Příspěvky nebo odpovědi uživatele mrchodap









Příspěvky nebo odpovědi uživatele mrchodap. Výpis příspěvků 1 až 35 (35)


určitě přečíst (2) 19.02.09 14:44  mrchodap  (131717)

Vysypáno

No taky jsem neco vysypal. Ale lepim ztraty na jinych titulech :-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 16:22  mrchodap  (131717)

Sentiment

Takze jsme se nakonec dohodli. Vlada i CNB toho moc delat nemuzou. Musime pockat, az se to prezene v cizine a maximalne se snazim minimalizovat dopady u nas.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 18.02.09 16:20  mrchodap  (131717)

Sentiment

No oni by to asi utratili. Kdyz sesv duchodu, tak zas tak moc nesetris. Ikdyz ted me napada, ze jsou i stary lidi, kteri setrej svejm vnoucatum na sporitelnich knizkach :-))

Problem je v tom, ze by z tech penez 70% odteklo do zahranici. Takze efektivity tretinova. No super.

Daleko dulezitejsi je podpora exportu - tu ted zarizuje slabnouci koruna ci ganarace uveru pro exportery -; zamestanosti (aby nemusel stat platit davky) - to se dela pres nizsi odvody  - a investic - pres rychle odpisy.

Srotovne stejne jako nizsi DPH na eletrinu je draha kravina. Nastesti od obou NERV ustoupil.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 16:14  mrchodap  (131717)

Sentiment

Tak to jsme dva. Problem by v tom ale byl, ze ty by sis kupoval vsechno z dovozu a vubec by si ekonomice nepomohl :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 16:13  mrchodap  (131717)

Sentiment

Jojo. Ja jsem proste nepoucitelnej.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 18.02.09 16:05  mrchodap  (131717)

Sentiment

Ja o Tvuj nazor stojim jen proto, ze tu meles o tom, ze vlada a NERV pro "lidi" nic nedelaji. Napsal si pet nebo sest odpovedi, ale ani v jedne nic konkretniho. Jen to, ze jsou tu zlodeji, 20 let se tu nic nedelalo, X5 a bla bla bla. Krizitovat je lehke, a tezke prijit treba s nejakym nazorem, ktery by byl podepren argumenty. A ty si chces viditelne udelat svuj zivot jednodusi. Rad tu vsechny urazis. Joo, to je tvuj styl. Ja mam jinej. Cekal jsem, ze treba z Tebe neco vyleze, a ja Ti vyvratim mymi argumenty. Ale to by se Ti nehodilo do kramu, chapu.

Hehe, je zabavne videt, jak (spatne) sortujes lidi do krabicek :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 15:59  mrchodap  (131717)

Sentiment

Menova politika ma urcite zpozdeni. Soucasnou inflaci uz neovlivnis. Ale budouci ano (cca. za pul roku az rok). Ted prijde samozrejme inflace se slabnouci korunou. Narust eura o jednu korunu, ti zvysi inflace cca. o 1%. Takze ted mame najednou vuci letu pripravenou budouci inflaci kolem 5-6%. Samozrejme to tolik nebude, diky krizi. Ale uz ted mluvi Singer o zvyseni urokovych sazeb. To si mysli, vlade do kramu moc nehodi. Tak kde vidis to poklonkovani. Ja bych to prave videl v pripade, ze by CNB vyhovela vlade a verejnemu mineni a snizila uroky na nulu. Ale jak vidis sam, banky stejne drzi uroky vysoko. Taky poklonkujou vlade? :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 15:31  mrchodap  (131717)

Sentiment

Montovny tu byly ty, ktere delali rust. Kdyby tu nebyly, tak by byl nejspis nizsi. Ano, dalo se delat vic - napriklad vice investovat do vyzkumu - ale R&D vydaje jdou v dobe krize taky dolu, takze tam bychom si zas tak moc nepomohli. Co se teda melo delat behem poslednich dvaceti let? Investovat do sluzeb jako v Irsku? :-))

Jsem rad, ze ses takovej konkretni. Muj odhad je, ze nemas zadnej napad, jak pomoci ekonomice TED. To, ze ses po bytve general, je pekny. Predpokladam, ze podobne diltenastvi vidis v Polsku, Slovesnku, Madarsku, Irsku, Cine, USA, Spanelsku, Italii, Nemecku, Pobalti, Rusku, Ukrajine, Blzikem vychode ...

Tam jim taky brutalne pada HDP. Predpokladam, ze by nejaky Tvujm balicek pomohl zamezit tomuhle propadu :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 18.02.09 15:25  mrchodap  (131717)

Sentiment

Ja nevim, jestli to vis, ale CNB hlida inflaci. Nikoliv hospodarsky rust. A posledni propad kurzu podle mne nema nic moc spolecneho s poklesem urokovych sazeb v CR. Pada to jak v Polsku tak v Madarsku, kde jsou uroky o dost vys.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 14:34  mrchodap  (131717)

Sentiment

Hele, vysvetli mi, jak se pri plovoucim kurzu devalvuje? To jako Topol vystoupi a rekne, ze euro bude ode dneska za 35? :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 18.02.09 14:33  mrchodap  (131717)

Sentiment

Bohuzel mas v tomhle zrejme pravdu. Ale pak nas cekaji teda superopatreni od ekonomickych pseudo-expertu CSSD v cele s Havlem. A to pak nas potes Pan Buh.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 14:31  mrchodap  (131717)

Sentiment

Peknej prispevek, ale ani jeden navrh, co PRESNE by teda vlada mela delat proti krizi. Jak by se mela vlada TED starat o lidi? Jo, jak to mimochodem souvisi s tim, ze nam tu klekla ekonomika diky krizi z venku. Pokud se poradne koukam, tak jsou zasazeny snad vsechny ekonomiky sveta. Takze se vlady o lidi nestaraji nikde?

Kdyz jsem te tak nadzvedl s tim srotovnym, tak mi dej jeden konkretni napad, co bys delal ty, kdybys byl Topolanek nebo Kalousek. Jak by ses "staral o lidi" v roce 2009, aby jsme se dostali z krize?

Snad Te tyhle otazky neurazi :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 14:20  mrchodap  (131717)

Sentiment

Ale vedouci, pokud bud brat tvoji narazku vazne, tak to je presne cesta do pekel. Kdyz vyhodis hodne lidi, tak jim budes muset dat davky v nezamestnanosti. Navic znicis domaci poptavku. Sice budes mit prachy na snizeni dani, ale ekonomickej rust ti to prinese stejne pozde. Ten zavisi na poptavce v cizine. Domaci poptavka nehraje takovou roli. Jedinyho, ceho by se dosahl, by byl narust nezamestanosti a potvrzeni nastupu Paroblba s KSCM.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 14:17  mrchodap  (131717)

Sentiment

Jelikoz mam float tak to ciste technicky nejde :-))

Jinak koruna depreciuje, jak sam vidis.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 18.02.09 14:07  mrchodap  (131717)

Sentiment

Uprimne receno, nevim, co muze nase vlada udelat. Tahle krize sem prisla zvenku a jelioz objem vyvozu cini cca. 70% naseho HDP, tak nevim, co s tim vlada zmuze. Srotovne by jen pomohlo jen dovozcum, stejne jako nemecke srotovne pomaha Skode.

Jedine, co je ted potreba delat, je snazit se udrzet zamestnanost. Snizovani socialnich odvodu je podle docela OK. A docasne "specialni" projekty jako zateplovani panelaku taky. Rozdavat 13. duchod, co chtej socani je kompletni kravina. Duchodci jsou jedni z mala, kteri na krizi neprodelaj. Je nikdo nevyhodi z prace. Jim nikdo nesnizi objem zakazek. Oni budou mit svuj valorizovany duchod a ceny nikam nerostou.

Mas nejakej napad, co by mela vlada delat?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.09 13:57  mrchodap  (131717)

Sentiment

Jo, jo. Mas nepochybne pravdu. Jen je sranda koukat se na to, jak lidi delaji stejne chyby uz par mesicu po te predchozi, ktera zrovna mala nebyla :-))

Zabavny je taky rozhovor se Singrem. Investicni domy vydavaji ocekavani, jaky bude kruz koruny a urokove sazby, ale vubec nekoukaji na reakcni funkci CNB. Dalsi snizovani sazeb pri kurzu kolem 29 CZK/EUR neprichazi ani nahodou v uvahu. Za pul roku az za rok zacne efekt levne koruny pusobit na exportery. A nejvic se to projevi u nas. Slovaci si zafixovali korunu prilis vysoko, takze do dvou let budou mit brutalni trade deficit. Polaci nejsou tak mala, cti otevrena, ekonomika. Madari maji milion dalsich problemu.

Ale kluci z Moody's nam snizi rating diky problemum na Ukrajine a v Rumunsku. Opravdu nejak nechapu, kdo na ty jejich rady, obzvlaste v tak volatilnich casech, da.


Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 18.02.09 13:42  mrchodap  (131717)

Sentiment

Pripomina mi to video od Bird and Fortun Subprime crisis

"Financial markets are driven by sentiment" :-)))

Nikoho nezajima, ze KB jede. Sance na to, ze by byla znarodnena, je prakticky nula. Lidi s hypotekama v CR sice mozna budou mit problemy, ale nebude nic zvlastniho. Podniky sice budou krachovat, ale nic proti zacatku 90. let. To ted nehraje vubec zadnou roli. Mozna za pul roku neo za rok. Ted jde o to, ze KB je v CEE countries. Takze na tom MUSI byt spatne, jelikoz to rekli chytry kluci z Moody's, kteri uz tak dobre radili s mortgage-backed assets :-))))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 18.02.09 10:05  mrchodap  (131717)

Hehe to je sesup

A jenom kvuli tomu, ze kluci z Moody's si mysli, ze jeste patrime do Sovetskeho svazu:-))) No budou pekne slevy. Pripravuji si cash, mooooc cashe.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 17.02.09 14:06  mrchodap  (131717)

Housing sector bullish

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 06.02.09 12:35  mrchodap  (131717)

ORCO CILOVKA 110 KC

Kurna, kluci. Preci tady po nas nebudete chtit nejakou vyssi matematiku. Ty preci na burze nikdo nerozumi.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 04.02.09 11:21  mrchodap  (131593)

Prodej bytů v lednu razantně poklesl

Zilvare, ceny realkit se snad vzdycky cucaji z prstu, ne? Problem je v neelasticke nabidce - tezko najednou postavis rychle hodne bytu - ale i v neelasticke poptvace - najednou si vsichni nevezmou hypo, kdyz jsou ceny dole. Nicmene, nabidka je omezena, a proto to mohou developeri a nasledne "second hand" trh sponovat v dobrych casech do vysin - daleko nad naklady. Uz jsem to tu psal jednou. Kamos, co dela v bance, videl par smluv s developery a meli tam krizovy scenar, ze prodaji m2 za 20.000 a furt budou lehce v plusu. Takze pri tech cenach v Praze 50-60.000 meli brutalni vejvar i pri tech nemoznych cenach za zedniky, megalomansky reklamni kampani apod.

Jinak se bavim tim, jak developeri masirujou lidi tim, ze nebudou zlevnovat, ale radsi zastavi stavbu. Hehe, nevim potom, z ceho budou splacet pujceny penize, ktere v tech napul rozjetych projektech maji.

Ale jak rikam, to neznamena, ze nejsem v ORCU long. Myslim si totiz, ze narozdil od jinych jako je ECM, maji velkou sanci tuhle krizi prezit. Nejsou az tak zadluzeny.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.09 12:00  mrchodap  (131593)

Majetek developerů ztrácí hodnotu. Klesají i ceny bytů

Jeste jedna vec k tem AFT. Pokud tedy cekaji propad o 17% rocne za obdobi 2008-2010, tak pri equity/debt cca. 30/70, by museli klesat ceny nemovitosti v portfoliu ORCO o cca. 5% rocne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.02.09 11:57  mrchodap  (131593)

Majetek developerů ztrácí hodnotu. Klesají i ceny bytů

Kdyz mluvi o "hodnote majetku na akcii", tak mluvi o Equity nebo o NAVu? Predpokladam, ze o equity - zas tak dolu ceny nemovitosti nepujdou. Takze to mi vychazi equity v roce 2010 na nejakych 420 mil euro. Parta pocita s 735 mil. euro (prosincova analyza). Dost rozdil. Kazdopadne i pri tech 420 mil euro mi vychazi BV na nejkaych 38 euro (buh vi, kolik bude tou dobou akcii). Takze i s timhle scenarem, je to furt na P/BV = 0.25

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 03.02.09 11:48  mrchodap  (131593)

BUDE BANKROT CENY PŮJDOU DOLŮ

Uprimne si myslim, ze letosni rok bude velmi klicovi. Pokud se behem neho ukaze, ze preziji, tak se podivame uplne nekam jinam nez jsme dnes. No a ja osobne tomu davam vcelku vysokou pravdepodbnost. Sice jsou zadluzeny (stejne jako vetsina developeru), ale vcelku vysoke trzby na akcii vuci ostatnim je chrani pred neschopnosti splacet pujcky. Napriklad, ECM je na tom o dost hur.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.02.09 11:18  mrchodap  (131593)

BUDE BANKROT CENY PŮJDOU DOLŮ

Jo, ja to vidim dost podobne. Zisk bych ted vubec nebral nejak vazne. Stejne je vetsinou tvoren dost umele precenovanim majetku. Dulezite bude letos (pre)financovani - jak hodne zdrazi - a cash flow - tj. tolik toho a za kolik prodaji, aby zmensili paku.



Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 03.02.09 10:19  mrchodap  (131593)

BUDE BANKROT CENY PŮJDOU DOLŮ

Mozna to bude znit trochu schyzofrene, ale ceny bytu pujdou dolu a presto muze byt ORCO dobra investice. Jelikoz v cene akcie jsou podle nne uz zapocteny snad vsechny katastroficke situace, ktere se mohou, ale nemusi objevit.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 24.11.08 21:21  mrchodap  (130015)

7.05 EUR +30.56%

Zajimava reakce na vcelku nevinny prispevek.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.11.08 09:45  mrchodap  (129600)

Tak to nejak nechapu

V Parizi 5.30e a tady 150. To uz je euro zpatky za 28?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 21.11.08 09:37  mrchodap  (129600)

luxus

Ale na debilech se snad vydelava nejvic, ne? Podivej se na me :-)) Ja si furt rikam, jakej jsem debil, protoze na me nekdo v poslednim roce pekne vydelal :-)))
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.11.08 12:09  mrchodap  (129600)

Známý nechce prodat

Ale Bankrot by byl dobrej. Zbylo by vic nez je soucasna cena akcie.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.11.08 15:27  mrchodap  (129600)

Ceny nemovitostí

No je to mozny scenar. Ale da se mluvit treba i o tom, ze dal do zastavy i neco jineho nez akcie ORCO. Navic, predpokladam, ze mu banka nepujci prachy jako MM na margin 70%.

Ze se nekdo zasmeje moznosti nepratelskeho prevzeti nic neznamena. Dovedes si predstavit, ze by pripustil, ze je mozna nekdo koupi a vyhodi celej management. Problem je v tech zlatych padacich - to by se melo zalovat. 35 mega euro je teda pekna prasarna.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 13.11.08 14:34  mrchodap  (129600)

tak to jo

Teda az zacnou nekde rubat naftu, tak bych chtel byt u toho a vlastnit nejaky akcie. Unipetrol by to kompletne odvarilo :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 12.11.08 17:43  mrchodap  (129600)

Slib

No dnes to zase pekne zalili.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.11.08 10:08  mrchodap  (129600)

Tak u nas uz o 40%

Tak tech 40% je trochu prestrelenych, ale i tak je J&T asi pekne v ...i.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.11.08 10:04  mrchodap  (129600)

Snižování cen bydlení

Mensi firmy se neobjevi, protoze nedostanou prachy z bank. Vystavba pujde dolu, jako je tomu vzdy, kdyz prichazi krize. Stavet se zacne az za dva tri roky, nejdriv.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:19 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  666.00  -2.06% 
 ČEZ  877.00  -1.52% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 160.00  +1.62% 
 GEN DIGITAL  580.00  +0.52% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  304.00  +0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  784.50  +0.32% 
 MONETA MONEY BANK  102.80  +0.78% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 400.00  +0.92% 
 PHOTON ENERGY  43.50  +1.16% 
 PILULKA LÉKÁRNY  124.00  -3.88% 
 PRIMOCO UAV SE  955.00  +2.69% 
 VIG  771.00  +1.72% 
Komodity online
 Ropa 87.15 USD 03.07   
 Zlato 2354.97 USD 03.07   
 Stříbro 30.46 USD 03.07   
 Káva 223.55 USD 03.07   
 Cukr 20.52 USD 03.07   
 Bavlna 72.38 USD 03.07   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.