Příspěvky nebo odpovědi uživatele freshwoman.
Výpis
příspěvků
81
až
90
(252)
Váš názor?
Není na to dobrá doba. Já přišla v srpnu, neprodělávám, ale taky moc nevydělávám, když to srovnám s tím, co riskuju. Vlastními penězi se toho naučíš víc a rychleji než na demu, ale může to pořádně bolet. Dej do toho jen trochu a hlídej ať o to hned nepřijdeš.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(8)
Vaše doporučení:
Ale lidi mějte se rádi...
Lásku, toleranci, důvěru...druhým se to radí viď :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(12)
Vaše doporučení:
PF 2008
připojuji se s přáním všeho dobrého do nového roku všem přítomným a uníkovi zvlášť :-)) Dáša
Dosavadní doporučení:
přečíst
(11)
Vaše doporučení:
PF 2008
štěstí, zdraví, radost i lásku v celém 008 milí spekulanti. Ať indexy rostou, kostlivci nechřestí a tady telátku se dobře daří. Díky vám za čas věnovaný chatu.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(22)
Vaše doporučení:
To mají
Amíci takovou tradici, že si před Vánoci poslední den v práci takhle nakupujou?? Nebo to tak nebývá a něco to znamená? Teda, abych to nezakřikla..:-)
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(8)
Vaše doporučení:
+++
Dík, tu jsem už dlouho neslyšela, skoro mě to rozplakalo :-). Jakej by asi byl svět, kdyby ho nezabili. Možná že trochu jinej než je. Veselé Vánoce burzijáni :-))) !!!
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(8)
Vaše doporučení:
vcerejsi debata
Myslím, že není zvyklá se nechat zviklat :-)), ode mne máte hlas, škoda, že nemůžeme volit sami.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(12)
Vaše doporučení:
VGP
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(6)
Vaše doporučení:
Cyrrus a.s.
Nebylo, uzavírala jsem smlouvu na RMS v Rybné, tak jsem volala "svému" makléři. Ale i na Senovážném je úroveň poskytovaných služeb až moc různorodá. Mám na Fio spoustu telefonů a teď už vůbec nevím, na koho se můžu spolehnout :-(( potřebuju občas ještě poradit s e-brokerem).
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(7)
Vaše doporučení:
Cyrrus a.s.
Nevíte někdo, má obchodník povinnost nahrávat a archivovat telefonické hovory s klienty? Zaměstnanec Fia mne poškodil špatnou informací o fungování obch.systému, konkrétně mi tvrdil, že při vypořádávání obchodu v kobosu nemohu po tři dny uskutečnit se získanými penězi žádný další obchod, ani v kobosu. Namítala jsem, že jeho kolega mne informoval jinak, ale bohužel jsem se nechala přesvědčit o nesmyslu v domnění, že hovořím s odborníkem. Díky tomu se mi nechtěně uskutečnil obchod za podmínek, kdy už bych ho nerealizovala - nezrušila jsem ani nehlídala nákupní pokyn, jelikož jsem uvěřila, že se uskutečnit nemůže. Dotyčný člověk se mi za svou chybu omluvil, ale odmítl věc řešit. Reklamací jsem se domohla zrušení obchodu a vrácení poplatků i rozdílu v kurzu, ke kterému došlo během tří dnů v můj neprospěch. Odmítají se ale podílet na náhradě škody, která mi vznikla tím, že jsem peníze měla 3 dny zablokované a nemohla uskutečnit jiný zamýšlený nákup, kde mi utekl zisk. Najednou je to prý "tvrzení proti tvrzení". Vše samozřejmě proběhlo po telefonu, tak snad musejí mít záznamy těch hovorů??
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení: