Příspěvky nebo odpovědi uživatele Robin.









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Robin.. Výpis příspěvků 851 až 900 (973)


spíše nečíst (5) 16.07.07 22:29  Robin.  (114226)

CTX TS korekce??

Lexik: Nemám ani kus české akcie, protože se všechny obchodují s prémií a nejvíce ty, co mají vliv na PX. Také mám tento certifikát, v této době je to dle nejjistější investice. Podle expertů to půjde dolů. Kromě toho nás podpoří v cestě dolů i pokles v USA a Evropě a Asii a Gronsku, které se obchodují na maximech a dochází jim dech, tak že neboj sa a vydržaj!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 16.07.07 22:25  Robin.  (114226)

Robine vylez z bazénu a letíme

Klídku, nedráždi mě tady s nějakou virtuální divi a falešnou jistotou.Ty žádnou nedostaneš, smiř se s tím! Ještě před tím,než ji dostaneš, odevzdáš na kurzovém propadu mnohem více!Ještě něco vyděláš, tak to bude na kurzu po RD, pokud půjde cena nahoru a tady je ten kámen úrazu, pozooor !!!NAhoru to nepůjde, za prvé příští divi bdue menší a za druhé bude až az rok a tak to bude rok stagnvoat a klesat..JE to holé šílenství :-(
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 16.07.07 22:22  Robin.  (114226)

ten interval platí :-)

Pavle, ty jsi plaval kraula ve vaně 5 km..?! Jak se to prosím tě dělá? :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 16.07.07 16:09  Robin.  (114226)

ten interval platí :-)

Mám tě brát za slovo, nebo se odkážeš na smajly, že to byl jen vtip? Podle mě ted shortuješ..přiznej to.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 16.07.07 16:08  Robin.  (114226)

Robine vylez z bazénu a letíme

Nevaž se, odvaž se, to je správné heslo :-) Já nevím proč chceš tu divi, když ji nepotřebuješ. Sám jsi říkal, že nic ktomě tele nedržíš, že čekáš děsivý propad. Přeci si nemyslíš, že se to vyhne jediné akcie, zrovna té tvé..?K čemu divi, když kurz poklesne o 2-3 dividendy? NA to mě nic neodpovíš, že? Je to holý nesmysl a ty to víš, já myslím, že si děláš srandu, nebo jen z nudy zkoušíš štěstí, jestli se nesatne zázrak a kurz neklesne,ale to ne, ty s tím počíáč, sám jsi mě říkal, že to po RD hukne o více jak divi. Fakt nechápu tvé duševní pochody. Možná ke štěstí potřebuješ víru a naději a tu malou, 1% máš..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 16.07.07 16:03  Robin.  (114226)

ten interval platí :-)

Neboj se, že nekoupíš levněji, dnes a v pátek jen chodily pozvánky na korekci :-) Každý expert ví, že to půjde podstatně níž.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 16.07.07 16:01  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

Lepší žít pro korekci, než když spousta lidí kvůli korekci umře! Ale já pro ni nežiju, korekce a pohyb akcií dolů, je naprosto stejný jako růst akcií. Akcie furt nerostou, to říká jen jeden starosta, kterému se všichni smějí. Akcie se pohybují v určitém pásmu a v něm pořád klesají a zase rostou a pořád dokola. Podle mě je správné a logické využívat oba pohyby.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 16.07.07 15:52  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

Pijacku, fakt myslíš, že počítače vyloučí korekce, že už bude furt jen růst? Píšeš o většině, já bych řekl že možná všechny jsou naprogramovaný na zisky,ale osobně tomu nevěřím, že korekce nebudou.Občas bude někdo realizovat a ty počítače mají prý hlavně zabránit ztrátám a tak neudělají to co já loni, že by neprodali a drželi, dokud se trend neotočí, ty PC prodají, předem si nastaví stoplossy, ty co neuznáváš a striktně je dodržují, bez emocí prodají. Podlě mě, ty velké stoploss vlny se budou občas dít dál.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 16.07.07 15:38  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

Máš pravdu Dodo.. Vím, že nejsem sám,ale pořád mě trápí a korekci zdržují ti naivní optimisti, kokain v USA a roboti, co obchodují bez emocí. Řekl bych podle ruských šachistů, že na robotu by se mělo dát vyhrát, když nemají fantazii,ale oni způsobí, že nebudou na trzích výkyvy..jsou naprogramovaní jen na zisky, to je šílené.:-( PS: nevíš, jestli už je u vás povolen ten odstřel přemnožených medvědů?
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 16.07.07 15:32  Robin.  (114226)

Robine vylez z bazénu a letíme

Prý nůše na divi :-))) Já nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat tak drahé věci. Ta divi ti ještě ukáže čeho je zač. Ta tě bratru vyjde cca na 100 kč! Já se na nějakých 7% divi můžu vykašlat, když na kurzu projedeš 20% za pár dní. Však jsme to tady už rozebírali,asi jsi nedával pozor. Když prodáš den před RD a koupíš po RD, tak vyděláš více než divi !Tak proč ji brát? Sám jsi mě povídal, že kvůli optimalizaci to půjde dolů o více, než divi. Tak dostaneš 42 a projedeš 60-100 kč během dne či dvou. Tu divi dostaneš tedy až se kurz vrátí na tvoji cenu 600 kč..a to bude možná za 2 roky. Za 1 rok cena bude nižší, poněvadž bude příští divi menší. Už to chápeš? Dnes vyšlo info, že čez se obchodue s prémií 10%, až půjde dolů, půjde dolů celý PX. Již druhý den klesáme jen my v Evropě a tobě to ještě nedošlo ? :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 16.07.07 11:24  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

PAvle, jak to že nejsi zavřaný ve sklípku, nebojíš se toho dnešního žáru? Já si du skáknout do bazénu, tady máme to nejlepší pro dnešek za sebou. Stejně se divím, proč to jde po kouskách..v pátek, dnes a zítra a pozítří..? Proč to nehukne najednou? To asi ty computery co obchodují místo lidí..nejsou tam emoce, je to nuda.Pavle, jak ty se s tím vypořádal? Ty jsi expert na studium davu a chování investorů, ted co obchodují ty stroje, rozumíš tomu?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 16.07.07 11:11  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

Stejně ten Pijack je ale génius. On už ráno věděl, že tu bude dnes veselo ! :-) Je to špatný, pořád tam vidím tu prémii :-)) PS: tak jak se dnes pečou ekoteroristi? Doufám, že nezapínají klimošku a nezvyšují zátěž planetky. Já včera v autě 55 C a bylo fajn, ani jsem nezapl klima, šetřím přírodu a nechávám si to na horší časy. Příští rok už snad padle ta 60C ve stínu, pak ji asi už zapnu :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 16.07.07 11:06  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

Kdepák, celkově ta firma stojí za houby, zákazníci vesměs nadávají a i zdejší spekulanti ji ani nepoužívají, mají kabelovku a kdo ji má, tka nadává.To je tedy vizitka..Žádné maxima se nebduou překonávat, index ano,ale tahle akcie nikoliv. NAD 600 se to dostalo jen zázrakem a díky zfetovancům na wall street. Pod 480 to beru, jinak ne a na tom si trvám a pak bych zase rád prodal na 540, jako posledně, jako loni a jako předloni. 2 roky po sobě se to opakovalo. Nevidím jediný důvod k růstu. Příští rok bude opět 540 kč.České ackie se podle odborníků obchodují s velkou prémií. Snad už těm malým čecháčkům dojde, že to není prémie pro ně :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 16.07.07 10:50  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

Kdepák, není to tak dávno. Já na to už zapoměl a jak jsme o tom v pátek mluvili, (někdo mě tady psal, že jsem prý prodal za 520) tak jse mse na to koukal a člověče s půlkou pozice jsem vydržel a prodal až na 540 kč někdy kolem února..JE to pár měsíců zpět a ted za pár dní jsme zase pod 500. Doufám, že zase nezačneš říkat, že nneí důvod k návratu nad 500, protože pod 480 už začnu nakupovat, idkyž máš pravdu se těma linkama, to je konec této firmy. :-/
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 16.07.07 10:47  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

To máte za to, že jste byli na mě oškliví :-/ Právě jsem se urazil a doprodávám poslední zbytky toho hnoje :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 16.07.07 10:45  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

Ted jsi dokázal, jak to máte popletené. Zase špatně :-))) Dolůůů kamaráde, jedině tam vede cesta rozumu a spravedlnosti.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 16.07.07 10:21  Robin.  (114226)

Tady je ale nových

Co to plácáš kocore, jakých nových bráchů? Já mám jen jednoho, Bobina..Ty ses vážně pomátl, ty myslíš, že korekci čekám jen já a tak každý nick tady kdo je pro korekci jsem já? Navíc jsem si nevšiml, že by tady někdo nový byl pro korekci, snad kromě kata..Vy si tady plácejte co chcete, já jsem na straně velkých investičních domů a analytiků a ti praví, že naše akcie jsou drahé a B.I.G. tvrdí, že vše poklesne, navíc prý O2 bude mít výnos za 1 rok jen 0,9%. Vůbec mě nezajímá,co si o mě myslíte, můj názor sdílí hodně velkých a to mě stačí. Už o mě nemluvte at se sem nemusím vracet, už mě to tu totiž nebaví.Všichni jste se zbláznili, myslíte si že to z maxim bude dál růst a už nikdy jinak. Klídek když to bylo pod 500 říkal, že není důvod aby se to vrátilo nad 500 a najednou obrat, za 600 je to moc dobrý. Máte na mě špatný vliv :( Špatně poradil a ještě že prý má ze mě depresi, že jsem negativní. Já nechápu co je na korkeci negativního. Proto končím.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 13.07.07 14:18  Robin.  (114226)

pro Mila a další

Tak jedni mají ze mě depresi a druzí se mě posmívají..tak máte co jste chěli, nebudu sem psát. Mějte se.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 13.07.07 14:10  Robin.  (114226)

pro Mila a další

Nedělám si legraci, vždyt i ty Klídku jsi tady psal pžed dovolenou, že mám pravdu a že to smrdí a taky jsi byl v cashi, nechal jsis snad jen tele..a ted najednou zase optimismus??Ty měníš názory jak ponožky :-) Co je na tom špatného, že čekám korekci, děláš, jako bch byl sám..Navíc co je negativního na korekci? Ta není negativní. Každý analytik ti řekne, že je ozdravná !
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 13.07.07 13:35  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

Milo jak tohle všechno víš? Pokud mocní čekají v pozici až více vydělají, kdo potáhne ceny nahoru? Já vidím, že už to hezky dlouho stagnuje na těch maximech..no, nebudem se hádat, však čas ukáže, jak to bude. Já taky nevím, kdy ta korekce přijde..ale počkám si na ni. Prostě se ted bojím jít do čehokoliv. A věř, že nejsem sám, znám více lidí, úspěšných spekulantů, kteří sem nepíší,ale psali mě, že velkou korekci čekali už koncem lonského roku a to já ještě držel tele ! Nejsem první kdo tu korekci čeká. Už ted mě irituje kocor, ten tady večer napíše, že korekce skončila a v pondělí dál nahrou..:-( musím se na něj psychycky připravit.Podzim je za chvíli, pokud máš pravdu, tak už to vydržím, jen aby ten pokles pak netrval 2 roky..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 13.07.07 12:59  Robin.  (114226)

Prodat nečekat

Tady došlo k nedorozumění. Analytici píší, že se naše akcie obchodují s prémií a malý český investor v tom vidí něco pozitivního, myslí si, že dostane prémii a ono to je přesně naopak :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 13.07.07 12:53  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

Obdivuji tvoji jistotu a klid Milo :-) Ty nevidíš ty špatné info? V USA stále bojují s prodejem nemovitostí, drahá ropa a nízké prodeje domů ekonomiku můžou poslat do recese, jsou tomu velmi blízko. Ted to doporučení MS na prodej našich akcií taky nevnímáš negativně? Vždyt trhy padají, to je důkazem, že jejich slova maji váhu. Podívej na akcie.cz. 2 měsíce je dlouhá doba, koupil jsi moc brzy. Ale je to jen můj názor a tedy ještě pár analytiků..Růst v USA je na základě kokainu, to už ví všichni a četl jsem, že se tomu dost lidí diví. Tohle mě spíše děsí, než uklidnuje.Píšeš o maximech, index nad 1900..to mě má uklidnit? Zlákat k nákupu? Kamaráde, to je přesně naopak, já kupuju na minimech a ne maximech.To, že korekce nepřišla dávno udivuje taky hodně lidí, to není moje chyba, že nepřišla a nestydím se za to, že jsem dlouho out. Styděl bch se ted kupovat, rezignovat a vzít to za každou cenu. Já si stojím za tím, že je to drahé..Dnes opět potvrdila moje slova investiční banka. JE to sranda,ale já vždy říkám to co oni tak 1-2 dny předem.Všiml jsi si? :)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.07.07 12:44  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

:-)) víš jak jsem to myslel..Tak schválně, co se ti přihodí zajímavého za 1 další měsíc..kolik věcí..a kolik se toho stane tady na burze.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.07.07 12:40  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

Jak pár let? Před rokem byla. Ted bude brzy zase..1X ročně prostě být musí, to není náhoda, to je burzovní pravidlo.Vyžadují si to okolnosti, systém, nálada investorů a přirozený vývoj.Bez korkece by to dál jít nemohlo, to ví každý. Ted to hukne a za rok se zase maximum posune dál výše..Kocor má pravdu, že maxima se posouvají a burzy furt rostou a na vždy budou,ale vždy jen po ozdravné korekci..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.07.07 12:37  Robin.  (114226)

- - -

Bobine, kde jsi!? Ted se ti to obchoduje za 594, to je 1 kč pod tvým přáníčkem! Dlužíš me 1 kč brácho :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 13.07.07 12:33  Robin.  (114226)

- - -

Nevím fišto,ale index je klíčový. Když je index nad maximem s prémií, tak půjde dolů vše a ne jen určitý výběr. Tohle trhy nerozlišují, když to padá, padá to všechno.Já na ty hle báchorky nevěřím, že bude vše padat a jen třeba 1 akcie nebude.Tyhle útěchy, že divi titul před divi nebdue padat jsou liché, vzpomen na lonský rok. Korekce si nebere servítky! NA to pozooor!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 13.07.07 12:30  Robin.  (114226)

šup na 585 - ať se poměju:-)

Pavle, nepletešč si slova "první" a "poslední" ? ! !!! :-o !!!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 13.07.07 12:28  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

Nechci ti to vymlouvat..ale..2 měsíce, to je na burze jako 2 roky života člověka. Ještě jsme k tomu o prázdninách,na maximech a špatné info řádí všude kolem.. Hodně lidí, včetně mě a pár analytiků si myslí, že do divi bude cena podstatně níže..Včera v B.I.G. se na tom shodlo 6:0 lidí. Taky mě děsí ta předpověd výnosu O2 na rok dopředu pouhých 0,9%.Jak jsem řekl, lepší je Zentiva Erste,ale ani do toho ted nepůjdu, když je korekce na spadnutí. Tak držím palce,vyděláš určitě,ale at to netrvá moc let!
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.07.07 12:18  Robin.  (114226)

- - -

Morgan Stanley: Index rozvíjejících se trhů MSCI je už nyní 5 % nad cílem pro konec letošního roku!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 13.07.07 11:52  Robin.  (114226)

budte pyšní na nejdražší akcie v evropě

Ne, proč myslíš?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.07.07 11:47  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

Já vím, že ti dá 42 kč,ale problém je, že kdyby jsi prodal před divi, nebo nejlépe ted na maximu, tak by jsi vydělal více.Kurz nejen podle mě spadne o více než o divi. Ono to tak nevypadá,ale když prodáš za 600 a koupíš pak zpět za 540, tak vyděláš víc, než divi. NAvíc hned. Když si vezmeš divi,tak ji dostaneš až se kurz vrátí zpět na tuhle cenu a to může trvat rok..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 13.07.07 11:34  Robin.  (114226)

budte pyšní na nejdražší akcie v evropě

jeant,bez těch vyplašeců by to ale nešlo, je jich hodně, naštěstí, vždy při poklesu prodávají a dělají ty výkyvy. Pijakc je má rád, bez nich by neobchodoval.Představ si, že každý jen chladně drží a kurz stagnuje nebo jen pozvolna roste, nebyla by to nuda? To tady není žádný spekulant,ale jen long držiči? Víš, bez spekulantů, by burza nefungovala, nemůžou tu být jen long investoři. Ti nedělají likviditu, ty jen nakoupí a drží.Likvidita je důležitá, stejně jako výkyvy, které dělají. Pokles oživí trh, přiláká kupce.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 13.07.07 11:30  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

Ahoj, to máš pravdu, je to těžké. Ty cílovky se různí..ted ale i pro okolní svět se zdáme drahý a jak vidíš, svoji váhu to má. Třeba ti to vyjde, nebude pokles po divi o divi a nebude ani korekce, to všechno je možné, i 1% je naděje :-) Pro držitele akcií na 10 let, je jedno jaký je kurz. Mě to ale jedno není.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (3) 13.07.07 11:18  Robin.  (114226)

budte pyšní na nejdražší akcie v evropě

Index PX jako jediný ve střední Evropě začal klesat, aktuálně -0,18 % Podle mě, je to další varování pro notorické držiče akcií.Pokud to budete ignorovat, jednoho rána vás překvapí otevření trhu o 10-15% níže a s tím už nic nenaděláte :-)
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 13.07.07 11:16  Robin.  (114226)

haha včerejší růst USA byl k prdu

Morgan Stanley snižuje doporučení pro akcie České republiky a Polska na "underweight", resp. na "equal-weight" (Reuters)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 13.07.07 11:05  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

Lidi, kdyby nebyla na pořadu dne děsivá korekce, tak bych koupil 2 akcie, Zentivu a Erste, ty se mě zdají jako opravdu nejlepší, mají největší potenciál! Škoda..Čez se prý obchoduje s prémií, Tele má podle analytiků a mého včerejšího odkazu potenciál roční jen 0,9% ! a ostatní akcie jsou pro mě moc malé,nebo rizikové,případně drahé..reality bublina a Uni je neprůhledný, drahý a nevyspitatalný, nemám ho prostě rád, taky umí rychle a hodně padat, nejvíce z vcelého spadu.Tož moje analýza, dnes pro vás zdarma, jindy jen pro vyvolené mailem..
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 13.07.07 11:00  Robin.  (114226)

v čích stopách jde Paroblb

Tebe asi hodně zajímá bulvár, co? Včera ten link z bleskově.cz a dnes tohle. Ještě řekni že koukáš na Novu :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 13.07.07 10:54  Robin.  (114226)

tůů Robin pro srovnání

Jestli není lepší malý úrok, než velká ztráta..? Vypresentujete investici do akcií jako hotovou věc s jistým výnosem,ale zapomínáte, že je to pořád nejrizikovější investice. Ještě kocorovi: psal jsi, že short nevytváří hodnotu, jako akcie o2,ale tady přeci nejde o dlouhodobou hodnotu. Ty píšeš, že budeš držet roky,ale to já nechci, já nejsem investor, já jsem sekulant, sleduju kurzy a výkyvy. Tenhle rozdíl mezi námi ty musíš pochopit, to je zásadní věc. Z krátkodobého hlediska je tedy pro mě akcie, stejně jako turbo short, naprosto rovnocený instrument. Jde o to, v jaký směr pohybu kurzu věřím. KDyž věřím v pokles, byl bych totál magor kupovat akcie, nemyslíš? Neber mě moji víru...Za těchto podmínek mě akcie nezajímají a nic mě nepřinutí je koupit. Bud přijde velká korekce,nebo nekoupím, třeba nikdy nic, mě je to jedno.Nemysli si, že nikdo tak neuvažuje. Ty věříš, že každý furt něco přehodnocuje a bude to kupovat dál na dalších maximech,ale kde pák, jednou to pořádně hukne, to je zákon burzy.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 04.07.07 21:24  Robin.  (95160)

Pokuta pro Telefonicu matičku. 3 3 miliardy

A přišlo ti to? Mě přišel nějaký Démon - info, že ti to nepřišlo,ale možná jen kecá :-))Já tady nechci ani naznačovat..je to nečekané info.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (5) 04.07.07 21:18  Robin.  (95160)

Pokuta pro Telefonicu matičku. 3 3 miliardy

Klídku, nemáš plný mail? Vrací se mi to. Mám nové info o korekci. Milo zdravím, ozvu se až budu trochu schopný, schvátila mě angína a sotva mluvím. Jezdíš někdy kolme Prahy, že by jsme zašli na kafe? Ani nevím odkud jsi..
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 04.07.07 14:23  Robin.  (95160)

Pijack

" No jo, ale já jdu dnes s proudem - telebejkem a vůbec se mi nechce vystoupit na břeh:-))) Jak to ten Robínek jenom rozdejchá? to bude na silnicích zase mrtvol:-))) " Ty zase perlíš. Jsi schopný to nějak vysvětlit a dokázat, že nejsi debílek? Věřím ti, tak nezklam.. Ty mrtvoly tam máš taky, spokojený..? http://www.novinky.cz/krimi/pri-dopravni-nehode-u-jablonce-uhoreli-tri-mladi-lide_118292_re1kd.html Je mi jasné, že mě máš za blbce a nesouhlasíš se mnou v ničem a miluješ názory janety,ale nevím proč se furt do mě navážíš ? Co bych jako měl rozdejchávat?
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 03.07.07 17:25  Robin.  (95160)

info

http://home.eircom.net/content/unison/national/10685359?view=Eircomnet Tak na wall street bude asi nedostatek kokainu a to se jistě projeví, pozor na to ! To bude probuzení ze sna..
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.07.07 17:11  Robin.  (95160)

Dodo

Nevím,ale předpokládám, že když se to obchoduje ve spadu, že to bude stejné, jako u akcií..Já koupil CTX TS přes BJ přímo od emitenta a ted po tom dnešním extempore pravděpodobně zítra koupím CECE TS ve spadu.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 03.07.07 16:46  Robin.  (95160)

Dodo

Pokud zítra ještě trhy trošku anomálně porostou a klesne tak CECE TS,který dnes klesl o 18%,půjdu do toho. Jak to vidíš ty? >http://zertifikate.onvista.de/snapshot.html?ID_INSTRUMENT=14589918&MONTHS=3&CHART=1#chart
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.07.07 15:10  Robin.  (95160)

Klaun není žádnej Prescott

Pavle,ty si myslíš že jsi chytrej, když mě řekneš, že jsem blbec, ikdyž to nenapíšeš přímo a dosovně..? Ty si myslíš, že to nechápu, co si ve skutečnosti myslíš? Ty asi rád mluvíš v hádankách a neříkáš nic jasně a na rovinu, že? Já jsem vystoupil proti janete a ty jsi pak napsal, že jen stádo blbých sardinek nepochopí tak geniální myšlenky této ženy. Jasně jsi tím dal najevo, že se neshodneme a nelíbí se ti mé názory a postoje. Další diskuze asi nemají cenu, fakt nevím proč bych tady měl něco dál psát.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.07.07 15:06  Robin.  (95160)

co jste brachovi udělali? :-(

Bobine, mě se to taky nelíbí,ale poradím ti. Mě je to už všechno jedno :-) Doporučuju ti stejný pozitivní přístup a klid v duši.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 03.07.07 15:01  Robin.  (95160)

TA od Synka z 1.7.2007

Klídku, jestli je to vtip, tak je už moc opakovanej. Jestli to myslíš vážně, tak si udělej někdy čas v tom fofru a zamysli se. Omezení rychlosti aut přeci nevyřeší to, že tě někdo může sejmout na kole i v 50 km/h. Podle studii ani ekologii nepomůže rychlost 160 km/h a na konec, kdo bude chtít jezdit rychleji, jako třeba já a miliony dalších, tak si s tím odblokováním poradí. Dnes mají auta omezenou maximálku na 250, jestli to nevíš a taky to jde odblokovat, stejně jako stočit tachometr, nebo přeprogramovat řídící jednotku a zvýšit výkon, vše je otázka pár peněz a pár minut - vyzkoušeno všechno :-) Jsi prostě vedle jak ta jedle :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 02.07.07 12:56  Robin.  (95160)

Klaun není žádnej Prescott

jasně,tak vy jste chytráci a já jsem podle vás blb,no dobře,tím bych to uzavřel..
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 02.07.07 12:44  Robin.  (95160)

Klaun není žádnej Prescott

"Víš proč sklízí Jeanetka dost často na tomto chatu šedý kolečka? Protože její myšlenkové pochody stěží někdo pochopí. A klikači, kteří ji pochopí, to nepřekousnou, páč je pohodlnější myslet jako hejno sardinek." To, že ji nikdo nepochopí, myslíš jako urážku na ni? Poslední větě ale vůbec nerozumím. Co klikač nepřekousne? A ty sardinky..ty mě dáváš.. :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 02.07.07 12:42  Robin.  (95160)

Klaun není žádnej Prescott

ne ne, protože to, že firma je kotována, stojí obrovské peníze! Musí dělat to, co by jinak nemuseli, třeba oznamovat výsledky, nevím co všechno, ale mají jisté povinosti. Navíc třeba nechtějí aby hodnota jejich firmy se odvíjela podle zfetovaných lidí z wall street kokainem! Prostě tn zákon tu je a schválila ho většina, proč asi? Jsou všichni blbci? Možná jo..co s tím nděláš.Lid si je zvolil, svoboda rozhodla..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 17 | 18 | 19 | 20 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:27 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  672.00  0.00% 
 ČEZ  893.50  +0.56% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 165.00  +0.09% 
 GEN DIGITAL  582.00  +2.46% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  303.00  -0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  788.00  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  103.40  +0.39% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 320.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  42.80  -0.93% 
 PILULKA LÉKÁRNY  148.00  +19.35% 
 PRIMOCO UAV SE  1 070.00  +4.90% 
 VIG  764.00  +0.39% 
Komodity online
 Ropa 85.70 USD 22:12   
 Zlato 2359.23 USD 22:12   
 Stříbro 30.80 USD 22:12   
 Káva 234.40 USD 22:00   
 Cukr 20.22 USD 22:00   
 Bavlna 71.03 USD 22:00   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.