Příspěvky nebo odpovědi uživatele prďola









Příspěvky nebo odpovědi uživatele prďola. Výpis příspěvků 701 až 750 (886)


přečíst (1) 13.08.08 13:10  prďola  (120753)

Analyza developeru

Poprvý souhlasim...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.08.08 12:48  prďola  (120753)

z hrušky dolů a to hned :-))

Při představení revolučního projektu je vždycky trochu humbuk, vkus konzervativnějších lidí se totiž přizpůsobuje trendu - to je základní princip fungování vývoje průmyslového designu...Nisméně obdobné komentáře jako Tvůj Disneyland jsou vždy průvodním znakem kvalitního a výjmečného projektu. (apropo viděl jsi konkurenční návrhy? To bylo většinou krabice jak centrála BIS...) Kdyby zvítězil vždy hlas lidu, stály by tu akorát ty panelákový kuče...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 13.08.08 12:42  prďola  (120753)

Analyza developeru

Můžeš si nadávat na podvod jak chceš, tohle je ale spíš nekompromisní korekce celýho sektoru developmentu...Krize zasáhla, a ještě pravděpodobně zasáhne tenhle sektor nejvíce, čím dřív si tohle lidi uvědomili, tím míň prodělali...Proč to vlastně rozebírat, když jsou jiné kousky, které se s výplachem jen svezly a mají nechutně slibné vyhlídky?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 13.08.08 12:38  prďola  (120753)

z hrušky dolů a to hned :-))

No, a Tančící dům byla zrůda v historické zástavbě nábřeží, teď je to skvost vychvalovanej ve včech archi publikacích...Tak to vždycky, bylo, je, a bude...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 13.08.08 12:36  prďola  (120753)

z hrušky dolů a to hned :-))

Zilvo, většina Pražáků knihovnu chtěla, protože věděli, že je to lepčejší než prosklená krabice. Nevěděl to ale ten dem.ent Bém, kterýmu na Everestu odumřel zbytek zmatenejch mozkovejch buněk a bylo vymalováno. (možná taky knihovnu neuměl postavit "spřízněnej" dodavatel... Díky tomuto kariéristickému paku má Praha ostudu v celý Evropě...:-((( Aspoň že to Kaplickej v Čechách nevzdal..

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 13.08.08 11:32  prďola  (120753)

petr

Většina to nakoupila za pakatel, protože kačena byla k Euru přez 30.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.08.08 15:54  prďola  (120753)

hej tibor nech zde tu snílky :-)))

No zřejmě nedojde k poklesu cen bytů, asi se ale zastaví růst...Bydlím ve svém v centru Prahy, dnes mají majitelé největší starost, jak vyštvat nájemníka, aby měli prázdnej byt a mohli pořádně osolit nájem. Jenže už se blíží doba, že budou hrabat prstíčkem po slušnym nájemníkovi, kterej platí nájem a neremcá...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 12.08.08 15:04  prďola  (120753)

Nynější pokles akcií je tedy z více než devadesáti procent dílem psychologie.

Xenone, Kohouta znám osobně, když dáváš jeho příklad, tak kompletně -obecně podle něj musíš mít v akciích maximálně 20% svého portfolia, 20% má být vázáno na nemovitosti, min 40% má být disponibilních v dluhopisech,zbylých 20% si můžeš strčit do slamníku. Kdo ze zdejších tady tohle splňuje? Je to velice konzervativní investor a investuje dlouhodobě na základě fundamentu. S tim, jak investují zdejší to nemá ale vůbec nic společnýho. Jestliže někdo smaží bez fin. rezervy na margarín, Kohout by mu jistě poradil, ať okamžitě všecko prodá a kouká nejdřív zarobit love, takže s jeho doporučeními opatrně, protože kdybys mu šel vyčinit po dalším 20% výplachu, suše by ti odvětil "dyť do akcií investuješ s horizontem minimálně 5 let, tak co řešíš?"
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 12.08.08 14:11  prďola  (120753)

telátko stejně ...

To jistě má, ale např. Čez je zrovna tak konzervativní investice, zisky má taky slušný, pro držení na long tě lítání ropy nebere, divi začíná bejt slušná a je pouze ze zisku (tedy dlouhodobě opakovatelná) a dají se očekávat rozsáhlé investice, tedy dlouhodobý růst zisku! A není to jediná taková firma...(teda na našem písečku bohužel jo)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 12.08.08 13:02  prďola  (120753)

telátko stejně ...

No tosme si nerozumněli! AAA je mafiánská firma s mafiánskejma praktikama a kdo si na ní rozbil hubu, tak dobře mu tak! Orco je zas balón, nafouklej realitní bublinou, budiž země lehká neprozíravým investorům, kteří přispěli... Myslím opravdový firmy, který zrovna nemaj zisky kvůli lítání vstupů nebo investic do zařízení... !!! Tele je opravdu jen dojná kráva svý matky, žádný akvizice se od ní nedaj čekat a zvyšování zisku pouhým zlepšováním efektivity podniku má své meze...Jak to psali - ideální akcie pro investory se slabými nervy..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.08.08 12:54  prďola  (120753)

jak se dělá finanční perpetuum mobile

My jsme velký kulový, v Amíkově maj sazby 2 % a klienti bankám platěj všichni pžez 5. Tak jakýpak světoví...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.08.08 11:33  prďola  (120753)

telátko stejně ...

Nevim nevim, jestli je co oživovat...Každej ví, že tele sektor při podobných krizích nestagnuje, ale jede si po svym, a když se rozhlídněš po ostatních titulech, které čeká skutečná resuscitace, tak jsem teda zvědav, kdo to na těch 620 vytáhne...Ale abych netrhal partu, tak teda UP UP UP cíl 666 divi 100 :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 12.08.08 11:28  prďola  (120753)

petr

Jo jo, až se srovná kurz Erstky a čezu, tak to možná přeleju...Někde na 1100-1150???
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.08.08 10:56  prďola  (120753)

a propos

Heleď, Čezženo, nezaměňuj ale fundamentalisty (mezi které se také hrdě hlásím) s fanatiky, co se zdráhají přiznat si předešlé chyby a zdůvodňují si to vybranými info z FA. To je samozřejmě cesta do pekel, a taky zdroj nervizity na ORCu, ale fundament je to jediné, podle čeho se longař může dlouhodobě řídit. Protože ikdyž uplně netrefí tu správnou chvíli (protože třeba zrovna ignoruje TA), nemusí se bát, že se prachy rozplynou. Kdyby koupil šit na základě TA a včas ho nevysypal, tak je v pejru...Ale co budu Tobě povídat, viď? (A kdy už zavřeš ten čezík???)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.08.08 09:32  prďola  (120753)

a propos

Jo jo, 1800 beru, to bude totiž příští rok hodnota NAV v Kč po prodeji části portfolia , takže až dojde k úplnýmu uklidnění situace, určitě se na tuhle cenu vydrápe...Snad máš dostatek trpělivosti.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 12.08.08 09:27  prďola  (120753)

Jak to hodnotíte???

Já to totiž hodnotím negativně - propad ropy se ještě nezačal stabilizovat, energ. sektor je teď silnější než fundament Čezu, kterej může zabrat maximálně krátkodobě, ale spíš vůbec. Nedivil bych se sjezdu k 1120-1150 a Eonu na 35 E.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.08.08 08:36  prďola  (120753)

Zkouším Trading na burze s finanční pákou až 1:200

Teno týden jsem přez Kurzy.cz narazil na bandu kok.otů, co tady spamujou jak o život...Aby vás lepra sklátila!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 12.08.08 08:35  prďola  (120753)

Nakupuji a prodávám online...!

Teno týden jsem přez Kurzy.cz narazil na bandu kok.otů, co tady spamujou jak o život...Aby vás lepra sklátila!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 12.08.08 08:29  prďola  (120753)

Jak to hodnotíte???

A ty o výsledcích E.onu něco víš? Že posledně to nebyla žádná sláva...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (2) 11.08.08 23:28  prďola  (126239)

dotaz na dnešní objem

Tenhle příspěvek je naprosto nadčasovej - platí poslední dva měsíce a bude platin navěkyyyy!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 11.08.08 16:20  prďola  (120753)

https://www.kurzy.cz/zpravy/150482-analytici-zisk-cez-vzrostl-o-28/

Heleď, o fundamentu nikdo (kromě notoriků pod parou) nepochybuje, a doba Čezu určitě zase přijde, ale předtím to ještě trochu zabolí (toho, kdo je při současný korekci ropy v pozici...), psal jsem ti to už před tejdnem...
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.08.08 14:51  prďola  (120753)

bězte ven já už sem

Klídku, a co máš v konečníku Ty, že to tak přesně víš? :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.08.08 15:14  prďola  (120753)

Severomoraváci schopní darovat krev

Jo, jo, ona akcie ORCA působí jak červenej hadr na vola, stačí jí ukázat a tlak hnedle vyletí na 150/100. To je efektivnější než deset krevních konzerv, a taky o dost levnější.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.08.08 21:39  prďola  (126076)

čez versus evropské energetiky

Ano, to je to správné slovo - blafoun. Až bude chtít blafoun poctít kolektiv nějakým názorem na akcie, jistě to všichni ocení. Do té doby holt blaf...blaf...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (2) 06.08.08 18:57  prďola  (126072)

čez versus evropské energetiky

Máš uplnou pravdu, někdy se člověk nechá unést..Někteří přispívající bohužel příliš nepřispívají...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.08.08 16:34  prďola  (120753)

Dotaz

dooobře, tak teda Telefonika nakoupila za prachy utržený z prodávaných nemovitostí tiskárnu na prachy, takže k ročnímu zisku na akcii dotiskne prašule, aby mohla vyplatit každý rok divi 50. OK?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (1) 06.08.08 16:23  prďola  (120753)

čez versus evropské energetiky

a detail, svý portfolio netočim, páč to nemám za potřebí. Živim se totiž prací (to najdeš ve slovníku, "p" je hned po "o")
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (1) 06.08.08 16:21  prďola  (120753)

čez versus evropské energetiky

Dyk sem to povidal, seš přesně to pako, který tady na tom světě udělá ouplný houno...Jdi si zamachrovat s kámošema, nebo si do zrcadla řikej "sem dobrej, sem dobrej" ale to nemusim, co? To děláš každý ráno...Fakt ztráta času...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 06.08.08 16:08  prďola  (120753)

čez versus evropské energetiky

Ty superintelektuální génie, v akciích mám 0,5 mega kačen, na pozemcích mám za šest let vejvar přez 200% a bez nervů, v komoditách je to jen o málo horší...Nemusel jsem tomu věnovat ani minutu, cvok možná jsem, ale asi se mi to dosti vyplatilo. Narozdíl od tebe se neživim kecama a vybudoval jsem za tu dobu firmu s obratem 150 mega. A když máš taky plnou hubu keců o svym vzdělání a jakej nejseš borec, tak taky napiš, jaký je a co děláš. Jen se potvrdí, že nejsi nic než namachrovaný pako. Tipoval bych tě tak na základku.mba. (už na tom, že srovnáváš vzdělání s genialitou je vidět, že vysokou školu jsi viděl akorát z okna tramvaje, když jsi jel zase ráno do kolbenky...)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.08 15:28  prďola  (120753)

Odhad růtu zisku

Většina energie čezu je z uhlí a z jádra, a vstupy jako výrobní náklady fakt nejsou tak zásadní... (např. uran propadl snad už o 40%...) Plyn už vůbec ne, je z něj naprostá minorita. Zásadní je fakt cena elektřiny na burze, kvůli zavedení tohoto systému taky akcie minulej rok tak raketově vylezla nahoru. Škoda, že jsem měl minulý roky jen trapnejch 50 kusů...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.08.08 15:20  prďola  (120753)

Jako vždy

O tom vůbec nepochybuj! Orco je už tak rozředěný, že se z něj pomalu stává homeopatickej developer:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (2) 06.08.08 15:19  prďola  (120753)

čez versus evropské energetiky

Ty jsi fakticky jenom namachrovaný pako (já nic o tvym 0,5 % účtu nepsal, tak už to nepij)...Já mám v akciích 0,5 mega, bohatě mi to stačí, protože nejsem hazardér a zbylý 3,5 mega mám ve stavebních pozemcích a komoditách. Živím se podnikáním, mám vlastní formu a moje produkty jsou v každý strojařský firmě, kterou jseš se svojí inteligencí schopnej najít na webu. Jestli se akciema živíš, tak možná točíš mnohonásobně víc (ale asi cizích, viď) a seš opravdu to pako, který má nulovou cenu na tomto světě, protože jsi nikdy nic nevytvořil...Podle mě ale spíš machrujěš, možná jsi podědil po babičce byt kterej jsi prodal, narval do akcií 5 mega a teď jsi vzteklej, že jsi na vrcholu neprodal a zbyly ti jenom 3...kdyby ses trochu vzdělával, věděl bys něco o hospodářském cyklu a nemuselo to tak dopadnout.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 06.08.08 14:57  prďola  (120753)

čez versus evropské energetiky

Tohle je přesně to jediný, co umíš, viď? Machrovat. Ty umíš upný Hoovvvno, jenom šoupeš myší na monitoru a přidaná hodnota tvojí práce se rovná nule. Pane oslovuju pouze lidi, kteří jsou páni, a ti to o sobě nikdy nenapíší, neb to nejsou kokkotiská:-) Pane daleko radši oslovim i takovýho Buffeta, protože místo aby trápil svý prachy na účtu s půlprocentnim úrokem jako většina vysokoškolsky vzdělanýho národa, sbírá na vlastní pěst zkušennosti na Burze a za prachy, který poctivě vydělal. Přeju mu zisk 1000x víc než tobě, neb jsi pouhý parazit...Tvoje info mě nezajímá, určitě mám v makroekonomice dvacetkrát takovej přehled, než nějakej nevdělanec Timur a jeho parta:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.08.08 14:17  prďola  (120753)

Dotaz

Není furt pade - 2002 a 2005 byla kulovka, 2003 57,5,-- 2004 17,--2006 45,--. Příští rok může bejt zase pade úplně stejně jako může bejt jenom 35.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (9) 06.08.08 14:11  prďola  (120753)

čez versus evropské energetiky

Tibore, mrknul jsem přez filtr na výpis Tvejch přízpěvků, no to je teda počteníčko....V každym přízpěvku je asi 3x HEJL (trpíš nějakym komplexem???), ale nějaká informace nebo názor nikde...Nejinteligentnější věc, co jsem našel, je jak jsi překopíroval článek z Týdne...Sice takovejch přizpěvovatelů je tu Víc, ale s nima se zas člověk aspoň zasměje, ale u tebe teda kdenic, tu nic...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.08 13:59  prďola  (120753)

prosim

Inženýre, zejtra je tu diskuze s Kohoutem z Partners, kterej už po lednovym výplachu odpovídal na otázku "které akcie byste dnes nakupoval"  stylem, že kdo koupí Evropské banky mimo silnou expozici v subprime hyp, asi se časem bude radovat...Můžeš to s nim zejtra probrat.:-) když mu napíšeš, že jseš za dva tejdny o deset kilo lehčí, tak Ti baknky určitě doporučí, protože máš asi silnou vůli, viď? (A taky vytrvalost, vzhledem k počtu tvejch hubnoucích přízpěvků :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.08 13:51  prďola  (120753)

Odhad růtu zisku

Tak to je prozatím asi tvůj největší omyl...Čez je s cenou ropy svázán velice úzce, zejména přez cenu zemního plynu. Z něj se také elektřina vyrábí, a bude čím dál víc (viz avizované plány čez a jete). Také platí pravidlo - pomalejší ekonomika (snížení výroby i spotřeby energií) = snížení ceny ropy = dopad na cenu energií jako celku, tedy i na cenu čezu...Je zbytečný, abych se tu vykecával,  můžeš dohledat vývoj ceny Ropy a ceny čezu...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 06.08.08 13:44  prďola  (120753)

CEZ

Dost jednoduchej pohled...ČEZ má na akcii 80,-- Erstka 100,--,jenže čez má dvojnásobnou divi, nemá kurzové riziko (v trendu posilování koruny!), má jistotu omezené konkurence, výhled růstu ceny elektřiny, dlouhodobé zvyšování spotřeby (podle ekonomiky) a není závislej na fluktuacích emerickýho finančního sektoru, který budou probíhat ještě minimálně rok...Nijak ho proti Erstce neprosazuju, ale tak jednoznačný to prostě není...Čezík byl hvězdou naší burzy a těžko to někdy bude jinak...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.08.08 13:32  prďola  (120753)

čez versus evropské energetiky

Tý fole, ty seš fakt nepoučitelnej. Před dvěma dnama hlásíš "čez nemůže jinam než nahoru " (při ceně 1260), teď nemůže nerůst. Nejsem sice na burze 50 let abych Ti moh seriozně radit, ale jednu věc si klidně napiš na monitor - Může to kamkoli a kdykoli.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.08.08 11:55  prďola  (120753)

cez

Ale promítlo, proč si myslíš, že je cena tam, kde teď je? Trh vždycky reaguje s předstihem, páč to není důchodce, kterýho jeden den  přejede auto a on druhý den zaheká...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 06.08.08 11:46  prďola  (120753)

Odhad růtu zisku

To je uplně jedno... Teď záleží jenom na ropě a ta jede prozatím dolůůůů.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 06.08.08 09:13  prďola  (120753)

Kdo to prodává ?

Kurrwa, to je pohled na tu naší burzičku - doporučuju udělat printscreen a použít jako tapetu pro pozadí woken:-))) To hned zvedne úroveň našeho chatu, to bude samý miláášku, drahoušššku, taky seš v takovym balííku :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.08 09:05  prďola  (120753)

petr

Doufám, že pořád myslíš čez...Tam jsou prašule relativně bezpečný, ale ORCO....Nech si páďo na špunty do uší, realitní bublina se už přestala nafukovat...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 05.08.08 16:05  prďola  (120753)

to Buffet

Hele, neříkám, že je čez špatnej, taky něco delší dobu držim, ale v současný době se holt duševně připrav, že to bude bolet, protože teď všecko signalizuje pokles ropy, pro růst jsou pouze pofiderní hrozby konfliktů... A že čez hospodaří dobře ví každej, stejně tak, jako že připadá v úvahu odkop, ale koukni se okolo sebe - takovejch firem je hafo a taky se s nima nikdo nemaže...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.08.08 15:46  prďola  (120753)

Rozhovor s Ottem

To je snílek:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 05.08.08 15:28  prďola  (120753)

to Buffet

Jenže tady většině lidí nejde o to netratit, ale pořádně vydělat, víš?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 05.08.08 14:29  prďola  (120753)

umím si na rok tele představit i na 1000.- Kč

Helďme se, beru zpět, už jsem tě s tou CBK trhnul:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 05.08.08 14:11  prďola  (120753)

to Buffet

Včera večer do mě Buffet furt šil, že jinam než up to prostě jít nemůže, tak mě zajímalo, jestli už realizoval ztrátu. Tentokrát to totiž bylo fakt čitelný jak nikdy...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.08.08 14:06  prďola  (120753)

dolar prudce posiluje k eur

Naprostej souhlas, četl jsem studie, které při pozitivním sentimentu předpovídaly vstřebání nadbytečných domů do dvou let, takže to ve výsledku zabere minimálně čtyři. Až si doláč projde svou korekcí, půjde ještě dolů. Čezžena jistě zašortuje a dá vědět...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 05.08.08 12:23  prďola  (120753)

to Buffet

Buffete, ticho po pěšině?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.