Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza V..
Výpis
příspěvků
1
až
20
(20)
zadní náprava
Kola do A jsem sice neměl ale sjížděli se mi obě zadní pneu na vnitřní straně. Vyměnil jsem válečková ložiska ramen a je po problému. To klepání by mohlo být odsuď. V mém případě tam už nebylo co by se dalo nazvat ložiskem zkráta vyrezlý komplet. Skus vzít za rameno zadní nápravy až to budeš mít ve vzduchu snad by tam ta vůle mla být patrná. Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Pro Honzu Vážnýho 2
Jsem už 4 majitel včetně toho německýho. Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Pro Honzu Vážnýho 2
Pánové díky za příspěvky a názory nemohl jsem reagovat protože jsem byl na cestách. Plně se shodujiu s názorem Augustina z 19.5 tedy co se týče toho loga bosch já ho tam prostě nevidím. Mám motor typ 1.6ie DOHC - motor 149 C2.046 Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
1989 měsíc nevím toto vstřikvání jako GM určil vedoucí oprav u Fiatu takže informace by měla být spolehlivá mohu ti poslat foto vstřikování pošli adresu na
jan_vazny@volny.cz
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Já mám vstřikování GM a v tom bude rozdíl
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Dobrý ale nenašel jsem prázdné místo na sání kudy by se to vracelo zpět rozuměj z bandasky do sání. Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Těch 40 kilo je správná hodnota pro toto vstřikování tabulka která je v chytré knize neplatí. Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Všiml sis že zde jde rozdělovač natočit na obě strany tak jak tomu bylo u starého kasického zapalování. Ty vlastně pohybem rozdělovače měníš dobu zážehu před nebo po HÚ. Nebo je to jinak? Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Dodatek
Myslím že kdyby na čidlo otáček motoru kapal olej nemůže to na něj mít vliv protože tam je pouze pernamentní magnet a ta věc co se tam točí vysílá pouze elektrické impulzy pro zapalování. Vůbec nechápu jak toto čidlo dokáže udávat počet otáček a ještě polohu horní úvrati když kabeláž odchází do zapalování. Dál jsem už nešel nechtěl jsem to zas tolik rozebírat.
Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Tam závadu nemám gumičku jsem měnil před rokem a navíc čidlo je docela dobře schované pod převodem plynu jediný olej co tam sákne v malém množství je pod blbě se vyjádřím sříní vaček. Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Jak se pozná špatná jednotka od dobré? Moje spotřeba je 9 litrů mimo město. Problémy se startováním nemám volnoběh drží pěkně. Za studena než se ohřeje pouze kolísá. Akcelerace je dobrá filcka je však lepší. Čidlo teploty vzduchu občas zahlásí vysoký vstupní signál jinak funguje a má i správný odpor. Celé skoro dva roky hlásí jen tuto jedinou chybu. Ví někdo jak na to? Dík Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
To je docela bomba. Říkáš že je všechno v pohodě a žádná změna otáčky za studena volnoběh spotřeba a spousta dalších kravin? Díky Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Hadička tam je ale mě vede do sání až pod vstřikovací jednotkou. Nemyslím že by to byl sytič. Když půjdeš po hadičkách a trubičkách tak se dostaneš skoro až k výfuku a tam je něco co nevím jak pojmenovat. Od výfuku je to napojené kovovou trubičkou průměr 10 pak je ta věc (mimochodem mám jí lehce natrženou takže je slyšet výfuk) a přechází to do gumové hadice pak je další věc a potom je elektromag. cívka. Neví někdo k čemu je dobrý to co mám špatný(natržený). Musí to tam být? Není to jen kvůli ekologii? Jinak jsem šel po čidlech a sehnal jsem obě jak vzduchové tak na vodu(má pouze jiný konektor což se dá upravit osobně jsem tam neměl ani originál Fiat). Vzduchové za 350 a na vodu 250 +/-. Augustine vem si poštu Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
mÁŠ PRAVDU JE TO POUZE TERMOSPÍNAČ KTERÝ SPÍNÁ ELEKTROMAG. CÍVKU
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Ptal jsem se na něj a nabídli mi čidlo za 270 s daní má pouze jiný způsob připojení (stejný jako je čidlo vzduchu) zatímco to u termostatu aspon u mně je na klasiku ploché autokonektory. To spodní má taky nějakou koncovku ale na tu si nepamatuju. Chci to o víkendu vyfotit vyndané a pak s tím jít do mototechny(pěkný zastaralý název ale všichni víme o co jde) a porovnat. Uvidíme. Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Jde o čidlo na vodu co je vedle termostatu. A ještě jedno navíc taky na vodu je pod vstřikováním na vyhřívání sacího potrubí je špatně vidět jde ho líp nahmatat ale to záleží na modelu motoru. Ten můj je snad rarita.Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Na čidlo teploty vzduchu mě pořád upozornuje dvorní mechanik ze stáje Fiat. Když dělá diagnostiku tak říká že je to čidlo vzduchu. Je pravda že když ho vyndám tak je ta kapička v tý klícce trochu nalomená taky bych ho rád vyměnil jenže ještě jsem nesehnal náhradu. Ještě jsem ho zatím neměřil na to se teprve chystám. Jestli víš o nějaké náhradě pošli mi prosím číslo nebo něco takovýho.Díky Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Tak s tím kolísání otáček při volnoběhu a za studena to sedí. Jenom natural 95 nic jinýho jsem nezkoušel. Dnes jdu do mototechny tak uvidíme. Díky Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
proměřoval jsem odpory čidel a narazil jsem hned u prvního. Čidlo teploty vody pro řídící jednotku umístěné vedle termostatu mi při teplém motoru ukázalo takový odpor že mi to ani měřák nevzal. Myslím že odpor nemůže být víc než 2 Mohmy. Když to zchladlo tak na pade už jsem se doměřil 55 ohmů a to jak mezi kontakty tak i jednotlivé proti kostře. Mám dojem že to čidlo to má za sebou. Tím by se i vysvětlilo proč mi pořád (občas ale dost) svítí porucha řj. Ví někdo co s tím a jestli se dělá čidlo v náhradě? Díky Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
Měnil jsem ho před týdnem a je to to mezi svíčkama(mě to zase ukazovalo málo) Nový jsem měřil ohmmetrem a mělo při 10 stupních přibližně 3,2 kiloohmu. Čidla vody pro řídící jednotku jsou řekl bych 2. Jedno je u termostatu a druhý je ve vyhřívání sacího potrubí(difuzoru) pod vstřikováním ůplně dole na sání je to dvoudrátový.Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
1stránkovat diskuzi po
10 |
20 |
50