Příspěvky nebo odpovědi uživatele pushak.
Vstrikovani
http://fiattipo.info
Vstrikovani
Vstrikovani
Vstrikovani
motor
http://fiattipo.info
po zahřáti
http://fiattipo.info
neco jsem provedl - nebo proc to nefunguje???
ventily
podivej se na stranku www.AutoKelly.cz,
p.s. bylo na tom remenu pred tim neco videt?? jak dlouho jsi ho tam mel?? to ciste pro info, co ten remen snese, mam koupenej novej i s kladkou, vymenim to radej uz tenhle tejden......
Problém s tachometrem
dotaz na Augustina - výfuk
diky, tak to vklidu zazatkuju, mel jsem obavu ze me reknes ha ha - ted to teprv bude zrat jak nezavreny :),
chtel jsem navstivit prodejce s vodoinstalacnim materialem a tam sehnat pruchodku s trubickou velikosti ty zatky a v urcite vzdalenosti, aby to neshorelo, to spojit hadici, ale vykaslu se na to.
Diky, radej budu badat nad cidlama :)
dotaz na Augustuina - výfuk
vyměňoval jsem výfuk, mám Tipo DOHC 1989 stejně jako Augustin.
Z výfukového potrubí vede trubička k ekonoměru a zřejmě se přes různý a hrůzný blázinec membrán nastavuje vztah podtlak v sacím potrubí a přetlak ve výfukovém před katalyzátorem, dále to bude pokračovat do ŘJ
Dotaz zní - mám tohle zařízení restaurovat?? nebo nechat trubičku otevřenou, ve výfuku stejně vlekej tlak není a do vývfukového potrubí dát prostě zátku???
Zatím to nemám dodělaný, protože mě kamarád dovezl samozřejmě přední díl výfuku na jinej typ Tipa - takže stejným způsobem seženu ten správnej
a tenhle - kterej zatím mám - je k mání (celej stál 3000, takže tohle bude 1500 - možná i míň, bude to verze určitě pro motor 1,6 jednovačku)
zdraví Pushak
Ložiska
to je zajimavy - koukal jsem se tam taky a asi je koupim, mam 1,6 DGT verze DOHC, rok 1989 - je otazka, ktery z tech lozisek, co tam jsou v nabidce, to jsou, Neverim ze Auto Kelly nabizi lepsi kvalitu, budou stejny.
Jeste to probadam, nicmene Autokelly ma v nabidce pro tenhle fiat loziska dvou druhu - ale ktery mam na aute netusim. Po zazitku s ramenama - ktery jsou taky dvojiho druhu na jeden typ auta, a taliani naprosto chaoticky montovali oba druhy stylem ententyky ...., jsem opatrnej. Mel jsem stesti, vybral jsem si ty frekventovanejsi a spravny. U Klucky ale bude problem loziska vratit a vymenit za ty spravny - to v Kelly automaticky udelaj.
Mam od Klucky Lambdu - zavolam tam a dam vedet.
Mimochodem - pred chvilej jsem vymenoval vejfuk. Ten svinak co mel Tipo prede mnou zavaril u katalyzatoru srouby aby je nemusel sroubovat ci utahovat - ci co !!!!!!! Takze zejtra pojedu s rvoucim fiatem do prace a odpoledne to musim urezat rozbruskou a vyvrtat a udelat poradne to, na co se ten nesmysl vykaslal........
pamet RJ + potenc skrt klapky
doporucuje se jeste na okamzik dotknout se + a - po odpojeni baterky, eliminuje se tim mozny zdroj - kondenzatory, pripojena zarizeni s vlastnim zaloznim zdrojem. Pak ridici jednotka opravdu zapomene vsechno. Po nastartovani dela motor chvili divny veci nez se nastavi RJ dle firmware,
Pokud je zavada, nacte se samozrejme znova - viz vyse, Augustin docela presne popsal jak cidla, tak zarovkove kody z RJ - ceka me to .....
ramena
no ja mam taky zajimavej zazitek, po boji jsem povolil zarezly srouby polity brzdovkou, jeden jsem urval, cekalo me prekvapeni, srouby maj jemnej zavit. Jsou zarezly tak, ze si je netroufnu dat do novejch ramen zpatky. Musej bejt novy. Takze jsem potupne srouby zas podotahoval, u toho pretrzenyho jsem odsek matku na ramenu a dal tam jinej ocelak s obycejnym zavitem. Srouby s jemnym zavitem snad neexistujou. Baba za pultem na me koukala jak vejr, ma obycejny ocelaky, to staci, a na to, aby me shanela tech mejch par sroubu, se muze vykaslat. Jak za vlady Husaka :). Zejtra, az pujdu z prace se projdu po Praze a snad je sezenu. Ten sroub, co jsem dal jinej, zatim drzi - vezl jsem panimamu, tvrdi, ze vazi jen 120, takze to odhaduju na 145 kilo a Tipo je cely :), Libovala si jak v aute nic nemlati, ne jako v jejich zigulu. Bodejt by ne - pri ty vaze :)
Dá se jezdit na olej?
kdyz jsem sel s Marii kupovat zas dalsi hromadu zradla (ma spotrebu vetsi nez moje Tipo :) )taky jsem si vsiml bajecne levnejch oleju, Jezdil jsem s trabantem a wartburgem na toluen, moskvicovi to taky chutnalo, v dobe, kdy stal litr benzinu 16, pak 18 korun, me stal litr paliva 2,60, bohuzel, toluen je zdrazenej, na poropan jsou dnes prisnejsi pozadavky nez tenkrat - a je to dobre, jednou jsem mel dost velkou kliku, kdyz me vylitla hadice pri precerpavani a kolem sel chlap s cigaretou... U stolniho oleje mam strach, ze se bude zanaset cerpadlo a vstriky a ze tohle zarizeni rychle odejde. Jestli s tim ma nekdo lepsi zkusenosti a funguje to - shanim diesela
ramena
spotreba
Svět motorů
kniha
Tipe 1.6
Vzpěra
Tlumiče
má někdo na autě tlumiče Starline ???
jsou kapalinové, možná naprosto stačej, má někdo zkušenost???
předni ramena
nejrozumnější ceny jsem viděl v AutoKelly, cestu do Polska bych nedoporučoval, pofidérni kvalita a rozdil v ceně se zaplatí v benzínu.
Plánuju je koupit taky, tenhle nebo příští týden - jsou litinová nebo z ocelového plechu, zároveň asi koupím i ložiska - jestli má někdo rozumnej a lepší zdroj, dám si poradit, jinak je koupím tam.
Pak začnu nějakou sobotu ráno.....
olej
ramena
Diky mas pravdu, jsou opravdu levnejsi, v jejich katalogu to sice neni uvedeno, ale existuji ramena litinova a ocelova, rozdil v cene minimalni - jaky jsou lepsi???i temperovana litina muze prasknout, plechovy muzou mit taky svy mouchy - jaky jsou zkusenosti???
ramena
Lak
Lak
metalyza se strika po plochach, kdyz opravis pouze misto 5x5 cm, vzdycky to bude videt. Nastrikani zadnich dveri Una me prislo kdysi skoro na 2000, - (mel jsem ho fakt v dobrym stavu a je to fakt dlouho). Zkus to sam - ocisti, kup akrylatovej tmel, zabrus, strikni to sprejem a nahoru lak, kolem dej pasku, aby mela oprava zakonceni. Treba to nebude tak hrozny, ale videt to bude vzdycky. Vsechny odchliply casti barvy odstran.
A toho, co ti to udelal vykastruj
Lambda
motor
krom toho, co psali ostatni se podivej na teplotni cidlo. Ocisti kontakty a osus ho. Pral bych Ti, aby to byla jen takovahle kravina. Pokud to tim nebude, tak to budou vaznejsi a drazsi zavady - viz ostatni odpovedi
central
nemel by nekdo motorek do centralniho zamykani dvere u ridice ???
motorek volnoběžných otáček
mel jsi ten motorek rozdelanej - nebo jde nejak vycistt, ci ma to smysl??
zas ta elektrika
Kontrolka vstřikování
zas ta elektrika
je to mozny. Zkontroloval jsem ukostreni pod palubkou, ale u baterky se jeste podivam. Byla to nemoc i u Una. Tenkrat jsem tam daval ukostrovaci mustek z mosazny svorky, pak jsem mel teprve definitivne pokoj. Uz jsem se zaradoval, ze je to vadnej cyklova steracu. Vyndal jsem ho a sterace se vypnuly. Proletoval jsem studenaky - byly tam, bez vysledku. Rano prijdu k autu, otocim klickem, indikatory neblbly. Nesel jen zadni sterac. Vlozil jsem cyklovac - a svete div se, vsechno fungovalo tak, jak ma. Zadni sterac se rozbehnul taky. Takze dostaval stavu odjinud. Je tam nekde kratak. Protoze i centralni zamykani ted dela to co ma - teda je blbej motorek u ridice, ale to s tim nema nic spolecnyho. Ale kde, kdyz ten kram uschnul a prestalo to delat. Nesviti me kontroly otevrenejch dveri obou vlevo a vzadu, vpravo to sviti. To drive nebylo. taky nechodi spinac osvetleni pri otevreni dveri u ridice - nekde tam je urcite nejakej pruser, upadlej drat, kratak. Ted to nedela. Pujdu se podivat na to ukostreni, vemu sroubovak a podivam se na ten svazek dratu co vede dozadu. V zadnich dverich nekdo vymenoval drat, ale jen jeden, tak to snad nezvoral. Asi projedu myckou nebo wapkou a cilene se podivam, co to bude delat. Lepsi napad nemam. Ta indikace dveri je divna, obvykle spis nezhasne, nez ze by se nerozsvitila
zas ta elektrika
jasne, ale jednak jsem ten motorek zkontroloval, rozdelal, vycistil atd, jednak, kdyz ten kram uschne tak ty zavady zmizej ..... - a pak to najdi,
nekde je porusena izolace a je tam kratak
zas ta elektrika
nikdo se k tomu nema - nedivim se, no zakukal cyklovac steracu - je v nem svab pripominajici MAA 125, dva elektrolyty - muzou bejt stary a mit jinou kapacitu - tem zacnu a 4 odpory - tem nic nebude. Vymenim kndiky a podivam se do katalogu, jestli to je opravduu MAA 125. Jestli ten cyklovac jde sehnat do 100 Kc, tak je to zbytecna prace, jinak soucasty bude otazka kolem 30 - 50 Kc. Dneska zase snezi a je fujavice - ty navlhly zprelamany draty bude moje smrt. Nemel by taky nekdo motorek centralniho zamykani do levejch prednich dveri (u ridice)??? Pak jeste posledni dotaz - kde je na ridici jednotce napsano, co je za typ??? Mam s nejvetsi pravd. GM
zas ta elektrika
hmmm, vyndal jsem cyklovac, sterace prestaly blbnout, Nahoda?? pak je problem ve sdruzenem spinaci u volantu - ale duvod, proc by sterac mel bezet dal a nesel vypnout (mel jsem ten spinac rozdelanej) jsem nenasel. Central - voda a zprelamana izolace, stejne tak indikatory nezavrenejch dveri - to bude des - jestli to nekdo delal, tak at sdeli zazitky. Na Unu jsem se s tim moril taky, ale tam to bylo jednodussi.
spotreba
zas ta elektrika
pratele, mam zmatek v elektrice - zaprselo, zapnul jsem klicek, pustil se sam od sebe sterac a jde vypnout jen kdyz vytahnu pojistku, kdyz slapnu na brzdovej pedal svitej kontrolky brzdovejch svetel znacky a koncovejch svetel,
pritom svetla fungujou naprosto normalne a prestalo jit centralni zamykani - asi zatekla voda do pojistkovy skrinky - jestli s tim ma nekdo zkusenost - proskripanej svazek dratu na nejakym prijemne dostupnym miste - udelal by me radost, podobny veci se ozyvaly i driv .... - asi me ceka dlouhy patrani ....
Kontrolka vstřikování
spotreba
spotreba
Lambda
Lmabda
Lmabda
Lmabda
tak mi konecne prisla lambda - universalni Fiat jednodratova, http://auto.klucka.cz/, cca za 1300,- - mam Tipo 1,6 DOHC, po vymene se chova motor uplne jinak, pokud mam zkusenost z Una, kde spotreba klesla malem o 4,5 litru, doufam, ze me Tipo tez prijemne prekvapi.
Taky dekuju Augustinovi za schematka, mam co badat, pak jsem tady mezi odkazama nasel http://www.autoservisy.com/manualy.asp kde je manual na Tipo a Uno a dalsi auta - kdyby to po tom nekdo patral.
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386
![]() |
AUD australský dolar | 15.568
![]() |
GBP britská libra | 29.573
![]() |
BGN bulharský lev | 12.798
![]() |
EUR euro | 25.030
![]() |
HUF maďarský forint | 6.334
![]() |
NOK norská koruna | 2.196
![]() |
PLN polský zlotý | 5.810
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.976
![]() |
TRY turecká lira | 71.145
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 28.06
|
Zlato | 2323.94 USD | 28.06
|
Stříbro | 29.09 USD | 28.06
|
Káva | 227.58 USD | 28.06
|
Cukr | 20.31 USD | 28.06
|
Bavlna | 72.70 USD | 28.06
|