Příspěvky nebo odpovědi uživatele jip









Příspěvky nebo odpovědi uživatele jip. Výpis příspěvků 1 až 50 (89)


přečíst (0) 08.10.04 12:12  jip  (90018)

V září že nebyly nové info??

Podle mne nebylo pouze jasné kdy. Že prodej bude se vědělo už dřív, ale nikdo moc nereagoval. Přitom se to dalo hóóódně dlouho koupit za 23. Tehdy jsem si toho spoustu taky nasyslil :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.10.04 12:09  jip  (90018)

Uff, jak jsi přišel k té levnosti??

100 - 120 mil za akcie a pohledávky mi přijde dost levné. Já myslím, že celková cena bude 200+ mil. Uvidíme :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.04 19:27  jip  (90018)

Tady nejde o nějaké denní změny

V tom je právě problém. Strmý růst provázely poměrně malé objemy, proto většina zde přítomných má nakoupeno za dvacku a zákonitě se jim pak musí klepat ruka, jestli neprodat za současné 3,5-krát vyšší ceny. I z tohoto důvodu mě potěšil dnešní objem obchodů. Jen tak dál... Jinak já osobně taky očekávám do doby nějakých nových informací stagnaci, ale na trošku vyšších cenách. I když... Vemte si, co předvedla JIPka v září bez nových informací... Každopádně se, myslím, máme na co těšit. Nuda tu určitě nebude. Jenom je škoda, že se to potáhne až do února 2005. Kdyby to zkrátili, bylo by to jistě akčnější :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.04 16:12  jip  (90018)

Zítra PCP v RMS 65,10 - 79,50

Soudě podle dnešního závěru bych očekával pozvolný vzestup k 79,50 a velké objemy obchodů. Ale třeba to bude jinak :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.04 22:35  jip  (90018)

RE Koupím 2000ks za 30Kč

Obávám se, že 30 korun se již nedočkáte. Snad jedině při zrušení privatizace.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.04 22:19  jip  (90018)

RE Koupím 2000ks za 30Kč

Nech ho. Jenom si spletl dobu. A možná i místo ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.04 14:16  jip  (90018)

já bych teda prodával

Během září se zobchodovalo v KOBOSu a remosce dohromady cca 3,5% emise. Otázka je, kolik % akcií se volně obchoduje. Cca 39% má ČKA, něco fondy (pokud teď nepouštěj), něco je rozdrobeno z kupónovky mezi lid... Máte někdo představu, kolik % si tady my, spekulanti, mezi sebou "točíme"?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.10.04 16:00  jip  (90018)

že by korekcička..

Ono se vlastně o korekci nejedná:

včera v RMS: 78,90 / 1280 ks

dnes v RMS: 82,20 / 10958 ks

tj. nárůst 4,18%, tzn. 15 růstový den v remosce v řadě :-)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.10.04 15:15  jip  (90018)

že by korekcička..

Zdá se, že jo. Šance dokoupit ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.10.04 15:59  jip  (90018)

K podmínkám - pro JIPa

Otázka je, kolik toho PIASka aktuálně má...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 04.10.04 14:59  jip  (90018)

K podmínkám - pro JIPa

Máte pravdu, kapitalizace se zřejmě vyžadovat nebude. Vycházel jsem z mailu, který jsem obdržel už před časem z MPO. Tam byla tehdy kapitalizace pohledávky uvedena jako jediná konkrétní podmínka prodeje. V případě, že nový vlastník neprovede kapitalizaci pohledávky, bude vlastnit jen 38,89 % akcií. Předpokládám, že bude chtít mít aspoň 51%. Pak si bude muset zbytek nakoupit v remosce. A to je celkem taky pozitivní pro drobase :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 04.10.04 13:31  jip  (90018)

Ani jeden extrém není dobrý

Nový vlastník nemusí do JIPky sypat desítky miliónů. Prostě si JIPka vezme na investice úvěr. Jinak ty dluhy mi nepřipadají nijak strašné. Nutno vzít v potaz obrat JIPky (1,56 mld) a skutečnost, že se je daří snižovat. Navíc po privatizaci "odpadne" dluh vůči ČKA. Ještě k ceně. Těch 100 může být už tento týden. Ani bych se tomu nedivil, když vidím tu agresivní poptávku :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 01.10.04 18:28  jip  (90018)

Názor

Kdepak. Kapitalizace pohledávky bude pro zájemce znamenat, že bude  mít přes 50% akcií a pro JIPku konec placení úroků z pohledávky a tudíž celkový zisk. Proto cenu 200 mega za akcie a pohledávky vidím jako reálnou. Možná že se už příští týden podíváme na kilčo. Mimochodem, dnes to byla v remosce 13-tá růstová seance v řadě. A to ještě většinou nestačila horní mez PCP, což nás trochu brzdilo. Už jsme mohli být výš, mnohem výš ...
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 01.10.04 17:01  jip  (90018)

unor

Vypadly ti tam dvě nuly. Správně má být 150-200 :-) Zbytek příspěvku nemám sílu komentovat.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 29.09.04 12:56  jip  (90018)

Názor

Je to věc názoru. Já odhaduji akcie + pohledávka kolem 200 mega. Pod 150 to určitě nebude.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 24.09.04 19:41  jip  (90018)

Zamyslete se možná to vyškrábete na stovku, ale za jakou cenu

Pozor, to je velký omyl. S příchodem počítačů naopak spotřeba papíru výrazně stoupla, i když se předpovídal opak. Papír je prostě věčný...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.09.04 17:54  jip  (90018)

Zamyslete se možná to vyškrábete na stovku, ale za jakou cenu

Ještě by bylo slušné vůči skutečnému autorovi uvést zdroj tohoto článku :-) Jinak JIPka není internetová firma, tak nevím, proč to uvádíš zrovna zde. Cena JIPky se moc dlouho pohybovala kolem 20 Kč, zřejmě tedy většina lidí tuto cenu začala brát jako odpovídající. Jenže situace se razantně mění, hrozbě konkursu či krachu už nevěří ani největší pesimisté, dcera výrazně zlepšila hospodaření, dluhy se snižují,... Růst ceny je prostě způsoben tak jako ve většině ostatních případů přehodnocením hodnoty JIPky investory. Nejedná se o žádnou manipulaci, žádného blázna skupujícího za každou cenu akcie a hlavně se nejedná o internetovou firmu, Anonyme :-) Kdo tohle ví, tak drží, případně přikupuje, kdo to neví, tak třesoucíma se rukama prodává, kdo sem zabrousil náhodou, tak nevěřícně kroutí hlavou a předpovídá razantní pokles ... Ještě připomenu, co jsem zde nadhodil před časem: JIPka si dá závod s ČEZem, kde cíl je 300 Kč/akcie. Budoucnost ukáže...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.09.04 15:26  jip  (90018)

Rád bych vám pomohl

A kdo by to mohl býti?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.09.04 13:51  jip  (90018)

Nemuzu si pomoct..

Ať je to kdokoli, tak nechápu, proč nekupoval už dřív za 23-30, kde se to pohybovalo snad měsíc. Tehdy byly známy stejné informace jako dnes, pokud mi něco nového neuniklo. Najednou se nějaký tajemný kupec "zblázní" a již několik dní po sobě nestačí PCP a JIPka dělá 10% za den. Už teď je tam poptávka za 57. Momentálně vychází horní hranice PCP na zítřek něco přes 57, takže zítra zase v duchu posledních dní nebude PCP stačit? Ne že by mě to teda nějak zvlášť vadilo :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.04 10:09  jip  (90018)

Děkuji a nashledanou.

Ale JIPka přece nestojí víc než Vítkovice a Tatra. Nutno vzít do úvahy celkový počet akcií. JIP cca 2,4 mil, Vítkovice něco přes 13 mil, Tatra cca 4,4 mil, Unipetrol přes 181 mil. Jinak těch 100 tisíc by ti nestačilo ani na ten dnešní prozatím jediný obchod a na sražení kurzu bych to zkusil házet spíš do nabídky :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.04 23:55  jip  (90018)

Otázkou je jak dlouho optimistická nálada vydrží

Soudě podle tvojí hysterie jsi nestačil nakoupit za dvacku a teď tě vytáčí ten růst. Asi si říkáš: "Jak já už mohl být bohatý..." a těm chytřejším závidíš jejich zisky. Místo těch urážek si kup pár tisíc kousků (pokud ti je někdo prodá - nabídka je totálně vymetená), jinak tě ke konci roku šlehne, až to přeleze kilo. Ještě pořád není pozdě na slušný nákup... Mimochodem, závist je hrozná vlastnost, úplně člověka sžírá zevnitř, až si musí ulevit tím, že někomu bezdůvodně nadává, viď?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.09.04 11:48  jip  (90018)

tak jste mu prece jen na špek skočili

Cenu nahoru tlačí nákupní příkazy, ne prodejní:-) Jinak jsme tu povětšinou muži (předpokládám) - to jen k tomu poslednímu písmenku v titulku...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.09.04 17:56  jip  (90018)

Kdo to bude kupovat za 100 a s jakou perspektivou?

Má toto být pokus o zítřejší sražení ceny pro tvůj nákup nebo jsi opravdu tak zapřísáhlý pesimista? Či jenom teď nevěřícně kroutíš hlavou, kam se dere v posledních dnech kurz JIPky a protože jsi nestihl nakoupit, ovládla tě zlost a nepřejícnost? Je to pár dní, co jsem tu nabádal kupovat za 30, ale stále ještě není ani teď pozdě na levný nákup. Cílová cena bude v jiném řádu...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.09.04 16:10  jip  (90018)

Ty budeš nakupovat JIP přes stovku?

No, momentálně je nejlevnější nákup jak v KOBOSu tak RM-S za páďo :-) To kilčo na konci roku reálný je. Až budu příští rok v létě prodávat za dvě kila, bude si pár lidí drbat hlavu...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 15.09.04 15:04  jip  (43927)

Tak kolik tipujete ke konci roku? Já přes stovku.

Taky bych to tak viděl. Cena se dere nahoru a to zatím nevyšlo zádný bližší info. Budeme asi nechutně bohatý...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.08.04 11:59  jip  (55339)

:-)

Za stovku budou kupovat opozdilci, co nekoupili ted za 30+... Ted vazne. Stovka je pouze dilci meta, cilovku mam podstatne vyse....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.08.04 11:29  jip  (55339)

Raději něco pustím na 34 a pak uvidím.

Ano, za 34 by to chtelo neco pustit. Vzdyt tam na prodej pod 49,9 neni ani kousek... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.08.04 12:09  jip  (55339)

Možná

Tak si rychle nakup a kochej se taky :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.08.04 10:35  jip  (55339)

Matoni?

Ale hezky se na to kouká, co?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 25.08.04 09:46  jip  (57554)

Pozor! Zlepšené doporučení pro JIP

Tak nakonec se mi tam ta čísla ani nezobrazila. Je tam 2x koupit, 3x držet. Zdroj www.ipoint.cz
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 25.08.04 09:44  jip  (57554)

Pozor! Zlepšené doporučení pro JIP

Společnostrozhodně koupitkoupitdržetprodatrozhodně prodat
Jihočeské papírny ... expertů pro období od 16.8.2004 do 14.2.2005

Omlouvám se, je to trošku rozházené, ale i tak potěší zlepšení: 2x koupit, 3x držet, doporučení pro prodej ani jedno!

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.08.04 11:44  jip  (57554)

Jakých 385?

"Snížení nominálu na 12 ... a následné zvýšení ... by byla jistá smrt minoritářů." S tím naprosto souhlasím. Však také tento návrh na valnici neměl šanci projít. Pokud je pohledávka pouze 146 mil, tím lépe. Na mé předchozí úvaze to mění pouze to, že zájemce o JIPku po kapitalizaci pohledávky nebude vlastnit 2/3 akcií, ale dostane se něco přes 50% (přesně se mi to počítat nechce, jsem línej).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.08.04 08:21  jip  (57554)

pro Kajmana a Kozinu+

90% by vyšlo při nominále 11-12 Kč/akcie. Při kapitalizaci pohledávky několik set mil. Kč by získal nový vlastník několik desítek mil. ks akcií v nominále 11-12 Kč. Minority by sice mohly koupit akcii při navyšování za 11-12 Kč, ale aby nedošlo k naředění jejich podílu, tak na každou akcii, co již vlastní, by musely přikoupit dalších cca 15 nebo kolik kousků. Toho by se nezúčastnil nikdo. To by však mohlo nastat pouze v případě, že by VH schválila takto výrazné snížení NH akcie. Při NH akcie 185 Kč je situace samozřejmě jiná. Při kapitalizaci pohledávky 385 mil. Kč (nebo kolik to vlatně přesně dělá) nám vyjde cca 2 mil. ks nových akcií. Kupující podílu ČKA by se tak dostal na cca 3 mil. ks akcií z celkových 4,5 mil., což dělá 2/3 podílu. Jedná se o hrubé počty, tak mě nekamenujte. Tato situace mi připadá výhodná jak pro zájemce o koupi podílu ČKA, tak pro minority (u nich sice dojde k naředění jejich podílů, ale nebude to nijak drastické a navíc JIPka bude oddlužena). Je-li má úvaha v nějakém bodu špatná, tak mě, prosím, opravte. Jinak kolik může nabídnout potencionální zájemce za "2/3 oddlužené JIPky" :-) ? Nepředpokládám, ze by se nějaká z minorit zúčastnila navyšování ZK při NH 185 Kč/akcie...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.08.04 14:34  jip  (57554)

Ještě k té ABě a zpět k JIPu

Jestli tomu dobře rozumím, tak ČKA nemůže svoji pohledávku kapitalizovat, což by vyřešilo problém naskakování úroků z půjčky a celý holding by tak byl ziskový. Smysl tohoto omezení mi není jasný. Jinak cenu za akciový podíl i s pohledávkou očekávám výše, než 100 mil.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.08.04 17:39  jip  (43927)

EXIT 2

Ještě to dohromady nedali. Oficiální info by se mělo objevit na stránkách ČKA, příp. s jistým zpožděním na stránkách JIPu v sekci tiskových zpráv...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.08.04 16:47  jip  (43927)

No jasně: na prodej je toho pořád dost

Jen ten, kdo zachová rozvahu a pevné nervy, bude náležitě odměněn. Roztřesenci zaplakají.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.07.04 21:10  jip  (55339)

To usnesení vlády nezní pro akcionáře tak špatně

Je to skutečně zvláštní podmínka, ale za předpokladu, že se prodává jenom necelých 40% akcií, docela pochopitelná. Vládě přece jde hlavně o zachování zaměstnanosti a dlouhodobý rozvoj JIPu, jak prezentuje.:-) Jak to bude vypadat v praxi jsem sám zvědav. Možnost společného postupu akcionářů by měla být ověřena ještě než jim to přiklepnou jako podmínka prodeje, takže to asi odfajfkovat nepůjde. Koho myslí těmi akcionáři? Bruna, doktora a fondy? Nebo snad všech 26 tisíc akcionářů?:-) A co když je ten tajemný zájemce o JIPku sám Bruno (což nepředpokládám) nebo je s ním domluven a akcie koupil pro něj? Akcie ČKA a Bruna dají dohromady těsnou většinu. Také jsem zvědav na konkrétní podmínky prodeje, až je zveřejní ČKA. Hlavně na odhad znalce hodnoty akcií a pohledávky. A taky na toho vážného seriózního zájemce s vynikající reputací, jenž nepodniká přímo v papírnictví, ale v nějakém (?) příbuzném oboru. A pozor, možná se objeví další! Aby se nám nakonec o naši milovanou JIPku neporvali...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.07.04 18:53  jip  (55339)

Právě že je to obehraná písnička

 Podmínky vícekriteriálního veřejného výběrového řízení i termíny na podání nabídek zveřejňuje Česká konsolidační agentura na svých webových stránkách. Cílem tohoto veřejného vícekriteriálního výběrového řízení je nalézt strategického investora pro celou holdingovou strukturu, jehož povinností, kromě jiného, bude i požadavek na KAPITALIZACI získané pohledávky.

 

Výše uvedené pochází z MPO, odd. pro styk s veřejností. Jinak snížení ZK musí schválit VH. Na té poslední návrh na snížení na 13 Kč/akcie (nevím přesně, ale taková nějaká částka to byla) padl, ale neměl šanci projít. Navrhla to ČKA spolu s fondy PIAS, dohromady mají přibližně 46% akcií. Nepřidal se k nim vůbec nikdo. Nakonec byl přijat protinávrh (185 Kč/akcie). Jinak titul je fundamentálně podceněn poměrně výrazně.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.07.04 16:43  jip  (55339)

Nemám rád přehnaný optimismus :-)

Jak jsem již naznačil výše, nemám tolik financí. V opačném případě by se mé jméno vyjímalo v přehledu akcionářů někde mezi doktorem a Brunem. Jinak to snížení ZK a kapitalizace pohledávky je již poněkud obehraná písnička... Počkejme si na to, jak to dopadne. Pak se uvidí.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.07.04 12:53  jip  (57554)

Nemám rád přehnaný optimismus :-)

Obojí se prodává dohromady a pohledávka se následně musí kapitalizovat. Ale jestli máš 129,99 mil., tak do toho můžeme spolu :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.07.04 11:36  jip  (55339)

Nemám rád přehnaný optimismus :-)

Na ten posudek jsem sám zvědavej... Jinak souhlasím, prodejní cena i s pohledávkami bude jistě přes 100 mil., vždyť samotný balík akcií má tuto hodnotu :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.07.04 00:23  jip  (55339)

Tak ty dobré zprávy .. :-)

Díky za zprávu. Vše jde přesně podle mého optimistického plánu. Až se tomu nechce věřit. Škoda, že momentálně nemám hotovost na přikoupení.:-) Nějaká špatná zpráva by nebyla? Abych z toho přehnaného optimismu nezešílel...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.07.04 15:40  jip  (55339)

Bruno

Kdo jste byl na VH? Co je to ten Bruno zač? Mimochodem, co je to za kravinu, že 34,81% akcií vlastní 23 616 drobných akcionářů (zdroj: Život papíren)? To vychází v průměru 36 akcií na jednoho. Že by měl JIP skoro 24 tisíc akcionářů se mi nějak moc nezdá.... To jen tak na okraj.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 22.07.04 15:22  jip  (55339)

To neurychlí Sobotka

Ale urychlí. Bez dopisu p. Sobotky adresovanému ČKA se to nehne. Teprve až na základě tohoto dopisu může ČKA vypsat výběrové řízení, které taky očekávám  v září. No a do konce roku má SUPERJIP nového majitele a akcie novou hodnotu...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 22.07.04 14:38  jip  (55339)

ŽP

Pozor, vyšel ŽIVOT PAPÍREN. A hned 2 čísla! www.jip.cz, sekce tiskové zprávy...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 22.07.04 11:43  jip  (55339)

z mé osobní korespondence

...

 Cílem tohoto veřejného vícekriteriálního výběrového řízení je nalézt strategického investora pro celou holdingovou strukturu, jehož povinností, kromě jiného, bude i požadavek na kapitalizaci získané pohledávky.

...

Žádná další podmínka zatím z těch "padouchů" nevypadla. Musíme si počkat, až Sobotka pošle dopis ČKA, na jehož základě ČKA vypíše výběrové řízení. Každý ze zájemců bude muset hned podepsat mlčenlivost, takže oficiálně nebudou žádný informace. To se to bude spekulovat... Tak Sobotko, hoď zadkem, ať tu nezapustíme kořeny.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.07.04 20:45  jip  (55339)

Investice

No nepřímo se to dá vyčíst zde:

 

Vláda od počátku roku 2002 do revitalizačních programů Exit a Rozvaha zařadila 20 společností. Program je určen pro společnosti, které jsou významnými zaměstnavateli v regionu, mají dlouhodobou perspektivu a vytváří kladnou přidanou hodnotu. Podmínkou je, že firmy mají nesplacený závazek vůči ČKA. Dluh či akcie společnosti pak ČKA prodává se svolením vlády strategickému investorovi.

Zde je to zřejmější:

 

Ministerstvo průmyslu tvrdí, že výsledkem operace musí být provozně životaschopná společnost, která bude stabilním výrobcem papíru a významným zaměstnavatelem na Českokrumlovsku. Míra nezaměstnanosti tu koncem května dosáhla 9,4 a v samotném Větřní 14,1 procenta. "Pokud by papírny padly, lidé by těžko hledali práci. Český Krumlov je sice blízko, ale stálých pracovních příležitostí v něm není tolik," říká Luboš Mlčák z krumlovského úřadu práce. Podnik, který měl kdysi přes tři tisíce lidí, po postupném prodeji svých dcer v Přibyslavicích, Českých Budějovicích, Loučovicích a Červené Řečici, nyní zaměstnává asi 560 lidí.

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.07.04 18:35  jip  (55339)

V podstatě NEsouhlas s Kozinou

Nejde o to udělat kapitalizací zisk. Dcera již zisková je (konečně), po kapitalizaci pohledávky přestanou nabíhat její úroky matce, tzn. matka přestane být každý rok ve ztrátě v řádech desítek miliónů... a ziskový bude celý holding. Investice 300 mil. by měla být krytá asi z poloviny bankovním úvěrem, zbytek z vlastních prostředků. V kritériích EXITu 2 je požadavek na udržení zaměstnanosti na prvním místě, což by novému majiteli vůbec nemuselo vadit. Vždyť JIPka se chystá rozsáhle investovat do vlastního rozvoje a rozšíření výroby (těch 300 mil. je pouze začátek). Nakonec budou muset ještě lidi nabrat... O ceně nad 30 Kč nesním, ta je v "brzké době" jistá. Mé sny se týkají ceny o řád vyšší... NH nesleduju, takže nemohu posoudit její podobnost nebo rozdílnost se SUPERJIPem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.07.04 17:32  jip  (55339)

Nejásej předčasně

Snížení ZK by ovšem musela schválit VH. A to se dá ohlídat. Vždyť tohle by byl jasnej tunel. To by mohli rovnou snížit ZK na 1 Kč/akcie... Teď tady tiše medituju, jestli magické hranice 300 Kč dosáhne dříve SUPERČEZ nebo SUPERJIP. Vidím to tak 50:50.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.07.04 16:31  jip  (55339)

Re: řeči o konkurzu

Tzn. po prodeji pohledávek a jejich následné kapitalizaci bude celý holding ziskový! Samozřejmě pokud si udrží současné hospodaření, v což pevně věřím, případně ho ještě vylepší. No a zisk může hezky investovat do vlastního rozvoje. V hlavě se mi zjevila vize SUPERJIPu!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  670.00  +0.15% 
 ČEZ  933.50  +0.16% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 089.00  -0.18% 
 GEN DIGITAL  555.00  -0.89% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  302.00  +0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  776.00  +0.78% 
 MONETA MONEY BANK  99.50  +1.12% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 420.00  +0.92% 
 PHOTON ENERGY  43.95  +0.80% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  -8.76% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +0.55% 
 VIG  726.00  -0.82% 
Komodity online
 Ropa 84.17 USD 25.06   
 Zlato 2319.18 USD 25.06   
 Stříbro 28.87 USD 25.06   
 Káva 229.78 USD 25.06   
 Cukr 19.54 USD 25.06   
 Bavlna 75.06 USD 25.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste