Příspěvky nebo odpovědi uživatele Tabák









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Tabák. Výpis příspěvků 701 až 750 (2202)


přečíst (4) 25.02.22 16:51  Tabák  (209007)

jste všichni nablblí

Zjevně nečteš, co píši. Ukaž mne jeden příspěvek, kde jsem výslovně napsal, že souhlasím /slovy souhlasím/ s tím, že Rusko napadlo Ukrajinu. Jen píši, že Rusko k tomuto kroku bylo vyprovokováno. A to je velký rozdíl, konstatuji jen skutečnosti, které si vykládám trochu jinak než ty. A to taky nemůžu? Kdyby NATO mělo obranné jednotky na Ukrajině, tak bych na to poukazoval, ale nikoli proto, že by měly za úkol bránit Ukrajinu, ale proto, že Ukrajina není člen NATA. Kdyby jí skutečně pak začaly bránit, tak bych musel být za blázna, kdybych začal tvrdit to, co jsi napsal. K čemu by pak ty jednotky na Ukrajině jinak byly? Jsi vůbec schopen pochopit ten rozdíl? A jsi vůbec schopen argumentovat tak, abys mne logicky vyvrátil, že tvrdím to, co ty si myslíš, že tvrdím a proto ro píšeš? 

 

Tak jsem zvědavý, jak mne zase na toto odpovíš. 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 25.02.22 16:08  Tabák  (209007)

Dvojí metr = cenzura aneb my si tu vesele píšeme dál ..už je to čistéé .?

A stejně mne Svědek chybí. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 25.02.22 16:05  Tabák  (209007)

jste všichni nablblí

Já se vám snažím celou dobu říci toto. Západ nikdy nepůjde nikomu pomoci. Ptám se tady. Proč západ nevypne SWIFT? Proč západ nepřestane odebírat ropu a plyn? Proč USA berou každý den od Ruska 300.000 barelů ropy? Proč západ tedy nepošle na Ukrajinu vojska? Víte jaký je rozdíl mezi mne a vámi? Já být v čele Německa, tak místo keců pošlu na Ukrajinu německá vojska. s tím, že důsledek může být takový, že planeta shoří. Pokud nebude někdo větší blázen než Putin, tak ho nikdo nezastaví. I když můj názor je, že ani on nechce Ukrajinu. Ukrajinu západ rozesral, pošval proti Rusku a nechá jí v tom.     

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-bylo-zase-kecu-Dva-Mnichovane-odhalili-slabost-Zapadu-694059?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=denni-tisk

Bojí se, že by jim zdražil plyn. Bojí se nepohodlí. Ukrajina za to nestojí. To jsou vzkazy, které reálně vysílá Německo skrze činy kancléře Scholze. Mluvčí německé vlády také pronesl, že pozastavení SWIFTu by mělo obrovský dopad na německý byznys a vyžaduje rozsáhlé přípravy. Jak to bude s NATO? Jde skutečně o soudržnou alianci? Je možné, že i to bude otestováno. Německo se samozřejmě bát může, ale pak by mělo přestat mistrovat ostatní členské státy EU, třeba Polsko. Ať Němci raději otevřeně řeknou, že se jim s Ruskem bojovat nechce.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 25.02.22 15:55  Tabák  (209007)

Dvojí metr = cenzura aneb my si tu vesele píšeme dál ..už je to čistéé .?

Já to napsal hypoteticky. Chápeš? 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 25.02.22 15:44  Tabák  (209007)

Svědek má štěstí že mu ty příspěvky smazali

Blokli to. To máš pravdu. Když jim to pomůže ke štěstí, tak to to jejich rozhodnutí. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (10) 25.02.22 15:42  Tabák  (209007)

jaký znak trestného činu jsi nenaplnil?

Svědek nenaplňoval nic. Vůbec nic. Nastuduj si trestní řád a trestní zákoník. Vidíš, sám píšeš, že svědek něco naplňoval a přitom se zjevně tímto svým konáním můžeš dopustit pomluvy. Protože kdyby svědek běžel na policii, tak to bude muset policie prošetřit. A víš jak by to skončilo? Policie by trestní oznámení odložila. Proč? Nenaplnil jsi skutkovou podstatu tohoto trestného činu. Proč? Protože tam chybí jeden ze znaků trestného činu. Víš jaký to je? Pokud to nevíš, nemáš znalosti z trestního práva a tudíž by ses neměl vůbec k tomuto vyjadřovat. Tedy označil bych tvůj příspěvek jako hrubou nepravdu.   

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (3) 25.02.22 15:34  Tabák  (209007)

Dvojí metr = cenzura aneb my si tu vesele píšeme dál ..už je to čistéé .?

Svědek zde kopíroval ... Jiný web myslím, že ne. Já ho sice přečtu někdy taky, ale spíše čtu na něm ty diskuse. Mne zajímají názory lidí i na těchto webech. Pokud jde o smazání svědka, tak s tím bohužel nesouhlasím. Proč? Měl jen odlišné názory. Nesouhlasil bych třeba ani s tím, kdyby byl smazán RUP IQ nic jen proto, že by se adminovi nelíbili jeho názory. Prostestoval bych stejně. Zde nejde o to, že si zde s Rupem IQ nic nadáváme, ale zde jde o svobodu slova. Samozřejmě vynechte svobodu psaní textů, které by mohly naplnit skutkové podstaty některých trestných činů. To už není svoboda slova. Ale pokud člověk píše texty tak, aby nebyly naplňované jednotlivé skutkové podstaty trestných činů, tak bych se zde zastával i RUPA IQ nic. I když si stále nádáváme a jeho vyloučení by mne velmi vadilo. V kontextu toho, co jsem napsal. Proto mne vadí i vyloučení svědka.   

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 25.02.22 15:08  Tabák  (209007)

Dvojí metr=cenzura aneb my si svou pravdu vyvracet nedáme.

Tak třeba kolega svědek ožije a přijde k nám v jiném nicku. Byla s ním sranda. Já tak bral jeho příspěvky. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 25.02.22 14:58  Tabák  (209007)

čti co píši

Podívej, dokázat někomu lež není jednoduché. Pokud o někom tvrdíš, že lže, musíš mít nezpochybnitelné důkazy. Já být tebou, spíše než lež, bych o příspěvku druhého napsal, že nemluví pravdu. Je to diplomatičtější a působí to lépe. To za prvé. Za druhé, když tedy o někom tvrdím, že nemluví pravdu, musím mít ty důkazy. Za třetí, já o tvých příspěvcích bych mohl také tvrdit recipročně, že jsou lživé či nepravdivé. Ale proč bych to dělal? Mne tvé názory nijak neubližují, nemám potřebu je jakýmkoli způsobem hodnotit zda jsou pravdivé či nepravdivé. A abych tak činil jen proto, že jsi mé nározy označil za ruskou propagandu? Proč? Mne to nijak neubližuje. a nebudu ti to nijak ani vyvracet. Jen s tebou diskutuji. Je pro tebe těžké přemýšlet a psát v kontextu daného? Přesvěč mne, že nemám pravdu v něčem a já ti nebudu mít problém přiznat, že pravdu nemám.      

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.22 14:23  Tabák  (209007)

čti co píši

<... kdyby to tak bylo, tak myslím, že si může napsat, co si myslím. Nebo snad ne. Svědek nebyl placen troll. Jen si prostě sem lepil a psal. Zcela určitě nevěřím všemu, co plácají media. To máš pravdu.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.22 14:13  Tabák  (209007)

čti co píši

Tam mám chyby, jsem to po sobě už nečetl. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.22 14:11  Tabák  (209007)

čti co píši

země netrpěly. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 25.02.22 14:10  Tabák  (209007)

čti co píši

Achne, ty jsi tak blbý nebo navedený? Viděl jsi někde, že výslovně schvaluji, co udělalo Rusko? Já jen píši, že Rusko dělá přesně úplně to samé, co dělal v minulosti západ. Myslíš, že země typu Srbska, Sýrie, Iráku, Libye, Grenady, Afganistánu atd. netrpěli, když se jim tam roztahovali v zájmu demokracie USA a hledali zbraně či ničili údajné teroristy ? A kde jsi byl ty, aby ses těchto obyčejných lidí zastal? Jsi obyčejný pokrytec a ještě k tomu toho v hlavě moc nemáš. To Svědek je proti tobě Einstein se svými názory.  

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 25.02.22 13:38  Tabák  (209007)

bude dusno s Tebou = Tabákem

Lustrovat mohou, co chtějí. A když mne to smažou, jejich věc. To je jediné, co s mými příspěvky mohou dělat. Jsou majitelé webu. Ty jsi lempl od narození, tak nemá smysl ti cokoli vysvětlovat. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.02.22 13:23  Tabák  (209007)

... Sláva Ukrajině. Herojem sláva.

Svědka smažou a RUP IQ nic zde provolává fašistický pozdrav z doby II. světové války. I kdyby měl svědek úplně ulítlé názory, tak nemají co mazat. Kdo je soudný, dokáže si to snad vyhodnotit.  

 

Takže pokud mi admistrátor takovýto přístup, můžete mne taky smazat.

 

Ale jednou se takovýto přístup obrátí proti vám. Jak se říká, na každé prase voda se vaří. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 25.02.22 12:55  Tabák  (209007)

bude dusno

Je s podivem, že všichni, kdo nyní zde píší, tak v minulosti neřvali, když se něco podobného stalo v jiných státech.  Mám zde tyto státy vypisovat? Myslíte, že utrpení obyčejných lidí tam bylo jiné? Rusko si nyní zde zkusilo obdobný scénář. A kdo si naivně myslel, že západ pomůže vojensky Ukrajině, je podle mne naprostý blázen. To by byl taky poslední nápad lidí na této planetě. Ukrajina jen slouží jako beranidlo do Ruska. Nejde o Ukrajinu, ale o ruské nerostné bohatství, ke kterému se chtějí dostat ti správní lidé. Ekonomické sankce? Blázni, Německo si nebude ničit své investice. Můžete pomoci Ukrajině. Běžte za ní bojovat. Ale na to nikdo z vás nemá koule. Včetně těch lemplů ve vládách jiných zemí.

 

Jak mne řekli včera židi z Tel Avivu včera v rozhovoru. Být v situaci Ruska, postupují úplně stejně. Nikdo nechce mít před vchodem do domu kulomet. Jejich slova.       

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.22 00:35  Tabák  (209007)

... sankce USA

Natista Mono v transportétu se sune z fronty domů. 

 

https://rumble.com/vvqijw-prchajc-ukrajinsk-transportry-demoluj-auta-na-ucpanch-silnicch.html

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.22 00:23  Tabák  (209007)

... sankce USA

stručně shrnuto 

 

https://www.youtube.com/watch?v=vC_9b_U4npI

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 24.02.22 14:34  Tabák  (209007)

uvidíme

Tak už začínají na webech mazat příspěvky, které nejsou v souladu se stanovisky vlád k celé situaci. Tak jsem zvědavý, když to začnou aplikovat i zde. No jejich věc, můj názor se na to celé nezmění. Když nebudu sem moci čárát, tak to přežiji. Dříve taky nebyl internet.  

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 24.02.22 13:21  Tabák  (209007)

noční debata s RUPEM IQ nic

Jak jsme se tady bavili v noci o HDP a následně dluzích. Tak jsem psal 17% HDP dluh Ruska. Teď je v článku aktuální stav. 20% HDP. Navíc mají fond bohatství ve výši 12% HDP. Tak si můžeš udělat obrázek, jak jsou na tom skutečně. V noci jsme to oba lovili ne moc úspěšně. 

 

Navíc má Rusko v současnosti velmi nízký státní dluh, který nedosahuje ani 20 procent HDP, takže nemá velkou potřebu půjčovat si na zahraničních trzích.

 

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-byznys-komodity-dluhopisy-ekonomicka-atomovka-kdyz-zapad-odrizne-rusko-od-plateb-muze-pomoct-cina-190073#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=nQ8r4Reazpl-202202241213&dop_id=190073&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest186_varianty_podcastu_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 24.02.22 12:01  Tabák  (209007)

myšlenka a odkazy naus analýzy

Putin byl dotlačen západem v čele s USA k vojenskému zásahu (podle G. Friednama ze Stratforu ale obrannému) na Ukrajině. Zoufalá situace, kdy USA odmítnuly poskytnout bezpečnostní záruky pro (ne)rozmísťování raket na Ukrajině, vedla k poslednímu řešení – vojenskému násilí.

 

Jaké to ale bude mít osobní následky pro Putina i širší pro RF?

 

Západ negativních konotací tohoto zásahu (ke kterým nevyhnutelně musí při vojenské akci dojít) zcela určitě plně využije a odpůrce zásahu v Rusku se bude snažit využít k tomu, o co jim na Ukrajině už od r.2013 nejvíc šlo – využít tyto jimi záměrně vytvořené problémy k Putinově svržení pro opětovné získání ruských surovin “za hubičku”, za úplatky pár ruským oligarchům (tak jak nyní na Ukrajině a dříve za Jelcina v Rusku).

 

Jeden z hlavních zdrojů o tom, že cílem US operací na Ukrajině je od počátku svržení V. Putina.
https://consortiumnews.com/2021/12/08/robert-parry-whos-telling-the-big-lie-on-ukraine/

 

Vojenský zásah je proto velmi riskantním tahem V. Putina, který riskuje vzestup negativních nálad přímo v Rusku. Na druhou stranu, jak konstatoval G. Friedman, pro ochranu ruských bezpečnostních zájmů asi nebylo jiné cesty, pokud západ v čele s USA naprosto odmítnul spolupracovat, právě aby způsobil problémy prezidentovi Ruské Federace, který jim například zkazil laciné výprodeje ruských surovin po r.2002, nebo jim zkazil zásah v Sýrii, kdy chtěly USA zničit po Libyi i Asadovu vládu v Sýrii, čemuž Rusko v r.2015 zabránilo přímým vojenským zásahem. A to USA nezapomínají.

 

Hlavní analýza cílů neokonzervativců Republikánské strany po r.1998 – nového “Pearl Harboru v r.2001 a tím dosažení nového kola válek a záměrného vytváření strachu (válka proti terorismu, G. Bush jr.), aby občané USA přistoupili na jejich financování:
Svět morálních jistot a preemptivních útoků jako svět nočních můr
Jana Ridvanová, 2007, zásadní analýza.
https://legacy.blisty.cz/art/32881.html

    

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 24.02.22 08:45  Tabák  (209007)

Proč tady kvičíte?

To je klasika, ale v obráceném gardu. Zbraně se v Íráku taky nenašly, tady se zase brání ruské obyvatelstvo. Až na to, že tomuto odůvodnění bych věřil o něco více, než odůvodnění západu, že tam Husajn mel zbraně hromadného ničení.

 

Řvát tady může každý, co chce. Ale je to asi tak celé. Jak jsem napsal, nebyl dobrý nápad ... medvěda. Já na Ukrajinu z vysoka kálím. Bordel dělat umí, ale chovat se moc neumí. Komu se to nelíbí, může jít bojovat za Ukrajince. Ale bacha na to. Služba v cizím vojsku je trestný čin s dost vysokou pálkou.  

 

§ 321

Služba v cizích ozbrojených silách

(1) Občan České republiky, který v rozporu s jiným právním předpisem koná službu ve vojsku nebo ozbrojených silách jiného státu, bude potrestán odnětím svobody až na pět let.

(2) Odnětím svobody na tři léta až deset let bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.    

  

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.02.22 02:16  Tabák  (209007)

... ruská ekonomika je marginální ekonomika

30 bilionů USD. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.02.22 02:14  Tabák  (209007)

... ruská ekonomika je marginální ekonomika

Počkej, kbybys do toho začal počítat i jiné než veřejné dluhy, tak ti sluh vyskočí asi na 67 bilionů USD. 

 

Tady se podívej na přímý přenos dluhu USA. 

 

https://www.usdebtclock.org/

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.02.22 01:53  Tabák  (209007)

... ruská ekonomika je marginální ekonomika

Ano, to je výhoda. Když budou chtít vyrovnat dluh, vytisknou USD. A tím by USD jako rezervní měna skončil. Japonsko je zadluženo u svých obyvatel, to ano, ale stále platí to, co jsem napsal. Úrok 4 % p.a. a Japonsko by vyhlásilo bankrot. Bez ohledu, kdo vlastní bondy. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 24.02.22 01:36  Tabák  (209007)

... ruská ekonomika je marginální ekonomika

Nebudu to pracně hledat, jen napíši z hlavy, co si tak nějak pamatuji. A zda to je správně, nevím. 

Rusko - dluh ve výši 17 % HDP

Německo - dluh ve výši 80 % HDP

USA - dluh ve výši 130 % HDP

Itálie - dluh ve výši 160 % HPD

Japonsko - dluh ve výši 230 % HDP - proč myslíš, že Japonsko jede stále na nulové úroky? Protože by zbankrotovalo při úrocích 4 %. 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 24.02.22 01:32  Tabák  (209007)

... ruská ekonomika je marginální ekonomika

Zjevně nechápeš, jaký význam má výška dluhu v ekonomice. Nebo si snad myslíš, že nízké úroky má většina západních zemí blízko nuly jen proto, že je to bezva? Nikoli, protože kdyby byla výše úroku na úrovni inflace či nad inlfací, jsou tyto státy v bakrotu. A Rusko by bylo v pohodě. Tak kdo je na tom finančně lépe? Sorry, ale já bych chtěl být v kůži Ruska, nikoli západu.  

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.02.22 01:17  Tabák  (209007)

... ruská ekonomika je marginální ekonomika

To možná je, ale teď jsem dej výši dluhu. Ruský dluh je vůči HDP ruskému HDP marginální.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.02.22 00:35  Tabák  (209007)

... svět aplauduje protiukrajinským choutkám Putina

Ano, bylo to referendum. A právě o to jsem vedl spor s Monem. A díky tomu Mono zmizel ze zdejšího webu, protože jsem začali porcovat státy jako na běžícím pásu a Slovensko mělo být připojeno k Maďarsku. Což Mono psychicky nezvládl a emigroval do Kazachstánu.  

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.02.22 00:26  Tabák  (209007)

... svět aplauduje protiukrajinským choutkám Putina

Ano, to si vzal. Ale zejména proto, aby zcela náhodou tam někdy v budoucnu nezvnikla základna USA. To byl ten hlavní důvod. Tak to vidím já. Jinak by Ukrajině Krym nebral. 

 

A že Rusům bylo slíbeno, že NATO se nebude rozšiřovat, je taky fakt. Takže zase ty všechny problémy vznikají jen proto, že se porušuje dané slovo Rusku. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.02.22 00:11  Tabák  (209007)

kremelský Hitler . jeho kámoši a podporovatelé ..

https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/455603-jak-tvrde-sankce-ma-zapad-nastolit-proti-rusku-odpovi-zaoralek?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 24.02.22 00:03  Tabák  (209007)

jak to vidí Zaorálek a Achne je lempl

Musíš vycházet z reality. Proto jsem ti napsal, že by z tebe zbyl jen mastná flek. Konstatuji co by se stalo, tedy ti nevyhrožuji, protože po tobě nic nechci. Takový kryplík /nikoli kriplík/ potřebuje, aby mu někdo bezdůvodně zmáčnul koule. 

 

Zjevně jsi nepochopil, co Putin říká. A co požaduje. Tak si to přečti a možná to pochopíš. Viděl jsi ode mne někde napsané, že výslovně písemně zde schvaluji, co Putin dělá?  Já to chápu tak, že odporovat mu, znamená, že ze mne bude ten mastný flek. 

 

Podle něj Rusko počítá s těmi sankcemi, které přicházejí. "Rusko to hraje jako šachovou partii, kterou má promyšlenou z hlediska času, sankcím už uzpůsobilo i ekonomiku. To ale neznamená, že jsou sankce zbytečné, musíme to udělat alespoň jako symboliku," doplňuje.

Kuriózní podle něj je, že i když Západ spolu s námi je znatelně ekonomicky mocnější, jsme kupodivu v tomto sporu ve slabší pozici. "Protože proti nám stojí někdo, kdo nám dává naprosto neomaleně najevo, že může použít zbraně, což my nemůžeme. Mají připravené hypersonické rakety. Zbraň je nejsilnější karta, kterou Rusko má," říká.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 23.02.22 23:50  Tabák  (209007)

jen konstatuji

Nevyhrožuji, jen konstatuji, co by z tebe zbylo. A to máš velký rozdíl. Ale leml jako ty, to v životě nepochopí. Tak si to přečti, dej si pár facek a mazej spát. Takový malí hajzlíci mají už dávno spát. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 23.02.22 22:06  Tabák  (209007)

Kašpárek Putin a jeho pochybné plynové království.

Tak teď už to slovo invalida nepistí ani s měkkým i ani s y. 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 22:04  Tabák  (209007)

Kašpárek Putin a jeho pochybné plynové království.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 23.02.22 22:03  Tabák  (209007)

Kašpárek Putin a jeho pochybné plynové království.

Teplomete Stasi, nauč se ten pravopis a nemel tady kraviny. Pokud píšeš takto v práci, pak je o důvod více, aby byl z práce úředníka okamžitě propuštěn. 

 

Retardovaný rozvědčík Achne je tak natvrdlý, že on není kripl /invalida/, ale ... Invalidu bych si nedovolil urazit. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 21:51  Tabák  (209007)

Pojď nám vysvětlit ty kryplíku

Ty jsi výjímka, ty jsi tak natvrdlý, že musíš mít ve slově kripl tvrdé y. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 21:43  Tabák  (209007)

No tak sláva usa udělala inspekci a vše maj v pořádku

No však píši, retardovaný Achne se zase plně projevil. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 23.02.22 21:41  Tabák  (209007)

Kašpárek Putin a jeho pochybné plynové království.

Ty kašpárku, nauč se pravopis. Mám obavu, že slovo zvrhnout si lehce nezvládl. Než přístě budeš něhoko svrhávát, doučit se ten pravopis. Bude to lepší, Protože pravopisné chyby nejsou nejlepší vizitka toho, kdo jen kritizuje a nic víc neumí.

 

https://www.mojecestina.cz/article/2017021801-svrhnout-a-zvrhnout   

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 20:57  Tabák  (209007)

Světová událost - Luchaňsko se přejmenovalo na Mimirusko

Jistě, je to velmi demokratická velmoc. Moc pochvalných komentářů ale lidi nepíší.  

 

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-washington-se-pripravuje-na-protest-ridicu-kamionu-povola-narodni-gardu-189789#source=hp&seq_no=5&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=DL6T01FEHMI-202202231937&dop_id=189789&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 20:45  Tabák  (209007)

Ukrainská rozviedka a západ

Tak si hlavně navlíkni ty svoje protiatomové neprůstřelné pambers kalhotky. Sám dobře tušíš, že na frontě bude horko. A to by bylo, aby naše mechanizovaná četa s retardovaným rozvědčíkem Achnem v čele tu válku nevyhrála.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 23.02.22 20:40  Tabák  (209007)

to jim dochází brzy

Zrovna myslím v pondělí v půlnoci jsem psal o pšenici. Jsou trochu pozadu. A dnes o tom článek. Chlapci, musíte myslet o několik tahů dopředu. Ne vše psát tak pozdě. 

Ukrajina produkuje pšenici, ječmen a žito, na které spoléhá velká část Evropy. Podle analytiků je také velkým producentem kukuřice. „Přestože do sezóny sklizně zbývá ještě několik měsíců, dlouhodobý konflikt by mohl na podzim způsobit nedostatek chleba, čímž by se zvýšily spotřebitelské ceny,“ řekl Holland.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-byznys-komodity-dluhopisy-nejde-jen-o-plyn-valka-na-ukrajine-by-zdrazila-i-chleba-a-cipy-189832#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=4AneGnLj69g-202202231936&dop_id=189832&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 20:29  Tabák  (209007)

Rupovo nepřihlášenému druhému já Achjo Achne ruplo

Už jste na cestě na Ukrajinu? Včera naše vědecká skupina vyslala první část kontingentu na cestu. Plně vybavenou mechanizovanou četu. Takže očekávám zprávy o úspěších naší skupiny v bojích proti okupantům. Retardovaný rozvědčík Achne by měl podat první hlášení.    

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 23.02.22 20:15  Tabák  (209007)

Tabáku Ivane běž domů čeká tě Nataša ..

Achne, kde máš Achjo? Ty jsi dost velký intelektuální chudák, když neumíš napsat nic jiného, než co píšeš. A proto takovým lemplem nená moc smysl se zabývat. 

 

Koukej si sbalit plnou polní a mazej na frontu bojovat proti okupantům. Ti to nakopou zadek během chvíle. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 23.02.22 18:50  Tabák  (209007)

lempl Achne a jeho dvojník Achjo

Achne, kde se flákáš? 

 

Tady máš návod, jak bojovat proti Rusko. A koukej začít. Plnou hubu keců a zatím z tvé strany skutek utek. Potkat Achne v civilu, zbyl by z něj jen mastný flek.  

 

Strana zelených zveřejnila na svém facebookovém profilu výzvu, jak bojovat s Ruskem, a pomoci tak Ukrajině. Podle jejích slov je jedním z nátlakových prostředků plyn, tedy snížení jeho dodávek. „Pokud snížíte teplotu v pokoji o jeden stupeň, sníží se spotřeba energie o šest procent,“ uvádějí Zelení.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zimou-proti-Putinovi-Novy-plan-boje-za-Ukrajinu-staci-vam-radiator-nebo-okno-693790

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 23.02.22 17:04  Tabák  (209007)

Rozvědčík Achne - nástup

Pojď nám vysvětlit ty kryplíku, jak je možné, že spolkový kancléř je stíhaný za daňové úniky. Máš vždy plnou hubu keců, tak zde můžeš vysvětlovat. 

 

https://www.rnd.de/politik/olaf-scholz-cum-ex-anzeige-wegen-beihilfe-zur-steuerhinterziehung-ZJUZ3SGZEHU5CMWMO5AKACFJE4.html

 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 15:56  Tabák  (209007)

Británie

Já napsal, že spojenec bude Rusko, až se to Británii bude hodit. Takže z logiky věci musíš přiznat, že spojenec nemusí být Rusko nikdy anebo může být někdy v budoucnu. A tím nepopírám tvůj názor, že spojenci nikdy nebyli. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 15:51  Tabák  (209007)

Británie

Spojenc bude. když se to Británie bude hodit. teď mají kšefty na Ukrajině, tak spojenci jsou Ukrajinci. Je přeci paráda, když jím platí za zbraně. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 15:45  Tabák  (209007)

Omikron - otázka je zde jsem neměl nějakou virózu

Otázka, zde vůbec Omikron máme, zda to nění nějaká silná viróza. Nevíš taky, zda Omikron není jen rýma, kterou jsi měl 10 x nebo jsi jí vůbec nezaregistroval. Já jsem rád, že to asi opětovně porazím bez prášků. Nemám rád, když do mne někdo zbytečně cpe prášky. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.22 15:22  Tabák  (209007)

Omikron - otázka je zde jsem neměl nějakou virózu

Mne asi taky dostihl. Ale zvláštní je, že výsledkem byl kašel, teplota maximálně 37,2 a bolest k krku, trochu rýma. Ale nikoli v celém krku, jen na jedné straně. A docela silná. Bolelo to fest. Každý příznak většinou pár dnů. Ale v součtu mne to dělá 18 dnů, co se s tím potýkám. Neberu ovšem žádné prášky, k doktorovi jsem nešel. Musím se s tím vypořádat tak, jako vždy, Tedy bez prášků. Ale dnes už cítím, že jsem vir pravděpodobně porazil. A jsem plný síly dále zde bojovat proti místním nepřátelům. 

Nejvíce mne zde chybí pyrát Mono, s tím jsme mihli překreslit a následně obsadit mnoho zemí v Evropě. 

Kdo nejde s námi, jde proti nám. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.