Příspěvky nebo odpovědi uživatele murdoch









Příspěvky nebo odpovědi uživatele murdoch. Výpis příspěvků 751 až 800 (1744)


přečíst (7) 29.02.08 19:27  murdoch  (121595)

Francois Vleugels

Hmm, na budoucnost - to oni se soustřeďují už 2 roky, ale nějak se to nepromítá do HV. A jak se zdá, ani rok 2008 nebude tím správným mezníkem, možná až v roce 2013 to své soustředění Francois pěkně zúročí...
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.02.08 13:52  murdoch  (121570)

Jenom pro pořádek

Tož ja, všechno sa nepodaří, hned su klidnější:-) Pěkně pohnoj záhonky!:-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.02.08 13:30  murdoch  (121570)

klídek

Hele, a co 666? Prodám ti to se slevou, páč téhle mety se - budou-li Pšonci čUníka nadále takto zušlechťovat - asi nedožiju...:-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.02.08 13:27  murdoch  (121570)

Jenom pro pořádek

No já hlavně spekuloval na to, že to co plácal cca před 2-3 týdny Francois pro agentury, byl totální blábol, ale když vidím, jak si představuje po provozní stránce čUníka Pšonek přes finance, tak mě jímá zděšení na tím, že má spekulace nebyla asi prozřetelná:-( Nakonec se ukáže, že Francois je fakt borec, když těch 6,5 mld. EBIT v roce 2012 čUník docílí, že? Z toho by i mouchy blily:-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.02.08 13:05  murdoch  (121570)

Jenom pro pořádek

Cílovky mě netrápí, spíš mě děsí to progresivní "zlepšování provozní ziskovosti":-(((
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 29.02.08 13:01  murdoch  (121570)

CAPEX 5mld letos ??

Aral za 5,5 mld. nechtěli a teď budou kupovat plívy s ani ne třetinovou výtočí za cenu poloviční. To jsou hlavičky!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 29.02.08 12:52  murdoch  (121570)

Tyto nemastné neslané nálady bych se pokusil zahnat známým pořekadlem

Jo, máš pravdu! Tak to mě pos*r. Tomu říkám zaměření se na core business a organický růst! Jdu blejt, velebnosti...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 29.02.08 12:47  murdoch  (121570)

Otázky a postřehy

No, zatím jsem nenašel nic, za co bych Pšonky mohl pochválit. Že prodali Kaučuk za 5,5 mld a on za pololetí vykázal cca 0,5 mld. zisku, nebo že prodali Spolanu sami sobě o polovinu levněji - za to je mám chválit? Mám je chválit za to, že jejich byznys plán počítá na jeho konci v roce 2012 ziskovost - a to ještě na úrovni EBIDTA takovou, kterou by čUník vykázal již v roce 2006 v čistém, nebýt těch jejich strategických divestic a jednorázových položek?! Vážně k zblití. Tak!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 29.02.08 12:25  murdoch  (121570)

Otázky a postřehy

Souhlas s tím, co píšeš, jen malou poznámku k CEO - třebas už přišli na to, že je to s odpuštěním hov*do a radši už ho k žádné PR akci nepouští. Páč jestli to, co řekl Thompsonu myslel vážně a při plném vědomí, tak zkazil vizi světlých zítřků - a to myslím nejen mně...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 29.02.08 12:19  murdoch  (121570)

Tyto nemastné neslané nálady bych se pokusil zahnat známým pořekadlem

Provozní? No to snad ne, takovou blbost by snad nevyslovil ani Francois?!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 29.02.08 12:05  murdoch  (121570)

Tyto nemastné neslané nálady bych se pokusil zahnat známým pořekadlem

Hmm, bez ohledu na to, že výsledky za 4Q/07 překvapivé nejsou, tak bych Hujere řekl, že Poláci zatím na co v Uni šáhli, to s odpuštěním zmrvili. A vrcholem bylo vyjádření pana generálního, že do roku 2012 chtějí s čUníkem dosáhnout 6,5 mld. čistého zisku. To mě ten m a g o r fakt naštval - takový corporate government je k zblití, radši ať už nic nevymýšlí, nebo nám tu naši perspektivní investici ouplně zplundrujou!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 26.02.08 20:29  murdoch  (121425)

není to tak horké

A taky krvesmilství, ploším pěkně!:-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 26.02.08 16:17  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

Pozdravuj snachu:-) Jen by mě zajímalo, kde je Hujer? Tady se normálně ztrácí lidi - nejdřív mlíkař, pak profesor filozofie a teď už i Hujer?! Kam se to kuuva řítíme?:-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 26.02.08 16:01  murdoch  (121395)

Jeden zásadní dotaz

Jak to, že nejsi v kolbence, uličníku?!:-)))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 26.02.08 15:59  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

Ale vždyť já nepsal o alternativě kvůli růstu, ale kvůli potlačení monopolního chování. Navíc u surovin, jejichž zdroje jsou vyčerpatelné:-) Ironií osudu se právě ty šizené potraviny nastavují pravě škrobem ( z obilovin, nebo z brambor a sojovou moučkou). Na čerstvé mléko jsem poněkud zanevřel tehdy, když jsem zjistil, že mi ten hodný zemědělec dává to mléko tzv. z konve - tj. to,  jež je vyřazeno z dodávky. V leším případě kvůli vysokým somatickým buňkám, v horším kvůli inhibičním látkám:-) Jo domácí klobásky a domácí šunčička - ještě teplé - není nic lepšího!!!

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 26.02.08 15:27  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

No jistě - já tím chtěl jen říct, že náklady typu nafta, elektřina, voda, pesticidy, hnojiva jsou relevantní, ale tržní cena obilovin, pokud si zemědělec sám vypěstuje a náklady mu s ohledem na výše uvedené vstupy poskočí o nějakých 10%, tak je na tom - na rozdíl od těch drůbežáren dobře, páč ho tržní ceny obilovin, soji atd. nemusí tankovat. A v ČR v případě zemědělských vertikál pana Babiše a Malúše to je i u té drůbeže jaksi vachrlaté...

Jinou věcí je, že cena těchhle komodit byla u nás prakticky od dob socialismu pořád stejná až do loňska - pšenice 3000 za tunu vpodstatě 20 let a je dobře, že i v tomhle odvětví došlo k liberalizaci cen:-)

U té konkurence plodin bych se nebál - oni stejně musí točit nějaké osevní postupy min. se třemi - čtyřmi plodinami po sobě kvůli parazitům, plísním a plevelům, jinak by jim chemie a hnojiva lezla do peněz...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 26.02.08 15:08  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

To s tím radarem jsem nepochopil - a to prosím pěkně žeru maso!:-)) Moje teorie je taková, že kde to jen lze, by měla býti alternativa. Pokud je kdekoli monopol, můžeš si o relevantní tvorbě cen a přiměřeném zisku nechat jen zdát. Tak!
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.02.08 14:25  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

Právě že v tom je ten zakopanej pes. Možná jsi minulej rok na podzim četl, jak ropní magnáti brojili proti biopalivům a argumentovali tím, že pokud by se snížila poptávka, budou nuceni regulovat těžbu tak, aby pro ně byla cena za barel rentabilní a dovolila jim dál investovat do nových zdrojů... A hle, jaké jsou zisky Chevronu, Exxonu, Shellu, BP!

 Taky zvracím nad tím, když někdo sváží sníh z hor, aby si na náměstí mohli zazávodit před obecenstvem - vždycky si vzpomenu na film Bony a klid.

Taky je pravdou, že ve světě je hlad - ale hlad bohužel ne kvůli tomu, že by nebylo dostatek potravin, ale kvůli tomu, že ti co mají, nechtějí dávat zadarmo - chtějí vydělávat, jsou rádi, že komodita skončí jako biolíh, neb posílat to do Somálska v rámci humanitární pomoci člověka naplní blahem, leč jeho portmone zeje prázdnotou...

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 26.02.08 14:12  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

Vážený pane, je třeba si uvědomit, že v zemědělství většina podnikatelů pracuje v uzavřeném okruhu - tj. dělá rostlinnou i živočišnou výrobu, takže vaše argumentace je poněkud zavádějící. Platí možná tak pro drůbežárny, ale v 99% případů určitě ne pro skot, čili počítat položku růstu třžní ceny obilí do vlastních nákladů je poněkud morbidní:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.02.08 13:52  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

Zilvo, ty jseš mi ale vtipálek! Napiš si chemický vzorec etanolu, přidej kyslík a pak si vycucej z prstu těch 1400 sloučenin:-)))

Pro tvou informaci - v Evropě je přebytek obilovin i v současnosti, ale na rozdíl od situace před 20 lety je po nich poptávka jinde - hádej kde?!

Jinak aby bylo jasno - já enviromentalisty neobhajuji, jen říkám, že ropa musí mít alternativu - a pokud ji mít nebude, tak z logiky věci se ropní magnáti stanou pánem tvorstva.

Bohužel mi není známo, že by včely opylovaly obiloviny, řepku určitě jo, ale na pšenici a oves čoveče nějak moc nelítají, páč tyhle rostliny jsou samosprašné větrosnubné..:-)

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 26.02.08 13:06  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

Zilvo, nic ve zlém, ale jen pro tvou představu - od doby vzniku EHS již dvakrát došlo k situaci, kdy byly obilniny direktivně likvidovány spálením s patřičnou refundací farmářům za účelem udržení cen na přijatelné výši. Nevím jak z bionafty, ale z biolihu spalováním určitě nevzniká těch tvých 1480 složek, protože je to molekula tak jednoduchá, že proces její oxidace je tak banální, že reakci umí sepsat každej středoškolák:-) Zapal si slivovicu na čichej ty složky:-))

A co se týče řepkového oleje - nevím o tom, že by jako komodita v jídelníčku někomu zásadním způsobem chyběla. Co se klasických obilovin týče, tak tvou argumentaci chápu, premisy správné, leč vyhodnocení poněkud pokulhává - právě s ohlededem na to, kolik se skutečně toho obilí na biolíh použije. Prostě je třeba brát zřetel na to, že ceny různých komodit občas rostou, když je po nich poptávka - a maso, mléko, uhlí, uran, ropa, železná ruda, drahé kovy určitě nepodražily kvůli biopalivům. To 1-2% z celkové produkce Evropy na biolíh určitě způsobilo razantní nárůst cen, Čína neČína, že?:-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 26.02.08 12:28  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

  No právě - takové komplexní ohodnocení umí vydat jen arciekonom/enviromentalista a potažmo všeuměl V. Klaus. Ono se sice v Evropě na biopaliva využije podle eurokomisařky pro zemědělství řádově procenta z produkce, ale trh to evidentně rozkolísá v komoditách mléko, maso atd...

  Navíc je třeba položit si otázku, jaká cena za barel ropy by se šejkům jevila jako relevantní, když by neviděli, že existují alternativní zdroje ( viz Brazílie) k jejich černému zlatu:-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 26.02.08 12:10  murdoch  (121395)

prispevek k bionafte

A cena mléka a mléčných výrobků min. o 50% rostla taktéž kvůli biopalivům, že?:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (3) 26.02.08 11:03  murdoch  (121395)

VH

Dannyho parťáci se rozhodují mezi Řiťkou a Kojčicema u Pejřimova:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 25.02.08 12:47  murdoch  (121369)

Pro jiriho

Svého času už Marcus Aurelius říkal, že optimismus většinou vychází z nedostatku informací:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (3) 23.02.08 21:16  murdoch  (121348)

zmizí ?

No srovnávat giganta Skansku - myšleno švédskou Skansku, nikoli její dcerunku, tj. bývalou IPS Praha - s Poldi Kladno není úplně košer:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 22.02.08 13:35  murdoch  (121320)

nevíte proč to jde do riti když se to má topořit :-)))

Být tu nějakej pan Sekáč, jistě by upozornil, že z toho vystříknul. A topoření po výstřiku je věc ošemetná, někdy dokonce téměř nemožná:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (16) 17.02.08 22:31  murdoch  (121154)

zvolení prezidenta je významná událost

Tak tak. Těžko mohu plesat nad tím, že máme staronového prezidenta, když vezmu v potaz jeho morální profil. Člověk, který, když se na grémiu jeho rodné strany probírá, že strana disponujeme penězi ve Švýcarsku (za podařenou privatizace SPT), se za údivu jiných vzmůže jen mrtvého brouka a zuřivé listování jakýmsi textem a následně štká nad tím, že na něj byl spáchán sarajevský atentát a ani po x letech není schopen sebereflexe, nemá podlé mého elementární kredit k tomu, aby zastával jakoukoli významnější politickou funkci, natož pak prezidenta. Paralela s Helmutem Kohlem je nasnadě, ale to se v Čechách nenosí, taková falešná karta, takovou Václav odmítá hrát... Místo očišťující katarze nabízí jen bagatelizaci typu "jestli se to či ono dalo udělat lépe, tak já bych byl první..." A skutečnost? V roce 1996 podle něj reformy skončily, když byl nabádán v tomtéž roce nabádán Ježkem, Luxem a spol k vytvoření pevnějšího rámce pro investiční fondy, pro kapitálový trh, tak to všechno byly pouhé nuance, drobnosti. Když Rudlovčák na MF posvětil převod 1,5 mld. Kč z CS fondů za nějakou deb*lní slepičárnu, tak nad ním do poslední chvíle držel ochrannou ruku, neb on je přeci skvělý odborník...
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 16.02.08 20:53  murdoch  (121145)

zvolení prezidenta je významná událost

Hmm, člověk by řekl, milý kultivovaný text, leč po stránce obsahové jsou to opravdu, ale opravdu naprosto prázdná a falešná slovíčka. A divím se vám, že vůbec hrajete tuhle falešnou kartu, já bych jí ehm rozhodně, ale rozhodně nehrál...
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 13.02.08 12:36  murdoch  (121021)

Kovoprojeka Brno a.s.

Hmm, zajímavé - koncem roku 2006, takže kucí asi zasejc budou opravovat/doplňovat VZ2006, selhal i pan tiskový mluvčí - jestli mu to vůbec dali Sisáci a Babejové vědět?! A všiml sis, že zpráva za rok 2006 byla na justici založena až 23.1.2008? Každopádně dobrá investigativní práce, klobouk dolů... Jen jsem to prolítnul v rychlosti, nemám moc času, na email odpovím večer:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 12.02.08 13:02  murdoch  (120955)

Erste pude nahoru

Hujere, a tys kdy sáhl do toho BAHNO, smím-li se zeptat?:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 07.02.08 13:23  murdoch  (120819)

před volbou hradního pána.....

A tady je k tomu ještě dnešní polemika od pána, jemuž je Švejnar chlebodárcem v institutu CERGE:

http://ihned.cz/3-22907420-zajíèek-000000_d-5e

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 07.02.08 13:17  murdoch  (120819)

před volbou hradního pána.....

Hmm, tak jsem ti ho našel.

http://ihned.cz/3-22898360-zajíèek-000000_d-54

Já to četl v tištěné verzi. A při hledání na ihned.cz jsem koukal, že už ta analýza vyvolala odezvu v tzv. "odporné" obci ekonomické:-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 07.02.08 13:02  murdoch  (120819)

před volbou hradního pána.....

Hele, celá politika je o ho*ně. Švejnar nebo Klaus - oba stejní tydýti. Chce to změnu, o tom není pochyb, ale Švejnar, aby se zalíbil socanů a komoušům, tak dělá takové veletočivé vyjádření k reformě, že už mi dost připomíná jistého Vaška, který svého času tvrdil, že se Zemanem opravdu, ale opravdu v žádném případě nééé!:-) Taky je dobrej včerejší článek v HN o Švejnarově publikační činnosti - to je hodno přelouskání:-) Autorem je Zajíček z VŠE, kterej tu analýzu sice mohl vysmrknout jako určitou pomstu za to, že se Švejnar o VSE poněkud otřel tím, že řekl, že Klause na profesora VSE doporučil, ale na prestižnější školy nééé.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 07.02.08 12:50  murdoch  (120819)

Jak to?

V podstatě máš i pravdu, jen jsem ti chtěl naznačit, že jediným relevantním vykladatelem zákona je soud, takže odvolávat se na komentář někoho, nebo na citaci z Listiny nemá žádný právní dopad, jelikož jen Rychetský  a spol. ti dají dobrozdání, že je to tak či onak. A pokud se podíváš mimo ČR a zjistíš, že tam obdobné směrnice, rozhodnití a nařízení Komise platí taktéž, těžko můžeš věřit, že Ústavní soud rozhodne ve prospěch navrhovatelů.

Problém není v myšlence toho zákona - možná by tě taky štval pan Hodina jako minoritář, kdyby ti opakovaně navrhoval svolání valné hromady za účelem schválení likvidace a.s., protože a.s. má slušný kapitál, ale nízký EBIT, nízké ROA, tak je nejlepší kapitál zlikvidnit  a továrnu Bartoň-textilní závody rozprodat. Problém je v tom, že pan Doležal vyšel až popdezřele vstříc majoritářům a sepsal paskvil, kde majoritář má naprostou libovůli a žádné povinnosti - asi už je dnes zaopatřený, už se do politiky ani vracet nemusí... Kdyby ten kre*én jen přeložil německý zákon o skvízu do češtiny, tak bychom byli zase někde jinde.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 07.02.08 12:26  murdoch  (120819)

před volbou hradního pána.....

Jo, tak to s těma svačinama je pravda - já to taky slyšel!:-))) Jinak se svého času tvrdilo, že do strany Vaška nevzali kvůli emigraci jeho sestry do Švýcarska. A nechci se ho zastávat, ale soudit ho podle rodičů je hovadina, Švejnarův otec byl taky komunistický prominent... a co? Jméno a předky si člověk nevybírá.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 06.02.08 13:04  murdoch  (120778)

Jak to?

Hmm, v Listině základních práv a svobod je taky napsáno, že každý občan má právo na bezplatnou zdravotní péči... Znamená to snad, že nemusí platit zdravotní pojištění, nemusí platit polatky u lékaře a svého práva se dovolá? A myslíš si, že polatky ve zdravotnictví jsou od tohoto roku českým specifikem, že nikde jinde v Evropě nejsou???
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 05.02.08 15:09  murdoch  (120749)

UNI

Při pohledu na kurz čUníka se mi zdá, že jste přestali odříkávat tu dopolední erektilní mantru?! Něco s tím kurňa dělejte:-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 04.02.08 19:46  murdoch  (120697)

Jak to?

Ano, leží u Ústavního soudu, který když už měl po roce váhání rozhodnout, tak si najednou vzpomněl, že si musí k svému výroku nechat poslat stanovisko od ČNB - čili další rok čekání... Jo jo, když není politický tlak, tak rozhodují po x letech, když na ně zatlačí (viz vládní reforma), tak se můžou strhat, aby to stihli během 1, 2 měsíců...

 Jinou věcí je, že samotná stížnost pánů senátorů ( jedním z iniciátorů je pan Novotný - radní z Bystřice pod Perštýnem) asi moc naději na úspěch nemá, jelikož zákon o skvízu je navzdory Listině základních práv a svobod zakotven snad ve většině civilizovaných evropských zemích a nikdo si na to nestěžuje. Zřejmě proto, že všechno je to o adekvátním protiplnění. Něco jiného je, když znalce jmenuje soud a něco jiného, když si ho vybírá majoritář a ještě si ho platí. Holt evropský zákon po česku:-(((

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 04.02.08 13:41  murdoch  (120667)

Švarc

A když ho porovnáš s panem Francoisem V., tak kdo ti z těch tří připadá jako opravdový manažer a kdo jako nýmand?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 04.02.08 12:15  murdoch  (120667)

Švarc

Což o to, odborník on - na rozdíl od svého předchůdce v ČEPRu pana Kadlece a od jistého přitroublého Belgičana, který si klade ty nejvyšší a již dávno splnitelné cíle - je, spíš šlo o to, že měl takové tendence k obchodní i akcionářské provázanosti s Agrofertem v dceřinkách ještě před zahájením privatizace čUníka...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 04.02.08 10:39  murdoch  (120667)

....

Tipuju jistého pana generálního v jisté nejmenované firmě (ČEPRO):-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ZENTIVA
spíše nečíst (6) 31.01.08 20:01  murdoch  (120561)

zenta

Taky se nechci plést do vašeho intelektuálního dialogu, jen bych si dovolil poznamenat, že Kellner měl tu vizi, že založil PPF, avšak při svých schopnostech se jaksi setřely hrany mezi správcem fondů a jejich majitelem (což by měli býti podílnici). Viz prodeje Juty, Gamy atd. atd podle pravidla vyvedu z fondů na PPF burzovní, prodám majoritu, dosaženou prémii schrábnu pro sebe a podílníkům nechám zbytek podle stávajícího kurzu... To byl ten slavný princip čínské zdi, kterou naši ekonomové tak rasantně prosazovali v praxi:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 31.01.08 15:24  murdoch  (120548)

Spolchemie staví v Malajsii nonou továrnu...

Já myslel, že tam chtějí stavět Epi III. a oni tam budou mít tu svou slavnou patentovanou výrobnu epichlorhydrinu z glycerínu?! Takže Epi III. tam postaví až za půl roku...
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 30.01.08 12:31  murdoch  (120468)

Vypadá to že se někdo připojil k té mé včerejší výtce ke komentářům Patrie a AFT

No, on to nebyl komentář Patrie a AF, nýbrž vyjádření pana generálního pro Bloomberg. Dnes ho můžeš najít třeba v HN. Takže podle mně mu nasypali něco hodně ošklivého do jídla, nebo ten Belgičan má nějakej problém se svými malými šedými buňkami, jinak si jeho vyjádření nedovedu vysvětlit... Každopádně jako top manažer si opravdu klade vysoké cíle, když do 4 let chce dokázat to, co by šlo už před dvěma lety:-))) Doufám, že mu za to Pšonci vymyslí opční program na akcie, pokud bude sto tu svou vizi naplnit. Je to s odpuštěním ho*ado!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 29.01.08 19:33  murdoch  (120441)

Kdyby to někdo přehlídl tak ještě jednou :-)) ..... FAKTA.....

Myslím, že pan generální je trochu pomatenej, chudák malá. Vždyť on chce "docílit" do roku 2012 takového provozního výsledku, který by čUník dokázal v pohodě vykázat i po zdanění za rok 2006 i 2007, nebýt těch jejich výborných strategických divestic, jednorázových položek, nebo odstávek. Jak píše Jiří... Už by tam konečně měli dosadit nějakého opravdového manažera a ne takového HATLAPATKU:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 29.01.08 19:15  murdoch  (120441)

Schrnutíčko

Čoveče, nějak na mně zapomněli:-))) Ale podle toho, co tu kdysi zmiňoval Justas nebo Peritos, tak si pan generální vystačí s lahví koňaku. Jinak počítám, že mně aspoň pozvou, až bude Ing. Mgr. oslavovat 30. narozeniny...:-)))Apropo, co nového v dalekohledu?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 25.01.08 19:21  murdoch  (120290)

Setuza Konkurz?

Aneb Ing. Mgr. ročník 1978 to opět zachránil:-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (13) 23.01.08 13:36  murdoch  (120085)

Detaily v HN

No, myslím, že když Mittal nedostane od státu 14%, tak má aspoň svých 11% od dřívějšího FNM jistých. Nebo si snad někdo myslí, že stopnul miliardové arbitráže jen kvůli krásným očím Kalouskovým a k žádným akciím se nedostane? Úvaha, že těch 11% by mohla koupit PPFka a Mittal se na to blahosklonně díval je fakt hodně legrační:-))) Každopádně pro Kellnera a spol to bude klasická finanční investice, jež se zřejmě výrazně zhodnotí v řádu měsíců, Mittal dostane svých 11% a co pak bude následovat, je nasnadě...A cena při skvízu by - pokud tedy nebude Kellner hrát nějaké postranní partie:-) - vůbec špatná!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 21.01.08 20:55  murdoch  (119979)

Too murdoch

No jasně - jestli už ses nabažil:-))) A kdo by taky pořád platil ty pokuty, když Erste padá a padá:-))) Každopádně bych prodával kočkolap přes Áčka - nějak se jim ten byznys, od té doby, co je Zilvar drbe na chatu, séře - tak abys trošku podpořil jejich emisi:-) Jinak čUník si na sebe určitě vydělá, pokud tedy management nevymyslí zase nějakou výbornou divestiční nebo akviziční strategii...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 09:18 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  673.00  +0.45% 
 ČEZ  925.50  -0.86% 
 ERSTE  1 095.50  +0.60% 
 GEN(NORTON)  560.52  +0.99% 
 GEVORKYAN  255.01  -0.39% 
 KB  772.00  -0.52% 
 KOFOLA  301.00  -0.33% 
 MONETA  99.80  +0.30% 
 PHOTON  43.40  -1.25% 
 PILULKA  127.00  +1.60% 
 PM  15 420.00  0.00% 
 PRIMOCO   907.54  -0.27% 
 VIG  727.01  +0.14% 
Komodity online
 Ropa 84.73 USD 09:00   
 Zlato 2316.81 USD 09:00   
 Stříbro 28.95 USD 09:00   
 Káva 229.78 USD 09:00   
 Cukr 19.54 USD 09:00   
 Bavlna 74.72 USD 09:00   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.