Příspěvky nebo odpovědi uživatele soudce Nagy









Příspěvky nebo odpovědi uživatele soudce Nagy. Výpis příspěvků 1 až 50 (111)


Téma: Akcie NWR
přečíst (6) 04.03.10 12:32  soudce Nagy  (133006)

Asi nic nechápu

Jasně! Ano, ano! Kdo jiný než železničáři a jakým jiným prostředkem než zastavením veškeré dopravy by se mělo rozhodovat o daňových zákonech? Ostatně, mají snad železničáři na práci něco přirozenějšího?!

V zemi, která dala světové literatuře F. Kafku a postavu Švejka, je to vskutku důsledná praktická implementace jejich myšlenkového odkazu!

Bravo Neználku!

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 26.02.10 13:07  soudce Nagy  (133006)

VV - držte se!

V zásadě souhlasím.

Jediné, v čem se lišíme, je pohled na zelené. Nevím, zdali zelení jsou výlučně odpovědni za tu pitomost s fotovoltaikou. Kromě toho, že přivedli do parlamentu tak mimořádně obskurní exempláře jako jsou Zubová s Jakubkovou, prosazovali i jiné dílčí hlouposti. Avšak s jejich základním konceptem, totiž že bychom se měli chovat odpovědněji k přírodě a životnímu prostředí, nelze nesouhlasit. Bursík a Liška intelektuálně převyšují zbytek sněmovny o třídu, kromě toho se zdají být nezkorumpovaní, což je naprostou výjimkou!

Jinak opakuji - souhlas! Většina těch, kteří dají svůj hlas oranžovým nebo modrým, a to nejspíše z důvodu odporu k "protistraně", si neuvědomuje, že jejich hlas pravděpodobně podpoří jen velkou koalici či nějakou formu oposmlouvy těchto dvou stran.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 06.02.10 09:51  soudce Nagy  (133006)

Bursik ryhle zapomina pro koho koleduje

Ano, ano, přesně o toto všem kmotrům napříč parlamentními stranami jde! Program Zelených mi ne zcela konvenuje, pokud se však morální způsobilosti a především intelektuálních schopností týká, jsou pánové Bursík a Liška ve srovnání se zbytkem těch parlamentních ubožáků úplně jiná liga.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 25.01.10 17:04  soudce Nagy  (133006)

Nižší sazba DPH by mohla stoupnout na 12 procent

Frantíku, promiň, jsi mimo! Tedy, ne že by mne neštvala ta porevoluční velkorozkrádačka. Ta mne rozčiluje chvílemi do ruda. Jenže jak to souvisí s bědováním nad "výsledky hospodaření pravdy a lásky"? Za prvé, kdepak tady hospodaří "pravda a láska"? Soudím, že nikde, naopak, z těch vládnoucích a hospodařících míst je jen vysmívána. A za druhé - přesto, že se toho opravdu hooooodně rozkradlo, pořád se většina národa má výrazně lépe než za soudruhů. A hlavně - schopní mají pořád ještě jakés takés možnosti, jak si polepšit. a to aniž by si museli zkuuuvit charakter a dělat svinstva!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 18.01.10 10:21  soudce Nagy  (133006)

PM ČR je momentálně předražený

Bafíku, Tys kopa veselá! Přiznej, že Ty nemáš ani kouska? A rád bys, že?:-) Také to patrně bude jediný podklad Tvé "analýzy"...

Tak si to shrňme: Likvidita Tabáčku nijak bombastická, ale nějaký miliony se tam protočej. Riziko - na akcii vždycky existuje, v daném případě však případná kladná překvapení více než vyvažují případná negativní. Riziko defaultu určitě menší než u nějakýho hloupýho státního bondu. Zato výnos víc než dvojnásobnej! :-)) Fakt, všechny předpoklady, aby se to zhroutilo!

Jinak ano, máš pravdu, dokoupil jsem do plnejch! :-))

A nedivil bych se, kdyby ten, co se snaží dokoupit, byl Tvůj fotr! :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 14.01.10 15:27  soudce Nagy  (133006)

rozloučení

Nashle, Kuřáku! Já zatím držím zuby nehty, věřím, že k těm 11 litrům dopluje samovolně, kdyby byla euforie, pak klidně i vejš! Jediný, co mě znepokojilo, jsou ty Tvý nikotinový žvejky! :-) Co to jako má bejt? Takhle nám podrážet odbyt! :-) Si, prosím Tě, změň nick na přežvýkavce! Nebo na telefonní sluchátko! :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 13.01.10 10:51  soudce Nagy  (133006)

Díky...

Ano, naprostý souhlas. Z toho bradavičnatýho mužíka a jeho nechutnýho populismu je člověku fakt na blití. Bohužel reálně hrozí, že nás všechny přivede ke krachu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 08.12.09 16:30  soudce Nagy  (133006)

TO pipin a jiní VORCAŘI=(vorcař znamená věří v ORCO něco jako srdcař)

Zjednodušený, přímočarý, ale vcelku výstižný. Až na to, že i postavení těch nájemních domů je zapotřebí z něčeho zaplatit, jinými slovy postavit je na dluh.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 07.12.09 09:46  soudce Nagy  (133006)

Jediná...

Jediná zelená! Klasická anticyklická akcie. Pěkný! :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 03.12.09 10:00  soudce Nagy  (133006)

:))

Ale muhehehehe :-))

To je výpověď o Tobě.  Já jsem příležitostný altruista a příležitostný sobec. Ale ještě vím, co je altruismus. Totiž že může existovat ze své podstaty a nemusí to být před sebou ukrývané sobectví. Před jeho nositeli mám úctu.

A také mám úctu před panem Vladimírem Mlynářem, protože v té zdejší politické sebrance zřetelně vyčnívá.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 01.12.09 13:26  soudce Nagy  (133006)

petr

Ty už radši nic nepřipomínej! :-)))))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 23.11.09 17:21  soudce Nagy  (133006)

opravdu chčiju smíchy :-)))

Ty bláboly totiž umožňují vedle zoufalých developerů číhajících na klienty zejména banky, či spíše dobře placení bankéři, kteří se zuby nehty brání přecenění... Každá další vejplata dobrá a když se to drží už tak dlouho, co kdyby se to zázrakem udrželo ještě..., já dělám jen to co všichni, a nakonec, až to rupne, tak jsem měl jen ty nejlepší úmysly, ostatně ta baňka není moje... Jenže ten toužebně očekávaný zázrak to by mušel bejt fakt zázrak!
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 11.11.09 23:20  soudce Nagy  (133006)

v Australii to zacinahoustnout

Ano, bylo mi potěšením podiskutovat. Také bystřím, když je masám jasno. A díky za osla, kouknu se tam. Dobrou noc.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (3) 11.11.09 18:05  soudce Nagy  (133006)

v Australii to zacinahoustnout

Také díky za chytrý, byť sofistikou trochu štrejchnutý názor.

Nikdo seriozní si v tuto chvíli netroufne ani semikvantitativně odhadnout podíl člověka na změnách klimatu.

Stochastický přístup k fuzzy systémům však říká, že když něco má peří jako kachna, při chůzi se to kolébá jako kachna, a navíc to kdáká jako kachna, pak to pravděpodobně bude kachna.

Otepluje-li se tak rychle jako nikdy jindy v historii právě v období industrializace, stoupá-li zároveň CO2 v atmosféře jako nikdy v historii (a přitom současně spalujeme gigantická množství uhlíku naakumulovaného za stovky milionů let) - a ne že nestoupá, data se opět dají vytáhnout, přitom pro kauzalitu ve smyslu nejdříve vzestup CO2 a pak teploty máme alespoň logickou hypotézu, kdežto pro opačnou kauzalitu nemáme nic, a existuje-li současně reálné nebezpečí pozitivní zpětné vazby při člověkem bezděčně hypoteticky způsobené výchylce, pak vzhledem k absolutnosti a ireverzibilitě záležitosti není moc chytré ukolébávat se myšlenkou, že to třeba je slon nebo automatická pračka. A nikoli kachna.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 11.11.09 16:15  soudce Nagy  (133006)

v Australii to zacinahoustnout

Děkuji za názor.

ad 1/ Nejsem schopen z hlavy vysypat zdroje, které tento názor potvrzují. Viděl jsem ovšem tabulky a grafy, které to potvrzují. Sám jinde konstatuješ, že k oteplování velmi pravděpodobně dochází. Nic jiného, než souhlas. A jde to mimořádně rychle! Kdo by o tom pochyboval, nechť si srovná velikost zalednění. A to skoro všude! Byť výjimky existují. K této skupenské změně bylo zapotřebí navíc nezanedbatelného množství tepelné energie.

ad 2/ Viděl jsem dokumnty o glaciologických výzkumech, které to potvrzovaly pro mne dostatečně přesvědčivě. Pochopitelně, zfalšovat lze vše.

ad 3/ Ano, je to hypotéza. Avšak dosti pravděpodobná, Neuklidňuje mne, že se snad nedožiji jejích extrémních důsledků.

Je samozřejmě pravdou, že politické uchopení hrozí zneužitím. To však platí obecně, neexistuje snad problém či ideologie, která by nebyla takto zneužita. Můžeme se přít bez výsledku o míře vážnosti problému a jeho případného zneužití. Neboť jde jen o subjektivní, intuitivně vnímané spíše pocity. Já si myslím, že problém je sakra vážný a v naší společnosti zatím hrubě podceňovaný. Protože před tímto, na rozdíl od řady jiných, není kam utéci.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (4) 11.11.09 14:10  soudce Nagy  (133006)

v Australii to zacinahoustnout

Tak já opravdu klimatolog nejsem. Ale pracoval jsem na něčem velmi obdobném Tvému. Nadzvedla mne Tvá argumentace o tom, že "je jisté, že člověk je v tom nevinně". Samozřejmě, že člověk je "nevinný" ve střídání ledových dob, ale zde se mluví o globálním oteplování, a to je přeci něco zcela jiného!

Tvůj odkaz na střídání ledových dob je nemístný, neboť víme zatím velice málo o tom, jak různé odpady industrializace ovlivňují klima. A máme silné indicie, že podstatně:

1/ Dynamika oteplování historicky koreluje s industrializací.

2/ Považuji za vědecky prokázané, že obsah CO2 ve vzduchu koreluje s celkovou teplotou.

3/ Existuje reálné nebezpečí, že globální oteplování je procesem s pozitivní zpětnou vazbou. Umenšení zasněžených ploch vede k vyššímu zahřívání povrchu. Vyšší teplota vede k vyššímu obsahu vodních par v ovzduší a tím vyššímu skleníkovému efektu. Rozmrzá permafrost (kterého jsou haldy), z něhož se uvolňuje zejména metan, který má řádové vyšší skleníkový efekt.

Ze všech těchto důvodů by se měl princip předběžné opatrnosti stát zákonem! Podle mezinárodního srovnání jsou obyvatelé ČR bohužel nejrezistentnější k nebezpečí globálního oteplování. Ano, i mně by se líbilo, kdyby u nás bylo v průměru o pár stupňů tepleji. Ale zkus o tom přesvědčit obyvatele souostroví Vanuatu nebo Malediv! Mimochodem - jsi si jist, že se Venušani před pár tisíciletími nespolehli na to, že doby ledové a meziledové se pravidelně střídají? :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (8) 10.11.09 22:24  soudce Nagy  (133006)

v Australii to zacinahoustnout

Tak to je k pobavení! Akorát že je to kapku smutná zábava... Další klimatolog! Nejsi Ty náhodou Venoušek z Hradu?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 15.10.09 08:41  soudce Nagy  (133006)

Další úryvek ze čtenářského deníčku-pro pana soudce Nagy

Bať. Díky malej Fénixi. Účel a smysl Tvého příspěvku mi ovšem uniknul. Možná by Tě mohlo probrat následující: "Myslím, že je dobře, že se významná ruská firma snaží podílet na dalším pokračování výstavby jaderné energetiky u nás v České republice," uvedl Klaus. Bude to fakt ta desetirublovka. 
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.09 15:42  soudce Nagy  (133006)

Kecy

:-)) A na dvě deci chodí? lubluka@seznam.cz
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 14.10.09 15:25  soudce Nagy  (133006)

JAk vyšachovat Klause

Ano, ano, ovšem daleko pravděpodobněji na desetirublovce. Protože jestli se mu to povede, pak cesta půjde do sojuzu něrušimovo přímo do náruče Kremlu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.10.09 19:07  soudce Nagy  (133006)

Kecy

Milá Aničko!

Vy jste teda ďouče od rány! :-)

Víte, já si dovolím předpokládat, že je Vám naprosto zřejmý zcela rozdílný smysl výpovědí, že něco "tak nějak funguje" nebo že něco "funguje". Že jó? Že to víte?! Jsem si tím téměř jist. :-)) Akorát se Vám v rámci svobodné diskuse nechce přiznat, že si občas trošku zafaulujete! Neděláte náhodou do politiky? :-))

Kromě referend jsou tam ovšem další prvky přímé demokracie, například vyšší stupeň autonomie kantonálních vlád nebo v některých kantonech veřejná shromáždění občanů, jimž jsou místní politici povinni se na přímo zpovídat.

Odkudpak jste vyhrabala, že patřím k lidem, co si myslí, že obyčejní lidé nemají mozek? Už chápete, proč si myslím, že to máte trošku zašmodrchaný? :-))

A kromě toho, že hoříte touhou mojí maličkost rozcupovat, čím jsem si zasloužil tu nálepku "odpůrce svobodného vyjadřování názorů a odpůrce jakékoli demokracie"? To je snad horší, než tfuj, Ty hnusná obludo! :-))  

Ani při velmi bedlivém přezkumu nenacházím v předchozím jakýkoli fundament pro Vaše zaškatulkování. Ovšem s tou demokracií, víte, mimoděk jste kapku trefila na hlavičku. Při pozorování bídy demokracie si snívám o osvícené diktatuře...Jenže, tady je háček schován ve výkladu slova "osvícený" a v tom, že moc korumpuje i osvícené. A pak, to bych toho diktátora musel dělat sám, a to, při existenci takovejch různejch přidrzlejch Aniček, přece po mně nemůže nikdo spravedlivě chtít! No ne?! :-)) Jojo, jde z Vás strach! -))

Naštěstí (či na smůlu ?), počet takových planoucích pochodní, jako jste Vy, je tak zanedbatelný vzhledem k ignoranci legendární mlčící většiny, že ten nepoměr skoro všechny zvrhlé pochodně spolehlivě udusí. Je pravda, že párkrát v dějinách to nedostatečně ohlídali, a to se pak děly věci... Ale dneska? Vaše slavná mlčící většina si pomlaskává na jitrničce a těší se na svůj večerní oblíbený seriál. Na Vámi požadované informace se s gustem vykálí... Sorry. Neodstranitelný průšvih demokracie spočívá v tom, že ta mlčící většina, na niž se odvoláváte, bude vždycky mlčící.

Na černé a zelené jsem nezapomněl. Obou je tak málo, že se mi do výčtu preferovaných banditů nevešli. A kromě toho - docela pečlivě jsem sledoval ty parlamentní debaty - zelené bych z množiny banditů vyňal, třebaže nejsem jejich voličem.

Tak hezký teď už večer!

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.10.09 16:04  soudce Nagy  (133006)

tenhle člověk nikdy žádnou dividendu nedá

Chceš se svízt? Di na horskou dráhu! Je to levnější a vo moooc bezpečnější! :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 13.10.09 15:47  soudce Nagy  (133006)

Kecy

Madame Anno, doufám, že ne proletářko! :-)

Pan Lagerfeld napsal, že v inkriminovaných zemích "to tak nějak funguje". Vy jste mu oponovala, že jak si může být jistý, "že to funguje". Necítíte, že jste udělala nepřípustný posun tím, že jste vynechala to "tak nějak"?

Mohu-li se vmísit do Vaší diskuse, pak se tedy rozhodně přikláním k názoru, že v inkriminovaných zemích to opravdu víceméně funguje. Rozhodně to tedy funguje lépe, srovnáme-li to s Knedlolandem.

A nemylte se: Švýcarsko není státem s přímou demokracií. Jen je demokracií se zdůrazněnými prvky přímé demokracie, čehož projevem jsou například zmíněná relativně častá referenda. Neříkám, že je to špatně, naopak. Ale chtělo by to o tom Švýcarsku něco vědět.

Obávám se, že časté uplatnění referend by v naší zemičce ovšem nic pozitivního nepřineslo. Světonázorová orientace diváků Novy a konzumentů bulváru je tristní, o čemž se lze přesvědčit mimo jiné při referendech - volbách, kdy to naprostá většina zúčastněných stejně naháže neodčinitelně profláklým bandám růžových a modrých, o rudých zločincích nemluvě. A to ať se děje cokoli. Referenda v Knedlolandu by byly jen kýženým kšeftem pro vlivově a reklamní agentury, jak prodat nějakou demagogii co největšímu počtu nemyslících oveček.

Tím ovšem nemyslím Vás, Vy vypadáte, že jste výjimka, jen to máte trošku zašmodrchané! :-) Hezký den!

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.10.09 15:14  soudce Nagy  (133006)

Krátká paměť

Tak, tak, Jarome, král je nahý! Ale kdopak vlastně je tady ten král? Co říkáš? Není to náhodou právě ten hradní pán? Ten, který proti vůli většiny obyvatel, proti vůli (a to v ústavním kvóru!) obou komor parlamentu a v době, kdy 26 ze 27 států ratifikovalo, vytáhne vyčpělou sládkovsko-komunistickou argumentační veteš a začne vydírat? Nedodal svým naprosto neslušným postupem sám důkaz o tom, že do slušné společnosti opravdu nepatří? Bohužel jsme jako stát s ním spojováni...

Naplácal jsi toho opravdu hodně, bohužel jsi nedodal ani jeden argument pro své tvrzení, že tato smlouva je pro náš stát nevýhodná. Zdá se také, že víš pramálo o tom, jakým vývojem prošli Němci, Angličané a Francouzi od třicátých let minulého století. Tyto "na věky nepřátelské" národy dnes spolupracují a vytvářejí z Evropy místo svobody, blahobytu a hospodářské prosperity, které v dějinách ještě nebylo, a zároveň je schopno konkurovat globálním výzvám.

Mně zas vychází, že by ses měl přihlásit o mzdu v ideodiverzním oddělení KGB, tedy v případě, pokud ji už nedostáváš!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.10.09 11:48  soudce Nagy  (133006)

nová cílofka

To bysem chtěl tu "analýzu", na základě který to zvýšili, to bysem chtěl mít..., božínku a číst..., to musí bejt počteníčko! :-))))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 17.09.09 11:09  soudce Nagy  (133006)

zajímavý dle předpokladu

:-)))) Nejen my Klídka, i v Amíkově maj k prasknutí nakoupený roztleskávačky!  Bych si tipnul, že to tam borci současně sypou... Prostě hon na kavky! :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.09.09 15:33  soudce Nagy  (133006)

Utrhne se CUNIK dnes nebo zitra?:)

Áno, áno, dobrý znamení. Nebo taky infarkt! :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 03.09.09 11:53  soudce Nagy  (133006)

Mozek

Manipulujou, to víš, že manipulujou! :-)) Co by tak asi mohli dělat jinýho! Jen, kuwa, nevim, kerým směrem! :-))
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.09 11:48  soudce Nagy  (133006)

Mozek

Občas tu lze narazit na něco chytrého. Ano, tak to je. Jenže éra jednoduchých, předžvýkaných příběhů se blíží ke konci. Průser způsobený levnými a nadbytečnými penězi zahladili hromadou ještě levnějších peněz. Kolikrát a zhruba v jaké době se to může podařit zopakovat? Nevím... Ale rozhodně jsme blíže diskontinuitě, po níž budou vznikat zcela, ale úplně nové příběhy!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 23.07.09 10:25  soudce Nagy  (133006)

???

Odpočítávání skončilo, raketa startuje. Raketaaaaa...! :-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.07.09 10:16  soudce Nagy  (133006)

A hele

Že by poslední kousky?

Kdo chvíli stál, už stojí opodál! :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.07.09 14:21  soudce Nagy  (133006)

Dnes velice slušný objem včera také

Prej to je propadlá zástava, spořka to jen likviduje.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.07.09 14:17  soudce Nagy  (133006)

Stojí za poslech

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 22.07.09 13:04  soudce Nagy  (133006)

Za sněhulákem!

A hele: Na bidu už je na začátku hokejka!

Další etapa se bude jmenovat: Od hokejky k sněhulákovi! Teda setnutýmu, pochopitelně. To aby i cuketáři pochopili! :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 21.07.09 14:36  soudce Nagy  (133006)

Himalájskej sukces

Jooo, už je na výškoměru hokejka na začátku! Teď aby se rychle přešoupla z offeru na bid! :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 18.07.09 12:20  soudce Nagy  (133006)

Nechápu

Promiň Nefine, já zas to jednání ČSSD chápu!

ČSSD se postupem času proměnila ve zcela populistiskou a oportunistickou bandu korytářů. Najít ve vedení autentického sociálního demokrata, to abys hledal s hodně výkonnou lucernou. Zcela dominující motivací je dostat se ke korytu, tak co můžeš při jejich průměrné intelektuální kapacitě čekat jiného?

Ano, "superdaň" je pitomost. Ale co jiného mohou nabídnout? Správně tuší, že jejich voličská základna spočívá v póvlu. Tak jej oslovují. Co je na tom nepochopitelného?

A ke zneužívání veřejných prostředků? Samozřejmě, že by mělo být omezeno! Jenže patrně mnohem více než "dole" se jich zneužije "nahoře". To je přesně to, proč se tam cpou! :-((

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 17.07.09 14:20  soudce Nagy  (133006)

Himalájskej sukces

Koukám - tábor číslo 1. na dohled! A brzy budou výsledky - to bychom se mohli dostat o dost vejš. Velký kluci se zjevně přidávaj do výpravy - vypadá to na slušnej vejšlap!
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 02.07.09 12:03  soudce Nagy  (133006)

kde je máchal a martík

Sakra, sakra, ten Otík nám v tom žebříčku nějak postupuje..., už prej nařídil prošetřování manipulace! :-))

To jako že čím větší břídil, tím větší moc? No v tom případě Otík bude brzy přímo despota! :-))

Není ale von náhodou spíš čím dál větší šašek? :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 01.07.09 11:03  soudce Nagy  (133006)

PKN - UNI.

Chachachacha! Tak todlencto je na myšlenkové úrovni uhlobarona z Cimrmanů! "Víte, pane, co je to důl? Důl, to je díra v zemi, to vám nemůžou ukrást!"

A ještě ke všemu Pšonci! :-)) Normálně, bejt na jejich místě, tak bych to zažaloval jako urážku kvůli tvrzené národní neschopnosti! :-))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.06.09 23:32  soudce Nagy  (133006)

Kamarád z Prognostického ústavu

Nezlob se, ale Tvůj příspěvek je směs reálného a blábolů. Prognostický ústav určitě nebyl založen za účelem rozkradení majetků. Samozřejmě, že nejsou vyřešeny privatizační kauzy. A dělá se vše proto, aby nikdy ani nebyly.

Pana prezidenta bych z nezištnosti nikdy neobvinil, naopak Zeman se o loupení osobně nikdy nezajímal. Ten má jiné, poněkud minoritní motivace! Samozřejmě, že té sebrance, kterou se obklopil, musel povolit uzdu. Ale to byl pragmatický ústupek, jsem přesvědčen, že sám, na rozdíl od naprosté většiny politické reprezentace, nikdy nekradl. Zeman učinil pozoruhodný a skoro neuvěřitelný přerod, kdy se v pokročilém věku přeměnil z přerostlého a nesnesitelného fracka až v téměř státníka (přitom samozřejmě se socdem nemá skoro nic společného, to byla jen víceméně kulisa pro jeho osobní éru). Za to klobouk dolů! Ovšem, že by mohl (a chtěl!) kandidovat na prezidenta, to mi připadá jen jako další fantasmagorie hradního pána, který zjevně ztrácí kontakt s realitou.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (5) 30.06.09 10:22  soudce Nagy  (133006)

Amíci sestřelili další airbus

Bafiku, ty bys měl využít svýho talentu v Lidovým domě..., nebo rovnou u komoušů! Pro nás je tě škoda! :-))
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 29.06.09 12:15  soudce Nagy  (133006)

To asi musel Dalík...

Tak já jsem mu taky poslal SMS. Když nebudeš papouškovat ty blbosti z Lidového domu a občas si toho vysmívaného Topolánka poslechneš, pak s překvapením zjistíš, že je to patrně nejschopnější politik z těch čelných. A roste s úkoly, přes občasné slovní úlety hraje s objektivně velmi špatnými kartami pozoruhodně dobrou hru.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (5) 25.06.09 11:56  soudce Nagy  (133006)

OKD bylo převedeno OK

Bylo by velikánský překvapení, kdyby nějakej soud krádež dvou miliard viděl jako krádež! Na to ať si hrajou bruselští byrokrati, my tady máme svoje pravidla! Nad miliardu? Na to nejsou důkazy nikdá! :-)) Ať žije knedloland!
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 23.06.09 11:35  soudce Nagy  (133006)

Kořínek tuhej!

Že ta mrtvola ale má kořínek! :-))

Všechny ty resuscitace a výkřiky (Colony Capital, Alexis Juan apod.) udržujou tu fosilii furt při životě! Co na tom, že se nic z toho nesplní? Orco neeejni mrtvý, logicky tedy žije!  Jaký žrádlo pro všechny mrchožrouty!

Nelze se než v úctě sklonit před imaginací a kreativitou resuscitátorů. Životabudič, co mne smiřuje s kalnými rány, je naděje, že zas vypustěj další hlod! :-))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (6) 22.06.09 17:55  soudce Nagy  (133006)

Tak se jukněte modří pitomci jak se kde platí daně.

Tak to já zas nemohu říci, že by z Vás, pane Martík, hloupost přímo čišela. Ne, ne, naopak, Váš intelekt (kromě toho balastu slovní exhibice "majitele flotily tankerů") jeví záblesky jistého zdravého, řekněme, selského rozumu. Bohužel je buď primárně insuficientní nebo sekundárně deteriorován natolik, že není například schopen podržet základní informaci podanou v úvodu mého předchozího příspěvku, a to konkrétně, že voličem modrých nejsem. Zkuste se, prosím, příště více soustředit...

Z Vašeho pravopisu i stylistiky vyplývá, že Vy jste, na rozdíl od pana Tatrmana, základní školu zřejmě úspěšně dokončil. Jen na tu interpunkci by Vám slušelo vzít si nějaké kondice.

Že jsou modrásci-politici inteligentnější než politická reprezentace komunistů a softkomunistů, tak to není vtip, ale realita. Na to, pane Martík, nemusíte být odborník na měření inteligence, abyste to poznal. Stačí i průměrný intelekt a čas od času si politickou reprezentaci poslechnout. Ono je ovšem obtížné podat kvalifikovaný soud o tom, co je Vám, jak sám říkáte, "ukradené".

Ostatně z předních politiků ODS dva přímo členy Mensy jsou. Na což by, při vší úctě, od červenooranžových snad mohl aspirovat jedině Rath. 

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (1) 22.06.09 16:28  soudce Nagy  (133006)

Tak se jukněte modří pitomci jak se kde platí daně.

Tak já ODS nevolím, tudíž bych se tou nadávkou ani nemusel cítit dotčen...

Milý Tatrmane, sám neuvádíš, příznivcem které že strany jsi. Z použité terminologie ovšem nepřímo vyplývá, že budeš patrně příznivcem nějaké strany komunistické, a to buď té originální červené, nebo té softkomunistické - oranžové.

K tomu bych rád připodotknul, že politici té "modré" strany jsou výrazně inteligentnější (pozor, neříkám morálnější!) než politici stran komunistických.

A sociologické výzkumy natvrdo potvrzují, že i voliči "modré" strany jsou podstatně vzdělanější, než voliči komunistů.

A když si srovnáš politické programy těchto politických protivníků, zjistíš, že ti "červenooranžoví" nás do ekonomické katastrofy dovedou programově během několika málo let, zatímco ti "modří!, alespoň programově, nám dávají šanci na nějakou prosperitu.

Prvoplánové srovnávání daňových systémů s vyspělými zeměmi Evropy je také nepatřičné. Za prvé se jedná o země podstatně bohatší, které dosáhly poněkud jiné civilizační úrovně. A za druhé, ve všech uváděných je podstatně vyšší důvěra v politické rozhodování domácí reprezentace, a to oprávněně. Když se to přeloží, znamená to, že se z vybraných daní rozkrade podstatně méně než u nás. A za třetí, to, že tyto země přerozdělují takovou část svého HDP (byť odpovědněji a "spravedlivěji" než my), je základní příčinou jejich vzrůstající neefektivnosti a stále většího zaostávání v globálním měřítku. Rozumnější politici v těchto zemích (a to včetně socialistických) si to uvědomují a snaží se daňovou zátěž snížit.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 18.06.09 12:23  soudce Nagy  (133006)

Otazka

30 lotů? To ses moc nepochlapil! Pust to tam všechno! Bez limitu počtu lotů at the best! Po šanci se musí skočit! Takhle nikdy nezbohatneš!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 18.06.09 11:59  soudce Nagy  (133006)

exces tUrbana s Římanem

Tak prvoplánově to tak vypadá, že si Čezík s tímdle státem skutečně dělá, co chce! A potažmo s cenou svý akcie taky.

Jenže, vono to v budoucnosti nebude tak jednoduchý!

Za prvý je krize, a když se z ní jednou zbabráme, tak následně nejspíš dlouhá deprese. Mezitím státní prachy budou v kelu, a to jsem ještě slušnej. Vovce i vovčani budou vostříhaný pěkně nakrátko, takže se naučej pohybovat po tmě a vůbec budou spotřebovávat míň všeho, v čem je zabudovaná elektrika. No a pak taky hrozí, že až těm politickejm poskokům pude vo kejhák, můžou si vzpomenout, do jaký pokladničky se ten státní rozpočet vlastně přesunul. Reakce nevyzpytatelný! Vzbouření poskoků pravděpodobný! Spouštění Romana v proutěným koši do Vltavy za účelem vobveselení vovcí a vovčanů a v zájmu definitivní nápravy věcí veřejných vočekávatelný! :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 18.06.09 11:04  soudce Nagy  (133006)

exces tUrbana s Římanem

Na to odpověď nemám. Nutkání na blití mívám podobný. Naposledy se mi chtělo, když v telce pro změnu vytáh jako poslední argument pro zavedení šrotovnýho, že to přece už udělalo spousta zemí, tak to přece nemůže bejt špatně!

Ale vono si nevybereš! Říman je sice inteligenčně asi tak o řád vejš - no a s kýmpak to společně předkládal? A to navíc ani nepobavil! :-))))) Oposmluvník jako oposmluvník!!! Až dojde k předvolební kampani, zas předvedou divadýlko toho, jak se nenáviděj a perou, jak udělaj všechno proto, aby nás před těma druhejma, vošklivcema vošklivejma, vochránili! A vsadím boty, že jim to stáda ovcí zas nahážou! Aby se pak mohly nechat další čtyři roky jejich společnou rukou stříhat a stříhat a stříhat... Jenže v době krize a současné nekonečné chtivosti vlny oveček to stříhání už půjde do masa! Obávám se, že z kurzu "Maďarsko" nás nic nevychýlí... :-((

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 18.06.09 10:35  soudce Nagy  (133006)

exces tUrbana s Římanem

No průser je, že pokud vím, tak jim ta loupež prošla! :-(

Ona ta "šamšulátka" vůbec nejsou naivní, ona velmi, velmi dobře ví, co činí! Jak pumpnout stát a namastit si (prostřednictvím ČEZu) vlastní kapsu, to ona považují za vlasteneckou povinnost. Bylo zábavné slyšet včera v radiu Urbana účelově lhát o tom, jak bychom o ty prachy přišli, anžto bychom je museli poslat do Bruselu! :-)) A jak to ospravedlňoval, "coby nejzelenější projekt vůbec"! A jak je to dobré, "protože se na tom všichni bývalí ministři shodli"! Tak to přece nemůže být špatné! :-))))))

Tak se aspoň za těch přibližně sedm tisíc, který každýho jednoho z nás ta jejich zelenost nejzelenější bude stát, můžem pobavit! :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  669.00  +0.60% 
 ČEZ  938.50  -1.37% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 064.00  +2.41% 
 GEN DIGITAL  557.00  +0.18% 
 GEVORKYAN  252.00  -2.33% 
 KOFOLA CS  294.00  +1.03% 
 KOMERČNÍ BANKA  768.00  +0.66% 
 MONETA MONEY BANK  98.60  +0.61% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 340.00  +1.32% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -2.16% 
 PILULKA LÉKÁRNY  134.00  +12.61% 
 PRIMOCO UAV SE  905.00  -1.63% 
 VIG  703.00  -0.85% 
Komodity online
 Ropa 83.54 USD 18:18   
 Zlato 2314.86 USD 18:18   
 Stříbro 29.26 USD 18:18   
 Káva 227.12 USD 18:18   
 Cukr 19.00 USD 18:18   
 Bavlna 71.24 USD 18:18   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.