Příspěvky nebo odpovědi uživatele .mamlas









Příspěvky nebo odpovědi uživatele .mamlas. Výpis příspěvků 751 až 800 (2042)


přečíst (0) 25.09.06 09:20  .mamlas  (105762)

Jeste k tem poklesum

Vidím, žes zřejmě změnil nick s ohledem na svůj věk. Dovoluji si však upozornit, že v tomto věku bys nebyl důchodkyní ani za soudruhů (pokud tedy nemáš více dětí než je v kraji obvyklé či případně papíry na hlavu):-)))) A dodatečně vše nej!!! (stejně jsi určitě včera nebyl střízlivej:-)))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.09.06 11:26  .mamlas  (76837)

Takže

Myslím, že strategie prodeje před dividendou byla správná, pokud někdo má tele na margin tak naprosto stoprocentně. Nejlepší strategií ovšem bylo podržet přes dividendu a včera prodat při vlnce nahoru. Osobně jsem čekal pokles na 450 ale pak vlnku aspoň na 460. Tam bych prodával - bohužel, nepovedlo se. Ale kdo prodal třeba za 470 při poklesu, tak měl kliku. Víš, ono záleží na každém, v jaké je situaci, zda se mu hodí i daňová ztráta, zda.... ATD.ATD. Takže se nedá říct, že tvoje řešení bylo nejlepší pro všechny a za každých okolností!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.09.06 11:00  .mamlas  (76837)

Dotaz na telecí divi

Milý Marku, nechal ses nachytat na oblíbené vtípky místních žertéřů. Ono je tady někdy těžké poznat, kdo opravdu potřebuje poradit a kdo vtipkuje.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.09.06 10:58  .mamlas  (76837)

tak kdo si

No ono stačí si spočítat teoretickou hodnotu warrantu a na základě výsledku posoudit, jestli a jak tam má emitent dividendu započtenou. V případě putek ji tam měli s dostatečnou rezervou (až pád o něco větší než dividenda vrátil putky na předchozí úroveň). U callů ji většina emitentů započítanou neměla, takže kdo neprodal cally předevčírem, zaplakal. Zároveň přiznávám, že jsem to podcenil a v rychlosti něco málo putek nakoupil. Nakonec jsem rád, že jsem to uzavřel vcelku beze ztrát (pouze poplatky).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.06 15:11  .mamlas  (76837)

Jsem nováček poraďte

klokane, prodej to třeba hned!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.06 13:23  .mamlas  (76837)

OT

Já jsem nechtěl nikoho plést, já se v tomhle až tak nevyznám ale pořád se píše, že budeš moct sledovat jen jeden program, tak jsem znejistěl, jak to je . Takže se dvěma DVB-T nic nebrání sledovat 2 programy? Ale to je stejné jako u analogu - bez 2 tunerů nemůžeš čumět na dva programy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.06 12:59  .mamlas  (76837)

OT

hele a když budeš mít DVB-T tuner v televizi i v rekordéru tak nemůžeš nahrávat Novu a moukat na ČT? díky
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.09.06 10:57  .mamlas  (76837)

Pro Anthony

Ahoj Anthony, na rozdíl od tebe jsem bohužel nepoužil včera svoji kalkulačku a tak jsem si nevšiml, že putky na Telecom mají dividendu započtenu v ceně (poprvé se tak nedalo vydělat na poklesu po dividendě). Ale píšu ti hlavně proto, že v té mé tabulce je ta část pro PUT warranty s dost zásadní chybou, čímž jsou výpočty nesmyslné. Nevím, jestli jsi to používal případně zda sis toho všimnul a opravil.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.06 10:25  .mamlas  (76837)

kolik jsme dnes byli max. v plusu?

A máš už nakoupenou Marsku?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 22:41  .mamlas  (105600)

+++

Nesouhlasím s tebou v jediném, a to je "že to všichni chápou":-)))))  MSF a nevím co je TZ tak to nepřipojuju:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 22:38  .mamlas  (105600)

+++

Máš pravdu, nešlo to, jak je to teď u FIA nevím. Ale to stejně není podstatné - představ si, že by třeba u BJ měl lot ČEZu, kterým by ručil za to, že si peníze půjčí, šlo mi o princip, vysvětlit, že tahle spekulace nemůže vést k zisku a proč - ten důvod není v technice převodů peněz ale v rozdílu cen v kobosu a rms.V důsledku nejde o nic jiného než o arbitráž využívající rozdíl cen v RMS a KOBOSU, který je jen zkreslen dividendou
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 22:32  .mamlas  (105600)

+++

Ano, Honza mluví k věci ale ty jsi byl mimo:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 22:31  .mamlas  (105600)

+++

Vždyť já to ani špatně nebral:-)) A máš pravdu - jako daňová optimalizace to použít jde, v podstatě s jedněmi penězi uděláš dividendovou ztrátu dvakrát. Vzhledem k poplatkům na RMS jsem to nikdy neprovozoval ale s Tabákem se mi docela dařilo udělat ztrátu a ve skutečnosti mít zisk (nakupoval jsem těsně před 16 hod s nárokem na dividendu a prodával druhý den po vlnce - podařilo se mi prodat za vyšší cenu než nákup minus divi). A s Teletem by to letos šlo krásně (i když nevíme ještě zítřejší výsledek) - stačilo použít moji osvědčenou strategiii - nakupovat s divi před 15 hod. Bohužel, letos daňovou optimalizaci nepotřebuji:-((((
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 22:24  .mamlas  (105600)

+++

Opět odpověď na něco jiného!!! Václav nechtěl nakupovat v Kobosu a prodávat v RMS. Chtěl prodat zítra akcie s právem na dividendu v kobosu a za utržené peníze koupit další akcie s právem na dividendu v RMS. A o tom je řeč. A tím fakt už končím, myslím, že kdo myslí logicky tak je mu problém jasný a kdo to doteď nepochopil, přeju mu pěkné zážitky na burze:-)))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.09.06 22:20  .mamlas  (105600)

+++

ŠLo mi hlavně o podstatu václavovy otázky, protže až na výjimky mu to zdůvodňovali nesmyslně (viz Klídek s jeho rodným číslem a podnětnou informací, že na jedne akcii nedostaneš 2 divi). Jinak je samozřejmé, že bys skutečně musel doplnit peníze, protože cena v RMS bude vyšší než v KOBOSu - to je snad každému jasné. Ale jak psal tuším Jouda, tak penize z prodeje jsou okamžitě k dispozici pro nákupy (aspoň u někkterých brokerů), takže v principu by to jít mělo. Ale stejně to nemá žádný význam, takže jde o houby.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 22:07  .mamlas  (105600)

+++

A kdo ti ty trubko říká, že budeš mít připsány 2 divi na jeden papír? Šlo o to, že zítra prodá  v kobosu papíry, které jsou s právem na divi (ty bude mít na svém RČ ještě 25 a tak n ně pobere dividendu). Za utržené peníze si koupí na RMS další papíry, které bude mít také připsány na své RČ a pobere na ně také dividendu. Takže vlastně bude mít dvojnásobek papírů za jedny peníze (ale postupně). Chápeš to, nebo je to na tebe moc složité? A na to se ptal takže tvé bláboly o rodném čísle jsou sice pravda ale neodpovídají na Václavův dotaz. Měj se
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 21:59  .mamlas  (105600)

Poděkování

Když myslíš........Ale možná že máš i nějaký argument co je pomotané nebo to máš zase jako tajnou insider z PArty?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 21:53  .mamlas  (105600)

Poděkování

Václave, jestli myslíš, že v tom máš jasno, tak jsi na velkým omylu. Přečetl jsem teď všechny ty rady i tvoje reakce a věř že i ti, kterým tak děkuješ vůbe neodpovídali na tvůj dotaz ale blábolili úplně o něčem jiném. Jen jeden ti tam řekl správnou odpověď. Pokusím se to shrnout. Tak zaprvé není vůbec problém v tom, že by ti někdo nedovolil peníze převést. To normálně jde, stejně tak jde u některého brokera nakupovat na RMS i na burze. Takže to co popisuješ klidně můžeš udělat. Klidně tak můžeš za jedny peníze pobrat dvakrát dividendu (samozřejmě za 2x jiné akci, takže vůbec nejde o to, že bys musel peníze na někoho převádět - milenku, manželku apod.) . A v čem je háček? No přeci v tom, že ty zítra prodáš akcie na burze za cenu dejme tomu 450 Kč a na RMS je koupíš za 488 Kč. Za ty koupené na RMS pak pobereš dividendu 38 Kč (což ti zaplatí ztrátu - rozdíl mezi prodejem na burze a koupí v RMS) A pokud někdo chce namítnout, že zítra neklesne cena na burze na 450 ale bude třeba 480? Pak věz, že na RMS je v tomto případě koupíš za 518 a určitě ne za 480!!!. Takže na tom budeš zase stejně. Vlastně akorát utratíš za poplatky. Abys na tomhle postupu vydělal, musel bys na RMS nakoupit třeba jen o 30 Kč dráž, než prodáš na burze. To se může povést - ale stejně tak se můžeš vybodnout na RMS, na burze jsi mohl nakoupit dojnásobek akcií před dividendou a pak doufat, že se ti je podaří prodat dráž než poklesnou o dividendu. Efekt je stejný. Veř, že tahle tvoje geniální spekulace není ošetřena žádnými pravidly ale o to, aby se na tom nedalo vydělat se postará mocná ruka trhu:-))) No rozkecal jsem se ale snad je ti teď jasné v čem je háček a kdo tady bláboli. MĚJ SE 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 21:23  .mamlas  (105600)

Nechápu

To byl dobrej příklad!! Dal by ti stovku, z kapsy vytáhl dvě a ty bys čekal, až ti v horizontu půl roku vrátí třeba 300:-))))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 20.09.06 13:38  .mamlas  (76837)

teda čumím

Tebe by už taky měl někdo zastřelit. To si furt jen chlastáš a žereš. Nemohl bys taky myslet na nás, co jsme nakoupili za 540, pak to prodali za 410, konečně se odhodlali nakoupit za 502 a nakonec znechuceni včera prodali za 475? Nebuď sobec.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 10:57  .mamlas  (76837)

Nevite kdy je rozhodny den pro pripsani dividendy?

To je pěkná blbost!!! Seděl jsem tam 3 dny, taková tam byla fronta, chtěl jsem rozdat každýmu čísla, jako abysme tam nemuseli čekat. Jenže oni prej - a čo to je to čísla? Voni snad neznají ani číslice ty v tý frontě. A když jsem na ně vybalil, že čekám na dividendu, tak říkali, že tuhle babu vůbec neznaj! A úředníci na mě chtěli pozvat psychiatry, jestli jsem prej neupad - na sociálce a dividendy. Vám tak tady uvěřit. Ztratil jsem tři dny a tady mi zatím tele vyklesalo!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 10:35  .mamlas  (76837)

Nevite kdy je rozhodny den pro pripsani dividendy?

Nevím a nikdo tady na to nechce odpovědět. Nevím proč. Ale včera se tu psalo, že prý dividenda nebude, je zrušená!!!. Všichni to vědí a proto tele vyklesalo. Někteří předpokládají, že je jen odložená o měsíc. Podle toho to bude odpoledne klesat nebo růst. Víc fakt nevím, snad se jedině podívat na www.můheehhheee.com, tam vědí všechno
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 10:28  .mamlas  (76837)

dnes naposled

Tohle už je těžkej underground. Asi něco jako "běžím s h.ovnem proti plátnu, do plátna to h.ovno zatnu" pamatuješ?:-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 10:08  .mamlas  (76837)

dnes naposled

sakra klídku, zas ti nerozumím - nebo že bys jen veršoval? tak na oplátku: Klídku, zůstaň sedět v chlívku!!! :-)))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.06 09:48  .mamlas  (76837)

dnes naposled

Stačilo napsat "Žádný odborník o tom nepíše". To "kromě tebe" už je zbytečné:-)))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.09.06 10:44  .mamlas  (76837)

ještě jeden dodateček malý

a co já , jsem velký nabeo malý mamlas? Mohu taky nadělat ještě nějaké zisky? Přiznávám, daňový polštář na to mám:-)))))))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.09.06 11:57  .mamlas  (76837)

specifikace sázky

myslíš denně o 3% nebo celkem:-))))? Jestli celkem, tak to bych do toho šel, i když Mars nežeru:-))))).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.09.06 10:26  .mamlas  (76837)

FIFO podruhé (podílové fondy) - pro mamlase

než jsem se sem podílval, tak ti už na všechno odpověděli. Jinak nevím, k čemu je to Sporotrendu dobré posuzovat, které papíry odkoupil- stejně za ně musí vypláznout stejnou cenu tak nevím. Ale možná si kluci ze spořitelny počítají, kolik který jejich klient vydělal či prodělal a tak si to nějak evidují:-))) Pro daňové účely bych postupoval podle toho, co je pro mě výhodnější, ať si ve spořce počítají co chtějí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.09.06 17:54  .mamlas  (76837)

FIFO? Nebo libovolně?

Ano, skutečně si můžeš svobodně vybrat, které to papírky sis prodal (a tato svoboda platila i za Paroubka) a jak jsem správně předpokládal, Zilvar ti již odpověděl. Zřejmě je ještě střízlivý. Té otázce fondů moc dobře nerozumím. Při jakém že to vypořádání se postupuje podle FIFO? Pokud oni prodávají a nakupují cenné papíry, musí skutečně postupovat podle FIFO (ještě je možný vážený průměr jestli se nepletu). Ale to se tebe netýká - pokud nakupuješ a prodáváš fondy (podílové listy), opět se můžeš rozhodnout, které jsi prodal, pokud to děláš po částech a máš víc nákupů)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.09.06 17:50  .mamlas  (76837)

do kdy držet pro nárok na divi?

přesně tak :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 15.09.06 17:14  .mamlas  (76837)

Takhle jsem si to nepředstavovala !

hele bublinko a máš ty vůbec někdy nějakou pozici? Asi jen šort a to určitě jen tak asi ten týden 2x v roce, kdy to padá střemhlav a ty to vždycky trefíš viď:-))
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.09.06 17:09  .mamlas  (76837)

FIFO? Nebo libovolně?

snad si neděláš srandu ale jestli jsi tu poprvé, tak věz, že na tohle téma tu bylo asi miliön příspěvků a občas radili pěkné nesmysly. Stručně - FIFO je pro účtující jednotky a ne pro fyzickou osobu. Ale za chvíli ti tady někdo napíše, že mu paní na FÚ řekla, že musí dělat FIFO. Tak jestli chceš, můžeš ji taky použít, nakonec je to pěkné od spekulantů když podpoří státní rozpočet. Zejména teď, když už je v těch správných rukou a bude využíván jen na bohulibé účely. Více na www.můhehehe.com :-))) A je to taky oblíbená otázka pro Zilvara - až zase vystřízliví tak ti rád odpoví :-)))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.09.06 17:05  .mamlas  (76837)

do kdy držet pro nárok na divi?

v rozhodný den musíš mít papíry na účtu, protože ale vypořádání trvá 3 dny, musíš je držet naposledy v RD - 3 prac. dny. Prodat je můžeš hned ráno další den. Ale jestli je prodáš v 15:59 v RD-3 tak si budeš muste počkat na dividendu až do příštího roku (jestli nějaká bude:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.09.06 22:18  .mamlas  (105273)

zajímavá dedukce

Skopčáci jsou mi ukradení stejně jako angláni. Fandím tomu, kdo nakoupí víc telete do divi  :-))) Ale na to dlabou všichni!!  Ale jestli jsi viděl ten záznam o přestávce, tak jsem naprosto přesvědčenej, že se ho ani nedotkl!! Letěl už před tím, než se přiblížil k jeho ruce a ani se mu nepovedlo o ni zakopnout - měl dostat červenou on nebo aspoň Oskara:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.09.06 21:57  .mamlas  (105273)

zajímavá dedukce

No tak jsem si prohlédl záznam a to plesknutí přes kotník mohl vidět jen nekritický fanda Arsenalu nebo někdo, kdo nevidí góly rukou když hraje ta zrezivělá flinta. Ale Rosický se trefil pěkně, zatímco jsem to psal. Jestli takhle kecáš i o akciích.......
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.09.06 10:23  .mamlas  (76837)

ODS pročišťuje ministerstva

nebudou horší neboj, budou úplně stejní a zvládnou to rychleji:-(((
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.09.06 11:25  .mamlas  (76837)

další predikce vývoje zadarmo

no, mně podle TA vychází, že ten pátek bude v pátek jen na 98%. Asi jsi to nevyhodnotil správně, ale je mi jasný, že ty křivky si kreslí každý podle sebe, takže se ti to může protínat jinde než mně!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.09.06 11:57  .mamlas  (76837)

GFO

a co k tomu chceš vědět, je to docela jasně popsané a odpovídá to(podle mého skromného názoru) schváleným zákonům. Bohužel, nejsi kampeličkář nebo PPF abys byl odškodněn velkoryse nad rámec zákona. Tady nikdo garanční fond nenapumpujee!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.09.06 12:14  .mamlas  (76837)

Patria pozitivnější než J a T

Když já nevím..... Ale třeba ti to řeknu jako dárek k narozeninám, to už bych to mohl vědět:-)))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.09.06 11:46  .mamlas  (76837)

Patria pozitivnější než J a T

To je jednoduchá otázka - pokud se rozhodnu prodat, tak určitě neklesne. Pokud neprodám, poletí dolů jako namydlenej blesk:-))) A teď byste chtěli vědět co udělám, že?:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.09.06 10:15  .mamlas  (76837)

Unipetrol

hele Václave, pozor na jazyk, malá slepice, tedy sle p i č k a je podle cenzora sprosté slovo:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 31.08.06 12:37  .mamlas  (101812)

to je pěkný postřeh - ale smutný

To víš, loni byla nadúroda, tak museli dostat dotaci ve formě vysokých výkupních cen od státu. Teď zase neúroda, tak potřebují uhradit ušlé zisky. Když už stát loni draho vykoupil, tak by zase letos měl ty zásoby uvolnit - ale to by si asi málokdo namastil kapsu. Jinak s tou ODS jsi docela vtipnej - jako že ODS by měla prohlásit, že jí nejde o koryta ale chce dát do kupy tenhle stát. Tomu fakt věříš? Jedině jestli neděláš někde na jejich sekretariátu. Možná jsi ale jen zapomněl na jejich reformní kroky v dopravě (České dráhy), v soc. zákonech apod. Možná jsi asi zapomněl na práci tří T v zemědělství - pánové Tyl, Tlustý a ten třetí Tupec nevím, jak se jmenoval:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.08.06 18:46  .mamlas  (101812)

zilvare částečné souhlasím

To jó, s tímhle souhlasím. A vyzdvihuji ten konec - jsou neschopní a hodí se jen do politiky. Já bych ještě dodal, že nejtrapnější je, když to neumí ani v té politice, kde si ty svý prasárny zaváději sami podle sebe. A o tom jsem tu psal - samozřejmě, že nelze srovnávat prostředí burzy s prostředím politiky. Šlo jen o to, že v každém prostředí musíš udělat (v rámci pravidel) všechno potřebné pro úspěch. Pak jsi buď vítěz nebo poražený. A tím pádem je pro mě Topolánek břídil, který neuspěl ani v té politice, do které se dobrovolně montuje (jestli je schopný být úspěšný někde jinde mě momentálně nezajímá). A Paroubek ho prostě převálcoval. Nic na tom mém názoru nezmění fakt, že pro moji osobní prosperitu bych radši viděl jako vítěze Topolánka. I když flintě nefandím, uznám že si třeba zasloužila vyhrát i nad mým oblíbeným mužstvem (pokud tedy nedají všechny góly rukou:-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.08.06 17:43  .mamlas  (101812)

zilvare částečné souhlasím

Souhlasím, že úroveň naší politické scény si nezaslouží přemýšlení - to je spíš na blití. Ve slově "pravidli" bych si dovolil nesouhlasit s tím "i" na konci :-))))). A pokud jde o ta pravidla na burze a že každý spekulant ví co ho čeká - tak nevím, nevím. I tady se dělají nepochopitelné obraty v "názorech" (jen si vzpomeňme, co nám análníci předvádějí), i tady se v rámci pravidel dělají sviňárny. A když někdo silný udělá sviňárnu - a ty ho včas prokoukneš, tak se rád svezeš s ním.   Přitom kašleš na to jestli na to někdo doplatí (pokud na to nemá žaludek a nervy, ať na burzu neleze) Ale asi jsi chtěl říct, že i ty sviňárny patří do pravidel - s tím souhlasím.  A oni v té politice mají taky svá pravidla - taky musí vědět, co je čeká (že se nikdo nebude štítit jakékoliv prasárny, pokud z ní poteče zisk).  A kdo na to nemá žaludek, ať do politiky neleze. A proto bych do politiky nikdy nelez, protože můj žaludek stačí tak akorát na tu burzu:-)))))  Dlabu na ně - jen jsem chtěl říct, že Topolánek to na té jejich politické burze totálně podělal (vidím to minimálně na margin call, jestli ne dokonce na exekutora), zatímco Paroubek je ten, kdo od něj ty akcie za babku zkupuje. Ale rozhodně jsem tím nechtěl říct, že se mi to líbí!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 25.08.06 16:52  .mamlas  (101812)

zilvare překvapuješ mě

a to negativně. Kdybys takhle uvažoval i na burze, tak bys musel prodělat gatě. Kecáš o právu na soukromí ( u Topolánka) a na druhou stranu trapně vytahuješ něco, čemu snad ani sám nevěříš a navíc sklouzáváš k výrokům hodným do bulváru. Tady se vehementně předháníte s tím, kdo víckrát označí Paroubka za blba - ovšem vezměme si výsledek jejich činnosti - od nástupu Paroubka Topolánek jenom ztrácel a teď díky své blbosti prvaděpodobně promrhá i volební vítězství. Tak nevím, kdo je větší blb. Jinak tě předejdu - pokud bys chtěl náhodou argumentovat tím, že slušný člověk (Topolánek) nemá proti metodám gaunerů (Paroubek) šanci, tak promiň, ale o tohle se nehraje. To se dostávám k prodělaným gatím z úvodu - chceš na burze vydělat? Chceš a děláš pro to všechno a dlabeš na to jestli tě někdo bude mít za slušňáka nebo grázla. A oni hrají o mnohem víc než ty na burze!!
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.08.06 11:51  .mamlas  (104549)

takze pokud vis kolik zitra naprsi mas sanci

Hele, on si Soustružník vzpomněl, jak dával cílovku na ČEZ 130 - 150Kč. Tak se to má dělat - když dáš rozpětí, tak to má smysl - a to se za 12000 už vyplatí:-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.08.06 16:24  .mamlas  (104431)

To -mamlas - to anthony

Ahoj, Zentivy C100 jsou asi 3 - já měl tu od Raiffeisenky s expirací v prosinci, ta od DB se chová podobně. Se Zentivou jsem to prokoučoval - kupoval jsem ji vloni asi za 0,50. Místo abych ji za 1,20 střelil tak jsem čekal na 6 měsíců a pak přišel květnový pád. Tak teď jsem ji už pustil za 0,63 (prosinec je pro mě už moc blízko) - sice s osvobozeným ziskem, ale byl i lepší způsob jak realizovat:-(((.  Osobně spíš uvažuji o turbech ale zatím váhám. Trochu mě potopilo Tele, w s expirací v červnu, to byl nářez.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.08.06 15:58  .mamlas  (104431)

ODS - její představitelé a politika

Milo, dyť to je asi všude. V našem kraji jako jediném měla ODS přes 50% sama. A o socialismu, který tady zavádějí bych mohl vyprávět hodinu. Všem jde jen o moc za každou cenu a nahrabat pro sebe co nejvíc. Ten kdo věří na nějakou pravici a levici se asi ještě neprobudil ze sna. Přejme jim dobrou noc!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 16.08.06 14:56  .mamlas  (104431)

ODS - její představitelé a politika

Milo, dyť to je asi všude. V našem kraji jako jediném měla ODS přes 50% sama. A o socialismu, který tady zavádějí bych mohl vyprávět hodinu. Všem jde jen o moc za každou cenu a nahrabat pro sebe co nejvíc. Ten kdo věří na nějakou pravici a levici se asi ještě neprobudil ze sna. Přejme jim dobrou noc!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 16.08.06 14:51  .mamlas  (104431)

ODS - její představitelé a politika

Hele vy Martíci, Mar-Mani, vlnovky, už mám z vás pěknou marmeládu, kdo jste vlastně kdo:-))))))))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 15:59 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  679.00  -0.15% 
 ČEZ  885.00  +1.26% 
 ERSTE  1 140.50  +1.02% 
 GEN(NORTON)  577.00  +0.70% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KB  781.50  -0.19% 
 KOFOLA  301.00  -0.99% 
 MONETA  102.20  0.00% 
 PHOTON  43.00  -0.46% 
 PILULKA  124.00  -3.13% 
 PM  15 380.00  -0.13% 
 PRIMOCO   930.00  0.00% 
 VIG  757.00  -1.56% 
Komodity online
 Ropa 87.12 USD 15:36   
 Zlato 2329.56 USD 15:36   
 Stříbro 29.43 USD 15:36   
 Káva 224.10 USD 15:36   
 Cukr 20.09 USD 15:36   
 Bavlna 72.56 USD 15:36   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.