ještěkdyž jsem býval u FIA - tak já mám velmi špatnou zkušenost se STOPEM..Funguje to tam tak, že se stop řídí kurzem ve spadu. Mně vykopl stoplospři začínající rally na NWR ku.. V mém případě byla situace taková, žeprobíhali zrovna nákupy, kurz stoupal, všichni MM v čase T sundali svépoptávkové kotace, kotace se začali objevovat v čase T+1s od nejnižší -např. kurz byl tehdy 90, MM dávali kotace 85, další přidal 85.1 - a vtom momentě byla splněno podmínka na stoplos, který v mém případě bylprávě 86 a mně se aplikoval stop loss, samozřejmě, že dalši MM přidalipoptávku až k těm 90 - ale právě protože nejprve dávali kotace tinejnižší, tak mně vykopli - dodnes za to cítím křivdu a mylsím si, žeza tím stojí nekalé praktiky systému SPAD. Je to zlodějina na n-tou...Kdybych byl velká ryba, měl v tom miliony, tak to řeším nějak přesburzu, nějaké orgány, ale takhle jsem nad tím mávl rukou, protoževšechna pravidla pro aplikaci stoplosu byla splněna, takže nemohu říctani ň. Ale to, že všichni MM v čase T sundají poptávkové kotace, a včase T+1 je začínají dávat od nejnižší - to smrdí...
Mates