Příspěvky nebo odpovědi uživatele DOWER D









Příspěvky nebo odpovědi uživatele DOWER D. Výpis příspěvků 1 až 41 (41)


přečíst (1) 09.11.10 13:15  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

trošku nadhledu nezaškodí

Byl jsem tady a napsal komentář jak stát prodává ČEZ sám sobě :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 22.09.09 18:23  DOWER D  (137248)

Burzu táhne dolů ČEZ!

Kdo pravidelně sleduje český akciový trh musí dnes být pěkně zaskočen. V pátek se v závěrečné fázi ČEZ na pár vteřin podíval na 995 Kč a dnes se potácí o více než sto korun níž. Co se zase děje, ptají se mnozí z nás? Ve světě sílí šance na oživení ekonomiky, doma zase šance na přijetí "racionálního" státního rozpočtu na příští rok a po příštím víkendu řada investorů sází na pozitivní výsledky jednání summitu G20.  A zatím jde, alespoň doma a v Evropě  všechno dolů. Co se děje? Zdá se, že vzplála poslední bitva. Samozřejmě ne v nové VŘSR, byť se listopad kvapem blíží, ale nejsilnějších hráčů o co nejnižší ceny, doma konkrétně o co nejnižší cenu ČEZ, protože až se rally spustí, už nebude mít nikdo šanci uchopit situaci řádně za pačesy.

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 27.01.09 11:49  DOWER D  (105831)

teorie

A ještě dodatek. Finanční instituce, fondy, penzijní fondy a další budou muset nakonec někam své peníze umisťovat, aby dostály svým závazkům. A tak dojde znovu i na akciový trh. Současná situace je jen jakási křeč, ale i ta pomine. Ostatně i proto se tak dlouho ta vámi zatracovaná akumulace "držela", než znovu spadla, jestli vůbec, do další medvědí fáze. Doporučuji sledovat likviditu a objemy. Ty napoví víc, než současné ceny akcií.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 27.01.09 11:27  DOWER D  (105831)

teorie

Teorie o alumulaci nedostaly za své, platí dál. Je to stejné jako tvrdit, že kapitalismus, po sto letech od Velké krize dostal za své. Nedostal, stejně jako teorie o akumulaci. Akumulace v postranní fázi totiž připouští i nový pokles do medvědí fáze, ale stává se to velmi zřídka, a proto jsme na pokles nebyli, celosvětově, připraveni. Stejně jako na opakování krize z 30 let minulého století. A jak může přijít prudký růst akcií? O tom přece píšeme, podívejte se k nám na Dower.cz, tam se dozvíte ještě víc.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 16.01.09 07:20  DOWER D  (105831)

medvedi faze

Ano, teorie "nakup a nikdy neprodávej" je opravdu velmi ošidná, souhlasím. Dokonce vím, že není "absolutní". Ale v dlouhém časovém období platí. Osobně jsem si to vyzkoušel na Philip Morris, přesněji ještě na Tabáku. Člověk musí umět odhadnout "objektivní" příčiny, které titulu v dalším růstu brání. U toho PM to byly například daňové zákony, pašování levných cigaret a "protikuřácké" klima. V určité chvíli už bylo proto jasné, že "tak jako dosud to dál nejde".
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 15.01.09 16:17  DOWER D  (105831)

medvedi faze

Jenže týdenní graf pro posouzení té které fáze nestačí, to se musíme dívat na roční, nebo alespoň půlroční grafy, podívejte se.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.01.09 10:12  DOWER D  (105831)

Informace

Možná proto, že v ní hledáte odpověď na otázku co dnes koupit či co prodat. Informace je o tom jak si strategicky počínat. Nejde o to nabídnout rybu, ale učit se ryby chytat.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.10.08 09:13  DOWER D  (105831)

Bavič Emil

Pánové, nákup akcie je investice na 5 až 6 let, co je proti tomu 10%? Pokud jsme ale gambleři, pak je to samozřejmě průšvih, uznávám!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 17.09.08 13:31  DOWER D  (105831)

Co to? :)

1) Investování je proces, ve kterém investor umisťuje přebytečné peníze tam, kde mu generují další peníze. Samozřejmě o půjčování peněz vím. Něco jiného je ale půjčka na investici, která má "pevné" zadání (výstavba stolářské dílny)  a něco úplného půjčka na "nepevné" akcie. Ale souhlasím s Vámi, že půjčka je "každého věc".

2) Ta formulace "za to může USA" se mi možná nepovedla, nicméně myslím jí celý "komplex příčin a účastníků". Někdo přece musel rizikové půjčky poskytovat? Někdo, když tušil nebezpečí, je musel balit do "strukturovaných CP"? Někdo strukturované CP kontrolova? Někdo strukturované CP musel "vyvézt" ven z USA? FED a po něm i další centrální banky musely sanovat ztráty cizími penězi? Někdo tlačí "malé" trhy dolů, aby tam později poslal své peníze, o které v USA přišel a ty se mu rychle vrátily, protože pro něj není obtížné vyvolat na malých trzích, jako je například Česko, rychlý růst cen? Někdo... a tak bych mohl pokračovat.

3) Ookud se týká "hrobu" akciových trhů. Mám na mysli změnu stylu a fungování. Například stop-lossy. Je jasné, že jsou příčinou oněch lavinových pádů, viz včera a bývají často vystřídány podobnými lavinovitými růsty, viz dnes ráno. Asi se bude muset přehodnotit, viz bod 1) , otázka financování obchodů z půjček. O úpravě marginů ostatně píšete i Vy sám.

No snad to pro vysvětlení stačí.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.09.08 13:15  DOWER D  (105831)

pana Dočkale

Můžete být konkrétnější?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.08 17:47  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Je tedy Dower TA nebo FA hráč?

Nechceme být hráči, chceme být investoři.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 18.03.08 15:03  DOWER D  (105831)

Ohledně dolaru bych klid neměl

Dobrý postřeh!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 11.03.08 15:33  DOWER D  (105831)

pane Dočkal

Ale ani tak to není... Před x lety jsem PM hodně nakoupil, někde mezi 3 až 4 tisíci. Prodat za 21 tisíc jsem ho nestihl, jen někde okolo 19 tisíc. Ale i tak, kdybych ho prodal o deset tisíc méně pořád by to stačilo. Já v případě toho časového horizontu šest let, na který narážíte nemluvil o každé jednotlivé akcii, ale o portfoliu - a samozřejmě, musí si to člověk hlídat. Jinak to nejde. Když slyší o honbě na kuřáky, zvyšování spotřební daně cigaret, asijské konkurenci, atd. musí zpozornět. Nemusí se ale plašit ze dne na den. Dokonce i u toho PM měl čas v měsících.

Jediným titulem, který opravdu v Česku za těch skoro patnáct let opravdu propadl byly České radiokomunikace. A to jen díky "nezávislým" analytikům a novinářům, kteří z ČRa udělaly "prázdnou skořápku" a ministr Rusnok je pak s velkou slávou prodal mírně nad jejich dnem, aby je za necelé dva roky kupec nabídl za v Česku slavný desetinásobek. A jestli Vás to potěší, na ČRa jsem prodělal, částečně i na IPB, ale jinde jsem to zase dohnal.

I proto jsem měl před více než rokem obavy o ČEZ, kdy ho Topolánek v předvolební agitaci prodával "přes trh". To by vedlo k naprostému propadu ceny akcií, následně by to skoupily za babku Rusové a naše řeči o energetické bezpečnosti by se staly blábolem.

Jinak mně ale opravdu nemusíte zkoušet. Dělám akcie od samotného znovuzahájení činnostiBCPP, takže o tom něco, ale opravdu něco vím :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 11.03.08 11:56  DOWER D  (105831)

pane Dočkal

Nevím co odpovědět. Pokud byste ale navštívil v únoru můj seminář, nejspíš byste věděl co mám na mysli. Akcie jsou investicí na pět až šest let. Pokud jste úspěšný za dva je to výborné. A pokud za měsíc, neřku-li daytradingově jste génius. Jenže tak to nefunguje. A v časovém horizontu pěti až šesti let v podstatě nelze nebýt neúspěšný, ale chce to vědět o investování přece jenom něco víc. Pokud investor chápe investování jako gambleřinu pak je to samozřejmě jinak.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 11.03.08 11:49  DOWER D  (105831)

ZENTIVA JE TAK SILNÁ :)

Vaší připomínce úplně nerozumím..., ale k otázce. Myslím to už mnoho týdnů a měsíců tak, že pokud tuzemské firmy potvrdí - většinově! - že nejsou ušpiněny americkou krizí, a některé, jako Zentiva, že jsou schopny se vypořádat i s firemními problémy, že už nebude důvod k neustálému poklesu a dojde k výraznému růstu. Myslel jsem ale dřív, že k potvrzení budou stačit výsledky za jeden kvartál. S ohledem ale na děs a běs, který se rozpoutal k americké krizi jeden kvartál nestačí. Teď věřím, že postačí výsledky roku 2007 a výhled do roku 2008 :-) A ještě k té Zentivě. Všechno je sice špatně, ale z důvodů, které jsou známé už delší dobu. Letos je ve hře hlavně Turesko. Splní cíle, které do něj Zentiva vkládala? Pokud ano bude to dobře, ale odpověď budeme znát až tak za půl roku, to bude mít Zentiva Tureko v konzolidaci už rok. Pokud jsem to formuloval v příspěvku nějak nesrozumitelně, prosím o prominutí.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.03.08 09:06  DOWER D  (105831)

čumím...

Už se bojím napsat jakékoli slovo s "Č" na začátku, aby mi to nebylo vyčítáno jako preferování ČEZ. A i s těmi fundamenty je to jinak. Dlouhá léta jsem je sám osobně dělal, tak vím, čeho jsou "schopné". Ale ať se obrátím k modle - Enron, takový to byl fundament, že? Tak jak není dne bez noci, není technická analýza bez fundamentální, ale i to už píši roky... Jinak hezký den :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 04.03.08 15:35  DOWER D  (105831)

Tentokrát velice výstižně a dobře napsáno!

Tak jo.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 09.10.07 18:01  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

k těm managerům ...

Tak to se omlouvám, špatně jsem Vás pochopil. Vidíme věci stejně. Ještě jednou: omlouvám se.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 09.10.07 15:45  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

k těm managerům ...

No nevím, každý obor má své. Proto bych to nesrovnával. Ono asi není nic jednoduchého čelit zelenému zákazu JE (navíc s poznámkou vyslovenou o víkendu, že když už ten ČEZ nemůžeme řídit, aspoň z něj vyneseme informace; jako by se to už nedělo, a jako by se nám to ve vlastní firmě líbilo) a pořád dokola vysvětlovat, že vyrábět elektřinu pálením šípků není to pravé ořechové. Náklady na výzkum, investice do elektráren a jaderné bezpečnosti také není žádný med.

A pak je tu ještě další věc. Energetika je obor pěstovaný a zvelebovaný už více než sto let. Google ještě neoslavil ani desáté narozniny. Rozjíždějící automobil akceleruje daleko rychleji, než vůz jedoucí už stovkou.

Poslední poznámku si dovolím k managementu. To se stydíme přiznat, že máme kvalitní manažery? Nebo přiznat to znamená nebýt IN? Pořád argumentujeme cenou elektřiny. Ale je možné se ceně nepřízpusobit (a dotovat ji), když náš největší obchodní partner Německo, a nejen ono, má ceny vyšší? To ty ceny má "strana a vláda" regulovat ve prospěch "všeho pracujícího lidu"? Copak si už nepamatujeme co dělaly nízké ceny benzínu v pohraničí? S elektřinou je to stejné, i když to v těch drátech není tak vidět.

Proč se "zastáváme" managementu ČEZ? Možná i proto, že dokázal daleko víc než managementy České pošty či Českých drah s jejich věčným vyhrožováním stávkami. Takže jsme srovnávali. A myslíme si, že by obstál i ve srovnání například s E.ON či dalšími srovnatelnými evropskými energetickými společnostmi.

Ale už dost, ať někoho zase moc nenazlobíme :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 17.08.07 13:15  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Hra se slovy

Jo, tak na to :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.08.07 12:37  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Hra se slovy

Trochu mi tento příběh připomíná jiný. Měsíc dopředu se s přáteli domluvíme, že poletíme na víkend do Madridu. Večer před cestou kim oznámím, že sice budeme cestovat do Madridu, ale vlakem. Zadání se v podstatě nezměnilo. Budeme cestovat do Madridu. Ale přesto bude leccos jinak.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 10.08.07 10:13  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Kde?

Mám stejné obavy, v tom s Vámi souhlasím.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 10.08.07 09:28  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Kde?

Přímo ne, chtěl jsem jen upozornit, že peníze k dispozici  jsou. Všechno ostatní je jen technika finančních operací, jistého "přerozdělování", chcete-li. Mimo jiné i "přes" ty akciové trhy.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 10.08.07 08:56  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Kde?

"Nekonečný" zdroj peněz leží především ve vládních fondech (státních fondech rozvojových zemí, které mají devízové přebytky, Čína, Indie, a zemí disponujících ropou, Norsko, Rusko, emiráty), o kterých jsme už informovali.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 18.07.07 09:58  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Výborný příspěvek

Poměrně dlouhou dobu jsem měl příležitost spolupracovat v Anglii s tamními podnikateli a finančními kruhy. Také jsme tam jezdili autem (oni zase se mnou v Česku). Vždy jsem obdivoval jejich hrdost na dodržování předpisů (přestože se jim někdy nelíbily a tvrdě je kritizovali). Vůbec tam platí, chcete-li být IN, řídit se zákony a pravidly. Ve "vyšší" společnosti, pokud se tak nechováte, neobstojíte. No jo, ale to je "stará dobrá Anglie", my však žijeme tady, že?Dokud nebudeme chápat "anglické" vnímání demokracie, nemá smysl cokoli vylepšovat a měnit, stejně se nic dodržovat nebude. Být IN v Česku prostě znamená šidit a neohlížet se na práva jiných. To je přece pravicové, nebo ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 18.05.07 18:31  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Co je férová cena?

"Férová cena za prodej státního sedmiprocentního balíku akcií energetické společnosti ČEZ bude vyšší, než kolik činí současný kurz akcií na burze. A za tuto cenu chce ministerstvo akcie prodat, tvrdí lidé z okolí ministra financí Miroslava Kalouska."

To je sice pěkné, ale co je férová cena? Já si myslím, že to je cena ministerských úředníků (víte jaká, já ne?) + 997,23 Kč. A co vy?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 07.05.07 08:28  DOWER D  (105831)

ČEZ

Jste si jistý, že už stát neprodává? Ale k růstu. U ČEZ se aktuálně nejedná o prodej nějakých balíčků. U něj se jedná o privatizaci. V ní tkví růstový potenciál ČEZ. A o něch 2000 Kč/akcie je pro silného kupce - v porovnání s tím co mu s nákupem ČEZ spadne do klína - možná jen pakatel. Doby Českých radiokomunikací, kdy stačilo pár zaplacených "nezávislých" analytiků a novinářů, kteří srazili jejich cenu ke dnu, aby dnes byly prodány za x-násobek jsou, doufejme, už pryč! 
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 07.05.07 08:22  DOWER D  (105831)

skoro spokojený

Tomu managementu bych platy nezáviděl, koneckonců zhodnotil 10x i Váš majetek. To se určitě managementu Českých drah, který také není špatně honorován, nepodařilo. Pokud se ale týká těch trafik odměněných nezúčastněných, souhlasím s Vámi. Ale možná i jim oba křivdíme. Co když právě oni vytvořili onen pověstný "klid na práci"? :-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 06.05.07 14:19  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (112588)

To pan Dočkal DOWER

V případě ČEZ "buy anf hold" zatím ano (do nedávna i pro Philip Morris ČR), i když i tam jsou výjimky (potvrzující pravidlo), směřujcí ke swingování. U jiných titulů naopak swingování převládá. Nelze použít stejné kopyto na různé boty.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 05.05.07 12:50  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (112573)

Taky názor

No a zrovínka právě teď si myslíme, že to UP bude 2000 Kč/akcie. Jistě, příští týden to nebude. Ale nemluvíme o daytradingu, to je ruleta a té nerozumíme :-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 05.05.07 12:40  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (112573)

Taky názor

Po bitvě jsme každý generálem, ale znal jste tu "vhodnou dobu" dopředu?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 05.05.07 09:38  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (112572)

Taky názor

Dobrý den B.J.H., ano, v podstatě jste mne pochopil správně, ale chtěl jsem říci ještě víc: investování a život "s penězi" není o emocích, ale o faktech. Já celkem chápu všechny ty kritiky, kterým se mé názory nelíbí, jenže fakta jsou fakta. Investuji už 15 let, a vždycky když jsem dal na emoce, bylo to špatně. Fakta, fakta, fakta! A ta mluví jednoznačně pro dlouhodobý růst akcií ČEZ. Markantně to vyplývá na povrch, když se mluví o odměnách managementu ČEZ. Já mám první várku ČEZ nakoupenou okolo 200 Kč/askcie, druhou okolo 250 Kč/akcie (zrovna když se psalo, že je ČEZ nadhodnocený :-) Vydělal jsem už dnes 4,5násobek. A také mí klienti, kteří se řídili radami DOWER-D. Proč bych měl tedy vedení ČEZ závidět jejich odměny, vždyť mně výrazně pomohlo! Nikdo jiný mně tak má aktiva nezhodnotil! A cena elektřiny? Ty řeči o tom, že by mněl ČEZ pomoci "chudým"? Vždyť je to naivní! Dejme tomu, že by pomohl. Pak brzy nebude mít sám dost peněz, konkurence ho převálcuje a ceny elektřiny půjdou nahoru ještě víc a Česko bude elektřinu dovážet. Krásné, ale hloupé! Ještě jednou: děkujeme za kritiku i za uznání.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.07 19:15  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Klobouk dolů

Díky, to víte, člověk se pořád učí. A proto se nezlobíme na kritické poznámky, možná i ty Vaše. Právě ony vedou k tomu, abychom glosy psali stále trochu jinak. Máme radost, že jste s nimi spokojen, ale ubezpečuji Vás, že křišťálovou kouli nemám.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.02.07 09:55  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Komentar ke komentari

V lecčems máte pravdu. Vím ale, že lidé neradi moc čtou. Proto ten pokus o zkratku. Pokud se nepovedla, omlouvám se. Omluvou mi možná může být i cíl. Cílem podobných příspěvků jako je tento totiž není slohový útvar, ale informační sdělení. Děkuji za pochopení.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 30.01.07 08:37  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Dowere ty kecale

Fajn. Už je cena Orco nahoře a máme prodat, nebo je pořád ještě dole a je čas dál nakupovat?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 30.01.07 07:54  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Dowere ty kecale

Když hrajete karty, také Vám protihráči neradí kdy flekovat a kdy ne. A investoři jsou také vlastně protihráči. TA je jen návod, jak se ta hra zvaná akciový trh hraje, ale investiční rozhodování - podle svého naturelu - musí udělat každý hráč sám. Nebo si myslíte, že Vám někdo jen tak, pro Vaše krásné oči řekne, jak a na čem máte vydělávat?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.01.07 11:28  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

U Čezu kouknem výš

OK :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 10.01.07 18:47  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

NEvážím si zveřejnění dnešních názorů DOWER-D

Přečtěte si, co jsme psali po volbách. Obviňovali nás, že nadržujeme ČSSD. Opravdový investor nemůže stranit nikomu. Musí pouze posuzovat fakta.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.10.06 09:51  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

technická analýza :o)

Kachna - nekachna, o to teď nejde. Jde o diskusi. Pokud platí Váš výklad, a nemám důvod proč ho popírat, pak je rok dost dlouhá doba na to, aby měli investoři jasno. A o to jde. I proto jsem téma otevřel.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.06 09:10  DOWER D  dowerzavinacdower.cz  (105831)

Technika prodeje ČEZ trhem jiná neexistuje...ostatní spekulace jenom matou veřejnost a ze stranu analytiků jsou možná trestné.

Vláda rozhodla prodat postupně "přes burzu". To znamená, například, nabízet 31 dnů po sobě každý den akcie za jednu miliardu. Nebo deset měsíců každý měsíc 3 miliardy, jedenáctý měsíc jen jednu. Variant je nekonečný počet. Posbírat na trhu poptávky z podstaty věci a ve smyslu zadání dost dobře nejde.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.11.05 08:17  DOWER D  (76392)

napjatá atmosféra

Holky kluci,

už tady tu atmosféru nenapínejte. Dyk to se nedá vydržet.

Dio

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 12:09 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  881.50  -4.86% 
 ERSTE  1 098.50  +0.64% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  771.00  0.00% 
 KOFOLA  301.00  -0.99% 
 MONETA  100.00  0.00% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 360.00  +0.13% 
 PRIMOCO   900.00  -1.10% 
 VIG  735.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 85.11 USD 11:48   
 Zlato 2310.80 USD 11:48   
 Stříbro 28.89 USD 11:48   
 Káva 226.38 USD 11:48   
 Cukr 19.72 USD 11:48   
 Bavlna 75.08 USD 11:48   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.