Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin. Výpis příspěvků 81 až 100 (153)


přečíst (0) 18.06.04 07:34  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Komprese u 1,4-ky

Kdyz tak napis na e-mail, muzeme se o tom pobavit.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.04 14:30  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Opet cidlo...

Tak jsem vcera dokoncil svoji "vyzkumnou cinnost" na tema cidlo teploty nasavaneho vzduchu. Nechtelo se mi totiz davat neco pres 1200Kc za nove cidlo a rozhodl jsem se pro repasovani. To vsak obnaselo to, ze jsem musel cidlo rozkuchat, abych zjistil, ze uvnitr neni nic jineho nez jeden termistor, ktery je vlozen do plastoveho pouzdra, ktere je pak vlozeno do kovoveho pouzdra se zavitem. Neslo to rozdelat "bezbolestne" tak jsem si to nechal u nas v praci udelat znovu. Zalil jsem to dentakrylu a mohlo se jit dale.
Ted vsak nastalo to nejtezsi. Sehnat spravny typ termistoru. Vybral jsem si tudiz dva nejblize vhodne (dle grafu zavislosti), ktere jsem zkousel pomoci teplomeru, nahrivaci pistole a ohmetru. Tak jsem zajistil hodnoty, ktere mi dali moznost udat tuto zavislost do grafu, a nejvice podobny jsem vzal jako ten vhodny. Co se vsak nestalo, kdyz jsem to dal do motoru, tak za studena byl chod motoru velice nepravidelny (po odpojeni konektoru  od cidla) se to upravilo. Po dosazeni 50°C se to ustalilo, ale pri 80-90°C se rozsvitila kontrolka vstrikovani - vysoke hodnoty proudu/napeti. Tak jsem si vypomohl tim, ze jsem rozstrihl kabel vedouci od RJ do cidla (modro-cerny) a napajel tam odpor. Zkousel jsem nekolik ruznych variant az jsem dosahl toho nejlepsiho (dle toho, ze se mi nerozsvitila kontrolka vstrikovani). Budu to jeste testovat, abych videl jak to chodi. Uvidime.
Chtel bych se zeptat, zvlaste majitelu 1.6ie DOHC, vstrikovani GM, zda by bylo mozne vytahnout toto cidlo napojit to na ohmetr a zkusit zmerit ohmicke hodnoty pri ruznych teplotach. Moc bych ocenil tyto informace, protoze tak zjistuji, ze zavislost teploty-odporu uvedena v knize Jak na to ... neni az tak pravdiva, zvlaste pro tento typ vstrikovani. Najde se nekdo?! Kdyz tak napiste na email.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.06.04 14:14  Augustin  (63488)

tipo1,9td

Co se tyce teto problematiky, tak:
1. Sundas tapecirunk a zkus si projit nasledujici veci - promerit, zda jde do dveri el.proud - zmeris na kontaktech konektoru, dale uzemneni, potom, zda je motorek okay - zkus pripojit kontakty na baterii - mel by se protocit.   Jestli to je negativni, shanej motorek.
2. Nejlepe kdyz to rozdelas a zkusis to napojit na el.napeti. Uvnitr zamku je kratky sroub s velkym stoupanim zavitu a maticovy jezdec. Kdyz jde signal do motorku tak se protoci sroub a posune se tento jezdec do jine polohy (az na konec). Bohuzel je vsechno vyrobeno ze silonu a opotrebovava se to. Podivej se na to, zda se ten motorek otaci tim spravny smerem. Mozna bude stacit to odpojit a vypojit. Zkus treba vytahnout pojistku pro dvere i relem a dat je zpet.
3. Bylo uz vysvetleno drive. Pokud jsi otacel tim prstencem a prece to nejde, tak muzes resit jednu vec a to dvemi zpusoby. Mohlo se Ti tam pokazit relatko, ktere je pro ovladani (20A/16V DC 12V) sterace. Muzes si sehnat cely motorek znovu, nebo jako ja, sehnat si spravne male a co nejvice podobne relatko, ktere tam nazpet napajis - relatko me stalo 46Kc, i kdyz neni 20A, ale pouze 15A (elektrikari mi rikali, ze se na tom drive opali kontakty, za dva, tri roky).
Toho teplomeru si az tak nevsimej. Tyto informace se podavaji z cidla, ktere by mohlo byt (nevim jak u Dieselu) mezi 2 a 3 valcem. Mam 1.6ie DOHC a bezne mam na teplomeru mezi 70-80 a 90 °C.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.06.04 13:58  Augustin  (63488)

Komprese u 1,4-ky

S touto problematikou jsem se take setkal. Nez jsem naboural to predchozi Tipo, tak jsem byl prekvapen, jak bylo zive.Rikal jsem si, ze to na tech 90koni musi byt. Mel to muj svagr a ten tomu daval kapky. Avsak jsem si nechal privezt jine z CH, stejny motor, vybava,... ale auto neni tak zive. Podle servisni knizky a zel.karty jsem zjistil, ze s tim jezdila posledni 3 roky zenska, nevim sice jaka byla (kolem 50let), ale pocitam, ze to setrila. V servise mi rikali, ze motoricky to vypada, jako kdyby to melo najeto 10tis km, ale vykonove nic moc. Co jsem to koupil tak tomu davat zabrat - stridam rychlou jizdu s pomalou, leju tam kvalitni benzin - Shell V power a sleduji, ze se to zlepsuje. Mohl jserm taky videt, jake to je, kdyz jsem tam dal 100oktanovy shell v power racing a na to obycejny natural od Jetu.
Take jsem vysledoval, ze pokud jsem tam daval V power, tak se mi neprojevovala zavada cidla teploty nasavaneho vzduchu, ale kdyz jsem tam dal ten obyc natural, tak mi zacala svitit kontrolka vstriku a hlasilo zavadu - teplotni cidlo a zapalovaci modul. Co vic dodat, snad jen,  ze elektronika je pekna vec, jen do doby nez se zacne kazit...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.06.04 10:28  Augustin  (63488)

Tipo- koroze

Ja to jeste delal tak, ze jsem pouzil asfaltovou krytinu (IPA), kterou jsem rozehral az tekla a pak to prilozil a nechal zatuhnout.
Mimochodem s tou montazni penou bych to moc nedoporucoval. Za sebe mohu rici, ze to je takove svinstvo, ze bych to ani nikam nedaval (myslim na auto). Ono se totiz stava, ze voda/vlhkost navzlina okolo te peny a zacne pekne reagovat s kovem - korodovat. Nema totiz dostatecnou adhezi vuci kovu, na ktery je aplikovan. Tot je vsak moje zkusenost, rozhodnuti necham na kazdem.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.06.04 11:55  Augustin  (63488)

motor 1.4i nebo 1.6i?

Mam uplne to stejne, a je to DOHC. Technik, zrejme nekontroloval stitek na motoru, tim padem to proslo.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.04 09:16  Augustin  (63488)

tipo 1,6ie - objem nadrze

Ja mam zase v servisni knize napsano 51litru - to je pro 1585ccm, 66kW a DOHC.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.04 08:51  Augustin  (63488)

Pro Honzu Vážnýho 2

Nechal jsem si to privezt z CH od jednoho velmi solidniho borce z Brna, take jsem se divil, ze jsem k tomu dostal celou dokumentaci, vc. stare zelene karty, manualu k radiu a vsech manualu, byt jen v IT, GER a FR, bohuzel pro mne, ktery umi jen ENG. A to auto bylo privezeno na ND !!! Dnes mohu videt, ktere dily tam byly vymeneny, ve kterem roce/poctu km.
Snad jen problem byl v tom, ze po odpojeni baterie se mi zablokovalo radio a ja bohuzel neznal kod. Nelenil jsem a na internetu nasel tel.cislo na byvalou majitelku v CH a pres telefon jsem zjistil ten kod, ktery fungoval. Pak jsem si rikal, jak je dnes ten svet maly...
A
P.S. Nerikej mi Gusto, nemam to rad. Dik..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.04 08:34  Augustin  (63488)

Dotaz na přestavbu- pro Toma

Pokud se na to podivas z financniho hlediska vypada to takto:
1) Toto vyresis na obci z rozsirenou pusobnosti - 10Kc/kolek.
2) Je nutno ziskat povoleni od oficialniho dovozce Fiat/Praha. Posoudi, zda jde o adekvatni vymenu, tudiz povoluji vetsinou stejny typ karoserie (moje zkusenost). Posles cisla, oni posoudi a za to zaplatis cca 5000Kc. Pokud budes uspesny musis jit na malou STK a ME (pouze 1 mesic), nasleduje prihlaseni na urade a dalsi technicka. Suma sumarum pocitej okolo 7 az 8000Kc celkem.
3) Tato varianta je nejjednodussi/nejlevnejsi (sikovny svarec, 1 den prace i s nastrikem), ale ... , toto si musi kazdy rozhodnout sam, jak velke riziko podstoupi. Za sebe mohu rici, ze i treti varianta byla moji volbou.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.05.04 11:51  Augustin  (63488)

v létě špatně startuje za studena

A co na to Lambda sonda? Je v pohode, nebo si nejsi jist?
A propo co je to ten VAE ventil? Mluvis o krokomotoru-regulace volnobeznych otacek? Nebo snad, ze by to byl jeden z vstrikovacich ventilu?
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.05.04 08:25  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Pro Honzu Vážnýho 2

Chlapi, jeste jsem si vzpomnel na jednu vec. Kdyz jsem koupil to auto z CH, tak jsem k tomu dostal vsechny dokumenty vc. servisni knizky (byl to nejaky poctivy svycar :-), kde je mimo jine i prirucka pro Tipa. Na strankach o motorech jsem mohl zjistit, ze pro 1585ccm, DOHC je vstrikovani SPI-GM. Bohuzel neumim nemecky, ani italsky, abych zjistil vsechno dopodrobna, ale to tam bylo uvedeno. Zkusil bych to nascanovat a pokud budete nekdo chtit zaslu na email (behem pristiho tydne).
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 14:39  Augustin  (63488)

motor

To mas pravdu, ze se cisla motoru nekontroluji, ale kontroluji se typy motoru (u Tebe predpokladam 149 C2.046). Ten musi bezpodminecne sedet, jinak mas smulu, avsak existuje pravidlo znamosti, coz je vyjimka.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 10:21  Augustin  (63488)

motor

Sorry, ale OHC od DOHC poznas na prvni pohled, to mi snad nechces tvrdit, ze ne!?
Na to by nemusel mit Tipo. Navic oni to kontroluji podle vyrazeneho typu motoru - pokud tam budes mit typove jine cislo, ktere nesedi se stitkovou hodnotou (udaj uvedeny v techicaku a AL stitku na kapote) nemusis projit. Jedine, ze by jsi mel nejakeho znameho na STK, ale to uz je jine kafe...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 09:59  Augustin  (63488)

Pro Honzu Vaznyho

Kdyz jsem tam zalistoval v jednotlivych technickych datech, tak jsem nalezl neco zajimaveho. Ten Weber-Marelli je system pro vicebodove vstrikovani, ktery se montoval i do 1.8 a 2.0. Pro 1.6ie (motor 159A3.046 byl pouzit Mono-Jetronic (jednobodovy vstrik; motor 159A3.048 pouzival Mono-Monotronic). V obou pripadech se jedna o 1581ccm a OHC.
My jsme tady mluvili o 1.6ie DOHC - motor 149 C2.046 (predpokladam,. ze mate stejny jako ja), ve kterem je pouzito vstrikovani GM. Mimochodem nikde neni na vstrikovaci jednotce uvedena znacka Bosch! Je pravdou, ze tento typ motoru je takovy prazvlastni hybrid - jsou tam pouzity dily z vice ruznych typu motoru - vetsinou 1.8 a 2.0.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.05.04 12:12  Augustin  (63488)

Pro Honzu Vaznyho

Podle meho nazoru by melo jit o kontakty pro vstrikovaci ventil - elmagnet, jenz ovlada jehlu a otevira/zavira privod paliva.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.05.04 14:42  Augustin  (63488)

nestartuje

Zkousel si vysroubovat svicku, nastrcit ji do koncovky a protocit motor? Zkus prekontrolovat, zda Ti to hazi jiskru na vsech 4 valcich.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.05.04 14:37  Augustin  (63488)

ŠKUBÁNÍ MOTORU

Obcas mi to delalo taky. Kdyz jsem pridal plyn tak to z niceho nic vynechalo, nekdy mi to chciplo, taky nepravidelne. Zjistil jsem nyni, ze mam cidlo teploty nasavaneho vzduchu k.o., coz pricitam tomuto. Musim nekde sehnat nove, at vim jestli to je ono (jsem si tak na 95% jisty, ze to je tim).
P.S. Mezi tim, jsem jeste vymenil svicky (BOSCH) a vzduchovy filtr!
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.04 18:20  Augustin  (63488)

Zase čidlo

okay, schvalne se na to mrknu do ceho to vede. Dam vedet. Myslel jsem, ze to je napojene na soustave servorizeni a podle toho vydedukoval, ze to muze byt vyhrivani oleje.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.04 17:07  Augustin  (63488)

Pro Mikiho-zadní tlumiče

Zkus se jeste mrknout na tlumic vyfuku. Vsiml jsem si, ze pokud jsem mel spatne nasazen vyfuk, kde jsou dva drzaky na gumach, a jeden z nich je vyhnut, je mozne, ze to klepe mezi nadrzi a zadni napravou.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.04 17:03  Augustin  (63488)

Pro Mikiho-zadní tlumiče

Zda je tlumic okay nebo k.o. se da take zjistit, jestli uz tece ci nikoliv. Neni-liz pravda?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 11:28 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  882.00  -4.80% 
 ERSTE  1 100.00  +0.78% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  769.50  -0.19% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  100.00  0.00% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  126.76  +1.41% 
 PM  15 360.00  +0.13% 
 PRIMOCO   900.00  -1.10% 
 VIG  735.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 85.00 USD 11:12   
 Zlato 2310.53 USD 11:12   
 Stříbro 28.91 USD 11:12   
 Káva 225.20 USD 11:12   
 Cukr 19.72 USD 11:12   
 Bavlna 75.22 USD 11:12   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.