Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jung









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jung. Výpis příspěvků 1 až 50 (51)


přečíst (0) 11.02.05 11:15  Jung  (34292)

Dobrý den, mám obavy, že Unipetrol spadne na 105, co mám dělat ?

Jestli stojíš o radu, tak tady je, já bych se na tomto titulu moc dlouho neohříval.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 11:03  Jung  (34292)

Dobrý den, mám obavy, že Unipetrol spadne na 105, co mám dělat ?

Taky není co řešit dle mého názoru.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 11:01  Jung  (34292)

Dobrý den, mám obavy, že Unipetrol spadne na 105, co mám dělat ?

Ano, já bych to teď prodal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 10:28  Jung  (34292)

ING 105 - FIO 150 !

A taky to začalo trochu padat, není-liž pravda, to už neříkáš.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 10:22  Jung  (34292)

Možný nástin situace

Díky, Vaše názory čtu se zájmem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 10:19  Jung  (34292)

ING 105 - FIO 150 !

Neraď mi co mám číst a co nemám číst. Lakuješ, protože všechny údaje a zprávy spojuješ za každou cenu v jeden růžový sen.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 10:11  Jung  (34292)

ING 105 - FIO 150 !

Bobe, pochop konečně jednoduchou myšlenku, cena akcie nemusí s výsledky vůbec souviset, to platí zejména ve fázi privatizační křeče. Třeba Ti to nakonec vyjde, ale ta lakovačka je nesnesitelná.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 10:06  Jung  (34292)

Možný nástin situace

Nejsem ze žádné party a nechci patřit k nějaké partě, sleduji dění, získávám informace, vyhodnocuji a přemýšlím o vhodném titulu pro investice, už je záhada vyřešena ?


 


 


.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 10:02  Jung  (34292)

ING 105 - FIO 150 !

Mám vážné obavy, že to bude Ty, jedeš na mělčinu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 09:55  Jung  (34292)

Možný nástin situace

Manipulovat davem lze v tomto případě výhradně prostřednictvím dlouhodobé pozitivní masáže, zakládáním klubů a společným vymezením se proti imaginárnímu nepříteli spolu s nezbytným semknutím se za vůdcem. Tyto aktivity tady kromě Boba a jeho rodiny nikdo neprovádí. Několik příspěvků pod nicky štětináč, nebo jung samozřejmě tutou situaci nemohou ovlivnit, mohou však vyvolat například těsnější semknutí se za vůdcem proti nepříteli, co Vy tomu říkáte, nemůže to být právě tak ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 09:50  Jung  (34292)

Možný nástin situace

Tupé názory ? Hustý kraviny ? Aha, tak Tobě určitě takový článek nic neřekne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 09:40  Jung  (34292)

Možný nástin situace

Nad tím, co autor článku napsal, je tam poměrně dost zajímavých věcí k zamyšlení.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.02.05 09:32  Jung  (34292)

Možný nástin situace

Vážení nadšenci, tento názor doporučuji všem dobyvatelům i obráncům tvrze UNI k zamyšlení, nic víc a  nic méně.


https://www.kurzy.cz/nazory/?A=C&M=štětináč

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 21:27  Jung  (34292)

Hra s čísílky

Já už jsem si všiml, že je to tady skoro pravidlem, když někdo oponuje Bobovi, tak se hned najde někdo, kdo posílá držitele jiného názoru do nehezkých míst. To svědčí nejen o pokleslé úrovni pisatele samého, ale i o pokleslé úrovni diskuze na tomto poli. Myslím, že oboje škodí UNI stejnou měrou. Neochota se zamýšlet nad jinými názory a uhranutost Bobem. Ta stádovitost je opravdu nepříjemná i když se skrývá pod andělskými křídly.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 21:02  Jung  (34292)

Hra s čísílky

Je škoda, že jsi nezmínil například ukazatel tržní kapitalizace, který asi bude hrát určitou roli, jedná se o rozdíl v řádech,  také nutno dodat, že Tvé údaje nejsou nejčerstvější a úplně pomíjíš otázku opakované privatizační křeče a srovnáváš nesrovnatelné. Také si spočítej nárůst hodnoty v procentuálním vyjádření k dnešnímu dni, od Tebou uváděných 92,- za UNI na dnešních 121,- jde o nárůst ve výši cca 31%, u ČEZ ze 317,- na 377,- jde o 19%, dle Tvých vlastních matematických postupů je tedy všechno úplně jinak ?


Skutečně si myslíš, že manažeři investičních společností jsou takoví hlupáci, za jaké je vydáváš, nebo jestli to není náhodou tak, že obchodují a investují v souladu se standardy pro krytí rizik apod. Tvá odvaha je dle mého názoru pouze dočasného charakteru a vypovídá o hrubém podcenění akciového trhu, který může mít nejen pro Tebe, ale zejména pro ostatní účastníky Tvého pokusu velmi nepříjemné následky.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 16:57  Jung  (34292)

řízení osudu Unipetrolu

Ano, chápu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 16:53  Jung  (34292)

Prosba.

Jestli někdo reaguje v rasistickém tónu a má nick R.A.S. tak se nedivte, že to není úplně odvislé.


- každý pohled je vždycky subjektivní, většinou tím více, čím častěji se sami  autoři označují za nezávislé, nebo objektivní,


- já tady neumím řešit problémy genocidy Turků a dalších podobných národů, jistě by se přihlásili i jiné a je nutno říci, že to je vždycky špatně a člověk se nesmí smířit s podobnými jevy, ale já mluvil o něčem jiném, o tom, že rozsahem a prakticky průmyslovým zpracováním nemá tento jev obdoby v dějinách lidstva. Vždycky je třeba vidět individuální osudy, vždyť je jasné, že lidi nejsou jenom čísla na paži a tuny vlasů do matrací a kostí na klih a mýdlo. Nikdo neříkal, že vyvražďování Židů je více odpornější než vyhlazování Arménců. Proto bych spíš od Vás čekal podporu a ne kritiku.


Mějte se dobře.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 16:37  Jung  (34292)

To Jung

Nechci zase stát na opačné straně, ale nejsem Váš protivník, naopak Vaše názory jsou pro mne cenné, bez ohledu na okolnost, že zřejmě nestojíme úplně v jedné řadě se svými životními postoji a pohledy na svět a taky si nemyslím, že trocha diskuze někoho poškodí.


Vysvětlete mi prosím konečně, proč jsem Váš nepřítel z pohledu penězozájmů, já tomu opravdu nerozumím, můžete to nějak přiblížit?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 16:25  Jung  (34292)

řízení osudu Unipetrolu

Klidně mne napadej a pak se zamysli nad tím, co bys dělat Ty, kdybys držel ve společnosti 63% základního kapitálu, dělil by ses, nebo by ses snažil získat všechno ? A srovnávat cigarety a léky s ropou asi není příliš dobré.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 16:19  Jung  (34292)

Bob slíbil závěr nad 122, pomůže někdo ?

Žádná vendeta pane Václave, Bob jenom tipoval nějak závěr a malinko to nevyšlo, žádná ostuda, Bob je dobrý fundamentální analytik.


Já už jsem se Vás jednou ptal, proč mne zahrnujete mezi lidi, kteří prosazují jejich neomezenou moc(tedy peněz), z čeho tak soudíte, proč mne nálepkujete. Dle Vašeho uhranutí penězi o kterých neustále mluvíte a skloňujete je ve všech pádech několikrát denně mám pocit, že se jedná o Váš problém. Jen pro pobavení Vám řeknu, že jsem typ člověka, který po celý nechápal zaměstance, kteří stáli frontu na peníze, paní pokladní, kterou jinak nenáviděli, měli s blížícím se datem čím dál raději a vždycky byli šokovaní, že berou málo, protože je někdo určitě okradl a nebylo to tím, že si nasekali plno dluhů. Já měl vždycky peněz dost i když jsem žádné neměl, to není fráze, to je skutečnost.


Jen na okraj, primáti měli jasné cíle, najíst se, rozmnožit se a přežít, někdy mi připadá, že lidi se svým darem mluvit se za tyto spojující znaky trochu stydí a právě jako Vy poukazují na jiné, není to zbytečné ? Nebo jsem Vás urazil tím, že jsem Vás označil za levicového intelektuála ? Jestli to tak je opravdu, tak to není hanba.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 16:04  Jung  (34292)

řízení osudu Unipetrolu

To přece není ke srovnání, ČEZ nebyl v privatizační křeči. Fundament na UNI se dle mého názoru bude týkat už jenom nového majoritního vlastníka, proto kupoval UNI. To dává přece smysl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 15:56  Jung  (34292)

řízení osudu Unipetrolu

Čím si to vysvětluješ ? Nebude to tím, že MM sází na pokles titulu ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 15:54  Jung  (34292)

Bob slíbil závěr nad 122, pomůže někdo ?

Už moc času nezbývá, tak šup.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 15:50  Jung  (34292)

Prosba.

Souhlasím, někdy je to zbytečně zmedializované, což může paradoxně uškodit, asi by to chtělo hlubší pohled do historie a zjistit, proč tomu tak bylo a dosud je. Je to docela zajímavé čtení, doporučuji.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 15:45  Jung  (34292)

Pohádka začíná, přišel čas koupit.

To je přece jednoduché, všichni mají strach, že prodělají kalhoty, rozdíl mezi ČEZ a UNI je v tom, že ČEZ se nenachází již podruhé v privatizačí křeči, to je celý problém, tady neplatí podobná měřítka jako za standardní situace, těch vlivů je daleko více a v krátkodobém pohledu daném privatizací, nemůže ani náhodou dojít k docenění akcie, jak by tomu bylo bez privatizace, tady neplatí běžné metody prop ocenění. Jinak si myslím, že prodejem ČEZ jsi udělal chybu, velkou chybu. To je můj osobní názor. To, že největší debata je na UNI ještě neznamená, že UNI bude nejziskovější, to přece nemůžeš myslet vážně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 15:32  Jung  (34292)

Prosba.

Vzhledem k nicku R.A.S., který hovoří za vše, nemá zřejmě smyslu Vám vysvětlovat, že nemá nic společného se skutečností, jestli je pisatel Žid, nebo jím není, můžeme se jen domýšlet, že pro lidi, kteří prošli vyhlazovacími tábory, nebo jsou jejich potomky, může mít slovo, které je zde s takovou lehkostí zmiňováno, zcela jistě negitivní konotaci.


Holocaust není pouze slovo, tak jak se ho zde snažíte prezentovat v kontextu osatních hrůz lidských dějin, jakymi byly např. války a stalinské gulagy. Holocaust znamenal genocidu, vyhlazení jednoho národa z povrchu země, došlo k vybudování průmyslového způsobu vraždění lidí a v tom je nesouměřitelnmý s jinými tragickými jevy naší minulosti.


K Vaší interpretaci slova holocaust jenom tolik, že se nejedná o šikovný výtvor židovské PR, slovo holocaust pochází z řečtiny a znamená zápalnou oběť, Židé k vlastní škodě používají pro tyto hrůzy vlastního hebrejského slova šoa, což je zničení.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 14:38  Jung  (34292)

Pohádka končí, přišel čas prodat.

To věřím, ale mám pocit, že Ti chybí chopnost provést syntézu znalostí, reality a odhadu. Jde jenom o pocit. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 14:32  Jung  (34292)

Prosba.

Dobrý člověče, prosím Tě, nepoužívej nick "holocaust" a jestli o tomto fenoménu nic nevíš, tak si něco přečti a jestli něco víš a přesto toto slovo používáš, je to hrůza. Jsou události, které by se neměli zneužívat. Holocaust a několik miliónů zavražděných lidí je to samé, buď trochu ohleduplný.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 14:26  Jung  (34292)

Pohádka končí, přišel čas prodat.

Asi víš víc než všichni dohromady.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 14:25  Jung  (34292)

o hubu?

Dovolte mi vyjádřit názor, že pořídit si nick "holocaust" svědčí o daleko větším hňupství a křupanství, než zatím vykazuje tutovka s Grossem a Škromachem dohromady. To je skutečně výraz hluboké pokleslosti.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 14:14  Jung  (34292)

To Jung

Tom se Vám opravdu povedlo, proč mne spojujete s bezskrupulózním narůstáním peněz, dalších peněz a zase peněz. Zrovna Vy, který se orosí připkaždém pohybu kurzu ? Vám ty prachy nějak leží hluboko v hlavě, když jste to 3 x opakoval, to se povedklo !!! Vy se v noci odkopáváte s pocitem, že na Vašem zisku někdo jiný prodělává ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 14:05  Jung  (34292)

Pohádka končí, přišel čas prodat.

Zase vedle Bobe, nemluv za jiné, nemyslím to ani dobře, ani špatně, hledím si svých peněz, dělej to samé, nepřesvědčuj ostatní, že to s nimi myslíš dobře a uleví se Ti. Taky ubude dost nešťastníků.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 14:01  Jung  (34292)

Provalit ...

Logicu, nevyháněj nikoho, nebo nechceš slyšet jiný názor? 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 13:59  Jung  (34292)

Pohádka končí, přišel čas prodat.

Buď konkrétnější, neboj se říct jak to vidíš.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 13:56  Jung  (34292)

Co jsme, kam jdeme, my čeládka bobovsko spekulantská

"Učit se, učit se, učit se", to už jsem  někde slyšel. Taky jsem si všiml, že v "nedostatcích je Vaše síla" teď už čekám jen na "poručíme větru a dešti" a bude to komplet pane Václave. Latentní levičáctví absolventů FFUK se zkrátka nezapře. To se nedá léčit, to je genetika. Taky jste tady kvůli bezva partě, bezva vůdci a nabité atmosféřwe a na výdělku Vám tak moc nezáleží ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 13:51  Jung  (34292)

Pohádka končí, přišel čas prodat.

Nemám nejmenší důvod to myslet dobře, jsme na trhu, tak s úsměvem možná, ale myslet to dobře s dalšími účastníky trhu a zadělávat si na tak na vlastní ztrátu ?Já to nemyslím dobře a nestarám se o nikoho, píšu za sebe a hledím si svých peněz. Jestli Vám nejde o peníze a děláte to pro radost z dobrého skutku, tak bych doporučoval nějakou chatitativní organizaci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 10.02.05 13:43  Jung  (34292)

Pohádka končí, přišel čas prodat.

Není potřeba se halit do tajemných dvojsmyslů s varováním před unáhlenýmu rozhodnutími a je čas říci nahlas, pohádka končí a kdo má trochu rozumu, prodá UNI jako velmi nejistou a vysoce rïzikovou spekulativní investici. Nic pro chudáky a investory na dluh.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 13:36  Jung  (34292)

Zpráva dne, týdne...na UNI

Napiš klidně 120 násobný, to nic neříká o konečné ceně odkupu, se kterou tady hraješ vabank.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 13:31  Jung  (34292)

Zpráva dne, týdne...na UNI

To už jsi říkal několikrát a výsledkem byl pokles kurzu. Zajímavé je, že světová investiční veřejnost čeká netrpělivě na zprávy ze SMA UNI. Možná bys mohl začít ovlivňovat světový mír.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 13:24  Jung  (34292)

Zpráva dne, týdne...na UNI

Proč ne hned třeba více než 70x možná 100x, nervozita stoupá a v jednom s Tebou souhlasím, to bude opravdu nářez, nebál bych se říct i výprask.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.02.05 13:07  Jung  (34292)

Partyzánská válka

Už jsem Vám Václave jednou psal o zbytečné pyšnosti na projekt SMA UNI, Vaše nevědomí Vám velí zachovat si tvář i v okamžicích prohry, proto se snažíte pojmenovat nepřítele, tj. MM. Mohu Vás ujistit, že pro MM jste jedna ze součástí trhu, ne jedna ze stran Vaší soukromé války  a Váš pocity o ohrožení a nutnosti utajení jsou opravdu zbytečné až úsměvné, informační dálnice není zahlcena posledními událostmi v SMA UNI, ale jinými o řády důležitějšími zprávami.


Zdraví Vás C.G.J

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.05 17:31  Jung  (34292)

Reflexe uplynuleho tydne to David

Pane Václave, jste na omylu, já si nemyslím, že Vaše příspěvky jsou nekvalitní, právě naopak, vážím si Vás, protože z Vašich příspěvků cítím zkušenost a přehled. Proto mne mrzelo, že jste nedovedl přiznat chybičku, která se Vám vloudila a snažil jste se o kašírovačku podřadné hodnoty. Tak to mne na Vás trochu zamrzelo, ale jinak všechna čest, Vaše příspěvky se v té džungli nesmyslů docela dobře čtou.

Mějte se pěkně, užijte si sluníčka a na závěr trochu moudrosti našeho guru :

"Odlož co máš a obdržíš" nebylo jistě myšleno v souvislosti s Vaší investicí od UNI, i když, kdo ví.

S úsměvem Váš

Carl Gustav

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 15:54  Jung  (34292)

No, tak to tak čtu,

Tak to byla sekaná se vším všudy, to se Vám Václave povedlo. A já myslel, že nejlepší byla u Lipperta, víme?  Možná by Vás mohlo napadnout, že jedním z důvodů současné pokleslosti chatu UNI může být i Vaše angažmá zde. Vaše myšlenkové pochody těkající v prostoru jak eterický opar jsou velmi často snůškou neuchopitelných nesmyslů vyvěrající z duše evidentně rozervané obavou o své penízky, které jsou v této podivné hře tak kulaté, ach tak moc kulaté. Jestli s tím máte problém, vražte je do slamáku, tam se jim nic nestane. Proč máte pocit, že na Vás někdo útočí ? Není to projev kolektivního sebevědomí a Vaší frustrované duše ? Nezávidím Vám, nemáte to lehké. Možná se brzy uvidíme, těšíte se ? Já ano.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.01.05 21:47  Jung  (34292)

Názor na spolupráci s PKN (určeno polské straně)

Václave, Václave, nechcete si zamluvit termín ? To přece nemůžete myslet vážně, seberte se člověče,  takhle se veřejně blamovat !! Že neberete prášky, které jste si minule ode mne odnesl ? To byste ale měl. Po takovéím článku to vypadá, že SMA UNI přes veškerou snahu bude jen pro smích.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.01.05 18:58  Jung  (34292)

Názor na spolupráci s PKN (určeno polské straně)

Dobrý den, Václave. Jak se zdá, propadl jste pocitu důležitosti, když adresujete dopisy přátelům do Polska. Víte, z Vašich řádek na mne dýchá pocit dobře odvedené práce levicového intelektuála, který je jako ostatně skoro vždy, úplně mimo. Někdy buď nekonečně vpředu a to tak daleko, že si to vlastně ostatní ani nedokážou představit a přitom sčítat mrtvoly z bojů, které nikdy neproběhly, nebo nekonečně hrozně vzadu počítaje mrtvé po boji, který nikdy nenastane. To je velmi těžká pozice chtít něco chytrého říci, zásadně neotřele a zásadně vždy úplně mimo, nezávidím Vám souboj myšlenek a boj protikladů, který je pro Vás tak charakteristický. Vaše teorie a vývody jsou tak univerzální, že až nezařaditelné svou popisnou náročností, vidím Vás, jak zpoza silných brýlí usilovně koncentrujete svůj potenciál k soustředěné činnosti. Ano, každý má svou silnou slabost, kterou se lišíme od sebe navzájem. K.H.Mácha psal poezii, T.G.M. filozofická pojednání, C.G.Jung vnikal do lidského nitra a hle, Václav v.r. ochránce sebe sama v lodičce na rozbouřeném moři spekulace na diskuzním prostranství SMA UNI.

Tak dobrý vítr Václave v.r.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.01.05 17:27  Jung  (34292)

Mějte se tu fajn a dál si vyprávějte pohádky, zušlechťuje to.

Myslím, že inteligentní člověk Vašeho kalibru se nemusí omlouvat, není totiž za co. Omluvou sdělujete protistraně, že jste si vědom nějakého vlastního činu, výrazu, úšklebku, který mohl být partnerem v diskuzi pochopen jako urážka i když to autor v úmyslu nemusel mít. Tady není problém. Spíš jenom sám sobě přiznat, že jsem se mýlil, to je zatraceně těžká facha a to Vy dobře víte. Prakticky jde jenom o Vás a ne o moje hnidopišství, jak se to snažíte zde prodat.  Hezký víkend, hodně sněhu a sluníčka Vám a Vašim blízkým přeje.

Jung

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.01.05 14:44  Jung  (34292)

pouze pro Václav v.r. ostatním jen pro zábavu a poučení

Stačilo opravdu říci jen to obyčejné pardon, trochu jsem se sekl, něco  mi ujelo, ale Vy to prostě neumíte, nebo nechcete. Opatrujte se ve své namyšlenosti, nejde zcela určitě o detaily a zaklínat se Všehomírem, ......nakonec proč ne, je ehm demokracie, ehm,že ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.01.05 13:42  Jung  (34292)

pouze pro Václav v.r. ostatním jen pro zábavu a poučení

Pane Václave, nezlobte se na mne, ale rozvíjet teorie o kritériích pravdy na přímou otázku mi připadá, jako když se ze školy vyhozený absolvent několika semestrů FF UK snaží v hospodě zaujmout svými znalostmi. Stačilo napsat, že jste se to popletl (vypadá to lépe než přiznat, že něčemu nerozumím) a bylo hotovo. Takto jste sám obětí svých skutků a plést do toho vělkou vědu je zbytečné. Tak naposledy se ptám, zdy si skutečně myslíte, že Jung je nedoceněný (když ano tak kým) a zda je otcem teorie o kolektivním vědomí (když ano tak prosím důkaz).

Díky za odpověď a ostatním se omlouvám, brzy bude jasno, jakým je Václav v.r. člověkem a filozofem.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.01.05 20:20  Jung  (34292)

Zajímavost

Václave, ptám se naposled, jak je to s tím Carl Gustav Jungem, který je nedoceněný (správně doceněný) a je autorem jevu, který je popisován jako kolektivní vědomí (správně nevědomí).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.01.05 13:14  Jung  (34292)

Rada MM od mikrospopické mouchy

Václave, nebude to podobně jako s nedoceněným (správně doceněným)Jungem a jeho kolektivním vědomím (správně nevědomím) ? Trochu se Vám to pane plete.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  675.00  +0.75% 
 ČEZ  924.00  -1.02% 
 ERSTE  1 090.00  +0.09% 
 GEN(NORTON)  565.00  +1.80% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KB  774.50  -0.19% 
 KOFOLA  301.00  -0.33% 
 MONETA  100.20  +0.70% 
 PHOTON  43.95  0.00% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 320.00  -0.65% 
 PRIMOCO   910.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.69% 
Komodity online
 Ropa 84.39 USD 07:50   
 Zlato 2298.28 USD 07:50   
 Stříbro 28.71 USD 07:50   
 Káva 224.25 USD 26.06   
 Cukr 19.54 USD 26.06   
 Bavlna 75.15 USD 07:50   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.