myslím ,že tomu moc nerozumíš,myslíš ,že Křetínský kupoval elek.na uhlí jen pro radost,vždy co koupil mu přineslo balík a jádro bude dál sloužit-plyn ?????:neznámá je to o politice(RUSKO).Vidí do budoucnosti jako Mask. a další vizionáři-takže ČEZ to je hra vabank.
Příspěvky nebo odpovědi uživatele Bobeš
pastevec
Dnes
myslím ,že tomu moc nerozumíš,myslíš ,že Křetínský kupoval elek.na uhlí jen pro radost,vždy co koupil mu přineslo balík a jádro bude dál sloužit-plyn ?????:neznámá je to o politice(RUSKO).Vidí do budoucnosti jako Mask. a další vizionáři-takže ČEZ to je hra vabank.
K ČEZU
tak pastevče ,už si pochopil ,že vše kolem Čezu je omáčka, pojedeme s kopce drž si klobouk nebo beranici dáš mi za pravdu znalče,.hranice 700 se blíží.
čez
pastevče, asi moc nevíš o akcii Čezu v roce 2020 v dubnu-355kč.tak se probud znalče.
čez
nechte krvácet Čez,cena musí klesnout na 680kč.potom to bude zase jízda,doporučení NEKUPOVAT.
čez
pánové jedeme z kopce,největší byznysmen Buffett drží hotovost ,příjde velký pád akcii nejen ČEZU.
akcie ČEZ - graf
Zdravím. Nejsou hodnoty (cena) v grafu ČEZ nějak psunuté?
Koupím 1000ks za 100Kč
vrácení peněz
Peníze sebrali a na odstoupení od smlouvy mi ten pán řekl že na to mají měsíc.To bylo 22.5.2012 dnes je 4.7.2012 a nic se neděje,telefon na Rvačově neberou nebo vypínají,prostě si hrají na mrtvého brouka.Ale pokud by se všichni dali dohromady a sečetla se celková suma tak to určitě bude na trestný čin podvodu a možná ještě něco navíc.
Rusko a Čína
Promiňte, je to nějak zmatené.http://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tisk-a-media/aktualne/nakladni-vozy-tatra-jdou-do-lomu/
Rusko a Čína
TATRA v Číně
Společnost TATRA, a. s. bude zastoupena na čtrnáctém ročníku výstavy China Coal and Mining Expo 2011 dealerskou firmou Goelink. Svoji prezentaci bude mít též v rámci oficiální expozice České republiky.
Výstava se zaměřením na hornictví a těžební průmysl China Coal and Mining Expo 2011 se v Číně koná každý druhý rok, a to již od roku 1985. Podnikatelská obchodní komunita považuje tuto výstavu za jedinou celostátní prezentační akci svého segmentu, která letos v Pekingu proběhne. Výstavy, která se bude konat ve dnech 28. až 31. října 2011, se zúčastní domácí i zahraniční vystavovatelé z 19 zemí celého světa. Očekává se účast širokého spektra zákazníků, výrobců a dodavatelů působících v hornictví a těžebním průmyslu.
Rusko a Čína
Nákladní vozy TATRA jdou do lomů
Společnost TATRA se začíná v Rusku etablovat na novém segmentu trhu. Na západě jej označují krátce a výstižně „mining" (segment s nákladními vozy pro práci v lomech).
Sergey Galkin, marketinkový manažer společnosti TATRA, a. s. pro oblast těžařství, sdělil našemu časopisu, jaké jsou vyhlídky, které tento tah pro českou společnost otevírá, a jakými silnými stránkami se mohou vozidla značky TATRA pochlubit.
Jak velký je v Rusku v současnosti tržní segment vozů určených pro těžební průmysl a jaká vozidla má společnost TATRA v úmyslu na něj uvést?
Naše země je postavena na těžbě, takže trh s technikou pro těžební průmysl je poměrně rozsáhlý. V Rusku máme nyní kolem pěti tisíc dolů. Zhruba 40 % z nich tvoří relativně malé doly s roční produkcí pod 1,5 miliónů tun. Zde bychom chtěli nákladní vozy TATRA nabídnout. Týkalo by se to tří typů našich vozů: dvou třínápravových s užitečným zatížením 20 a 25 tun a čtyřnápravového s nosností 30 tun, přičemž brzy bychom trhu nabídli 35 tun. Plánujeme se tedy stát konkurentem v segmentu s tímto užitečným zatížením.
Konkurentem koho?
Dnes existují pro práci v lomech tři typy nákladních vozidel. První z nich – nákladní vůz určený pro těžbu, který má tuhou nápravu. Jedná se např. o BelAZ, mezi něž patří oba modely s obrovskou nosností, která převyšuje více než sto tun, a pak relativně malé 30tunové modely. Druhým typem jsou standardní těžké nákladní vozy domácí provenience určené pro provoz na silnici, a to značky MAZ nebo KrAZ. Nicméně tyto vozy ve skutečnosti již v lomech postupně ustupují třetímu typu nákladních vozidel, a to kloubovým sklápěčům. Jejich roční prodej se v Rusku zvýšil o 20 až 30 %. Jedná se o užitečné zatížení v rozmezí 25 až 35 tun a tato vozidla představují naši hlavní konkurenci.
Nezmínil jste čínské nákladní vozy mířící na ruský trh.
Využití nákladních vozidel v lomech na vnitřních komunikacích až do doby jejich generální opravy dosahuje obvykle kolem 15000 pracovních hodin, v průměru pak 5000 pracovních hodin ročně. Při obdobné intenzitě práce vydrží čínské vozy rok, maximálně dva, pak jsou na odpis. Životnost ruských nákladních vozů je rovněž srovnatelná s čínskými, ale dostupnost náhradních dílů pro ně nepředstavuje velký problém. Čínští výrobci často mění své dodavatele komponentů a stává se, že po třech či čtyřech letech zákazník nenajde náhradní díly k zakoupenému vozidlu. Z tohoto důvodu prostě čínské výrobky nesplňují požadavky zákazníků z těžebního průmyslu. Proto jsou na trhu s těžební technikou nejúspěšnější ti výrobci, kteří jsou schopni zajistit spolehlivost nákladních vozidel a garantují dostupnost náhradních dílů minimálně 10 let s tím, že poskytují zdroje pro generální opravu vozidel minimálně po 15000 hodinách. Nákladní vozidla značky TATRA tyto požadavky plně splňují.
Kloubové sklápěče mají vskutku fenomenální průchodnost terénem. Budou tatrovky, které v podstatě zůstávají silničním vozidlem, schopny konkurovat v terénu?
Průchodnost terénem je nejdůležitějším parametrem v tomto tržním segmentu! Na jaře a na podzim, když je po deštích, mají lomy tzv. okno, kdy se těžební vozy či těžké silniční vozy prostě nedají pro práci použít. Výsledkem je mezera v provozním cash-flow společnosti a ztráty. Nicméně kloubová vozidla mohou být nasazena na jakékoliv cesty, což je důvod, proč po nich poptávka roste. Nákladní vozy TATRA jsou však rovněž schopny celoročního provozu, aniž by jakkoliv slevovaly ze svého výkonu kvůli špatným silničním podmínkám!
Čím dosahují kloubové sklápěče vysokou průchodnost?
Zaprvé je to kloubový mechanizmus, který znemožňuje, aby kola ztratila kontakt s jakýmkoli terénem, zadruhé je to impozantní průměr a šířka pneumatiky snižující valivý odpor a tlak na podložku. Vozidla značky TATRA se s tímto vyrovnávají svou koncepcí nezávisle odpružených výkyvných polonáprav a zajišťují neustálý kontakt všech kol s vozovkou. Přední pneumatiky 16R20 a zadní 24R21 navíc přispívají ke zdolání jízdy dokonce hlubokým bahnem.
Průchodnost terénem vozidel TATRA je tedy jasná. A pokud jde o vozidla TATRA upravená pro práci v lomech na základně jiných vlastností?
Z důvodu neustálého provozu na typických cestách v lomu, je nosný rám nákladních sklápěčů obrovsky zatěžován. To je důvod, proč výrobci vyrábějí velmi robustní rám. Ten je pak tedy velmi těžký. Nicméně vozidla TATRA mají centrální nosnou rouru, což je v podstatě řešení, které je z hlediska torzních sil mnohem lepší. Vozidla TATRA váží proto mnohem méně. Vezměme si ku příkladu srovnatelnou nosnost 30 tun. Vozidla znač ...
daf
Tak já nevím, mně to připomíná situaci před dvěma lety s Navistarem.Veliká euforie, ale výsledky zatím žádné. Nebo si myslíte, že tentokrát to spěje ke světlým zítřkům?
Tatra
No na internetu jsem to nenašel, ale v posledním časopise Týden je takový malý rozhovor s Adamsem( je spíše o využívání leteckých služeb). A tam mimo jiné říká, že v souvislosti s novými zakázkami v Brazílii, Saudské Arábii a spolupráci s DAFem budou od druhého pololetí přijímat přes stovku nových zaměstnanců. Tak to je asi vše.
Tatra
Tak teď tady čtu v časopise Týden, že Tatra bude v druhé polovině roku přibírat přes 100 zaměstnanců. Takže na úplný krach to zatím nevypadá
chlapci a chlapi!
dividenda
Dividenda je možná v r. 2007
Auto se rozjede po chvilce zhasne a konec
83%
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386 |
AUD australský dolar | 15.568 |
GBP britská libra | 29.573 |
BGN bulharský lev | 12.798 |
EUR euro | 25.030 |
HUF maďarský forint | 6.334 |
NOK norská koruna | 2.196 |
PLN polský zlotý | 5.810 |
CHF švýcarský frank | 25.976 |
TRY turecká lira | 71.145 |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 28.06 |
Zlato | 2323.94 USD | 28.06 |
Stříbro | 29.09 USD | 28.06 |
Káva | 227.58 USD | 28.06 |
Cukr | 20.31 USD | 28.06 |
Bavlna | 72.70 USD | 28.06 |