Příspěvky nebo odpovědi uživatele vampire86









Příspěvky nebo odpovědi uživatele vampire86. Výpis příspěvků 1 až 50 (114)


Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 27.08.14 22:46  vampire86  (171539)

Prodat či počkat?

Nakoupil jsme za 51,50, pokud bych zítra prodal za 54,20, tak vidina rychlého 5% zisku je lákavá a nebo počkat??? Vyžene to ranní panika výše, než 2,57USD? Třeba až na 56 Kč? Toť otázka co nevím

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (6) 21.05.12 22:19  vampire86  (136850)

Uhlí v USA +4 6%

Tak dnes konečně otočka na trhu s uhlím a zdá se, že tento protipohyb bud epokračovat i ztíra. Uhlí dnes posílilo ze 163,5 dolarů na 171... To je růst +4,6%. Zítra b ymohlo být NWR za 108, poku dbude short panika, tak i za 110!

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 30.09.11 23:10  vampire86  (136850)

dividenda

Dnes mělo dojít k výplatě NWR, na svém účtu ve FIO ale nic nevidím??? Už Vám to někomu došlo ta dividenda?????

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (12) 07.08.11 22:36  vampire86  (136850)

strategie do dalších dnů

Takže ve čtvretk jsem dokoupil NWR za 200 za vše. Když jsem ale viděl, že v pátek bylo NWR i za 175, prodal jsem všechny ostatní akcie a dokoupil NWR za 179. Průměrná nákupka mi minulý týden po dokupech klesla z 262 na 218. Možná si myslíte že sjem blázen, ale zítra rozhodně prodávat nebudu. M8m tam asi 1000 kusů a na každém ztráta nyní 40 kč. Zítra možná i 60. m8m obavy že v panice se NWR podívá na 160. Mně to ale nevadí. Hned po vyplatě dokoupím další NWR a tak to budu dělat klidně i dva roky. Budu ředit do naprostého uředění a až to jendou půjde nahoru, tak možná i vydělám. Kdo nepotřebujete peníze třeba příští týden, či měsíc, rozhdoně neprodávejete. Co když se to v ten moment otočí, že? Spoustu lidí to zažilo před třemi lety! Myslím si že NWR nebylo napsoled ve své existenci nad 200:D A pokud bude konec světa, krach v USA a EU a NWR bude za 50 kč akcii, tak prostě budu dokupovat jak vzteklej pes, až mi jednoho dne ta společnost bude patřit celá :D:D:D Protože pokud příjde hyperinflace, radši budu mít uhlí než peníze na účtu. Přeji hezký zbytek neděle a hlavně lidi neblbněte! STOP PANICE! BUDE LÉPE! NE ZÍTRA, ALE JEDNOU ANO

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 15.05.11 00:26  vampire86  (136850)

FIO

Dobrý den,

řeším takový zajímavý problém. Mám bankovní účet u FIO banky. V pátek jsem si vybíral z bankomatu ČSOB peníze z tohoto účtu. Nyní jsem se připojil přes internetbanking ke svému účtu a peníze tam mám stále neodečtené a mohu s nimi libovolně disponovat, to znamená poslat například na jiný účet. Co by se stalo, kdybych všechny peníze poslal někam pryč? Stornovalo by se to potom, nebo jak by se to řešilo? Příjde mi to takové nedořešené. Prosím poraďte. Čistě ze zvědavosti

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 08.02.11 17:08  vampire86  (136850)

Kdy skončí destruktivní činnost Patrie?

Nevíte někdo kdy ta polská privatizace skončí? Skončí ještě letos?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (12) 07.02.11 10:33  vampire86  (136850)

Až dojde ropa...

Včera v 8 večer byl na čt 2 dokument o tom, až dojde ropa. Data byla neúprosná, víceméně kromě Saudské Arábie už se všude jede s produkcí dolů. Prý to nikdo nechce přiznat, ale akorát zažíváme ropný zlom. Aby bylo možné zachovat současný standard, musela by se do roku 2030 zvýšit těžba o 50%. Jenže produkce už nahoru nejde. Jasně tam bylo řečeno, že každý třetí Čínaň si chce koupit do pěti let auto. A Indie jde Číne ve stopách. To je skoro 3 mld. ropy chtivých lidí. Naznačili tam, že přechodná budoucnost je v elektrické energii. Ovšem, aby se nahradila spotřeba ropy, tak by se muselo postavit přibližně 1000 jaderných elektráren a zásoby uranu by pak stačily jenom na 10let!!!!!!! Potom se elektrárny promění v nepotřebný šrot. Ovšem předtím bude elekřina hezky drahá. Nyní je směšně levná. Čekají nás teď 2-3 dekády se stále zdražujícími energiemi. Kdo bude vlastnit energetické akcie za 15, 20 let, ten bude král. Pak ovšem, až příjde totální kolaps je dobré vše prodat a všeho se zbavit. Byla tam řečena i jedna zajímavá myšlenka a to ta, že současní investoři ohodnocují akcie za předpokladu, že současný sytl života a spotřeba ropy zůstane stejná. V cenách akcií není zakalkulováno, že těžba ropy bude za 15 let třeba poloviční, že ekonomika a život jak ho známe nyní již prakticky nebude existovat. Až si toto investoři uvědomí a započítají do cen akcií, může nás prý čekat pád podobný z roku 1929, ne-li větší. Tady končím s citací toho co tam bylo řečeno. Osobně se domnívám, že cena ropy letos dosáhne s přehledem 130 dolarů, příští rok 160. Ropa bude samozřejmě dále růst. V momentě, kdy bude cena kolem 180-200 se myslím začne většina států zabývat otázkou, PROČ JE TO TAK DRAHÉ?! A tam si to investoři podle mého názoru uvědomí a začne brutální propad akciových trhů a přemýšlení nad budoucností. Je potřeba proto růst energií a dění okolo bedlivě sledovat. Jen ti chytřejší přežijí. Hezký den.

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (5) 29.12.10 15:16  vampire86  (136850)

Vampírova předpověď pro ČEZ v roce 2011

ČEZ vlastním už rok a půl s průměrnou nákupkou 850. Držení ČEZU se mi natolik zálibilo, že ho asi už nikdy prodávat nebudu. Už mám k němu totiž citový vztah. Ale teď vážně, kam se bude čez vyvíjet? Cena elektřiny se blíží k lokálním maximům, je blízko maximu ze 6.12.2010 a v podstatě nejvýše od července 2010. Zdá se, že růst bude pokračovat. Na růst elektrické energie má podle mě jistě i vliv cena uhlí, která tím pádem prodražuje výrobu elektřiny. Celkově je ale současný vývoj na trhu s uhlím pro čez spíše pozitivní. Cena elektrické energie jak již zde bylo řečeno dříve velmi korelovala se zemním plynem, byla to ale korelace jen falešná. Ve skutečnosti ropa koreluje se zemním plynem a čez koreluje se zemním plynem. Zemní plyn už také ale svých minim dosáhl. Troufám si říci, že minimum na zemním plynu bylo dosáhnuto v září 2009 a další lokální dno v září 2010, které už bylo však o dost výše, než předchozí dno. ČEZ by tedy měl jít nahoru a skutečně za poslední měsíc se zdvihl ze 750 na 780. A to na odpor polské energetické privatizaci a prodejům čezu prostřednictvím polských penzijních fondů. Příští rok, však tento tlak ustane a čez vystartuje zpět na 900 a pokud bude pokračovat růst cen energií, tak bych se nedivil, kdyby byl čez před dividendou někde na 960 korunách a psychologická hranice 1000 je tak blízko. Psychologické hranice se dost často testují. Pokud by to vylezlo na 1000, tak věřím ale že se to odrazí zpět dolů někam na 920-940. Nad 1000 to v roce 2011 ještě nebude mít pravděpodobně sílu. A ted mám otázku já pro Vás: letos měl čez 50 000 zákazníků pro odběr zemního plynu a příští tok plánuje navýšení na 100 000. Zajímalo by mě, jaký vliv na hospodářský výsledek bude mít 100 000 zákazníků? Jsem rád, že se čez dal cestou diverzifikace.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 04.12.10 22:05  vampire86  (136850)

pro ČEZfilla

Krve je všude spoustu, nejvíce na čezu, ten krvácí už hodně dlouho, jen se podaří jedno krvácení zastavit, tak vláda ČR dělá další tržnou ránu

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.12.10 11:30  vampire86  (136850)

pro ČEZfilla

Myslím, že to co tu píše Čezfill je absolutní pravda. Jsem rád, že tu jsou i takoví lidi jako čezfill, kteří to vidí úplně stejně jako já. Kdybych byl investiční banka, tak bych tě čezfille zaměstnal, místo těch neschopných análníků co vídáme dennodenně a breptají nesmysly.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 15.11.10 20:38  vampire86  (144389)

Cena elektřiny roste

dnes nám zase cena elektřiny poskočila o 2% nahoru. Za poslení týden už o 5%. Doufejme že cena se na vyšších metách udrží :) Pokud ano, tak návrat nad 800 do konce listopadu . Pokud ne, tak mrcasení kolem 760-780

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 24.10.10 18:40  vampire86  (136850)

Co si myslím o současné investici do čezu

Dodatek k příspěvku číslo 1: Dále by bylo jistě zajímavé zamyslet se nad tím, jak ovlivní elektromobily spotřebu a cenu elektřiny. Osobně se domnívám, že v roce 2020 by již mohly elektroauta tvořit 3-5% všech aut v ČR, hlavně ve velkých městech, kde auto slouží na kratší pojíždky. Kolik halířů bude mít ČEZ zisk z provozu takových aut na km provozu? Plácnu třeba ničím nepodložené číslo např. 5 haléřů. Pokud bude jezdit v ČR v roce 2020 třeba jen 100 000 elektroaut, které každé najede 20km denně, tak za rok najede každé auto přibližně 7 000 km. (ve skutečnosti to bude asi více) Pokud vynásobíme 7000 km * 100 000 elektoraut, tak dostaneme, že v ČR se za rok najede 700 milionů km na elektrický pohon. Kdyby měl ČEZ jenom 5 haléřů zisku z každého kilometru, tak získá přibližně 35 milionů za rok navíc. Tato částka se zdá být tedy nevýznamná, ale pokud by se uvažovalo se ziskem třeba 50 haléřů na km, počtem aut třeba 300 000 a denním najezdem třeba 60 km, tak už jsme na částce 3 miliardy zásku za rok a to už je docela významná položka. Přesto však zle mohu udělat závěr, že vliv elektroaut na budoucí zisk čezu pravděpodobně nebude příliš velký, ale znovu opakuji, že k tomuto závěru jsem došel na základě odhadů.
[1] vampire86 | 24.10.2010 18:24:49
Současný propad ČEZU je jistě nepříjemný, ale je třeba se na to dle mého názoru podívat i jinak. Třeba já sjem nakoupil v průměru za 880. Má ztráta vypadá hrozivě, ale jednu dividendu jsem už dostal, takže už mám nákup jakoby za 835 korun (880- čistá divi 45 kč). Za 8 měsíců úředpokládám další divi ve stejné výši, takž euž budu mít nákup jakoby za 790. Celý efekt je umocněn ještě tím, že dividendy využiji k nákupu dalších akcií čezu, čím čez mírně naředím, třeba dokoupením po dividendě mi to snížilo průměrnou cenu o cca 2-3 koruny. Takže ve skutečnosti ted nejsem na 835 ale 832 a za 8 měsíců budu na tom jako bych nakoupil ua 785. A kde jsou současné ceny? Chci tím říct, že i kdyby čez ted nerostl a aspon se udržel na této hodnotě, tak už za 8 měsíců bych měl být na svých. Takže nic není tak černé jak se na první moment zdá. Výše zmíněné úvahy jsou však bez zahrnutí inflace a snižení hodnoty peněz v čase, potom by to vyšlo poněkud hůře, ale i tak ne beznadějně. Navíc co se týče budoucího vývoje, tak teď čekám stabilizaci na cenových hodnotách. Hodnota 750 bude podle mě velmi význaný support a postupně růst. Pokud se oprostím od událostí posledních týdnů, tak ve velmi dlouhém pohledu (3-5 let) je potřeba zakalkulovat do ceny to, že bude růst cena ropy, spotřeba elektřiny a tím pádem časem i cena elektřiny, ekonomika snad začne dosahovat lepších výsledků, klesne nezaměstnanost a hlavně nebude již vznikat tolik nových fotovoltaických elektráren a ty co existují teď, tak taky nemají nekonečnou existenci atd... Chci tím říct že v opravdu dlouhém pohledu např. již zmíněných 3-5 let bude ČEZ určitě výše než je nyní, navíc očekávám každý rok stabilní dividendy. Takže opravdu si myslím že panicky teď prodávat a smiřovat se se ztrátou není to nejlepší řešení. Velmi pozitivní může být i chystaná pnezijní reforma, která jistě bude mít pozitivní dopad na kapitálový trh.Jsem optimista, hůře už snad moc nebude a jednou bude líp i na ČEZU!
Dodatek k příspěvku číslo 1: Dále by bylo jistě zajímavé zamyslet se nad tím, jak ovlivní elektromobily spotřebu a cenu elektřiny. Osobně se domnívám, že v roce 2020 by již mohly elektroauta tvořit 3-5% všech aut v ČR, hlavně ve velkých městech, kde auto slouží na kratší pojíždky. Kolik halířů bude mít ČEZ zisk z provozu takových aut na km provozu? Plácnu třeba ničím nepodložené číslo např. 5 haléřů. Pokud bude jezdit v ČR v roce 2020 třeba jen 100 000 elektroaut, které každé najede 20km denně, tak za rok najede každé auto přibližně 7 000 km. (ve skutečnosti to bude asi více) Pokud vynásobíme 7000 km * 100 000 elektoraut, tak dostaneme, že v ČR se za rok najede 700 milionů km na elektrický pohon. Kdyby měl ČEZ jenom 5 haléřů zisku z každého kilometru, tak získá přibližně 35 milionů za rok navíc. Tato částka se zdá být tedy nevýznamná, ale pokud by se uvažovalo se ziskem třeba 50 haléřů na km, počtem aut třeba 300 000 a denním najezdem třeba 60 km, tak už jsme na částce 3 miliardy zásku za rok a to už je docela významná položka. Přesto však zle mohu udělat závěr, že vliv elektroaut na budoucí zisk čezu pravděpodobně nebude příliš velký, ale znovu opakuji, že k tomuto závěru jsem došel na základě odhadů.
[1] vampire86 | 24.10.2010 18:24:49
Současný propad ČEZU je jistě nepříjemný, ale je třeba se na to dle mého názoru podívat i jinak. Třeba já sjem nakoupil v průměru za 880. Má ztráta vypadá hrozivě, ale jednu dividendu jsem u ...
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 24.10.10 13:24  vampire86  (136850)

Postkomunistické čezko

Ano, bylo před volbama a tak čez je opravdu potřeba očernit. Lidé v Česku totiž když má někdo vysoké zisky, tak začnou závidět a nepřejí nic dobrého a vůbec si neuvědomují že zisky na Čezu jsou i ze zahraničí a že to bude financovat jejich důchody a pod. Když ne my, tak nikdo zní od Čechů. Mít zisk je přece nemravné. A tak uvažuje průměrný postkomunistický Čech. Jsme sice 21 let po revoluci, ale většina Čechů uvažuje jak za nejhlubšího socialismu. Ale já říkám co je na tom, že má někdo zisk? Tak si koupím jeho akcie a bdu mít přeci zisk taky a nebudu brečet, vztekat se a závidět jak typický Čech. A politici moc dobře ví, že Češi slyší na to, že když má někdo zisk, že ho musíme poškodit aby ho dál neměl. Když ne my, tak nikdo. A proto se politici chovali tak se chovali. A nyní jsem zvědavý, jestli s něco změní, či bude pokračovat toto destruktivní chování ze strany vlády. Opravdu jsem zvědavý.
[1] Jiří (85.71.16.xxx) | 22.10.2010 23:49:26
Erů přece hraje za Vláďu a do vlastní brány se nekope pokud nechce vyměnit. Král je na HÝ nemůže říct nikdo od dvora. To je tak, když má někdo regulovat a připustí, nebo snad možná je donucen, kamufláž dalšího zvýšení podplatku který již k letošnímu lednu o 320% povyrost', ale o tom už jsem tu psal, tak z toho taky začne blbnout pokud ještě není zblblej a začne dělat voloviny.
Ano, bylo před volbama a tak čez je opravdu potřeba očernit. Lidé v Česku totiž když má někdo vysoké zisky, tak začnou závidět a nepřejí nic dobrého a vůbec si neuvědomují že zisky na Čezu jsou i ze zahraničí a že to bude financovat jejich důchody a pod. Když ne my, tak nikdo zní od Čechů. Mít zisk je přece nemravné. A tak uvažuje průměrný postkomunistický Čech. Jsme sice 21 let po revoluci, ale většina Čechů uvažuje jak za nejhlubšího socialismu. Ale já říkám co je na tom, že má někdo zisk? Tak si koupím jeho akcie a bdu mít přeci zisk taky a nebudu brečet, vztekat se a závidět jak typický Čech. A politici moc dobře ví, že Češi slyší na to, že když má někdo zisk, že ho musíme poškodit aby ho dál neměl. Když ne my, tak nikdo. A proto se politici chovali tak se chovali. A nyní jsem zvědavý, jestli s něco změní, či bude pokračovat toto destruktivní chování ze strany vlády. Opravdu jsem zvědavý.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 22.10.10 10:09  vampire86  (136850)

Kdy konečně stoupne cena elektřiny na burze

Ano, současné ceny elektřiny kolme 50/eur za MW jsou hodně nízké, čez počítal při tvorbě plánu akvizic s cenami kolem 70-80 eur/MW. Kdo je schopen odpovědět na otázky, kdy se cena elektřiny zvýší? Od jakživa do nás hustili, že ceny energií porostou až do nebe, že energií bude stále méně a poslední 2 roky elektřina klesá a klesá.. kromě benzinu čerpacích pump! Jestli je někdo, kdo se v tomto vyzná a je schopen říci nějakou predikci vývoje ceny elektřiny, např., kdy dosáhne alespoň 60 eur za MW, tak sem s tím. Sám jsem zvědavý

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (7) 15.10.10 10:38  vampire86  (136850)

Něco o Petříkovi

Chtěl bych napsat něco malinko k Petříkovi., Když byl čez za 950, tak petřík vykřikoval, že jedeme na 1000, když byl za 900, říkal něco o drobné korekci a že jedeme na 1000. Když byl na 850, tak říkal, že at si klidně prodávají, že se této nejlepší akcie nevzdá ani kdyby klesla ještě níž, pak spadla na 800, tak Petřík už nic moc neříkal a pak spadl na 770 a Petřík prodal :) Všiml jsem si jedné věci, vždy když Petřk říkal, že to poroste, šlo to do ř*ti. TEd Petřík říká, že to půjde dolů a pro mě je to jeden z nejsilnějších nákupních signálů za posledních x měsíců. Petřík je typický roztřesený investor, který nemá dostatečnou trpělivost a prodává se ztrátou. Promiň Petříku, ale to jak tu dnes onanuješ, protože chceš dokoupit levněji zpět, je nechutné. Levněji nekoupíš. Prodal jsi na dně a za 800 to budeš dokupovat zpátky. 


Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 01.10.10 10:58  vampire86  (136850)

DPTR - ouuu jeeee

žadné dptr, ale do...půjdeš. Běž s tím do...kreténe. Toto je diskuze o čezu. nechápu administrátory, proč tohoto blba nebloknou.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 16.09.10 11:14  vampire86  (136850)

co novou tipovačku? :-)

Jsem optimista. Na konci tohoto roku bude čez 930-950 a 16.9.2011 čekám kurz kolem 950, protože bude po dividendách

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 24.08.10 07:35  vampire86  (136850)

Se zahojíte chááá

Hezky se mi to četlo... no kdyby to tak bylo, tak bysme se těch 1200 mohli dočlat docela brzo :)

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.07.10 10:35  vampire86  (136850)

Dividenda CEZ dopis

Taky mi ještě nic nedošlo

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 15.07.10 11:06  vampire86  (136850)

čína a růst ceny uranu

Spekuluje se o růstu ceny uranu do roku 2020 z důvodu rostoucí spotřeby Číny. To určitě zvýší cenu elektrické energie, ale na druhou stranu i cenu uranu, který je k výrobě elektřiny potřeba. Co bude mít větší vliv? Neboli, vzrostou zisky čezu, nebo se spíš projeví větší náklady???? Jak je to u petrochemickcýh firem zpracovávajících ropu, ví někdo? Je to totiž analogie. Přemýšlel někdo nad tímto?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 16.06.10 09:49  vampire86  (136887)

Petr

Tobě to ještě nikdy nevyšlo. Právěže už to ztrácí slu. PX roste o1%, čez pouze o 0,3%, jak příjde pokles PX indexu, tak čez zahučí klidě i pod 900 během jednoho dne. Taky mě to štve, protože čez mám, ale nehážu tu hlášky jako ty. Ty hodiš, vždy něco ve stylu, že čez jede na 950 a druhý den je to skoro na 850. Ještě nikdy ti to nevyšlo.
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (12) 09.06.10 10:27  vampire86  (136850)

cez nad 1400 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hejlove !

No on je problém i v tom, že většina Slováků není takových jako Zlatonosko, to jen takové individua jim dělají ostudu. Já být Slovákem, tak zlatonoskovi nakopu ....
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (22) 09.06.10 09:51  vampire86  (136850)

Pravda o zlatonoškovi

Zlatonosko, je student ze Slovenka, který za české peníze studuje českou školu. Konkrétně VŠE. Právě neudělal jednu zkoušku a tak nadává nám Čechům do .... stačí si to přečíst o pár řádků níž. Je to ubožák. Pořád dokola tu mele, jak to spadne. Problém ve Zlatonoškovi je ten, že on zapoměl nakoupit když to bylo za 600 a teď to tam chce ještě jednou aby si mohl koupit. Jenže v době, kdy to bylo za 600, to tu vypadalo na krizi z roku 1929, s 30% nezaměstanaností a pod., to se naštěstí nenaplnilo. Nyní je spíš ČEZ dle mého názoru brutálně podhodnocený. Dlouhodobě ho vidím na 1500 CZK at si Zlatonosko prská co chce. Zlatonosko, plav na druhý břeh řeky Moravy, zaloz si tam server kurzy.sk a tam si vypouštěj ty své jedovaté šťávy.
Dosavadní doporučení: přečíst (22)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 17.05.10 09:47  vampire86  (137515)

Sódruzi

Já si nemyslím že ty investice na Balkáně jsou v dlouhodobém pohledu špatné. Ano Balkán j eregion rázovity a čeká ho ještě dlouhá cesta, ale myslím si že situace tam se bude neustále sklidňovat a kultivovat a tamní investice začnou být ziskové. Celkově myslím že Balkán má velký potenciál, např. Bulharsko, Srbsko myslím se nám do deseti let přiblíží.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (11) 17.05.10 00:17  vampire86  (137515)

Sódruzi

Jsi mimo, ty by si to chtěl za 50 korun a pak hned za 1200 koupit... podívej, dividnedový výnos je nyní nějakých 6% a to je hodně slušné navíc s vyhlídkou pravidelného zvyšování dividendy v budoucnu... riziko krachu je nižší než u státních dluhopisů, které jsou např. ty české úročené nižším procentem než divi výnos čezu. ČEZ má být ted někde na 1100, kdyby nebylo manipulací z jednoho jistého účtu u patrie.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (6) 13.05.10 13:24  vampire86  (137515)

Bude hůř jede se na 380

No pokud poklesl zisk o 25% a minulý rok před dividendou stálo tele 500, tak 500-25%= 375.  Takže do dividendy by se telefonica měla vyšplhat až na 375 korun. :D , takže teď by měla být někde 350-360. Ale uznávám že setrvačnost ji udrží torchu výš, a proto bych s nákupy začal už někde na 380-390 s cílem před dividendami někde 420, max 430. hodně bude záležet i na vývoji ve Španělsku. Někdo z Vás může argumentovaž, že ČEZ, dividenda 53 CZK, a cena je víc jak 2x taková, ale ČEZ má na rozdíl dobrý výhled, ale Telefonice zisk asi moc neporoste. Tvrdá konkurence a hrozí navíc příchod 4. operátora. Shrnuto podrženo, dávám první nákupní příkaz na 386 CZK a bud se mi koupí nebo nekoupí :)
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.05.10 21:48  vampire86  (136850)

Z*urvení Řekové a americké ratingové agentury

Přeháníš, pokud dnes v USA zavřou -3%, tak ČEz nepůjde pod -3% taky... ale štve mě to, no nic, asi letos poprvé dostanu dividendy :D
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.05.10 21:38  vampire86  (136850)

Z*urvení Řekové a americké ratingové agentury

Jsem zvědavý co se bude dít ráno... opravdu ted nevím co dělat, mám plný ranec čezáka a jsem zvědavý co to s ním udělá, nerad bych v něm tvrdl další dva roky kvůli tomu, že spadne na 750... I když dividenda ho snad trošku podrží. Toto jsem ale fakt neviděl co se stalo dnes.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 06.05.10 14:12  vampire86  (136850)

petr

Petříku, no dnes je čez k mání za 890 a nikdo ho moc nechce... snad se to do divošky dostane aspon na těch 950 a půjde to z domu a to navždy. Na tomto se nedá obchodovat, protože cena odpovídá všemu jinému, než normální tržní ceně. Tady je s tím manipulováno takovým způsobem, že obchodovat v česku třeba čez je pěkná pitomina.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 06.05.10 14:10  vampire86  (136850)

elektřina na rekordech 2011 blízko 55 EUR/MWh

Je to tak, čez by měl ted být  někde kolem 1050 vzhledem k ceně elektřiny a vývoji a blížící se dividendě. začínám mít pocit, že 1 a 1 jsou 3, protože já tomu nerozumím, tato akcie je prý nejkvalitnější, ale za poslední 2 roky se chová jako ta největší mrdka.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 06.05.10 11:41  vampire86  (136850)

petr

Všiml jsem si, že když petrik rekne jede se nahoru, tak to jde do sraček. Jak budou dividendy, tak prodávám a už nikdy více. Uř od listopadu v tom umrtvené peníze, které ně mohly mezi tím vydělat jinde. tento šmejd už mé portfolium nikdy nenavštíví
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 15.04.10 14:05  vampire86  (136850)

elektřina za 10 dní téměř + 10%

Není tajemstvím, že patria bude srážet cenu až do doby, kdy bude stát prodávat část podílu aby někdo mohl levno nakoupit.  A co antimonopolní úřad, či úřad pro ochranu hospodářské soutěže, či komise pro cenné papíry??? Toto je děs co ta patria dělá!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.04.10 12:32  vampire86  (136850)

tak zase malinko k čezu cena elektřiny

Chtěl jsem napsat čez na 1400, ne 140, to by totiž bylo moc tragické :D
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 09.04.10 12:31  vampire86  (136850)

tak zase malinko k čezu cena elektřiny

Přesně tak, je třeba zvážit, zda se jedná o definitivní obrat, či ještě pojedem dolů. Já si myslím, že dno už bylo dosaženo, ale ještě nějaké korekce dolů budou. Pokud bude ropa za 140, tak cena elektřiny bude zase 80 a čez na 140. VIVAT drahá ropa

PS: ubude aut a bude se lépe jezdit nakole

A pokud budou jezdit elektromobily, bude se lépe dýchat.

Chci ropu za 300 a benál za 60 korun! JO!

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 09.04.10 12:29  vampire86  (136850)

Franzovi předpovědi jako Paroubkovi bilboardy

Dnes se s Tebou Franzi shoduji, opravdu do konce května nevidím vzetup na 1200, ale ta částka, na kterou tu většina investorů čeká je 1000. Proto na 995 před divčou prodat, po divči někde na 920 koupit a pak do roka a do dne těch 1200 je reálné, pokud se ropa bude chovat tak jak se chová.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (5) 08.04.10 14:37  vampire86  (136850)

tut0vka je debil

Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, nazval-li mě tut0vka dne 6.4.2010 debilem jenom proto, že jsem zde upozornil, že toto je diskuze o čezu, tak se nemůže divit, že na to budu reagovat. Zvlášť po dnešních výrocích na adresu Slováků. Je vidět jak jsi omezený tut0vko a jedna zajímavá věc na závěr. Na této diskuzi musí být vždy nějaká debil, když už to není Martik1, který zmizel, naráz se objeví tut0vka a provokatér Franz. To jsou mi náhody. Možná mají stejné IP adresy :D
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 06.04.10 10:16  vampire86  (137515)

TOTO je diskuze o čezu

O Čezu se dá hodně diskutovat, dá s ediskutovat o tom, co se stane po volbách, kdy poroste cena elektřiny, kdy bude vyhlášená dividenda, v jaké výši, jaké se chystají další akvizice a jaký bud ejejich přínos ho HV a pod.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (8) 06.04.10 09:45  vampire86  (137515)

TOTO je diskuze o čezu

Rád bych všechny zde diskutující upozornil, že toto je diskuze o čezu
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 20.01.10 12:45  vampire86  (137515)

Váhám co dál co byste udělali vy?

Mám nakoupenou plnou nálož přibližně za 860 a dnes je to 940. Říkám si zda to dál poleze na jeden ztah nahoru, nebo radši prodat a čekat na korekci k 910 a znovu dobrat? Kolem dividendy bude 1000, to je víceméně jasné.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (27) 23.12.09 17:09  vampire86  (136850)

Pravda o paní docentce

Opravdu nechápu jak se nějaký Martik může navážet do paní Veselé. Paní Veselá už před dvěma lety říkala, že čeká medvěda, v době, kdy všichni křičeli z plných plic up up up. Teď něco k sedlákovi z Moravy: Ty kritizuješ diskontní dividendové modely. Já osobně si taky myslím, že je to kravina a nejde podle toho obchodovat, ale na druhou stranu tyto modely nevymyslela pani Veselá ale napřípklad pan Gordon a jiní... Ona to pouze přednáší, protože tyto modely jsou důležité pro základní pochopení principu ohodnocování, nikolik pro stanovení přesné hodnoty. Tyto hodnoty mají ukázat co se stane s cenou když se zvýší dividenda, když vzroste systematické riziko a pod. A v tom je ta největší slabina, převážně v určení koeficientu Beta a pod. Zde se klidně můžeme lišit ve stanovení požadované výnosnosti klidně i o 3-4% a pokud diskontujeme takto rozdílným číslem, dostaneme třeba že ČEZ může být za 600 nebo i za 1500 a vše je správně. Nikdo tu taky neříká, že kniha paní Veselé nás má naučit vydělávat na burze. Tato kniha nám má pouze vysvětlit jak burza funguje a jaké obchody se na ní dají provádět a pod. Je to kniha pro naprosté laiky, kteří chcou mět určitý přehled, nikoliv pro profesionální investory. Jsem opravdu zděšen výroky pana Martika, který o paní docentce Veselé neví vůbec nic, jenom tu bude vykřikovat jakési nesmysly.
Dosavadní doporučení: přečíst (27)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 22.12.09 07:40  vampire86  (136850)

Martik je hulvát

Nechápu jak se můžeš navážet do paní Veselé z VŠE? Je to moc chytrá a milá paní a myslím si,že o akciích ví asi tak 1000 x více než ty. Martíku, ty jsi pako, které jako jediné v březnu nepoznalo up trend, zatímco všichni jsme nakupovali. Běž se zahrabat.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.12.09 16:09  vampire86  (136850)

Souhlasím

Souhlasím
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 29.11.09 23:26  vampire86  (136850)

Český akciový trh čeká boom!!!!!!!!!!!!!!

TAk v psolanecké sněmovně je zákon ospoření, který pokud projde nahradí stávající penzijní fondy jiné fondy, u kterých vymizí formule, která zaručuje nulový výnos. V praxi to znamená, že penzijní fondy v ČR budou v daleko větší míře nakupovat akcie a jié rizikové instrumenty. Takže na P/E=8, jako ted vidíme u ČEZU budeme moci brzo brzičko zapomenout a uvidíme P/E 20 a výš.. opravdu až se do toho obují české penzijní fondy, kterí prakticky akcie nevlastní, tak to bude docela fičák na naší nelikvidní malé burzičce. Už teď se těším :D Toto se už asi nebude opakovat!
Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 29.11.09 19:34  vampire86  (136850)

900 mil

Ano ano, taky jsem přikoupil
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 27.11.09 16:02  vampire86  (136850)

sakra

http://www.cez-dostane-odskodneni-130 miliard jak :) Klídku to dovedu taky tady šíčřit lži, ale nějak se nám to začalo zvedat.. tak jedeme na 1100
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.11.09 15:12  vampire86  (137515)

To je zvláštní

To jo, tady vím, že to vysedím, otázka je pouze jestli to bude otázka 3 měsíců, nebo půl roku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.11.09 15:03  vampire86  (137515)

To je zvláštní

No letos byl taky nádherný lednový efekt a přitom se nezdražovalo.... Jen mě teda pěkně vytáčí že jsem tu na čezu možná uvízl na dýl. Možná i na půl roku. achjooo už jsme pod 850 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 26.11.09 14:53  vampire86  (137515)

To je zvláštní

No v posledních letech je trend, ž elednový efekt začíná dříve než v lednu, spousta investorů, kteří ho chtějí využít dokupují už koncem prosince. Jinak lednový efekt podle mě vzniká proto, že manažeři převrstvují portfolia a mení strategie s příchodem nového roku. A nakupují převážn ěpodhodnocené akcie. ČEZ vždy jakžtakž koreloval s PX, poslendí 2 měsíce je však podle mého dohadu asi 15-20% pod PX, tzn, že kdyby byla korelace zachována, tak bude ČEZ za 1050-1100: Myslím že zahraniční investoři si čezu všimnou a budou ho ve velkém nakupovat. Já vím, zní to jako pohádka. Je to taková ošklivá popelka, nyní je umazaný od eurokomunistické komise a všichni na čez plivají. Až přestane padat, tak to bude u všech nej akcie světa
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 26.11.09 14:43  vampire86  (137515)

To je zvláštní

Ta teorie má jednu trhlinku, v prosinci bude začínat lednový efekt a navíc divi v květnu se začnou blížit A divi budou asi pěkné. 60 čekám jako minimum (myslím divi na akcii, ne kurz akcie :))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (18) 26.11.09 14:09  vampire86  (137515)

To je zvláštní

No tak zase jsem musel přikoupit. Dochází mi ředidlo. První nástup za 909 a pak 890, pak 880, pak 866 a ted 857... Nebojím se ztráty když to spadne ještě více, spíše mě bude mrzet, že jsem mohl kouit ještě levněji a dosáhnout většího zisku.  Já myslím, že možnosti poklesu už nejsou moc velké. Já osobně považoval 880 za minimum, to že jsme na těchto úrovnícj je neuvěřitelné. P/E je přibližně 8, dividendový výnos (jelikož stát je tam kde je) slibuje téměř 10% a z pohledu budoucnosti 5 let je zde obrovský potenciál, hlavně díky akvizicím na Balkáně. Je to random walk, nebo to má spadnout a doplnit palivo? Co v tom může být? Pokud by byla pokuta od EK v maximální výši, to je 30 korun na akcii, tak to už tento týden o tuto částku spadlo. Takže já osobně nepředpokládám další pád v této souvislosti. Otázka je zda za tím poklesem nestojí ještě něco. Já vímn, levná energie na burze, ale to je myslím jev dočasný. Ropa bude hned jak jí to ekonomika dovolí mít tendenci vyrazit dále vzhůru, 100 při dnešním kurzu dolaru padne jako nic. Nechápu další věc, cena se blíží pomalinku erste bank a to někdo chce srovnávat tyto dvě společnosti??? Takže já radím neprodávejte, pokud už máte, a spíše pomalinku přikupujte, nevím zda je vůbec ještě možné aby to šlo ještě dolů. Snad jen kdyby komise řekla verdikt vinen a napařila pokutu tak může vzniknout panik aa jít až na 800 , možná 780. Pokud komise řekne nevinen, tak 1000 nebude žádnou rezistencí. Tak si vyberte. Ideální by bylo stát půl cash a půl v pozici a zařídit se dle situace. Omlouvám se za rozepsání.
Dosavadní doporučení: přečíst (18)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  665.00  +0.76% 
 ČEZ  951.50  +1.22% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 039.00  -4.55% 
 GEN DIGITAL  556.00  0.00% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  291.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  763.00  -0.39% 
 MONETA MONEY BANK  98.00  +0.10% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 140.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.95  +1.74% 
 PILULKA LÉKÁRNY  119.00  -3.25% 
 PRIMOCO UAV SE  920.00  -3.66% 
 VIG  709.00  -1.53% 
Komodity online
 Ropa 82.61 USD 14.06   
 Zlato 2331.34 USD 14.06   
 Stříbro 29.54 USD 14.06   
 Káva 226.13 USD 14.06   
 Cukr 19.39 USD 14.06   
 Bavlna 71.67 USD 14.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.