Zdravim,
sice je zde dost velky casovy odstup od posledniho prispevku, ale u teto spolecnosti se toho asi moc nezmenilo. Tedy moje cerstva zkusenost: U Student Agency jsme si s kamaradkou zakoupily zpatecni jizdenky do Skopje. Zde nas na zminenou spolecnost nijak neupozornovali, takze nas ani nenapadlo si o ni neco zjistovat. Odjizdet jsme mely v 11:00 ze Zvonarky z nastupiste c.11. Na zastavce jsme byly s pulhodinovym predstihem. Jelikoz cele rano hodne snezilo, nijak nas neprekvapilo, kdyz o pul dvanacte autobus nebyl na miste (podotykam, ze spoj zacina v Praze). Po necele hodince nam to ale nedalo a tak jsme se sly informovat na dispecink Zvonarky. Byl zde velmi ochotny pan dispecer, ktereho nas problem vubec nezaskocil. S touto spolecnosti totiz ukoncili spolupraci a neprodavaji jejich jizdenky. Oznamil nam, ze nekdy autobus prijede, nekdy ne. Byl vsak natolik hodny, ze se zeptal jeste u jine spolecnosti, ktera taky jede stejnym smerem. Jenomze to bylo pro nas nepripustne, jet s nekym jinym a nevedet ani, v kolik dorazima na misto, jak to jede, atd. Musim poznamenat, ze tou druhou spolecnosti byla spolecnost Group tourism na podobne urovni jako Katev. Pan dispecer nas chapal a potvrdil nam na rub jizdenek, ze autobus nedojel. Snad nam tedy ve SA vrati penize. Pote jsem mela jeste "prijemny" rozhovor s pani majitelkou Katevou. Opravdu "mila" pani. Po prvnim zazvoneni mi to hned vzala a vyjela na me, ze pry, jestli jsme to my, co jedeme do Skopje, ze nas uz pry vsichni schaneji. Ja ji pouze oznamila, ze si na ni budeme stezovat a ze chceme vratit penize. To se ji samozrejme nelibilo a nechapala, proc jsme nenasedly do autobusu, na ktery jsme mely koupene jizdenky, ze pry nam to vybavila u toho druheho autobusu. Musela jsem ji vysvetlit, ze nepojedeme se spolecnosti, u ktere nemame koupene jizdenky. Na to reagovala, ze pry jaka jina spolecnost, ze je to ten autobus, kterym jsme mely jet. Takze si dost protirecila, na jednu stranu tvrdi, ze nam to tam vybavila a pak, ze to byl ten nas autobus. Takze jsme se nenechala odbyt a rekla ji, ze uz mame potvrzeno ze Zvonarky, ze autobus nedorazil. Jelikoz si stala za svym, nebylo mozno s ni jednat na rozumne urovni. Po navratu domu jsem zacala projizdet internet a zjistila jsem, ze podobne zkusenosti jsme nemely jen my. Nemluve o tom, ze s tim jsou spojeny i dalsi naklady, jako napriklad pojisteni, nakup potravin a veci, ktere jsme si jiz zaplatily a je nam to ted na nic, pokud tedy nesezeneme nejaky jiny spoj.