Příspěvky nebo odpovědi uživatele pushak.
Vstrikovani
http://fiattipo.info
Vstrikovani
Vstrikovani
Vstrikovani
motor
http://fiattipo.info
po zahřáti
http://fiattipo.info
neco jsem provedl - nebo proc to nefunguje???
ventily
podivej se na stranku www.AutoKelly.cz,
p.s. bylo na tom remenu pred tim neco videt?? jak dlouho jsi ho tam mel?? to ciste pro info, co ten remen snese, mam koupenej novej i s kladkou, vymenim to radej uz tenhle tejden......
Problém s tachometrem
dotaz na Augustina - výfuk
diky, tak to vklidu zazatkuju, mel jsem obavu ze me reknes ha ha - ted to teprv bude zrat jak nezavreny :),
chtel jsem navstivit prodejce s vodoinstalacnim materialem a tam sehnat pruchodku s trubickou velikosti ty zatky a v urcite vzdalenosti, aby to neshorelo, to spojit hadici, ale vykaslu se na to.
Diky, radej budu badat nad cidlama :)
dotaz na Augustuina - výfuk
vyměňoval jsem výfuk, mám Tipo DOHC 1989 stejně jako Augustin.
Z výfukového potrubí vede trubička k ekonoměru a zřejmě se přes různý a hrůzný blázinec membrán nastavuje vztah podtlak v sacím potrubí a přetlak ve výfukovém před katalyzátorem, dále to bude pokračovat do ŘJ
Dotaz zní - mám tohle zařízení restaurovat?? nebo nechat trubičku otevřenou, ve výfuku stejně vlekej tlak není a do vývfukového potrubí dát prostě zátku???
Zatím to nemám dodělaný, protože mě kamarád dovezl samozřejmě přední díl výfuku na jinej typ Tipa - takže stejným způsobem seženu ten správnej
a tenhle - kterej zatím mám - je k mání (celej stál 3000, takže tohle bude 1500 - možná i míň, bude to verze určitě pro motor 1,6 jednovačku)
zdraví Pushak
Ložiska
to je zajimavy - koukal jsem se tam taky a asi je koupim, mam 1,6 DGT verze DOHC, rok 1989 - je otazka, ktery z tech lozisek, co tam jsou v nabidce, to jsou, Neverim ze Auto Kelly nabizi lepsi kvalitu, budou stejny.
Jeste to probadam, nicmene Autokelly ma v nabidce pro tenhle fiat loziska dvou druhu - ale ktery mam na aute netusim. Po zazitku s ramenama - ktery jsou taky dvojiho druhu na jeden typ auta, a taliani naprosto chaoticky montovali oba druhy stylem ententyky ...., jsem opatrnej. Mel jsem stesti, vybral jsem si ty frekventovanejsi a spravny. U Klucky ale bude problem loziska vratit a vymenit za ty spravny - to v Kelly automaticky udelaj.
Mam od Klucky Lambdu - zavolam tam a dam vedet.
Mimochodem - pred chvilej jsem vymenoval vejfuk. Ten svinak co mel Tipo prede mnou zavaril u katalyzatoru srouby aby je nemusel sroubovat ci utahovat - ci co !!!!!!! Takze zejtra pojedu s rvoucim fiatem do prace a odpoledne to musim urezat rozbruskou a vyvrtat a udelat poradne to, na co se ten nesmysl vykaslal........
pamet RJ + potenc skrt klapky
doporucuje se jeste na okamzik dotknout se + a - po odpojeni baterky, eliminuje se tim mozny zdroj - kondenzatory, pripojena zarizeni s vlastnim zaloznim zdrojem. Pak ridici jednotka opravdu zapomene vsechno. Po nastartovani dela motor chvili divny veci nez se nastavi RJ dle firmware,
Pokud je zavada, nacte se samozrejme znova - viz vyse, Augustin docela presne popsal jak cidla, tak zarovkove kody z RJ - ceka me to .....
ramena
no ja mam taky zajimavej zazitek, po boji jsem povolil zarezly srouby polity brzdovkou, jeden jsem urval, cekalo me prekvapeni, srouby maj jemnej zavit. Jsou zarezly tak, ze si je netroufnu dat do novejch ramen zpatky. Musej bejt novy. Takze jsem potupne srouby zas podotahoval, u toho pretrzenyho jsem odsek matku na ramenu a dal tam jinej ocelak s obycejnym zavitem. Srouby s jemnym zavitem snad neexistujou. Baba za pultem na me koukala jak vejr, ma obycejny ocelaky, to staci, a na to, aby me shanela tech mejch par sroubu, se muze vykaslat. Jak za vlady Husaka :). Zejtra, az pujdu z prace se projdu po Praze a snad je sezenu. Ten sroub, co jsem dal jinej, zatim drzi - vezl jsem panimamu, tvrdi, ze vazi jen 120, takze to odhaduju na 145 kilo a Tipo je cely :), Libovala si jak v aute nic nemlati, ne jako v jejich zigulu. Bodejt by ne - pri ty vaze :)
Dá se jezdit na olej?
kdyz jsem sel s Marii kupovat zas dalsi hromadu zradla (ma spotrebu vetsi nez moje Tipo :) )taky jsem si vsiml bajecne levnejch oleju, Jezdil jsem s trabantem a wartburgem na toluen, moskvicovi to taky chutnalo, v dobe, kdy stal litr benzinu 16, pak 18 korun, me stal litr paliva 2,60, bohuzel, toluen je zdrazenej, na poropan jsou dnes prisnejsi pozadavky nez tenkrat - a je to dobre, jednou jsem mel dost velkou kliku, kdyz me vylitla hadice pri precerpavani a kolem sel chlap s cigaretou... U stolniho oleje mam strach, ze se bude zanaset cerpadlo a vstriky a ze tohle zarizeni rychle odejde. Jestli s tim ma nekdo lepsi zkusenosti a funguje to - shanim diesela
ramena
spotreba
Svět motorů
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386 |
AUD australský dolar | 15.568 |
GBP britská libra | 29.573 |
BGN bulharský lev | 12.798 |
EUR euro | 25.030 |
HUF maďarský forint | 6.334 |
NOK norská koruna | 2.196 |
PLN polský zlotý | 5.810 |
CHF švýcarský frank | 25.976 |
TRY turecká lira | 71.145 |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 28.06 |
Zlato | 2323.94 USD | 28.06 |
Stříbro | 29.09 USD | 28.06 |
Káva | 227.58 USD | 28.06 |
Cukr | 20.31 USD | 28.06 |
Bavlna | 72.70 USD | 28.06 |