Příspěvky nebo odpovědi uživatele sad*









Příspěvky nebo odpovědi uživatele sad*. Výpis příspěvků 851 až 900 (5143)


přečíst (1) 24.11.08 18:21  sad*  (87570)

Ilumináty zachvátilo nákupní šílenství

kuwa, věř že i upleteš...ale rozhodně s ním nepráskeš:-)) Dneska ho pletou a zítra se s ním pokusí švihnout...takže bacha na to...já se radši na 2 dny dekuji pryč:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.11.08 18:19  sad*  (87570)

Ilumináty zachvátilo nákupní šílenství

no, těm co vychytají vrcholky kordilier a alp určitě:-)) ale jinak upřímě přeju zisky těm, co našli odvahu po čtvrtku v US či dnešních makrodatech do to nalézt (navíc při těch příšerně směšných objemech na většině titulech). Nicméně, uzavírky šrotů skončí, 2- 3 dny to nechají v klidu a pak si opět vzpomenou na krizi:-)) SaP by mohl mít rezistenci na předcházejícím suportu (cca 855), DJ první rezist včíl lehce proráží a díky ještě možnému úletu na citiny , GM a F a i ropy se může pokusit atakovat  8900 - 9000. 2 dny včíl u toho nebudu, tak se nechám překvapit:-) třeba fakt přijde i kouzelník:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (6) 24.11.08 17:39  sad*  (87570)

Ilumináty zachvátilo nákupní šílenství

a kašlou na varianty:-))) ve čtvrtek a ještě v pátek to bylo na ručník... a poslední hodinu to v americe Ti ilimináti na opičí dráze otočili, opičák ohanba si přisadil v něděli a fašouni to posichrovali státní garancí na hyporeal. Makrodata si dneska ani neškrtla, uzavírky šrotů je převálcovaly. Ještě tak 2 projevy  toho ohamby se slibem dalších stovek miliard a budu věřit, že žádná krize nikdy nebyla:-)
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (4) 24.11.08 09:05  sad*  (123438)

až tenhle rozhazovačný mejdan skončí :-)))

jedno je jistý...až ten mejdan skončí, bude hodně mrtvol na parketu. Nutnost (nezbytnost) zásadní restrukturalizace finančního sektoru už nikdo nezpochybňuje a to sebou přinese poměrně velký třesk do ekonomiky jako takové...už i ohambovo poradci připustili, že automobilky v US se musí nějak změnit (přeloženodo češtiny- jenom nalít do nich peníze prostě problém nevyřeší).
Rozhodně po této krizi bude opět na pořadu otázka jak snižit energetickou náročnost výrobních procesů tak, aby trhy výrazně snížily svojí závislost na cenových výkyvech ropy...a to všechno nepůjde hned, bude to stát těžký prachy a hodně společností tento přerod prostě nepřežije....jiné zase posílí...V americe zřejmě může krize v nejbližším období vrcholit, v evropě to bude ale vrcholit v 1. polovině roku 2009 (doufejme).

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (1) 20.11.08 23:01  sad*  (87570)

Seriózní analytik nikdy nedoporučuje kdy prodávat. - citát z wwwdower

chtěl jsi to, tak tady ho máš: nějaký štrúdl..ale nikdo ho prý neviděl:-))
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 20.11.08 22:57  sad*  (87570)

rochty rochty šamšulátka :-))

jj, jatečník kapra silně převyšoval svým nekompromisním nadhledem:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 20.11.08 22:55  sad*  (87570)

Seriózní analytik nikdy nedoporučuje kdy prodávat. - citát z wwwdower

seriózní analytik nikdy nekomentuje to, čemu howno rozumí. To je základ:-))) řídit se podle dowera, tak jsem už dávno bezdomovec:-)) ale on by mě vysvětlil, že za to nemůže on, ale imperialisti z ameriky:-) dower je přímo vzorovou ukázkou všech vlastností a chyb, které by neměl mít ani průměrný analytik, natož seriózní:-/ jeho analýzy, to jsou bláboly, kde jsou smíchány rádoby informace z TA, politické komentáře, scifi vize, zednářské intriky, populismus k davu i démonizace globalizace + další všehochuť (od jasných příznaků pozice přes zbožná prání až po schizofrenii). Výsledkem je pak vždy ta nejpřesnější analýza- nebude-li pršet, možná nezmoknem... ale není vyloučeno, že nezmoknem i když zaprší. 
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 20.11.08 22:46  sad*  (87570)

sím sím. já mám dotaz

ano, kapřík to koupí za 4pětky a pak můžeš u něj požádat o slevu:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 20.11.08 22:28  sad*  (87570)

ještě než odjedu na fotbálek a knajpy :-)))

jj..nic proti argumentům..ale silně mi to připomíná BOBA:-)) ten taky argumentoval počty papírů kontra objemy kontra potenciální nákupy managementu kontra neochotě to pustit pod 35...a stejně to sjelo z 20 na 7. AAA jsou jenom jedním z případů bobo argumentace, která se silně minula s predikcemi...i když připustím, že něco občas vyjít musí..tak proč ne HIG...ale že bych si na to vsadil, tak to určitě ne. IFX jsem taky považoval při 4e jako super nákupku..ale uměl jsem si představit i 2e..zítra možná bude už pod 1,5e...takže shrnuto- odvážným přeju zisky, ale nesmí s eto vydávat za standartní investorské riziko..tohle už hraničí s hazardem typu "všechno nebo nic". A to není pro každýho. jenom pro otrlé a hodně zkušené nátury. Přeju ať se Ti to okotí - i když to vidím tak 50/50 v nejlepším případě. 
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 20.11.08 22:12  sad*  (87570)

názor odjinud :-o))

tak to by nešlo...co by bylo pak na ježíška??? 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 20.11.08 22:10  sad*  (87570)

nějaký dotazy na zítřejší vývoj??

ti budou zmalovaní jako velikonoční vajíčka..nechtěl bych fakt být šorťákem:-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 20.11.08 22:08  sad*  (87570)

7200

6666 - 666 - 66 - 6  to jsou ta správná čísla:-) 6 už bylo, 66 taky, 666 bude zítra ve spádu a 6666 příští týden v jůsej.
jako bonus budeme mít cetv za 166.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.11.08 22:06  sad*  (87570)

ještě než odjedu na fotbálek a knajpy :-)))

hele, klidně na pajcku:-)) jinak Ti držím palce:-)) a nemyslím to ironicky. Jinak se za moulu nepovažuji, protože si myslím, že nemůže být moula ten, kdo nekoupil něco za 8 když to druhý den stojí 5,50:-) jinak k tomuto kursu je roční divi výnos potenciálně kolem 20%...za předpokladu, že budou vyplácet i další kvartály:-) ale takhle padajících kudel je všude hafo...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 20.11.08 21:59  sad*  (87570)

nějaký dotazy na zítřejší vývoj??

na velký pátek budeme ve velký perdeli...to už je tutofka:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 20.11.08 21:58  sad*  (87570)

DJ pod 7 700

no, větší průser je to, že S&P zajel hodně hluboko pod 775...to je fakt hodně na pováženou...to může spustit výprodeje neskutečný...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 20.11.08 21:55  sad*  (87570)

nějaký dotazy na zítřejší vývoj??

..nejsou..všem je všechno jasné:-) coal index -17%...to pro ty, co by náhodou si nebyli moc jistý...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.11.08 21:23  sad*  (87570)

to ruphej

7777 bylo potvrzeno a zcela čistě i bez zaokrouhlování:-)) 7769, aby nebylo pochyb:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (3) 20.11.08 21:18  sad*  (87570)

láme se bochník

není to tak jednoduchý...amerika je přímo posedlá precedensy...neříkám, že automobilkám nepomůžou, ale musí se jasně domyslet všechny koncekvence..a to není vůbec jednoduchý... nejtransparentnější způsob pomoci by byly např. dotace na koupi auta (alternativou by byly bezúročné půjčky s dobou splatnosti 5- 10 let, daňová zvýhodnění,..) .není to plošné a zároveň to vytváří stále konkurenční tlak...nejde ani tak o automobilky, ale jejich dluhy vůči dovavatelům...a tady je problém- skončí poskytnuté peníze u dlužníků nebo skončí v kapse odborářů???
Jinou alternativou je nechat automobilky padnout na držku a pomoc směřovat vůči těm, co jsou na ně navázaný...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.11.08 20:37  sad*  (87570)

ještě než odjedu na fotbálek a knajpy :-)))

:-))) hele, já ti fandím..Jinak co dělají tvoje cílofky na IFX, comerz či DB...zatím , co si tak matně vybavuji kursy v době hlášení těch skvělých nákupů, tak se to od té doby chová spíše jako odpad než růstové ptf:-/ jinak ten hig nemusím zrovna kořistit, za těch 6 je k mání zcela běžně i včíl...prostě to vyhazujou z oken o stošest:-) Tím nechci zpochybňovat, že to nepůjde nějakýmu moulovi střelit za desítku, zelenáčů je pořád dost:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 20.11.08 20:28  sad*  (87570)

Díky za upozornění - TO RUPHEJ...

jak jsem již psal, šestky jsou výhradní doménou zilvara (6 a 66 již má splněno). Já pak budu pokračovat až těma pětkama (5 na orcu je údernicky splněno již ke dnešku:-). 
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.11.08 20:26  sad*  (87570)

s námi to zvládne každý!

..to tu znělo od party před rokem a kousek v jednom kuse:-). No, tenhle fór se partě povedl dokonale...zajímavý, že se k tomuto sloganu už vůbec nehlásí:-)) řekl bych, že s tím přijdou až těsně před změnou trendu , kdy nabídnou atraktivní podmínky k shortování., tentokráte s malou úpravou - s námi to zvládne každý hňup:-/
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (5) 20.11.08 19:05  sad*  (87570)

Kapříku jatečník to někde zapinkal...

20.11. 18:54 Záchranný plán pro US automobilky na světě?

Skupinaamerických senátorů uzavřela dvoustrannou dohodu na pomocautomobilovému průmyslu. Žádné bližší podrobnosti zatím nebylyzveřejněny. Kongres se k dohodě nevyjádřil. Akcie automobilek v reakcina tuto zprávu prudce rostou, GM si přidává 32,36%, Ford posiluje o40,48%.

tak tímhle si bush definitiovně pohřbil naděje na záchranu volnýho trhu:-/

Pokud to bude pravda, tak se evropský automobilky asi hodně silně ozvou..a sarkózy se stane tím nejtvrdším vyznavačem znárodňování:-/ nemluvě o tom, že se ozvou i další obory postižené recesí...



Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.11.08 19:00  sad*  (87570)

Díky za upozornění - TO RUPHEJ...

...splněno, můžeš si to klidně odškrtnout:-). Dluhy se nemají nechávat moc dlouho uležet:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 20.11.08 18:55  sad*  (87570)

nepříjemné rekordy....

dyk se podívej na dnešek - DJ s přehledem lítá o více jak 300 bodů...v dobách, kdy byl na 13-14 K byl pohyb o 300 bodů (cca 2,1-2,3%) považován za velký výkyv....dneska 300 bodů (skoro 4%) je zcela běžný výkyv i několikrát za den. Včera 400 bodů down během 2 hodin, dneska dalších 200 a klidně to může v zátahu udělat během  2 hodin  600 bodíků  nahoru a bude se to tvářit  jako by se vůbec nic nestalo..:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 20.11.08 18:47  sad*  (87570)

nepříjemné rekordy....

bohužel, sezóna "skvělých" rekordů je v plném proudu a tak nám jich ještě nadělí slušnou várku...už ta volatilita, to je něco, co tu ještě nikdá nebylo..a že je fakt hustá. indexy lítají jako joja o deset procent jako by se nechumelilo a pro akcie +-50% je často zcela běžná záležitost. Kasíno hadra:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (3) 20.11.08 18:43  sad*  (87570)

odkup papers

ne, tohle je něco jinýho. každá společnost si může na trhu nakoupit vlastní akcie a nepotřebuje k tomu žádný povolení...musí to ale vždy projít valnou hromadou, musí s estanovit cena (tedy rozpětí ),  doba, po kterou se může nakupovat a maximální objem. Tohle všechno pochopitelně ještě na NWR neproběhlo a hned tak neproběhne. Na orcu byl taky schválený zpětný odkup, rozpětí bylo tuším 25-140e (na čezu bylo tuším 300-2100). Díky široce nastavenému rozpětí není šance odhadnout, za jakou cenu to má společnost v úmyslu vykoupit..a tak jako o orca, nemusí nakonec vykoupit ani jeden papírek.
To, co píšeš ty, je něco jinýho- to je když třetí osoba chce akcie vykoupit, respektive jí vzniká povinnost vykoupit.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (2) 20.11.08 18:14  sad*  (87570)

bude se Dj škubat o 8000?

to se bude řešit až příští týden...dneska, respektive zítra na to vlítnou opice a ty jak známo, mají ve všem bordel a povětšinou ani netuší, co udělají za 5 minut, natož za hodinu:-)) takže to může lítat jako jojo..jde o to, jaké opce,  na co a v jakém množství jsou v drženy. teoreticky by to mohlo už dnes nebo zítra v US slušně vystřelit nahoru (pochopitelně krátkodobě)...ale byly i opičí pátky, kdy to šlo kupodivu co grunt úplně do kytek. Makrodata jsou čím dál tím děsivější...proti tomu expirace opcí...úplný švéďák pro volatilitu:-) a pochopitelně i pro ty, co jsou krapet otrlí a umí na těch vlnách slušně surfovat - podotýkám- umí, ne že si myslí, že to umí:-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.11.08 18:07  sad*  (87570)

hlásím další ukořistěné ks na HIG za 6 rovných :p)

je mi to šumák,...ale Tvé příspěvky "že jsi zase něco ukořistil.."  mi přijdou jako bych tu vykládal, že se mi podařilo ukořistit kýbl odpadků válející se v čím dál tím ve větším množství na sídliští Janov:-/ jinými slovy, robbin hood asi taky nekořistil tak, že čekal pod okny na to, co lidi vyhodí, protože to už nemá žádnou cenu:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 20.11.08 18:02  sad*  (87570)

fakt dobrý...

nedělám so iluze o výplodech análníků, ale v tomto případě si myslím, že ksou pořád hodně při zdi. zejména ta poslední část věty stojí za zamyšlení..za hluboké zamyšlení...

Analytici FBR Capital Markets se domnívají, že Spojené státy budoumožná muset investovat do 8 největších finančních institucí v zemi až1,2 bilionu dolarů, aby finanční instituce stabilizovaly. Investoři jimtotiž nejsou ochotni (vzhledem ke své vysoké averzi k riziku)poskytnout dostatek kapitálu. V současnosti utratil Henry Paulson ze700 miliardového záchranného balíčku na nákupy podílů ve finančníchinstitucích přibližně 290 miliard. Cílem má být stabilizace finančníchtrhů. Výše zmiňovanými firmami jsou: Bank of America, JPMorgan Chase, Citigroup, Wells Fargo, Morgan Stanley, AIG, Goldman Sachs Groupa GE Capital. Analytici společnosti se domnívají, že finanční systém byse mohl vzpamatovat v horizontu 3-5 let. Považují jej stále za velmipředlužený, přičemž finanční páku 8 firem odhadují na 29 ku 1.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 20.11.08 13:12  sad*  (123438)

:-))) odkup???

tady asi někdo spadl na makovicu z velký výšky...dělat odkup půl roku po IPO???
Tomu snad nemůže věřit ani megahejl...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 20.11.08 11:27  sad*  (123438)

povolený spread je 45 káčé..při kursu cca 140

ten koblic je fakt kretén...to se už jinak nedá nazvat....
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 18.11.08 21:20  sad*  (87570)

hmm sleduji to zde bedlivě :-)))

jinak nejlepší strategie včíl asi bude nechat vykopat dýdžeje zákopy na kótě 7K a pak ho s předstihem poslat ještě narychlo vyrubat šachtu na kótě 5K:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 18.11.08 21:17  sad*  (87570)

hmm sleduji to zde bedlivě :-)))

no fuj:-))) na vojně jsme tomu říkali odborně rekognoskace terénu a prý to je ta nejdůležitější část v plánu bitvy:-))) ale my bitvy oželíme, my chceme vyhrát válku:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (5) 18.11.08 20:17  sad*  (87570)

IPO na druhou

tady bych byl opatrný:-)) london v jeho záměrěch hrál klíčovou roli!!! IPO přes londýn tomu dalo tu správnou fazónu a zřejmě to tam bylo i legislativně jednoduší, tady to už pak byl pouze duál.
A kdo že to v londýně nakupoval přes IPO??
1. možná i nějaký ten hejl anglický
2. velcí hráči, kteří ale dopředu věděli, že to po 50% růstu vypustí do světa!!
3. dost možná i naši MM pro své retailové hejly!!!

jsem přesvědčený, že drtivá těch, co byla odrbána pochází z české kotliny a ne od Temže...londýn byl a je pouze zástěrkou. navíc duál skýtá jisté netušené možnosti jak víme co se týče využití rozdílu cen mezi jednotlivými bursami...bakala zakládal patrii a moc dobře ví, jak to chodí. Už načasování toho úpisu bylo téměř geniální...

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (12) 18.11.08 19:28  sad*  (87570)

Nedobré vyhlídky

to je možný pouze v čechách- udělat úpis na základě zfalšovaných projektů za nehorázný ceny, vyinkasovat love od hejlíků bažící po super akcii při IPO, pak sdělit pravdu, kurs nechat spadnou do někam a za zlomek toho, co se získalo při úpisu to celý následně skoupit a být happy. Koblice by měl někdo nominovat na nobelovku za vynalezení perpetum mobile:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 18.11.08 19:04  sad*  (87570)

Ferrexpo na historickém minimu 27 pencí...

ještě jedna nebo 2 takové super nákupy podílů ve "skvělých" firmách jako je Ferrexpo a můžeme si tu vykládat o ziskovosti NWR třeba celý rok...a stejně uvidí akcionáři velký kulový...zejména po té, co se následně tyto podíly převekslují (jako že se na tuti dřív nebo později převekslují) za symbolický poplatek na jinou, bakalovu spřízněnou firmu:-/
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (3) 18.11.08 18:56  sad*  (87570)

automobilky v usa nic nedostanou?

dát automobilkám peníze je jako vypsat bianco šek na pořádný průser...a to platí i o evropě. Nechápu ten jejich požadavek....GM valil ztráty i v době, kdy mu rostly prodeje...takže evidentně je problém asi někde jinde:-/ například to, že v této fabrice za nitky tahají (a to hodně silně) odbory, jejichž síla si prosadit svoje požadavky je notoricky známá...takže kde by asi skončila větší část těch peněz...???
to samý platí o evropských automobilkách...a to nemluvě že některé jsou už roky silně profitabilní a případná ztráta po dobu 1-2 let je nemůže vůbec ohrozit (tedy neměla by).

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (3) 18.11.08 18:50  sad*  (87570)

může mi někdo objasnit tuto větu???

i přes občasné korekce up je trend stále down. Co na tom nechápeš...dyk to už takhle funguje skoro rok:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 18.11.08 17:48  sad*  (87570)

Dnešní EURO - do archivu

to tedy znamená jako co...že od zítřka nebudou kupci?:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 18.11.08 17:30  sad*  (87570)

Tak bych jednal.

jsem skoro na 100% přesvědčen, že tenhle papír už delší dobu vlastní ve větším skupina investorů, kteří půjdou vyloženě pouze po těch projektech orca a jeho majetku....a čas hraje pro ně...ceny, za které to můžou z orca vytáhnout ven jdou každým dnem níž a níž.
Kurs orca jim je šumák...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
přečíst (3) 18.11.08 17:25  sad*  (87570)

šlobivá akšionáš

největším kladem tohoto sheetu (a mnoha dalších jako ORCO, CETV, AAA) je že na ně nevyhodili kluci z DB nějaký ty ještěrky...to tu nebyl už vůbec nikdo (možná tutáš s plným batohem)
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
přečíst (6) 18.11.08 17:20  sad*  (87570)

jsem na to fiasko zvědavý

...vůbec bych se nedivil, kdyby to za pár dní spláchli někam ku 200 a odkup by následně s odkazem na zveřejněné podmínky odkopu odtroubili:-/
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 18.11.08 17:14  sad*  (87570)

Zítra

jj, tady není o překvápka nouze už od doby, kdy to fiklo 500 ze shora:-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (4) 18.11.08 17:13  sad*  (87570)

Zítra

na čezu bude výjimka - Zilva se vzdal svých práv a bude tam tedy 555,55:-)
jinak na NWR je 66,66 velmi shovívavá cena...rozhodně lepší než třeba 44,44:-)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (4) 18.11.08 17:03  sad*  (87570)

Zítra

66,66:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (7) 18.11.08 16:10  sad*  (87570)

zavíračka proti londonu

o 10% výše...tohle nepotřebuje komentář:-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (1) 18.11.08 12:26  sad*  (123438)

tak HVB si už nakoupila

a jako skoro vždy po agresivních nákupech HVB (které vždy nabudí retail) můžeme o dalších 20% důle. Na orcu to při pádu z 1400 k 500 fungovalo na 110%. 
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (4) 17.11.08 18:49  sad*  (87570)

Co to uhlí safra blbne??

a proč by nebyl klidný Pavle? Já bych byl:-)) žádná akcie nemůže spadnout o víc jak o 100% a s tou nákupkou 144 už má po dnešku víc jak půlku za sebou...a říká se, že nejhorší je těch prvních -50%, těch druhých -50% je už tak nějak s nadhledem:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 17.11.08 17:06  sad*  (87570)

útočný nick nasazen :-)

až na DJ prdne definitlivně 8K, pak teprve začne to správný rodeo. Otázkou zůstává, jak dlouho budou chtít těch 8K bránit...je to pro amíky jako maginotova linie pro frantíky za druhé světové...jakmile padne, není už pak důvod dál bojovat a do bílého domu nastoupí grizzly:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 17.11.08 17:01  sad*  (87570)

mráz přichází z Londýna

jo, ale nikdy nebyla hnedle ta první cena víc jak -20%:-) leda že by se někdo obětoval a koupil jeden lot tak, aby to bylo enem -19%. Pak můžeme bez přestávky do -39%:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 (4.7.2024) 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  672.00  +0.90% 
 ČEZ  888.50  +1.31% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 164.00  +0.34% 
 GEN DIGITAL  568.00  -2.07% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  304.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  788.50  +0.51% 
 MONETA MONEY BANK  103.00  +0.19% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 400.00  0.00% 
 PHOTON ENERGY  43.20  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  124.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  1 020.00  +6.81% 
 VIG  761.00  -1.30% 
Komodity online
 Ropa 86.67 USD 05.07   
 Zlato 2388.72 USD 05.07   
 Stříbro 31.21 USD 05.07   
 Káva 230.25 USD 05.07   
 Cukr 20.12 USD 05.07   
 Bavlna 71.08 USD 05.07   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.