bych nechal spat, pri souc.venkovni teplote a bezne jizde treba i po meste by se ventilator nemel vubec poustet , bezproblemu by mel stihat chladic jen naporove.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Re:Prosba o radu
Kdyz otevres zatku na dolevani oleje, tak se vetsinou divas primo na vacku, ktera se toci a tece po ni olej...takze taky caka na vsechny strany...to je celkem normalni, ze ti tece olej po motoru muze znamenat ze ti netesni kryt vacky a nebo pkud je to jen kolem te zatky tak jenom ta zatka...to musis presneji popsat. No a na petku kolem 3000 ot. muzes jet neco kolem 120 a to asi bude nermalni ze motor castecne ztraci vykon, hlavne protoze nad 110km/h prudce narusta odpor vzduchu..zase je otazka jak moc velka ztrata to je.......
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
kdybys v tom mel strikacku, tak asi tak 20-50 moznych zavad, ktere tady to delaji....ale v karburatoru se takova chyba snad ani vyskytnout nemuze
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
Chlapi trochu vas nechapu..pisete ze mate motor s karburatorem a pritom rozebirate problemy s ridici elektronikou,...pokud vim tak ty dve veci se navzajem vylucuji....bud ridici jednotka a problemy s ni a nebo karburator a zadne el.rizeni privodu paliva
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
Ze za jizdy ma chladic dole nizsi teplotu nez nahore je normalni paac se za jizdy rychlej ochlazuje a nahoru priteka tepla a dole odteka studena...kdyz tam vodu dlouho drzis proste se ochladi. Kdybys mel neco s pumpou nebo malo vody, spis by se ti to prehrivalo v klidu, kdyz jede motor na volnobeh a pumpa nema vykon a ne zajizdy...to vypada na termostat co se mu nechce otevirat i kdyz je novy:-(
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pro Maru - palivomer
pristi tyden je to porad lepsi nez nikdy:-) predem dik moc. pnikola@email.cz
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
pokud hledas ventil paliva na karburatoru, nejspis te k nemu dovede drat, kterych ke karburatoru hadam moc nevede...(ventil by mel byt primo na karbecu-nevim mam strikacku.ale zkousel si uz startovat s plynem?(ten ventil by mel otevirat privod benzinu jen pro volnobeh)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pro Maru - palivomer
No ze bych mel projet kontakty me napadlo, ale nechapu proc sam prestal ukazovat..jen sem odpojil r.j. Nema palivomer samostatnou pojistku schovanou nekde jinde? Tu knizku nemam a prave kvuli tem el. schematum bych ji bral...mebo aspon ty schema, hlavne zap. ridici jednotky...nemas je v nejake el. podobe? Zmerim jaky dava palivomer vystup a pak se uvidi.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kryt volantu
Ja mam stare tipo (88) a kryt volanku drzi jen na cca styrech napruzenych pliscich, takze staci ho chytit a sproste urvat :-) Pokud pod nim nic nemas (airbag) tak nema smysl ho lip pripevnovat si myslim
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: