Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin
Komprese u 1,4-ky
A.
Opet cidlo...
Ted vsak nastalo to nejtezsi. Sehnat spravny typ termistoru. Vybral jsem si tudiz dva nejblize vhodne (dle grafu zavislosti), ktere jsem zkousel pomoci teplomeru, nahrivaci pistole a ohmetru. Tak jsem zajistil hodnoty, ktere mi dali moznost udat tuto zavislost do grafu, a nejvice podobny jsem vzal jako ten vhodny. Co se vsak nestalo, kdyz jsem to dal do motoru, tak za studena byl chod motoru velice nepravidelny (po odpojeni konektoru od cidla) se to upravilo. Po dosazeni 50°C se to ustalilo, ale pri 80-90°C se rozsvitila kontrolka vstrikovani - vysoke hodnoty proudu/napeti. Tak jsem si vypomohl tim, ze jsem rozstrihl kabel vedouci od RJ do cidla (modro-cerny) a napajel tam odpor. Zkousel jsem nekolik ruznych variant az jsem dosahl toho nejlepsiho (dle toho, ze se mi nerozsvitila kontrolka vstrikovani). Budu to jeste testovat, abych videl jak to chodi. Uvidime.
Chtel bych se zeptat, zvlaste majitelu 1.6ie DOHC, vstrikovani GM, zda by bylo mozne vytahnout toto cidlo napojit to na ohmetr a zkusit zmerit ohmicke hodnoty pri ruznych teplotach. Moc bych ocenil tyto informace, protoze tak zjistuji, ze zavislost teploty-odporu uvedena v knize Jak na to ... neni az tak pravdiva, zvlaste pro tento typ vstrikovani. Najde se nekdo?! Kdyz tak napiste na email.
A.
tipo1,9td
1. Sundas tapecirunk a zkus si projit nasledujici veci - promerit, zda jde do dveri el.proud - zmeris na kontaktech konektoru, dale uzemneni, potom, zda je motorek okay - zkus pripojit kontakty na baterii - mel by se protocit. Jestli to je negativni, shanej motorek.
2. Nejlepe kdyz to rozdelas a zkusis to napojit na el.napeti. Uvnitr zamku je kratky sroub s velkym stoupanim zavitu a maticovy jezdec. Kdyz jde signal do motorku tak se protoci sroub a posune se tento jezdec do jine polohy (az na konec). Bohuzel je vsechno vyrobeno ze silonu a opotrebovava se to. Podivej se na to, zda se ten motorek otaci tim spravny smerem. Mozna bude stacit to odpojit a vypojit. Zkus treba vytahnout pojistku pro dvere i relem a dat je zpet.
3. Bylo uz vysvetleno drive. Pokud jsi otacel tim prstencem a prece to nejde, tak muzes resit jednu vec a to dvemi zpusoby. Mohlo se Ti tam pokazit relatko, ktere je pro ovladani (20A/16V DC 12V) sterace. Muzes si sehnat cely motorek znovu, nebo jako ja, sehnat si spravne male a co nejvice podobne relatko, ktere tam nazpet napajis - relatko me stalo 46Kc, i kdyz neni 20A, ale pouze 15A (elektrikari mi rikali, ze se na tom drive opali kontakty, za dva, tri roky).
Toho teplomeru si az tak nevsimej. Tyto informace se podavaji z cidla, ktere by mohlo byt (nevim jak u Dieselu) mezi 2 a 3 valcem. Mam 1.6ie DOHC a bezne mam na teplomeru mezi 70-80 a 90 °C.
A.
Komprese u 1,4-ky
Take jsem vysledoval, ze pokud jsem tam daval V power, tak se mi neprojevovala zavada cidla teploty nasavaneho vzduchu, ale kdyz jsem tam dal ten obyc natural, tak mi zacala svitit kontrolka vstriku a hlasilo zavadu - teplotni cidlo a zapalovaci modul. Co vic dodat, snad jen, ze elektronika je pekna vec, jen do doby nez se zacne kazit...
A.
Tipo- koroze
Mimochodem s tou montazni penou bych to moc nedoporucoval. Za sebe mohu rici, ze to je takove svinstvo, ze bych to ani nikam nedaval (myslim na auto). Ono se totiz stava, ze voda/vlhkost navzlina okolo te peny a zacne pekne reagovat s kovem - korodovat. Nema totiz dostatecnou adhezi vuci kovu, na ktery je aplikovan. Tot je vsak moje zkusenost, rozhodnuti necham na kazdem.
A.
motor 1.4i nebo 1.6i?
A.
tipo 1,6ie - objem nadrze
A.
Pro Honzu Vážnýho 2
Nechal jsem si to privezt z CH od jednoho velmi solidniho borce z Brna, take jsem se divil, ze jsem k tomu dostal celou dokumentaci, vc. stare zelene karty, manualu k radiu a vsech manualu, byt jen v IT, GER a FR, bohuzel pro mne, ktery umi jen ENG. A to auto bylo privezeno na ND !!! Dnes mohu videt, ktere dily tam byly vymeneny, ve kterem roce/poctu km.
Snad jen problem byl v tom, ze po odpojeni baterie se mi zablokovalo radio a ja bohuzel neznal kod. Nelenil jsem a na internetu nasel tel.cislo na byvalou majitelku v CH a pres telefon jsem zjistil ten kod, ktery fungoval. Pak jsem si rikal, jak je dnes ten svet maly...
A
P.S. Nerikej mi Gusto, nemam to rad. Dik..
Dotaz na přestavbu- pro Toma
Pokud se na to podivas z financniho hlediska vypada to takto:
1) Toto vyresis na obci z rozsirenou pusobnosti - 10Kc/kolek.
2) Je nutno ziskat povoleni od oficialniho dovozce Fiat/Praha. Posoudi, zda jde o adekvatni vymenu, tudiz povoluji vetsinou stejny typ karoserie (moje zkusenost). Posles cisla, oni posoudi a za to zaplatis cca 5000Kc. Pokud budes uspesny musis jit na malou STK a ME (pouze 1 mesic), nasleduje prihlaseni na urade a dalsi technicka. Suma sumarum pocitej okolo 7 az 8000Kc celkem.
3) Tato varianta je nejjednodussi/nejlevnejsi (sikovny svarec, 1 den prace i s nastrikem), ale ... , toto si musi kazdy rozhodnout sam, jak velke riziko podstoupi. Za sebe mohu rici, ze i treti varianta byla moji volbou.
A.
v létě špatně startuje za studena
A propo co je to ten VAE ventil? Mluvis o krokomotoru-regulace volnobeznych otacek? Nebo snad, ze by to byl jeden z vstrikovacich ventilu?
A.
Pro Honzu Vážnýho 2
A.
motor
A.
motor
Na to by nemusel mit Tipo. Navic oni to kontroluji podle vyrazeneho typu motoru - pokud tam budes mit typove jine cislo, ktere nesedi se stitkovou hodnotou (udaj uvedeny v techicaku a AL stitku na kapote) nemusis projit. Jedine, ze by jsi mel nejakeho znameho na STK, ale to uz je jine kafe...
A.
Pro Honzu Vaznyho
My jsme tady mluvili o 1.6ie DOHC - motor 149 C2.046 (predpokladam,. ze mate stejny jako ja), ve kterem je pouzito vstrikovani GM. Mimochodem nikde neni na vstrikovaci jednotce uvedena znacka Bosch! Je pravdou, ze tento typ motoru je takovy prazvlastni hybrid - jsou tam pouzity dily z vice ruznych typu motoru - vetsinou 1.8 a 2.0.
A.
Pro Honzu Vaznyho
A.
nestartuje
A.
ŠKUBÁNÍ MOTORU
P.S. Mezi tim, jsem jeste vymenil svicky (BOSCH) a vzduchovy filtr!
A.
Zase čidlo
A.
Pro Mikiho-zadní tlumiče
Zkus se jeste mrknout na tlumic vyfuku. Vsiml jsem si, ze pokud jsem mel spatne nasazen vyfuk, kde jsou dva drzaky na gumach, a jeden z nich je vyhnut, je mozne, ze to klepe mezi nadrzi a zadni napravou.
A.
Pro Mikiho-zadní tlumiče
Zda je tlumic okay nebo k.o. se da take zjistit, jestli uz tece ci nikoliv. Neni-liz pravda?
Názory a diskuze
Burza Prime 11:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 677.00 | +0.15% |
ČEZ | 882.00 | -4.80% |
ERSTE | 1 100.00 | +0.78% |
GEN(NORTON) | 565.00 | 0.00% |
GEVORKYAN | 255.01 | +0.40% |
KB | 769.50 | -0.19% |
KOFOLA | 304.00 | 0.00% |
MONETA | 100.00 | 0.00% |
PHOTON | 43.30 | -1.48% |
PILULKA | 126.76 | +1.41% |
PM | 15 360.00 | +0.13% |
PRIMOCO | 900.00 | -1.10% |
VIG | 735.00 | +0.55% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 26.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.296
![]() |
AUD australský dolar | 15.508
![]() |
GBP britská libra | 29.481
![]() |
BGN bulharský lev | 12.728
![]() |
EUR euro | 24.895
![]() |
HUF maďarský forint | 6.275
![]() |
NOK norská koruna | 2.185
![]() |
PLN polský zlotý | 5.778
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.985
![]() |
TRY turecká lira | 70.748
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 85.00 USD | 11:12
|
Zlato | 2310.53 USD | 11:12
|
Stříbro | 28.91 USD | 11:12
|
Káva | 225.20 USD | 11:12
|
Cukr | 19.72 USD | 11:12
|
Bavlna | 75.22 USD | 11:12
|