Příspěvky nebo odpovědi uživatele nechápu









Příspěvky nebo odpovědi uživatele nechápu. Výpis příspěvků 651 až 700 (1786)


přečíst (2) 19.05.18 15:47  nechápu  (189860)

a následně opepříme

A proizralskost médií je taky blábol. Podívejte se, jak informují o "protestech" v Gaze La Liberation, WSJ, The Independet a mnohá další periodika "určující světonázor". Všichni unisóno perou do otevření ambasády US v Izraeli, všichni popisují IDF jako partu vrahů a nikdo se nepozastavuje, jaktože na "celonárodních" manifestacích je 3é tisíc lidí, když obyvatel Gazy jsou 2 miliony. Nikdo nepíše, že 99% těch, kdo byli opravdu zabiti, byli lidé, kteří demontovali kamery na plotě, umísťovali nálože na plot a snažili se vytvořit koridor pro průnik teroristů... Ach ti chudáčci palestinští... s operativci Hamasu za zády. A média vidí jen to, co chtějí- u každého "těžce zraněného" "Palestince"- je náhodou pět lidí s foťáky a přilbou s nápisem PRESS asi jako když maďarská žurnalistka "podrazila nohu" chudáčkovi utečenci... A mimochodem- když se tu všichni demagogové dušovali, jak to má NWO ošéfované a že jistě vyhraje Hillary, tak nevyhrála.  A CNN a další šli tvrdě proti Trampímu, a víme komu patří tato média. A FOX stál za Trumpem a přitom patří Murdochovi. A , mnozí židé šli otevřeně proti němu a vysloveně pracovali na tom, aby prezidentem nebyl, zatímco Gary Cohn, Karl Icahn, nebo Mnuchin ho podporovali. Že by to bylo tím, že dokonce i ti škaredí zlí židé si dovolují mít luxus svého osobního vlastního privátního světonázoru a nejsou tak "úžasně NWO jednotní", jak mnozí blekotají? A hlavně k Trumpovi- je dosud jediným americkým prezidentem, proti kterému se jednoznačně postavili a sjednotily se špičky okultistů a kvůli kterému dělají pravidelná setkání- tuto "jednotu" se ještě žádnému dosavdnímu americkému prezidentovi nepodařilo vyvolat- a to je pro mne dostatečným důvodem myslet si , že opovrhovaný Trempík je mužem na svém místě, protože snaha o NWO opravdu existuje, ale její zdroj není z pozice judaismu a už vůbec ne Sionismu, ale z pozice okultismu (byť nepopírám, že někteří židé si s okultismem zahrávají)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 19.05.18 15:11  nechápu  (189860)

Ještě doplnění k Muertemu

Ano. Rozhodl jsem se být tak trochu apologétem Židů a čátečně i židů a Izraele kvůli názorové jednostrannosti, se kterou je problematika nahlížena. Jede v podstatě podle jediného klíče- viníka máme. Teď už jen najít vinu. A míra názorové "různorodosti" spočívá většinově jen v tom, zda daný jednotlivec "najde", či se rozhodne považovat subjekt (Židy,židy, či Izrael) za méně, více, nebo úplně ze fšechó nejfíce viným a zodpovědným. Pokud bychom se bavili o Izraelia všem s ním souvisejícím na stejné úrovni jako o jiných národech a zemích podobně srovnatelných, tak by nebyl problém... Je to jako s tím novým německým slovníkem, který zná jen slovo "Israelkritisch". Nezná slovo "Russiankritisch", či "Chinakritisch", nebo "Irankritisch", "Usakritisch", ale toliko "israelkritisch"... a to prostě nejni fér. Je to nečestné a nesportovní a Mirek Dušín by s tím nesouhlasil

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.05.18 14:56  nechápu  (189860)

... muerte a Arabové nejsou šťastní

Já vím. Mimochodem jsem i hrdý na to, že Hugo Marom, v Izraeli velmi vážený, byl narozený v Brně. Ale opravdu bych tu českou pomoc moc neglorifikoval. K nákupu "spiťáků" náležel i výcvika mnozí se shodnou, že to byla v podstatě jedna z rozhodujícíh zbraní, která "vyhrála válka". Jinak jsme jim ale de facto prodali téměř jen zrekvírované lehké pěchotní zbraně po Němcích, se kterými stáli proti třem regulérním infanteriím

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 19.05.18 14:47  nechápu  (189860)

Přisolíme

... Sekaná tu před časem mumlal, že křesťanský sionismus vznikl v ušákově... Tak pro pořádek- jsem rovněž jednostranně, slepě, zaujatě, patolízalsky a Ilumohnáty, židovskou obcí a Šé(ó)ré(ó)šem,  britskými rudoštíty, rokefeléééry a bilderbergem neskutečně přeplacený a HRDÝ na to, že jedním z vůbec prvních teologů, který tvrdil "revolučně"( ale ve  skutečnosti jen standartně podle té knihy, které věřím), že Židé nejsou "Bohem zavrženi", byl Čech- tedy ještě lépe (pro mně) Moravák (s částečnými uherskými předky)... Dnes se k němu hrdě hlásíme, aniž bychom byť jen setinu z toho, co učil a čemu věřil skutečně dělali... A protože nenávistní přátelé na tomto webu hned řeknou, že měl blízko k zednářům, tak uvedu pro úplnost, že dílo nezavrhující židy napsal ještě před tím a nevycházelo z jeho příklonu na sklonku života, ale z jeho kořenů a lidsky chápu, že pak trochu ujel v pocitu osamělosti a nepochopení a přiblížil se k tehdejším volnomyšlenkářským proudům, (ke kterým já nelnu) a  které by dnes byly chápány ještě za velmi zkostnatělé ( a jsem ještě zkostnatělejší). A dále klíčovou roli v křesťanském sionismu sehráli Britští teologové v jinak výrazně antisemitské Británii. Později i v nově vzniknuvším ušákově byli křesťanští sionisté v pozici utlačované menšiny (viz např. Peter Stuyvesant)... Konec historického okénka

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 19.05.18 14:14  nechápu  (189860)

... muerte a Arabové nejsou šťastní

.. A propós- prodali jsme jim v podstatě válečný šrot a za velmi zajímavé prachy, takže jsmee na této nesobecké podpoře dost vydělali... Ale to je jedno- Ž(ž)idé a Izrael nás za to mají ve velké úctě a mají nás rádi- doporučuji zkusit v Izraeli slevu, že jste Češi :), protože normálně Židé nesmlouvají (smlouvá se na arabských tržnicích)... Izraelské děti se o tom učí v e škole a Izraelci říkají, že nemají v Evropě žádnou jinou zemi, kterou by považovali za přátelsky nakloněnou jako ČR- jsem na to vysloveně jednostranně slepě hrdý. Ostatní země nechtěly Izraeli v nejtěžší chvíli poskytnout ani ten (předražený) šrot. Dokonce ani SSSR- i když si dělali nejdřív zálusk. A tak jen přimhouřili oko a velmi striktně ČSR omezili, aby nepodpořila vznikající Izrael zas až tolik 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 19.05.18 14:06  nechápu  (189860)

Pozoruhodný fašismus

A to je ta velká výhoda Štázi, že ty máš vždycky pravdu. A taky umíš velmi dobře plynule cikánsky- k tomu ti opět gratuluji. Kolik řečí umíš, tolikrát jsi knížetem

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.05.18 14:03  nechápu  (189860)

... další problémy a zlo v Izraeli

Pokud by byl zájem, můžeme se i hezky pobavit o jediné židovské poloteroristické organizaci, která v Izraeli skutečně existuje. Většina jejích protagonistů je v base, nebo i po jejím opuštění pod stálým dohledem Šin Betu a nejsou ani zdaleka tak úspěšní a účiní jako arabští teroristé, ale jsou, sice jich nebude ani jako členů dělnické strany sociální spravedlnosti, ale byli např. za úspěšným atentátem na Jischaka Rabina... 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 19.05.18 13:46  nechápu  (189860)

Pozoruhodný fašismus

Inu... Takže předválečné Československo se svým systémem opevnění bylo militaristické? To je hloupý nápad.

Pakliže mají židé silnou armádu, jde vysloveně a jen o vynucený důsledek okolností, nikoliv příčinu. Kdyby ji neměli, tak už nejsou Jejich politika vůči sousedům je vysloveně holubičí- pokud  se nesnaží Izrael rovnou zničit. Proč Jordánsko rádo s Izraelem spolupracuje ekonomicky, politicky i vojensky (i když to nesmí dávat před sousedy najevo moc okatě)? Proč Egypt taky tak? Proč měli až do Erdoganova přitvrzení dobré vztahy s Tureckem? Proč mělis Libanonem dobré vztahy až do nástupu frakce OOP a a do nástupu Hizballáhu v Libanou a oslabení maronitských pozic? Drakonické zákony? Vím o jediném "diskutabilním" zákoně- pakliže terorista úmyslně zavraždí ( jen ten, který vraždil), kromě toho, že jej zavřou, zbourají jeho dům- což je symbolické gesto- já bych takový "drakonický" zákon u nás uvítal. Nízká osobní svoboda je nemístný žert- evidentně jsi tam nikdy nebyl ani mezi araby ani mezi židy, jinak bys nemohl takový nesmysl vůbec vypustit. Kam se na ně s osobní svobodou hrabeme (ačkoliv já osobně nemusím Tel Aviv- protože úroveň atmosféry jeho "duhové svobody" mě osobně odpuzuje..). Netanjahu není žádný "vůdce", i když by nebylo špatné, kdyby jím trochu víc byl- tušíme, že se jen málo vlád v Izraeli historicky udrželo celé   volební období a že obě poslední Netanjahuovy vlády se několikrát téměř rozpadly a musely dělat velké ústupky, např. kvůli Ješ Atidu, nebo Libermannovi? Tušíme, že před tím vedla zemi socanská Kadima, která, ovšem dělala velmi blbou politiku, jako socani u nás a tudíž se stala opozicí (mají tuším necelých 20%) ? Řeči o autoritářské vládě jsou pohádkou. Vzpomeň si i na ty další problémy, bude to príííma. Rád se budu bavit třeba o zneužívání státu ortodoxama, nebo o zneužívání veřejných prostředků antiizraelskými organizacemi, nebo o tom, že palestinci neplatí ani za elektřinu a v podstatě ani za vodu , kterou nemají problém z Izraele bezostyšně pokrytecky za cizí peníze odebírat. Vím o dvou komunitách, která je poněkud dušené v Izraeli a jedna z nich i i u nás. Určitě ale nejde ani o araby- ani muslimské, ani o křesťanské, ani o sekulární, židy, ani o Drůzy, ani o Samaritány, , ani o Armény, ani o Beduíny, ani o Sefardy, ani o Bahájce ( vyjmenovávám to etnicky i nábožensky).  ...Jedna z těch dvou malých skupin jsou židé z Etiopie, kterým se zatím jen těžko prosazuje ve vyšších pozicích, ale jedou pro ně různé sociální programy a je pravděpodobné, že se vyšvihnou, protože izraelcům to jde se začleněním do společnosti s uchováním a dústojnosti a odlišnosti o poznání líp a úspěšněji než nám a taky mnohem líp než té unii, která by z nás chtěla mít unifikované euro-lgbt-hnědo-bílo-směrnico-občany...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.18 13:13  nechápu  (189860)

... mnichovanství

Technická- odvetné akce jsou standartní akt, který nijak nesouvisí s izraelskou/židovskou politikou, ale používají se normálně jako nástroj politiky všemi demokratickými i nedemokratickými zeměmi a subjekty. Rozlišení je jen v symetričnosti či asymetričnosti odpovědi- v až chirurgické symetrii Izraelských odpovědí je právě jeden ze silných argumentů, proč jsou jako společnost  a národ na poněkud vyšší (ne nižší) úrovni (byť často ke své škodě), než národy naše. Jsou jedinou zemí, která upozorní specificky konkrétní bombardovaný subjekt , dopředu že bude bombardován, nejen obecným hlášením v médiích, ale třeba i smskou a ještě i tzv. "zaklepáním"- střelou, která nemá letální účinek dvě minuty před tím, než dojde k palbě ostrými. Jinak protiakce Mossadu a speciálních jednotek (např. Sayeret Mahal) nejsou až tolik "duchovním dědictvím" Hagany, ale spíš Irgunu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.18 12:52  nechápu  (189860)

... mnichovanství

Tohle jsi nedal... Nevadí.. Tak příště třeba již s nonšalancí a břitkostí tobě vlastní bude výkon lepčíí

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 19.05.18 12:39  nechápu  (189860)

Předčasný důchod.

Ano. Tak naplňuješ vzor typického českého průměrného materialisty.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 19.05.18 12:18  nechápu  (189860)

Pozoruhodný fašismus

Izrael je polofašistický... Takže v Izraeli je více arabských a proarabských stran, které se normálně volí, i když pro jejich programy, kdyby byly u nás, by byly zakázány. Izrael je "Židovský" stát stejně jako Česko je státem Čechů. V Izr. žije početná menšina, která ve vysokých procentech studuje na státních vysokých školách a pracuje na izraelských univerzitách, soudech, bankách, hotelech, v nemocnicích.... v řádově vyšších procentech, než je tomu u menšin v Česku. Nárok na sociální, důchodové a zdravotní zabezpečení je stejný pro všechny národnostní skupiny. Pokud by Česko ještě své hranice bránilo (což by nebylo podle mně špatné).. Stříleli bychom po lidech, kteří se snaží  systematicky prolomit naši hranici a cíleně výhradně za účelem teroristických útoků? Kteří by nám na hranicích naplňovali zápalnou směsí draky, aby je vypouštěli nad naše území (přičemž bychom likvidovali výhradně jen ty, co to dělají)? Já bych byl (oproti mnichovanství) rozhodně pro. V Izraeli může veřejně vystoupit člověk, který hanobí rasu, izraelské státní symboly a izraelský národ aniž by šel do basy, u nás nikoliv... Tak ti nevím- zdá se mi býti Česko přímo líhní fašismu, když ho srovnáváme s Izraelem. Tušíme vůbec, jaké je tam rozložení sociálních skupin etnicky? Tušíme, že arabové jsou většinově střední, či vyšší střední třídou a že nejnižší sociální vrstva jsou ortodoxové a beduíni, kteří (obě skupiny) si to ovšem dobrovolně vybrali? Byť mnoho ortodoxů kecá a ne všichni, co se tváří, že žiji jen z ddávek, z nich opravdu žijí. Gastarbajtři z Afriky na tom nejsou v Izraeli kdovíjak vyjímečně, zcela po vzoru těch v Evropě, Americe, či v zemích Blízkého Východu... Ale každopádně jsou na tom o tisíc procent lépe než ve své domovině a proto se tam snaží dostávat....Dále, desítky televizních stanic, novin, webů, z nichž mnohé arabské a v arabštině (židovské i v arabštině povinně), mnohé silně antijudaistické, antisionistické, antiizraelské..... Mám tedy otázku- Jak si tady na fóru představujeme onen fašismus, či polofašismus?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.05.18 20:26  nechápu  (189860)

Rup má v hlavě pěkný bordel!

200 je odvážná horní hranice

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.05.18 18:07  nechápu  (191375)

Rup má v hlavě pěkný bordel!

Má jich míň a jmenuje se to "Samsonovo řešení"- proč Samsonovo si nastuduj. Čús

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 17.05.18 14:31  nechápu  (191375)

Bylo to krásné

Teď bych si mohl dát nick- Ještěžejsemztohovypadza587... ale nedám. Přeji úspěšný další let a rád brzy opět přistoupím

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.05.18 09:16  nechápu  (191375)

Nový most II

...byl famózním úspěchem. Konsorcium firem, které ho stavěli, již dostalo obří zakázky na opravu a novou výstavbu aktuálně zřícených mostů a mostů, u kterých se v brzké době se zřícením počítá. Další velký tendr vyhrálo konsorcium pro poslaneckou sněmovnu a obyvatele hradu, včetně hradní stráže- všem jim udělá nové můstky (dle zlých propagandistických jazyků oslí můstky). Po veleúspěšné akci "Veselý železničář" , tak bude následovat akce "Happy shinig Duma"

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.05.18 09:10  nechápu  (191375)

Nový most

Rozkaz zněl jasně: "Nesmí projet!"

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 16.05.18 21:00  nechápu  (189860)

Novičok leze po železe nedá pokoj..

Hlavní problém je, že Novičok vznikne úplně standartně při téměř každém pokusu o kulinářské umění v GB. Je třetím nejčastějším výsledkem hned po ovčím mozečku s pudinkem, Fish and Chips... Podle posledních zpráv jsou velké úspěchy s experimentální léčbou Novičokem těžkých psych. diagnóz v Bohnicích. čtyři z pěti a půl léčených pacientů s obsedantně kompulzivní poruchou pociťují úlevu- zejména po ránu a někdy v podpaždí. Úspěšně přeléčen byl např. pacient obsesivně rozdávající koblihy. Nyní je již několik týdnů zcela normálním komunistou

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 16.05.18 20:16  nechápu  (189860)

žádost adminovi

Budete-li odpojovat idioty, pak prosím nejprve mě. Idiotés znamená v originále "nevzdělaný". Jelikož jsem stále ještě neodevzdal diplomku, tato kategorie mi náleží. Vysloveně to tu kazím znalcům pudlů a mopedistům, Štázi, Fokasům, Stereu i ostatním. Okamžitě vypnout, prosím

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 09.05.18 12:36  nechápu  (191375)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

Neshodneme.

Po válce jich tam přišlo 600.000, čímže se dostali před rokem 1948 do početní většiny, která se posílilia po začátku boje o nezávislost, když všechny arabské státy vyhnaly tam usazené židy.

Dlouhé čekání na odbavení je folklór. Na palestinských územích jsem byl taky a kontrolovali mě standartně. S kreditkami si to vysoko pravděpodobně vymyslel. Kamery jsou tam na každém rohu a byl by  z toho skandál. Kontroly jsou kvůli výbušninám- to by mohl vědět i tvůj kamarád. Pokud nevíš, jak to s prachy přes Unesco a od EU funguje, tak nepiš nesmysly. Opravdu ti doporučuji film Green Prince. Většina tam žijích arabů ve skutečnosti "konec Izraele" nechce... Ale pokud, si chceš držet svoji představu, tak si ji drž. Čúús 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.05.18 21:35  nechápu  (189860)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

Asi jsi si všiml, že si nedělám starosti ani s odstavci, ani s interpunkcí, ani s vyjmenovanými slovy a dost často mi vypadne celé písmenko nebo slovo, nebo mi naopak přebývají. Takže ňeak tak nebo jnk

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.05.18 20:34  nechápu  (189860)

před koncem roku

Před koncem roku jsem psal, že dojde letos k útoku na jaderná zařízení v Íránu... Tak uvidíme

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.05.18 20:03  nechápu  (189860)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

Jak už jsem před časem uváděl. Zhruba 20 let už mne nebaví diskuze o tom zda existuji. Jednak jsou k ničemu, jednak, to je nan nich nejodpornější- vedou k morálnímu  relativismu, který nikdy nezústane na bodě nula, ale vždy jde směrem dolů (viz Nietsche). "vážený soude, já toi dítě nesejmul, vysokopravděpodobně neexistovalo... a těžko říct, zda vůbec existuju já...Tak, co". Před druhou světovou válkou se dá počítat cca s 400 tisíci trvale usazenými araby (pro které mimochodem bylo celkem dost jedno, jestli bydlí u Ammánu,u Damašku nebo u Jeruzaléma). Ano, cca 200-300 tisíc z nich jich odešlo za války o nezávislost, přičemž cca třetina se pak vrátila zpět. Počet trvale usazených židů před druhou světovou byl okolo 160 tisíc. Velká část lidí, žijících v Transjordánsku byla systematicky využívána ke "sčítání obyvatelstva", přičemž mizivé procento lidí (narozdíl od židů) mělo jakýkoliv identifikační doklad, neuměli  ani číst a psát a sami britští úředníci naprosto neměli šajnu, koho počítají. Kromě toho - spousta sšítacích listů jim byla prostě jen předána. Pozemkové knihy  byly velmi zajímavé a palestinci tyto dokumenty velmi nemají rádi. Shrnu to. Jistě židé, tam žijící byli v menšině, ve velké menšině vůči panarabskému obyvatelstvu, které bylo všude. Nikdo z arabů neřešil, že "berou půdu" místním obyvatelům (mimo jiné, že to ani nebyla pravda), ale řešili a bojovali proto, že egypťani chtěli urvat kus volné země, jordánci chtěli urvat kus volné země, syřani...a bojovali proto, že si židé dokázali vzít část islámského území a bylo pro ně úplně jedno, které to je. Stejně tak považují dodnes za svůj Balkán, Španělsko a každé místo, kam někdy vstoupili... aprotože tu obracíme věci v pravý opak, tak zakončím větou... Že je něco správně , ještě neznamená, že je to dovoleno... A budu z pozice své pochybné existence ještě drzejší- přestože se historicky všichni snažili a dodnes snaží židy přesvědčit, že jejich existence v nějakém národě, či jejich existence vůbec, nebo jejich existence v Izraeli nejsou dovolené, je to správně , že jsou, že mají zemi (velmi draze vícekrát zaplacenou) a že ta země je zrovna Izrael. Zkus si taky položit otázku,proč (i když to nesmí dělat úplně otevřeně) už s nimi nemá problém Jordánsko- proč teď například odňalo občanství Abbásovi a jeho partě, proč s nimi spolupracuje Egypt- a koordinují postup proti Hamásu a proč Egypt neotevře přechody s Gazou, proč s Izraelem začínají spolupracovat dokonce i Saudi... Že by zjistili, že to vůbec není špatný partner a že narozdíl od arabských kámošů, Izraelci dodržují slovo , i když se to nehodí? A k Palestincům- zkus si vygůůglit film "Green Prince"- možná pak zjistíš, že svět je trochu jiný, než si přečteš na Idnesu nebo ve wikipedii... Vždycky mně pobaví, když tu nějaký patlal napíše, jak jsou média sionistická, ale kdybys sledoval kažodenní dění, tak zjistíš, že se informuje vždy tak o jedné situaci a z deseti a článek se vždy jmenujenějak jako "V Jeruzálemě zastřelila policie palestince".. a pak , pokud to tam vůbec napíšou, se dozvíš, že to bylo až po té, kdy najel úmyslně do školního autobusu s buldozerem. Díky Bohu většina izraelských arabů ale zánik rozhodně nechce, i když navenek budou dělat, že ano... a proč??? Protože na to dostanou od Unie a z Unesca atd., atd. prachy. Prachy Mono, zase  jen ty blbé peníze (které možná neexistují )  

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.05.18 18:53  nechápu  (189860)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

Odpovím na ten konec, jak asi i očekáváš. Takže velmi jednoduše- vždy jde o peníze. A když je můžeš čmajznout velmi snadno, tak proč ne? A když se to lidem ještě líbí? A když se ti to podaří okořenit ještě náboženskou nenávistí, výsledek je pak ještě o mnoho "lepší"... Proč volilo v šestačtyřicátem přes 30 % lidí komanče?Značná část po povstání se tam nepřesunula- hlavní část jich tam přišla až o 600 let později. Po povstání zesílily především diaspory v dnešním Iráku, ve východní části římské říše, dále na území Parthie a  v Alexandrii, ale samozřejmě nemálo (byť menšina) šla i do západní části římské říše. Zhruba 10% obyvatelstva zústalo na území Izraele i po potlačení Bar Kochbova povstání i přes záměrně znevýhodňované podmínky k životu. Na území Izraele najde poměrně dost vykopávek poměrně honosných synagog z doby Byzance. Protože se jim dařilo prosperovat i tak. Možná tě zaujme, že v době Byzance bylo silné kontinuální osídlení židů (zajeď se třeba podívat na vykopávky v Caphernaum) a národy sem cíleně stěhované počínaje od Hadriána a dalšími, kteří tam v době východořímské říše byly, měli hodně galské, řecké a aramejské "krve". Z Ježíovy rodiny známe jen jména tří z jeho bratrů- což byl Jakub, Juda a Joses a víme, že jedna z jeho seter se jmenovala Salome (neplést se Salome u Heroda). Jediná z těchto osob, o které existují hystorické zmínky po Ježíšově ukřižování je jeho bratr Jakub. Nechali ho popravit v roce 61 n.l. a vyvolalo to obrovský hněv nejen mezi židokřesťany, ale dokonce mezi celým obyvatelstvem, které pak aktéry popravy defenestrovalo. Nějaké zmínky jsou o tom, že bratr Juda působil do cca 80. let na území Kilikie, ale to už jsou zdroje dost "tenké". Žádné důkazy o pohybu jeho rodiny jiným směrem nejsou. Až o pár set let později se začínaly vytvářet zkazky, z nichž oblíbenou destinací byl Lyon.. . Zakončil bych to slavnými slovy Martina Luthera: "Čtrnáct ze dvanácti apoštolů je pochováno ve Španělsku"

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.05.18 18:21  nechápu  (189860)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

Na to, že pravděpodobně neexistuješ, bavíme se o pravděpodobně neexistující zemi na neexistující planetě zřejmě neexistujícího vesmíru.... projevíš silné znaky neodbytné existence.... Chápu to jako slohové cvičení coby-kdyby, protože svět těchto konstrukcí neexistuje. Začnu od konce- nechci socializovat Beduíny a Židé už to taky téměř neřeší. Uvaádím to jako fakt, jako bych napsal, že z jedné naší české etnicko-sociální skupiny to dotáhl např. na vysoký post v armádě, takže je lež, že mi Češi je nestále segregujeme... Dále Izrael na to že by měl půlu, dokonce míň než půlku, několikrát chtěl přistoupit. V Camp Davidu nabídli Arafatovi všechno, co teď "Palestinci" chtějí- dokonce větší území. Řekl !NE! Přestože židům legálně patřily pozemky i za Jordánem , nechali  je Jordánsku. Válka v roce 1948 nebyla mezi "palestinci" a Izraelem, ale mezi zeměmi, které, kdyby tam Izrael nebyl, by se o tu zem porvali mezi sebou. Po stažení Britů z území, které předtím patřilo Osmanům a nikdy ne žádným "palestincům. Arabské obyvatelstvo, které z menší části bylo usídleno, ale většinově migrovalo (mimo jiné proto, že téměř celé území bylo buď poušť, nebo neúrodné slatiniště), byli stejní lidé jací se pohybovali celou Levantou, Egyptem a nynější Saudskou Arabií. Hloupá teorie, že židé by třeba v arabské zemi měli stejná práva, je nesmysl. To s těmi uprchlíky je také nesmysl... Zajeď si na dovču do Izraele a přečti si pro začátek třeba Boj o Jeruzalém od Dore Golda. Se zabraným územím, které Izrael původně mít neměl (přestože i toto je špatně, protože podle původního britského návrhu měli mít dokonce větší). Mocensky chtěli území Jordánci a dokonce se snažili i pohlaváří Saudů a další... žádný jiný "palestinský" národ, nebo národ žijící na území "palestiny" žádný nárok nevznesl. Při válce o nezávislost šlo o území TERA NULIS, nepatřilo legálně nikomu, nemělo žádný právně-politický statut, žádný státotvorný lid, žádnou kontinuitu. Jordánci dobyli kus země na západ od Jordánu, která byla ničí a která nebyla Jordáncům slíbena, dobyli také část Jeruzaléma, který byl Corpus separatum a neměl patřit nikomu. Žádná rezoluce OSN, nabádající k zastavení bojů, neoznačila Izrael za agresora, neobvinila jej z nezákonné anexe, neobvynila jej z žádných etnických čistek. Žádná pak nenutila Izrael ke stažení, protože taková rezoluce by byla PROTIPRÁVNÍ. Pokud najdeš na Zemi Tera Nulis a vyhlásíš tam svoji republiku, tak můžeš... Ale proč bys to dělal, když jde stejně jen o tvoji neexistující představu tvé neexistující mysli

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.05.18 22:01  nechápu  (189860)

... Ben Gurion

... Moc hezké Rupe. A teď pěkně tu řeč celou, jak asi oba víme... A taky kontext, kontext milý Rupe.... Ale chápu, že se to napsalo, proto aby se reagovalo...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.05.18 21:38  nechápu  (189860)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

A opět ne.... Neutíkali z "nějakého důvodu". Na nabídku vytvořit další stát na území původně slíbené židům řekli arabové NE! Obyvatelstvo arabského původu částečně odešlo proto, že jim okolní arabští "šéfové" řekli, aby odešli, že chtějí na Izrael zaútočit a zničit jej. Území, které Izrael získal, nepatřilo nikomu, (patřilo před tím, britům, kteří jej opustili) a nepatřilo nikomu, kdo by na něj vznesl nárok. Ono slavné !NE!" na nabídku země (mimochodem od židů vzešlou a velmi velkorysou- načti si třeba něco o nabídce z Camp Davidu) řekli !NE! asi tak dvanáckrát. Obsazení cizí země je jednoduše propagandistická lež. K politice jen namátkou-např. Ajub Kara byl vícekrát členem vlády- naposledy před 5 lety. Arabaové v Izraeli, pokud volí arabskou stranu, volí Balad, nebo Taal. Eventuálně volí krajně levicové strany- např. Meretz, nebo Chadaš, kde je hodně arabských delegátů, kteří mimochodem bývají dokonce občas i na kandidátkách orotdoxních stran. Statististika je moc zajímavá věc a když se budeš zajímat o statistiky, zjistíš, že např. 40% Jeruzalémských arabů volilo Netanjahua a ve zbytku Izraele je poměr velmi obdobný- i když někteří v poslední době volili Ješ Atid. Možná by bylo dobré se arabů v Izraeli zeptat, proč je volí....To je furt dokola. Na úřadech mají kvóty na zaměstnávání arabů a jsou jedinou zemí na blízkém východě, kde má vysokoškolské vzdělání více než 16% arabského obyvatelstva má bakalářské vzdělání. 13% magisterské, 6% doktorandské- samozřejmě vše normálně na státní kasu společně s židovskými studenty. V armádě má druhou nejvyšší hodnost Drúz. Beduíni mají nejvyšší hodnost plukovníka, i když je hodně těžké je socializovat.   

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.05.18 12:34  nechápu  (191375)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

A opět ne... Arabové nemuseli utíkat, jsou o tom i historická videa na Youtube, ale byli vyzváni arabskmi státy, aby odešli. Skutečné "vyhánění" a válečný ošklivýexces, za který se židé stydí a všichni se o něm povinně učí , spáchala skupina Lechí v jedné vesnici. Nic takového, že většina prchla do Jordánska- a pak se vrátila- Jordánsko nezákoně anektovalo východní Jeruzalém a část území u Jordánu v roce 1948 a přili tam arabové, chceš-li, Palestinci (i když tehdy by žádný z nich o sobě neřekl, že je Palestinec) a ti už tam pak i zústali.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.05.18 19:07  nechápu  (189860)

... FedCoin

Nechci se zapojovat do Nováčkovy debaty, ale proč nikdo nespekuluje, jestli tím VB nechce něco vzkázat Rossíji a proč je Rossíja v submizivní poloze? Vůbec teď nenarážím na to, že někdo, nebo taky všichni, lžou a nenarážím tím vůbec na to, zda Kýchal, Prófa, či Skřípal reálně otáven byl, nebo nikoliv. Fakt nikdo nepřemýšlíte nad tím, zda nejde o vzkaz, který dostal svoji odpověď?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 06.05.18 12:22  nechápu  (189860)

Protože je mnoho lidí co mají v hlavě nasekaný Kebab

- sem občas něco píšu. Nemyslím, že by se jim až nějak moc rozsvítilo, ale je důležité,aby se udržovala i možnost konfrontace mletého masa s chutí pravého Rib Eye Steaku... Samozřejmě pouliční mňamka má svého konzumenta

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 06.05.18 11:26  nechápu  (189860)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

Není to tak. Ararbové, kteří se po 6denní válce začali azývat Palestinci jsou import, o nic usazenější než židé. Podívej se např. na 4 svatá města judaismu.  90% obyvatel arabského původu na území britské mandátní palestiny, byli migrující lidé, žádní usedlíci. Takže žádní příchozí versus usedlíci. Není také pravdou, že si židé vzali ví, než jimpříslušelo. Původně měli dostat všechno- mimo jiné proto, že Arabové dostali celé Jodánsko. Není pravda, že si "uzmuli", měla jim patřit i oblast za Jordánem, kde mimochodem měli nakoupenou půdu, ktrá ji pak byla ukradena. A jen mimochodem- většina "starousedlíků" ve "východním Jeruzalémě" a veké množství "starousedlíků" u Jordánu, přišlo až po válce za nezávislost

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 04.05.18 19:47  nechápu  (191556)

Jsi tady Nechápu?

To nevadí. Mé příspěvky jsou stejně jen pro přátele v Cirku..

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.05.18 19:24  nechápu  (191556)

Jsi tady Nechápu?

Ahoj Stolkere. Nechytám. Chytal jsem teď hodně v žitě (teda pardon v kukuřici a pšenici) a budu chytat krátkým a dlouhým úchopem Tafnu  a pak jsem si taky zachytal na padající  kačce a pak chytnu co nejvyšší lesk na menoře, pánč Fokas a milovník kožených bavorských Toten Hosen se již moc těší na dnešní Šabat a taky se spolu chystáme na Šavuot

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 04.05.18 19:15  nechápu  (191556)

... a jakou mírou měříte takovou vám bude odměřeno ...

Je to malinko nepřesné sice... Ale jen bych k tomu dodal jednu drobnost. 60% nynějších "palestinců" ve skutečnosti má  ve skutečnosti dědečka i babičku nenarozenou na území  "Palestiny". 4Přes 30% dokonce má takto oba rodiče...A přistěhovali se až po roce 1948. Mnozí až od 70. let.Dále 20% současných "palestinců" na "palestynských územích" má Jordánské státní občanství.... ale to se jaksi mezi zastánci "palestinské věci" , nejspíš shodou náhod, neví

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 03.05.18 09:26  nechápu  (191375)

Vynásobení ČEZu

Nemůže. Je to nadsazená reakce na "dělení" ČEZu. ... A medu bude letos spousta

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (7) 03.05.18 07:37  nechápu  (189860)

Vynásobení ČEZu

Dočasný výstup hlásím po vynásobení ČEZu x 1,05... pak mpo mírném vydělení ČEZu, očekávám opět vynásobení ČEZu

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.05.18 07:29  nechápu  (189860)

Stříbro to je RAKETA !

Šacoval jsem tě na mladšího. Skupoval jsi tehdy také máslo a tabáček? Tam to taky vypadá na válku.... Máslo už asi mají velcí spekulanti nakoupeno

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 01.05.18 00:26  nechápu  (189860)

kapitalismus nebo smrt - pro Nechapu

Mono. Teorie je fajn, jenže já už jsem poměrně dlouho téměř abstinent... a v restauracích už trávím (krom jídla) velmi málo času...velmi jednoduše řečeno- tyto teorie naráží na velmi bolestnou realitu... Příliš reálnou realitu. Tudíž mně svého času přestaly bavit... A krom toho ten máj... čímž končím s patosem, aby někdo nenaběhl vyzkoušet mou existenci s kladívkem, nebo jako Uhlo se svým oblíbeným, hluboce rudimentárním, kolektivně jungovsky nevědomým H...nem

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.04.18 19:21  nechápu  (189860)

kapitalismus nebo smrt

Doporučuji experimentální úhoz kladivem do malíčku... Myslím, že bys si tak mohl prokázat poměrně obstojně formu, podstatu a realitu tvé existence. Minimálně nějaký čas po té bys podle posledních výzkumů měl být ještě svoji existenci a existenci dotčené podčásti své existence poměrně jasně definovat

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (5) 26.04.18 20:18  nechápu  (189860)

Vyměknu

Chtěl jsem čekat na Baťovu cenu, ale už nutně potřebuju jít do "jinam". Na 4,55 vypouštím a přeji mnoho úspěchů všem

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.04.18 17:22  nechápu  (193215)

... přátelé

Např proti Ovadijovi atd, atd,atd

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.04.18 16:50  nechápu  (193212)

goldna a Půtin zvaný Vovka

Ono občas politikovi stačí přimhouřit očko a koukat se jinam, když se to někde "omylem" přestřelí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.04.18 12:25  nechápu  (191375)

goldna a Půtin zvaný Vovka

Tak milý Fokasi svého kamráda Petljuru pozdravuj, ale příště si vol kamarády lépe... Jinak, pokud se bavíme o soukmenovcích, tak vzhledem k tomu, že jsem z 5/8, Moravák, z 1/8 Čech , z 1/8 Němec a z 1/8 Ukrajinec, tak teď nevím, které soukmenovce myslíš. Samozřejmě se mu pro jistotu omlouvám i za české, i za moravské, i za německé, i za ukrajinské šmejdy- a nebo pokud to myslíš duchovně, tak se mu omlouvám za nás křesťany, i když si myslím, že šmejd bude ten, co nás nařkl, jak to tak chodívá a historicky chodívalo, že nás lidi plní nenávisti (často náboženské) osočovali, že jsme nenávistní... Však víš

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.04.18 18:18  nechápu  (189860)

goldna a Půtin zvaný Vovka

Halič patří Ukrajincům, Maďarům, Rusínům, Polákům, taky pár Čechům, Rumunům a pár těm , co je nesnášíš. Praděda byl od Lvova a když mluvím s ukroši, tak všichni řeknou "Áá Polák", ale byl Ukrajinec. Na pivo chodil s Ukrajinci, Igor neřekl jinak než Ihor, byl řeckokatolík a jinak než ukrajinsky a blbě česky neuměl. Asi bych to s tím dělením neviděl tak prvoplánově

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.04.18 16:35  nechápu  (191092)

goldna a Půtin zvaný Vovka

Každopádně na západě končí Haličí

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.04.18 05:03  nechápu  (189860)

Gouldna - Ničitelka světů

A kam jdou všechny kalkulačky?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 23.04.18 15:57  nechápu  (193137)

Mravní bída Západu

To protože jsi vyrazil z Vladivostoku

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.04.18 22:08  nechápu  (189860)

Za každého-nechápu

Ha Nocrim. Od slova Necer. V čase narození mého Pána Se Nazareth -vyslovoval Néceret.. ale to není podstatné. Díky Bohu, s kým mám a ským nemám co společné, nerozhodují lidé, ale můj Pán

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.04.18 21:20  nechápu  (189860)

Za každého

Indiáni jsou nyní systematicky zvýhodňovaní.. Jakože satisfakce.. vyhledej si třeba něco o indiánských kasinech.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.04.18 19:19  nechápu  (193075)

připomínka

Malinko jsme pozapoměli, že saudúm ta dohoda OPECu i jejich predikce opravdu fungovaly.... a teďje čas pro malý Downův syndrom

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:27 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.44% 
 ČEZ  874.00  -0.68% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 129.00  +2.26% 
 GEN DIGITAL  573.00  +0.53% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  304.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  783.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  0.00% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 400.00  +0.79% 
 PHOTON ENERGY  43.20  +0.47% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.00  -0.39% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  -0.53% 
 VIG  769.00  +1.59% 
Komodity online
 Ropa 86.76 USD 01.07   
 Zlato 2332.13 USD 01.07   
 Stříbro 29.43 USD 01.07   
 Káva 224.90 USD 01.07   
 Cukr 20.19 USD 01.07   
 Bavlna 73.15 USD 01.07   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.