Příspěvky nebo odpovědi uživatele Ivoš.
Výpis
příspěvků
61
až
80
(85)
nove auto
Čau Pavle, nedávno jsem kupoval Tipko, tak se mrkni na starší příspěvek s názvem "pozink", tam mi kluci docela dobře vše popsali. Mezi staršími příspěvky se také rozjela docela obsáhlá debata ohledně 1.7 D a 1.9 TD, myslím, že se tam probralo vše, co potřebuješ vědět.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Rozdíl mezi TD a TDS?
Zdravím, motor je stejný, liší se to pouze výbavou. Od roku 1991 se Tipa přeznačkovaly na S (centrál a el. okna) a SX (původní DGT + servo).
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tipko
V papírech je maximálka cca. 210. Díky moc, zkusím se na to podívat a potom dám vědět, jak jsem dopadl. Přeju hezký víkend a ještě jednou dík!!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tipko
Ještě bych chtěl upřesnit, že oblaka hutného bílého kouře, jako při prasklé hlavě to nejsou.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tipko
Za jízdy hulí jakoby bíle, až světle šedě. Když jsme to tůrovali na místě, šlo to až lehce do černa. Díky moc za rady Tome ! ! ! !
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tipko
Ty budíky jsou napravo a když tak nad tím uvažuju, tak já tam ani ekonoměr nemám. Taky přemýšlím nad tím, jestli je to čerpadlo v pořádku. Diagnostiku bych udělat mohl, ale ta cena. Teď jsem úplně bez peněz a dopadl jsem tak, že do práce jezdím dál 1.4 a 16 V mi stojí před barákem. Mám strach, že ten motor je v tahu, protože když se tůruje i na místě, tak docela hulí, opravdu jak diesel, když se na křižovatce odpálí na plný plyn. Co si o tom myslíš? Díky a zatím zdar!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tipko
Čau Tome, díky moc za odpověď. Ty volnoběžky jsou za studena v pohodě (900 rpm). Po zahřátí motoru blbnou tak, že občas vylítnou na 2000 rpm a jakmile sáhnu na plyn jdou dolů a chcípne to. Ve většině případů ale rovnou chcípne. Taky jsem si všiml, že při starování trvá docela dlouho, než čerpadlo natlakuje palivo, cvakne tak po 10 sekundách. A ještě k tomu oleji. Na stránce o tipu 2.0 16V jsem se dočetl, že průměrná spotřeba oleje na 1000 km je 1 l. Není to trochu moc? V 1.4 jsem od výměny do výměny nic nedoléval a má najeto 180000 km. A teď ještě z jiného soudku. Před časem se tu objevil přispěvek o podsvícení analogové přístrojovky, myslím, že to psal Jarda Kozák. Ve tmě je vidět opravdu velký kulový, otáč. a tach. se dá, ale ty budíky na teplotu oleje, tlak oleje atd. nejsou téměř vidět. To to udělali tak blbě chlapci v Turíně anebo tam prasklo pár žárovek?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Tipko
Čau Tipaři, tak nové Tipko už mi stojí před barákem, ale mé nadšení ze 150 HP netrvalo dlouho . . . . Jel jsem pro něj se švagrem z jižních Čech až na Teplicko. Celé jsme ho důkladně prolezli a vypadalo opravdu hezky (zachovalý interiér, pěkný lak, spodek a podběhy až na lehkou povrchovou rez v pořádku, motor má najeto 157000 km. Po nastartování za studena motor krásně držel volnoběh, při rozjezdu neškubal, krásně šel za plynem, táhl jako tryskáč. Zkušební jízda byla tak 2 - 3 km. Tak jsme ho vzali. Asi po ujetí 30 km se naskytla možnost tomu pořádně šlápnout na krk. Řídil švagr, dupnul podlahu za tři, já jsem jel za ním a sleduju, jak tipko začíná bílošedě pokuřovat z výfuku a smrdět, jak warťas. Okamžitě mi stoupl adrenalin do kritických hodnot, protože to vypadá, že papká olejíček. Nebudou v tahu pístní kroužky nebo podpálený ventily? Jakmile se pořádně prohřál motor, tak začaly blbnout volnoběžky. Buď při vyřazení vylítly na 2000 nebo to chcíplo. Na křižovatce jsem postřehl, že těsně před chcípnutím se naplno rozběhne čerpalo. Jakmile vychladne zase je vše ok. Můžete mi chlapi napsat, co si o tom myslíte? Já z toho mám docela depku. Díky moc!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Pozink
Díky moc, na ty podběhy a držáky nárazníků se určitě mrknu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Pozink
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jak je to s tím zinkováním na Tipech. Četl jsem starší příspěvky a někdo píše, že ho mají od začátku výroby a další zase, že od určitého roku. Mám totiž možnost koupit Tipko 2.0 16V z roku 1991 a pozink bych docela uvítal.Díky všem tipařům za odpověď!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tipko 2.0 16V
Čau lidi, poslední dobou usilovně sháním výše uvedené Tipko, ale bez úspěchu, byl jsem snad ve 30 bazarech a k mému údivu jsem narazil jen na dvě 1.4 v podivném stavu. Volal jsem i na pár inzerátů, ale pokaždé jsem měl smůlu. Nevíte náhodou někdo o nějakém na prodej v jižních Čechách? Dík za odpověď. Vivat Tipo!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dotaz
Naprosto s Tebou souhlasím, digitál je digitál. Ten počítač najetých kilometrů se podle mě vynulovat na stopro musí, protože když se zapne test na žárovky, rozsvítí se 188888, takže dvojku to neumí. Když jsem u toho testu, nechápu proč se rozsvítí všechno, kromě části s dobíjením, mazáním atd. Dělá to jen mně nebo to je tak správně?Zatím zdárek!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Dotaz
Tome, tak jsem zjistil, že digitály se přestaly vyrábět v roce 1993, ale nechápu proč, vždyť je to tak skvělá věc, ale naštěstí 2.0 ie 16V se vyrábí již od roku 1991, tak snad budu mít stěstí.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dotaz
Čau lidi, mám dotaz, nevíte někdo, jestli se Tipka 1.8 16V a 2.0 16V dělaly také v digitálu? Poslední dobou uvažuju, že pošlu svojí 1.4 DGT do světa a seženu silnější Tipko. Zatím jsem viděl asi 2 nebo 3 dvoulitry, ale v analogu a osmnáctku jsem ještě na silnici nepotkal. Myslíte si, že bude problém sehnat tyto kubatůry? Mimochodem, začínám koukat po bazarech a viděl jsem 1.6 digitála r. 89 za 24. 000,-!?!?Je to možný?Byl bez koroze, pěkný červený lak, na Al kolech. Jediná chybka byla asi z 1/3 natřený zadní blatník základovkou. Další info nevím, viděl jsem ho za plotem (bylo to teď v pondělí). Díky všem a Tipku zdar ! ! !
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
30 000euro
30 000euro za 31,65 prodám Pha-OO491704304208
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Prosba o radu
Díky moc za radu, nechtěl jsem na to jít násilím, abych něco neurval. Zkusím to a snad to půjde.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Prosba o radu
Díky za rady, zkusím se mrknout na to čerpadlo a potom kdyžtak zkusím tu diagnostiku. A jak dostat dolů ten zadní tapecírunk, jak jsem se zmiňoval, nevíte?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Prosba o radu
Zdravím všechny Tipaře! Mám Tipo 1.4 DGT i. e. cat. a před časem mi začal blbnout centrál v zadních dveřích, tak jsem se na to chtěl mrknout, ale nepodařilo se mi sundat tapecírunk. Nepřišel jsem na to, jak sundat kličku na stanování skla a nepodařilo se mi odtrhnout cvočky, které jsou nahoře u skla. Také se mi pravidelně stává, že když startuju studený motor, tak mi vyběhnou otáčky, potom se pomalu snižují a když slezou pod 1000, tak se motor zaklepe a chcípne. Napodruhé je to stejné s tím rozdílem, že se zberchá, ale stejně ze začátku škube a špatně reaguje na plyn (netáhne). Jakmile se trošku ohřeje je to v poho. Uvažoval jsem, že nechám udělat diagnostiku, ale mám obavy, že nic nezjistí a vezmou si za to tisícovku, jak jsem se dočetl v ostatních příspěvcích. Předem děkuji moc všem za radu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: