Příspěvky nebo odpovědi uživatele Pidižvík









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Pidižvík. Výpis příspěvků 1 až 50 (58)


přečíst (1) 10.10.05 09:37  Pidižvík  (39384)

Poplatek SCP

Lidi, došlo mi z SCP, že mám platit ca 400 Kč. Vím, že větší množství (hodnota) akcií v SCP je zpoplatněno, jen se divím, že mi počítají poplatek za poslední kvartál, když tato hodnota (z níž je popl. vypočten) tam byla jen velmi krátce a už dávno není (a nebude). Máte někdo zkušenost - nejde o omyl? Předem díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.07.05 14:42  Pidižvík  (39384)

Výzva velcí akcionáři kontaktujte Boba kvůli koordinaci postupu.

Osobně jsem přesvědčen, že nabídnutá cena 103 nemá znamenat, že PKN nechce nic vykoupit - to mohli udělat chytřeji a  bez ostudy;  stačilo "nastavit" odhad znalce na cenu cca 10 % pod 150 Kč. Jejich "nabídku" bych spíš interpretoval jako pokus o skokové snížení ceny, vytvoření atmosféry absolutního zmatku mezi minoritami a na jejím základě maximální odkup za cenu jen mírně zvýšenou (např. 130 Kč). Kdyby nechtěli moc vykupovat, mohli na VH nebo ještě dříve jednoznačně prohlásit, že nemají zájem na stahování akcií Uni z hlavního trhu burzy. Takto jen blekotali, že to právě není na pořadu dne či co - tzn. že o 3 měsíce později by mohli klidně rozhodnout (pokud by mohli) o stažení a nikdo by je nemohl nařknout z nefér jednání... Přikláním se tedy k názorům, že by odpovědní měli dostat přes čumák. Ono se jim to vyplatí i tak, takže to příště stejně udělají znovu, ale bude aspoň učiněno zadost přírodnímu zákonu akce a reakce.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.07.05 11:52  Pidižvík  (39384)

Ale co teď

Zachování prestiže? Tu už přeci ztratili - vlastním přičiněním. Bez ohledu na variantu, že nízkou odkupku lze vnímat (mj. i) jako snahu vykoupit co nejméně - co když budu akcionář nespokojený se změnou vlastníka a budu chtít využít svého práva prodat akcie za odpovídající cenu? Podle PKN mám být zašlapán do latríny a zalit kýblem jejího obsahu. To snad přeci není jednání majoritáře, který chce předstírat slušnost.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.07.05 08:43  Pidižvík  (39384)

KPC zamítla odkupní cenu!

Anebo je to součást taktiky: nízká odkupní cena - byť odmítnutá KCP - třeba vyvolá prodejní paniku, dojde k prudkému poklesu ceny, následná vyšší nabídka odkupu (např. 135 Kč) bude využita velkou části po roce dezinformací totálně oblbnutých minorit - a "hodní"  Poláci budou mít (alespoň dle svých plánů) velkou část akcií v kapse za babku, načež zruší (samozřejmě ne z vlastní vůle, ale pod tlakem okolností, neboť zůstane málo volných akcií) obchodovatelnost... 
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.07.05 08:36  Pidižvík  (39384)

KPC zamítla odkupní cenu!

Tato úvaha má logiku, ale zároveň "nabídka" svědčí o tom, že PKN jsou jen vypatlanci, kteří se nedokáží orientovat v základních věcech (nabídka je dokonce nižší než 6m průměr - bylo tedy zřejmé, že bude odmítnuta).
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.07.05 13:29  Pidižvík  (39384)

Utajování...

172 přece není žádný pozitivní šok u akcie, jejíž vnitřní hodnota je někde kolem 200 kč...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.06.05 13:34  Pidižvík  (39384)

Bezradný dav

Jiri, úplný souhlas, jen se domnívám, že odkup bude spíše nad 180. Takže kdo dnes prodává (a nemusí), bude litovat ještě o něco víc. Ale tak už to v životě chodí: kdo se hodně bojí - nemá nic. Kdo se dost bojí - má málo. Štěstí přeje (pouze) odvážným. Ano, lze namítnout:  koupil jsem za 55, takže jsem vydělal dost. Pravda, ale mohls vydělat ještě o dost víc, takhle jsi zbytečně přepustil velmi solidní šanci snadného výdělku těm, co se tě podařilo zviklat.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 31.05.05 14:26  Pidižvík  (39384)

A co třeba ČRAF ? - to Bob.

Bobe, už jsi zde párkrát uvedl v souvislosti s hodnocením dcer Unipetrolu jejich tržní cenu. Netuším však, zda - popř. jak tato souvisí s odhadem pro povinný odkup. Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.05 15:58  Pidižvík  (39384)

Klasika

Lidičky, fundament se přece projeví hned v prvním zákonném odkupu, tak proč ta malomyslnost?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.05 14:43  Pidižvík  (39384)

odkup

Souhlasím; jak AFT, tak komentář KB svědčí o tom, příslušní "odborníci" si buď nevidí na špičku nosu (proč pak ovšem dělají tu práci, kterou dělají??!), nebo mají nějaké zvláštní příkazy (důvod pro akci KCP?). Poukazovat (AFT) na "nejistotu akcionářů", kteří nebudou dřív než za 4 měsíce vědět, kolik že dostane stát za akcie Uni, a navrhovat tedy odklad povinného výkupu o 2 měsíce (!!!), nebo spekulovat (KB), že PKN bude muset vzít v úvahu pro něj nejméně výhodnou cenu (tj. navýšení o 15 %) a k té ještě něco přidat, takže odkup bude 130-140 Kč - to už zůstává opravdu i můj rozum stát... Vždyť na 99.9999 % a ještě kousek bude cena odkupu výsledkem pouze ceny, kterou vypočte odhadce. Jestli ji PKN dobrovolně zvýší nebo zůstane u spodního limitu - to už je opravdu jeho věc, avšak plést sem s nepochopitelnou křečovitostí stále nějaké průměrky - škoda slov. Mě to nijak nevadí, ale zdá se, že na základě těchto"informací" stále nějací chudáci prodávají - no, to je samozřejmě každého věc. Ale právo na informace je také jakési právo, nebo ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 12:05  Pidižvík  (39384)

To mamlas

Mamlasi, dík za Tvoje úvahy. Shodou okolností (nejsem zase úplný začátečník, pohybuji se na naší burze takřka od jejího vzniku) jsem rady Daniela pochopil správně. Kdybych nevěděl, že existuje 6 měsíční lhůta - to už bych opravdu nevěděl vůbec nic. A termín jako "účetní ztráta" chápu pouze okrajově jako FO (což také jsem), ne jako účtař či podnikatel.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 11:07  Pidižvík  (39384)

To mamlas

Mamlasi, Tebe mám taky rád, ale to, co napsal Daniel, se mi jeví jako logické. Vzpomínám si, že i mě to napadlo před lety jako možnost, ale dosud jsem nikdy nedanil (ani tomu nezavdával příčinu), a tedy jsem to ani nepotřeboval - zřejmě proto se mi to z lebky vykouřilo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 10:52  Pidižvík  (39384)

Jak na dane

Danieli, mám Tě rád. To je chytré a nabízí se to samo, ale mě to opravdu nenapadlo. Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 10:34  Pidižvík  (39384)

To HankA

Dík, ale toto je mi jasné. Samozřejmě, mít občas ztrátu - je taky jasné. Tomu se člověk asi nevyhne - zajímá mě však (ideální) případ, kdy člověk kromě zisků a manipulací ohledně dividend žádnou jinou ztátu nevytvoří. Co pak? Jinak řečeno, mám celkově zisk, ale nemám zájem přispívat Cikánům... ???
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 10:14  Pidižvík  (39384)

To FU

Marně napínám těch pár zbývajících mozkových buněk - kromě manipulace v souvislosti s dividendami mě nic moudrého nenapadá. Podělíš se, čtyřtečko, jak obchodovat bez placení daní, nebo to považuješ za nesdělitelné know-how?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.05.05 12:33  Pidižvík  (39384)

PKN odkup 110,-

Máš blbý zdroj. To už je lepší "jedna bába povídala..."
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.05 11:09  Pidižvík  (39384)

1,58 mld PLZ

Jde přece o sumu vyčleněnou na odkup. To přirozeně neznamená, že se odkoupí 100 % volných akcií v držení minorit (navíc toto je i nesmírně nepravděpodobné). Takže proč ne odkup za víc?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.04.05 14:40  Pidižvík  (39384)

Obava je vždy na místě.

To, že někdo píše jeden příspěvek za druhým (o jejich kvalitě raději pomlčím) a přitom nemá jedinou akcii Uni znamená buď, že tu předvádí chování prasete, nebo je zralý do Bohnic. Těžko říct, co je lepší.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.05 11:44  Pidižvík  (39384)

To Bob aj.

Páni kolegové, jsou jistě mezi vámi tací, kteří jsou na volné noze a zdrojem obživy je "pouze" obchodování s akciemi. Zajímá mě, jaká jsou pravidla (daňové prohlášení B?, sociální a zdravotní pojištění? zálohy na tyto platby?). Určitě si brzy opatřím vhodnou literaturu pro tento účel´(jakou?), teď prosím jen o stručné relevantní informace. Jsem pouze letitý zaměstnanec, takže moje zkušeností s uvedeným jsou nulové. Díky předem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 11:28  Pidižvík  (39384)

Co se děje, proč to roste ?

Nechci se hádat, ale to je zvyk komoušů fyzicky likvidovat odpůrce - vzpomeňme vládu v zemi sovětů. Za cara šli protivníci tak akorát do vyhnanství. Ovšem pravda - těžko poslat cca polovinu obyvatel někam pryč - to je prostě nutno likvidovat (gulagy...).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 14:42  Pidižvík  (39384)

to Bob

Bobe, při odhadu potenciální ziskovosti Uni za r. 2005 jsi došel k fair ceně přes 400 Kč/akcii, proč odhaduješ hodnotu odkupu dle odhadce (pouze) 150-200? Myslíš, že se v odhadu ještě projeví slabší minulost (1. Q 2004 apod.)? Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 16:18  Pidižvík  (39384)

to pičižvík: PKN nenabídne v odkupu více než 115,- Kč/akcii

Komu není dáno... Pokud neznáš základní pravidla burzy, proč sem lezeš?!! Jinak bez komentáře.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 15:39  Pidižvík  (39384)

PKN nenabídne v odkupu více než 115,- Kč/akcii

Pan kolega lopuch zřejmě nechápe to podstatné: nezáleží takřka vůbec na PKN, co bude nebo nebude ochotno nabídnout minoritám v povinném odkupu. Tato cena vzejde z parametrů, jež jsou určeny zákonem, a PKN se to pouze může nebo nemusí líbit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 11:48  Pidižvík  (39384)

Spekulace

Nevíte někdo, jak nedávný výtřep zvládnul Hombré? Vím, že např. Optik se veřejně od tohoto chatu distancoval (po masívním nástupu blijících blbečků), ale o H. jsem nic nezachytil...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 13:37  Pidižvík  (28788)

odkup 115 max

Protože, až si to zopakuješ, víš, že víc než 100 to nebude.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 13:34  Pidižvík  (39384)

odkup 115 max

Zopakuj se počty ze třetí obecné, a teprve pak dělej chytrýho.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 08:57  Pidižvík  (39384)

U UNI bude uplatněn nový zákon

Milý Joe, byl to dosud xenon (bob), jehož analýzy seděly takřka do puntíku - na rozdíl od "analýz" rádoby profíků. Lze dedukovat, že šikovný amatér (xenon) je daleko schopnější než dobře placení profesionálové, nebo že tito mají máslo na hlavě (těžko říct, co je horší). Až vyplodíš něco, co by se snad dalo i číst, pak můžeš napadat xenona, do té doby kušuj.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 16:34  Pidižvík  (39384)

Takže o co vlastně šlo?

Vážení i nevážení kolegové, vnucuje se mi dojem, že těch pár posledních dní nešlo ani tak o nějaké vybírání zisků zahraničních investorů (hrozících se oslabení Kč o čtvrt procenta), ale o vytřepání drobných investorů na Uni. Vždyť pojlédneme-li na kurzy ostatních spadových titulů - lze mluvit o kosmetických změnách. Připouštím, že např. ca 15 % už jen kosmetika není, ale v porovnání se snížením ceny Uni o 1/2 to je jen sranda. Možná někdo opravdu chtěl dát SMA "po papuli". A tvrdit, že Uni byl přehřátý, když řada jiných titulů se obchoduje za nesmyslné ceny - to snad ne!! Vaše názory?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.03.05 09:53  Pidižvík  (39384)

Nerozumím tomu

To xenon aj.: Pokles ceny prý způsobil silný prodejce. Jenže onen počet CP - pár mio ks - lze prodat za týden, aniž by se cena hnula o píď. Než zemřu, rád bych pochopil, co se vlastně stalo, a proč. Taky nevím, proč např. AFT říká, že cena (při ca 150) je už reálná, když jeho oficiální hodnocení akcií Uni je o desítky Kč nižší... Na blití MM jsem si už přivyknul, ale stále mi činí duševní problémy... Xenone, nedej se odradit těmi blbečky, s nimiž se na našem chatu z nějakého důvodu roztrhnul pytel. Sám sice nejsem v SMA (byť mám 24 lotů), ale Tvojí práce si vážím, stejně jako příspěvků těch solidních.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.02.05 11:26  Pidižvík  (39384)

Co se ziskem?

Lidi, už mě párkrát napadlo, jak rozumně naložit s tím, co Uni přinese. Myslím, že většina z vás (já určitě) peníze spíše moudře rozmnožuje než utrácí. Jistě, koupit si pár věcí (auto, popř. chalupu) může udělat radost, ale co s tím zbytkem? Část samozřejmě plánuji do akcií. Další možnosti: zlato? (nejistý vývoj cen), brilianty? (snad) vkladní knížka? (nikdy), podílové fondy? (bez nadšení; finanční - nepatrný výnos, obligace - dtto, akcie - není šťastné svěřovat se správci, kterému o nic nejde, neboť má své jisté), pozemky? (starost s údržbou), ostatní nemovitosti? (nejistý vývoj, náklady, starosti). Prosím jen racionální názory, šťouchalové nechť si dají pohov.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 13:59  Pidižvík  (39384)

kdo je ten záhaný kupec

I kdybychom připustili, že u nás kupuje (pouze) retail, zdá se mi nepravděpodobné, že by současně rostla cena v Německu. ???
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.01.05 10:38  Pidižvík  (39384)

Dotaz na zkušené margináře

To ...Rozhodně nechci nikoho plašit, ale repo se přece otáčí každou chvíli. Akcie mám - jako snad všichni zde - kupované průběžně - tj. snad po 14 dnech (nepravidelně - dle data nákupu) repo obnovuji, takže těch 15 % je přece minimum, či ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.01.05 09:51  Pidižvík  (39384)

Dotaz na zkušené margináře

Vážení kolegové, napadla mě (věřím, že značně nepravděpodobná) varianta: Při prudkém poklesu kurzu by ručení mohlo klesnout pod přijatelnou mez (15% - AFT). Řešení: prodej části nejdráže koupených akcií - ručení se opět zvýší nad 15 %. Nevím však, jak AFT zareaguje na vzniklou ztrátu - bude ji chtít nějakým způsobem uhradit, nebo ji prostě začlení do úvěru? Díky za odpovědi.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.01.05 16:16  Pidižvík  (39384)

Dotaz

To xenon: Mrknul jsem na stránky Boba - fajn. Uvítal bych objasnění teze (příspěvek Matesa), že MM nemají zájem o růst kurzu, neboť rychlý růst cen s velkými objemy obchodů bez dostatečného krytí a omezenou nabídkou volných akcií na burze výrazně zvyšuje jejich náklady. Netuším oč jde. Díky předem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.05 17:04  Pidižvík  (39384)

To Xenon

Xenone,můžeš-li na sebe prozradit - soudím, že jsi profesionál (tj. nejsi otrokem pracovní doby v nějakém podniku). Jen mi prosím řekni, jak zvládáš účtování pro finančáky - vždyť při několika obchodech denně (myslím teď waranty) by se z toho mohl jeden picnout... Díky za odpověď.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.11.04 12:47  Pidižvík  (39384)

si koupil TCOM zpět za 0.39

to kafe:AFT měli dříve pobočku v Brně (IBC), ale to už je pasé - teď ji určitě nemají. Sám jsem kolem toho před 1/2 rokem běhal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.11.04 16:35  Pidižvík  (39384)

do konce listopadu ......času dosti

to medvěd: V této úvaze nacházím rozpor: Bude-li cena odkupu vysoká (na tom oddalování PKN nic nezmůže, bude záležet na odhadu znalce KCP, která odkup schvaluje, a budou-li HV dobré...), prodá téměř každý a akcie se brzy nato stáhnou z trhu. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.09.04 16:58  Pidižvík  (39384)

Opatrne

Xenone, už včera jsem si říkal - tak ještě vědět, kdo to je DB. Budeš od té lásky? Dík.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.04 17:23  Pidižvík  (39384)

Warranty na UNI - dotaz od neznalce xenonovi a dalsim znalcum

Ještě mě napadlo k warrantu - speciálně pro případ Uni: obávám se, že tady hrozí, že po určité době může dojít k poklesu tržní ceny akcie v důsledku rozprodeje části Uni novým vlastníkem. V reálu sice k žádné ztrátě nedojde (naopak), ale v případě warrantu by asi ztáta byla jako hrom. Co na to odborníci?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.04 16:54  Pidižvík  (39384)

Warranty na UNI - dotaz od neznalce xenonovi a dalsim znalcum

Xenone, díky. Jestli to správně chápu - kdybych nepoužil žádnou páku, pak by hrozila v případě nepříznivého vývoje ztráta rel. menší, beru-li si velkou páku, mám šanci na značně vyšší zisk, přirozeně při současném riziku značně větší ztráty. To se mi zdá fér a docela přijatelné.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.04 16:30  Pidižvík  (39384)

Warranty na UNI - dotaz od neznalce xenonovi a dalsim znalcum

Xenone, nebudu tvrdit, že je mi zcela jasné, co warrant je, ale vůbec nechápu, jak lze jít na x-násobnou páku. V případě obchodu na margin si beru úvěr, za který platím solidní úrok a násobnost páky je dána posouzením věřitele, do jakého až rizika si troufá jít. Kdo co však má v případě páky u warantu? Dík.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.09.04 16:14  Pidižvík  (39384)

Poznámka

Lidi, tak mě napadlo, že se - pokud jde o odkup - stále uvažujeme vážený průměr za 6 měsíců. Proč myslíte, že by nový audit neměl (zákonitě) posunout cenu odkupu výš? Vždyť minulý audit (před prodejem) stanovil cenu v takovém rozpětí, že cena nabídnutá PKN je na samém spodku tohoto intervalu...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.09.04 13:22  Pidižvík  (39384)

Skromny dotaz

Xenone, kouknul jsem na graf - podle něj byla cena ca 80 již 28.4.04. Pokud se nemýlím - tím lépe pro nás.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.06.04 09:28  Pidižvík  (39384)

Babiš je aktuálně největším minoritním akcionářem UNI !

Xenone, to je (pouze) Tvá logická úvaha, nebo info odněkud? Díky.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.06.04 15:11  Pidižvík  (39384)

Ad opce

Zdá se, že jediný strašák pro minority představuje předkupní právo. Jestli chápu správně (prosím o opravu), může se stát, že v důsledku realizace opce bude odkupní cena pro minority nižší, bude-li jako nejvyšší ze 3 variant ta za ca 63 % - 15 %. Jenže s tou nikdo nepočítá, neboť je velmi pravděpodobné, že vahový průměr za 6 měsíců nebo odhad budou vyšší. I kdyby k uplatnění opce došlo dříve, tj. kupní cena by úměrně spadla (PKN by platil za méně než celý Unipetrol), o peníze získané na základě prodeje čehosi komusi by přece minority nepřišly - musely by se objevit jako mimoř. výnos koncernu apod. Nebo su úplně blbé?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.06.04 09:57  Pidižvík  (39384)

Čí jsou mé akcie?

Logiku, máš mé nejhlubší sympatie. Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.06.04 09:35  Pidižvík  (39384)

Čí jsou mé akcie?

Vážení, nechci být považován za většího prosťáčka než opravdu jsem. Samozřejmě jsem předpokládal, že moje akcie (koupené na úvěr i zástavní) budou blokovány ve prospěch věřitele tak, abych s nimi nemohl disponovat (a např. mu utéct z háčku, když mu dlužím). Nevím však, je-li nezbytné to řešit takto - ale asi je.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.06.04 08:46  Pidižvík  (39384)

Čí jsou mé akcie?

Před pár týdny tu běžela diskuse na téma Čí jsou akcie koupené na margin (AFT). Právě mi přišel výpis z SCP - jednoznačně nyní nevlastním jedinou akcii Uni. Výpis sice potvrzuje koupi (na margin), ale následuje hned jejich prodej včetně zástavních akcií (součást repo operace), takže nyní nemám ani zástavní, ani na úvěr koupené akcie. Máte to taky tak? Díky za reakci.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.04 10:05  Pidižvík  (39384)

Datum obchodu

Kristiane, díky. Ten poplatek za úvěr jsem pochopil hned, ale šlo právě a těch pár tisíc, které jsem nikam zařadit nedokázal. Sice zase nic nevím, ale vím, že nejsem sám a spekulovat o tom nemá smysl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.04 17:37  Pidižvík  (39384)

Datum obchodu

Páni kolegové, předpokládám, že datum získání CP je datum obchodu, nikoli datum uvedeném v následném repo obchodu (o pár dnů později)? Dále mě překvapilo, že suma za obchod v repo je uvedena nezanedbatelně vyšší než ve vlastním obchodu. ??? Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.