Příspěvky nebo odpovědi uživatele Berťa









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Berťa. Výpis příspěvků 1 až 50 (168)


Téma: Akcie CETV
přečíst (3) 26.04.18 08:52  Berťa  (157757)

tak jsem zvědavý na reakci trhu

Ne 3,8%, ale 3,2%: "Proceeds from the sale of our operations in Croatia and Slovenia, which we expect to close in the second quarter subject to remaining regulatory approvals and other customary closing conditions, will be used to repay debt, and together with the agreed repricing would decrease our cost of borrowing by an additional 80 basis points to approximately 3.2%."

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 13.09.17 16:39  Berťa  (157757)

tady to je možná ještě lepší odkaz

www.streetinsider.com/Corporate+News/Central+European+Media+%28CETV%29+Prices+54.4M+Common+Stock+Offering/8302228.html

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 13.09.17 16:34  Berťa  (157757)

1mld US a výše

Já teda nejsem žádný expert, ale pokud to chápu správně, tak v roce 2013 koupil TWX v privátním úpisu 200 000ks akcií B po 1000usd za kus (takže za 200m celkem) a cetka to použila na splacení bondů 2016, tak je to v tom odkazu, co jsme tu dal. No a znova, jestli to chápu správně, tak ty akcie typu B jsou vlastně konvertibilní bondy, které nesou nějaký úrok (tady tyto konkrétně 3,75%) a ten může CETV splácet hotově nebo v dalších akciích (myslím, že se tomu říká "in kind"). No a jak se píše v pololetní výsledkovce " the carrying value of the Series B Preferred Shares was US$ 259.7 million", konverzní cena byla už kdysi stanovena na 2,42usd, takže když vydělíš těch 259,7m těmi 2,42usd, dostaneš těch cca 107m akcií. Prostě podle mě už za ty akcie B TWX nedá ani dolar, už za ně dal 200m v 2013 a nejpozději v červnu 2018 si to vybere adekvátně v akciích. Zaplatí jen při směně těch warrantů, TWX jich má kolem 100m, takže zaplatí 100m usd, protože 1 warrant opravňuje k nákupu 1 akcie za 1usd.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 13.09.17 16:04  Berťa  (157757)

1mld US a výše

tohle je teďka z pololetní výsledkovky:

200,000 shares of our Series B Convertible Redeemable Preferred Stock, par value US$ 0.08 per share (the “Series B Preferred Shares”), were issued and outstanding as at June 30, 2017 and December 31, 2016 . As at June 30, 2017 and December 31, 2016 , the carrying value of the Series B Preferred Shares was US$ 259.7 million and US$ 254.9 million , respectively. The Series B Preferred Shares are held by Time Warner Media Holdings B.V. ("TW Investor"). As of June 30, 2017 , the 200,000 Series B Preferred Shares were convertible into approximately 107.1 million shares of Class A common stock. The initial stated value of the Series B Preferred Shares of US$ 1,000 per share accretes at an annual rate of 3.75% , compounded quarterly, from June 25, 2016 to June 24, 2018. We have the right to pay cash to the holder in lieu of any further accretion. Each Series B Preferred Share may, at the holder's option, be converted into the number of shares of our Class A common stock determined by dividing (i) the accreted stated value plus accrued but unpaid dividends, if any, in each case as of the conversion date, by (ii) the conversion price, which was approximately US$ 2.42 at June 30, 2017 , but is subject to adjustment from time to time pursuant to customary weighted-average anti-dilution provisions with respect to our issuances of equity or equity-linked securities at a price below the then-applicable conversion price (excluding any securities issued under our benefit plans at or above fair market value). We have the right to redeem the Series B Preferred Shares in whole or in part upon 30 days ' written notice

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 13.09.17 15:59  Berťa  (157757)

1mld US a výše

https://globenewswire.com/news-release/2013/06/25/556204/10037605/en/CME-Completes-Sale-of-Series-B-Preferred-Shares-to-Time-Warner.html

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 13.09.17 15:57  Berťa  (157757)

1mld US a výše

Na 99,9% jsem přesvědčený, že už to dostali, ty úroky si TWX může vybírat v prachách nebo dalších akciích, zkusím to najít

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 13.09.17 15:09  Berťa  (157757)

1mld US a výše -názor na věc

Zatím je neuplatnil, teď (k 31.červnu) máme necelých 145m akcií, za rok po směně všech warrantů a konvertibilních akcií bude přes 378m akcií. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 13.09.17 14:40  Berťa  (157757)

1mld US a výše

No ano, je to tam dole v těch poznámkách, ty Béčka už žádný cash nepřinesou, kdysi (2013 nebo 2014, nevím přesně), dostali 200 000ks akcií B, kus za 1000usd, přiteklo tedy 200m usd, tato částka se ale TWX od té doby každý rok "úročí" o 3,75%, no a při směně se to bude dělit tou konverzní cenou 2,42usd. Teď 30.června to bylo směnitelné za cca 107m akcií, za rok, 25.června 2018 (nejzašší termín směny) už to bude 111,1m akcií, takže při maximálním ředění bude za rok kolem 378,5m akcií.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 12.09.17 19:27  Berťa  (157757)

1mld US a výše

Chorvatsko + Slovinsko kolem 250m usd, warranty plus mínus 100m usd (přiteče nejpozději v květnu 2018), nějaká hotovost, takže do půlky příštího roku splatí v pohodě přes 400m dluhů. Z konverze akcií B na A už ale podle mě nepřiteče nic, za ně už přiteklo 200m při nákupu, tuším v 2013 nebo 2014. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 03.11.16 21:38  Berťa  (157757)

Včera

Už jsem si to našel, vydaných bylo přesně 114mil. warrantů, k 30.září 2016 jich zbývalo směnit 108 052 990ks, TWX jich drží 100 926 996ks (93,4%).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 03.11.16 19:00  Berťa  (157757)

Včera

Co s tím, jak to interpretovat? Je to už reakce na konkrétní žádost o směnu warrantů nebo jen zase procesní formalita. Proč zrovna 53 171 770 akcií, když těch warrantů bylo vydaných tuším 111m a teď při výsledcích informovali, že zatím je směněných jen 6,3m.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 03.05.16 09:08  Berťa  (157757)

konferenční hovor

Tak TCS to nebyl, ten nakupoval až na druhý den ve čtvrtek, 50 000ks v průměru za 2,76usd.

d1lge852tjjqow.cloudfront.net/CIK-0000925645/52167 ...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě přečíst (3) 25.02.16 21:12  Berťa  (157757)

šortaři - lovná zvěř

Já to tušil, že tohle změní sentiment, není možné být v shortu a zároveň být v klidu, když vychází takové zprávy jako včera od Moody's. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 25.02.16 09:49  Berťa  (157757)

Moodys na B2

Pěkné čtení, řekl bych, že mnohem pozitivnější než od S&P, je to takové přesvědčivější, S&P tam furt něco zpochybňují. Přestože tam nic nového a převratného nevidím, tak tohle by mohlo nastartovat změnu sentimentu vůči cetce, je to v podstatě potvrzení toho co říká management, ale teď je to konečně od někoho nezávislého. Reakce na výsledky byla zklamáním, možná právě toto zafunguje jako katalyzátor a šorťáci se konečně stanou lovnou zvěří.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě přečíst (2) 23.02.16 10:25  Berťa  (157757)

Konferák

Už je přepis včerejšího konferáku:

seekingalpha.com/article/3916576-central-european- ...

Asi nejdůležitější info je, že svůj nejbližší dluh, 251m eur splatných v listopadu 2018, nechtějí refinancovat, ale rovnou splatit!!! Počítají k tomu taky s výnosy z warrantů (zhruba 100m jich má TWX), ideální by bylo, kdyby je TWX směnil co nejdřív, aby ten 251m dluh začali postupně splácet a snižovali tak úroky. Nemají žádné info, kdy hodlají držitelé ty warranty směnit (mají na to čas od května 2016 do května 2018), jediná jistota je, že to musí směnit před maturitou toho 251m dluhu (listopad 2018). Takže 114m budou mít za warranty a zbytek do 251m musí zaplatit provoz.

Na ten včerejší úvěr budou zatím platit 10,5% úrok, už letos ale čekají zlepšení relativního zadlužení a tím i další pokles úroků.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 18.02.16 11:00  Berťa  (157757)

cetv - rekama

Ahoj Luigi. Ano, já myslím, že ty banky nechtějí půjčit tak velký úvěr, když vidí ve výročce jak auditor zpochybňuje předpoklad pokračování dalšího fungování firmy (going concern princip), no a v posledních 2 výročkáchh (2013 a 2014) Deloitte tyto pochybnosti vyjádřil. V tom článku od Pepy na seekingalpha je ve větě "While this issue may have been resolved in late 2015" odkaz na refinancování těch 2015 bondů 15.listopadu, takže možná toto bylo důvodem těch pochybností auditora, no a jestli to bylo ono, tak už by měla být výročka 2015 "čistá". 

Všechno to jsou takové formalitky, ale tak banky musí mít striktní pravidla pro poskytování úvěrů, že ano. Uvidíme s čím v pondělí přijdou, není to nic víc než pouhá má domněnka, ale chci věřit, že oznámí něco ve smyslu splnění formalit pro poskytnutí úvěru k refinancování nebo dosažení nějaké rámcové dohody s bankami. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě přečíst (1) 18.02.16 09:47  Berťa  (157757)

cetv - rekama

Pánové, já myslím, že právě tohle je důvod, proč budou reportovat tak brzo ty výsledky, už teď v pondělí. Co když právě ta výtka auditora k going concern konceptu brání bankám poskytnout úvěr na refinancování těch 15% bondů? V tom článku na seekingalpha píšou, že ten problém už možná byl vyřešen koncem roku 2015 (třeba ten going concern warning pominul se splacením těch 2015 bondů v listopadu). Proto možná ta snaha přijít co nejdřív s výročkou bez výtek auditora. Nevím jestli do této mozaiky nějak zapadá info o změně auditora z 8.prosince:

d1lge852tjjqow.cloudfront.net/CIK-0000925645/50449 ...

Vyměnili Deloitte za Ernst & Young, výročku 2015 ale budou dodělávat díloiti, takže to budou muset nějak "ukecat" ještě s nima :). 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě přečíst (4) 16.02.16 16:49  Berťa  (157757)

cetv - rekama

Růst o 21% je super, kdyby ještě tak ten dolar padal. Dneska jsem objevil, že Citigroup v 4Q2015 v podstatě vyprodala celou pozici na cetce, skoro 4m akcií, přitom 14.listopadu jsem tu psal jak v 3Q nakoupili 1m akcií, takže pro mě dost nemilé překvapení :-(.

www.nasdaq.com/symbol/cetv/institutional-holdings/ ...

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 12.02.16 10:18  Berťa  (157757)

Navýšení institucionála

Jo, to by mě taky zajímalo, bylo to 16. září, kdy s tím Del Nin přišel a furt nic:

CME's most expensive debt is 2017 payment-in-kind (PIK) notes, issued as part of financing deal with Time Warner in 2014, that carry a 15 percent interest rate and whose principal accounts for $467.4 million of total debt. From Nov. 15 CME will have the option of making cash interest payments, but has not said yet whether it will do so.

Del Nin said refinancing those notes was a priority.

"We believe that we have demonstrated ... that we should be able to refinance that at more attractive rates," he said. "It is always a balance of choosing the right time."

Nevím, ale už by ten "right time" mohl nastat, v EU záporné sazby, banky musí být rády za každý poskytnutý úvěr, který jim něco sype, navíc euro teď vůči dolaru posiluje (od prosince kolem 6%), což se taky hodí, kdyby to zase chtěli refinancovat v eurech. Otázkou je, jestli mají volné ruce, jestli se TWX nějak nešprajcuje, snad se brzy pochlapí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 12.02.16 09:12  Berťa  (157757)

Navýšení institucionála

Včera vyšlo hlášení, že Price T Rowe navýšil pozici v cetce ke konci roku na 3,21m akcií, na konci září měli 1,32m. Zajímavé je to hlavně proto, že to byl velký prodejce v první polovině 2015, kdy likvidovali svou pozici jako o život, na konci 2014 měli totiž přes 8m akcií, takže to vypadá na změnu názoru a z velkého prodejce se stal zase velký nákupčík ;-)

d1lge852tjjqow.cloudfront.net/CIK-0000925645/62100 ...

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 22.01.16 11:34  Berťa  (157757)

Výsledky

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 05.01.16 19:53  Berťa  (157757)

TCS nabíral i včera

To je furt jedna a ta samá zpráva, nakupovali poslední 3 dny, celkem 164 400ks, 30.12. to bylo 39 400ks, na Silvestra to bylo 100 000ks a včera 25 000ks, tady to je rozepsané:

d1lge852tjjqow.cloudfront.net/CIK-0000925645/2fd0c ...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 14.11.15 21:47  Berťa  (157757)

Konec velkých prodejů

Opět přišla várka nových aktualizací podílů institucionálů k 30.září a je tam jedna pecka - Federated Investors jsou vyprodaní komplet!!! Mezi 30.červnem a 30.zářím vysypali 6,77m akcií, takže s tímto prodejním tlakem je teď už konec. TCS ještě není aktualizovaný, ti půjdou hodně nahoru, zaujala mě Citigroup, opět nakupují a ne málo, skoro 1m akcií, stoprocentně vím, že v 2Q prodávali a tuším to bylo taky kolem 1m, asi prodali před květnovým sešupem nad 2,60usd a v 3Q pak dole někde kolem 2usd zpět nakoupili, umí to hoši :-). Blackrock taky něco málo přidali.

Je jasné, že tím velkým prodejcem, o kterém se tu začalo spekulovat, byli ti Federated Investors, no a ti už nic neprodají, pochybuji, že by tam byl ještě někdo další, už jich tam moc nezaktualizovaných nezbývá.

www.nasdaq.com/symbol/cetv/institutional-holdings

 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě přečíst (5) 26.10.15 11:12  Berťa  (157757)

Návrat na zem

Moc bych si přál, aby se tady zítra to vaše "stovkové blouznění" stalo realitou, jsem na cetce longař, ale bojím se spíš opaku - výklesu na 1,5usd. Na grafu je přímo vzorový sestupný trojúhelník, což je jasně medvědí formace. Vrchol byl 5.srpna někde kolem 2,50usd, základna kolem 2usd, to je rozdíl 50 centů a právě rozdíl vrcholu a základny se doporučuje pro odhad možného výklesu, proto těch 1,5usd. Cetka už letos jeden sestupný triangl prožila - od Silvestra do května, vrchol byl 3,20usd, základna kolem 2,60usd, rozdíl 60centů a o kolik to při průrazu v květnu nakonec kleslo? Ano, právě o  těch 60centů ku 2usd, takže to byl učebnicový výkles. Samozřejmě je možný i průraz nahoru, ale většinou se dočtete, že tohle se stává v této formaci spíše výjimečně. 

Chování cetky od května ze mě vysálo téměř veškerý optimismus - přijdou slušné výsledky za 2Q, výhledy potvrzeny, navíc super info, že 30m pokuta v Rumunsku nebude a reakce? Pár dní růst, pak pokles na nová minima ???(1,84usd) Ano, bylo Řecko a pak Čína, ale přesto je to ubohost. Přijde info o refinancování dluhopisů 2015 úvěrem v eurech, což je samo o sobě pozitivní, reakce - nic, pokračování poklesu :-(. Mimochodem S&P myslím psala, že tam ještě může být nějaký háček v tom refinancování, vůbec netuším jaký, uvidíme, splatnost těch bondů je myslím 15.listopadu. Dále bylo info, jak management CETV usilovně pracuje na refinancování svého nyní nejdražšího dluhu - 15% bondů 2017, řekli, že je to jejich priorita a věří, že se jim to povede dosáhnoout ještě letos. Ten management důvěru musí mít, nevzpomínám si na nějaký jejich podraz, zatím plní co předem avízují, takže by měl trh takové prohlášení ocenit, ale opět nic, nula. A to nepočítám taková infa jako byl ten superpozitivní článek "Why is Wall Street ignoring Central European Media?" na seekingalpha nebo třeba nedávné info o 6% zdražení reklamy na příští rok. V podstatě si nevzpomínám ná žádné negativní info z nedávné doby, akorát minulý čvrtek přišlo tohle "Analytici J. P. Morgan přes noc snížili cílovou cenu mediální CME z 69,1 Kč na 62,8 Kč. Doporučení ponechali na "neutral", to tu myslím ještě nikdo neuváděl.

Prostě mě připadá, že zítra cetka ničím pozitivním překvapit nemůže, snad jen kdyby se jim podařilo to refinancování 15% 2017-bondů, ale pochybuji, že by se tohle info krylo zrovna s výsledky. To rozpuštění 30m rumunské rezervy přece nikoho už překvapit nemůže a i kdyby to vedlo k "udělání" čistého zisku, nevím proč by to mělo reagovat pozitivně teď, když to doteď reakci nevyvolalo, s tím se prostě počítá, je to jednorázové a je to nepeněžní zisk. Naopak máme znova silný dolar, stačí náznak pochybností ohledně ročního EBITDA a mažem z trianglu dolů.

Buď jak buď, zítra podle mě ten triangl opustíme, na přešlapování na místě už tam místa moc není. Přál bych si, aby to bylo nahoru, ale ....

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 15.05.15 14:16  Berťa  (157757)

Reklamní trh poroste dál a víc

Samá pozitiva pro cetku z této zprávy - Česko a Rumunsko roste v EU nejvíc a zároveň to jsou dva největší trhy CETV. No a ČNB může začít utahovat dříve, takže korunka bude sílit.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 06.03.15 10:06  Berťa  (157757)

Výsledky čtvrtek 12.3.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 03.03.15 15:28  Berťa  (157757)

napětí narůstá

Já myslím, že u té polské TV už je na 99% rozhodnuto - získá ji německý Bauer Media. Podle polských médií Bauer představil nejlepší nabídku a prý mají od třech nezávislých zdrojů potvrzené, že jsou Němci ke koupi nejblíž. A jestli to chápu dobře, tak se čeká jen na schválení polského antimonopolního úřadu, ten jediný by ještě mohl zamíchat kartami třeba ve prospěch Time Warneru, protože jestli Bauer tu TVN získá, tak se stane polským reklamním lídrem ve všech médiích - tisk, internet, rádio i televize.

wyborcza.biz/biznes/1,101558,17458058,Bauer_kupi_T ...

Všichni jen pořád spekulujeme, faktem ale je, že ty datumy zveřejnění různě po internetu (google, bloomberg...) byly jen a jen odhady, nic oficiálního od CETV. Vyměnilo se vedení, mohli si prostě změnit celou politiku zveřejňování výsledků, loni to ještě doklepali podle starých Sarbuových kolejí, letos už třeba pojedou v novém řádu s posunutými termíny, kdo ví, nezbývá než čekat na oficiální datum od CETV.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 03.03.15 08:33  Berťa  (157757)

napětí narůstá

Tak to se mi teď zdá asi nejvěrohodnější datum, protože podle toho mailu co psal Sascha dole je evidentní, že mezi CETV a Bloombergem proběhla nějaká komunikace, takže by měli být v obraze.

www.bloomberg.com/quote/cetv:us

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 27.02.15 11:54  Berťa  (157757)

vysledky

Pozor, tohle je derivátová burza v Chicagu, mají stejný název, ale s CETV to nemá nic společného.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.01.15 19:59  Berťa  (157757)

GSG - prý čtvrtá největší nemovitostní transakce na světě

Naprosto souhlasím, transakce s OG byl tunel za bílého dne, i když to navenek působí "papírově" legálně. Já bych doplnil, že Vítkovy transakce byly legální ve smyslu, že je prakticky neproveditelné dokázat jejich faktickou nelegálnost. Jak například dokázat, že těch 27m eur, za které Ott v lednu 2013 nakoupil 9% podíl v Orcu, nebyly jeho peníze, ale Vítkovy, zvlášť když to nakoupil přes seychelský offshore (s tím by měla problém i Bártova ABL :-). Když pak v listopadu hlasoval pro ten tunel s Vítkovým privátním úpisem na OG, který odstartoval propad akcie k 10kč, nemohl přece jednat ve svém vlastním zájmu z hlediska pozice významného akcionáře. Jako dlouholetý CEO firmy (je tedy předpoklad, že znal situaci Orca do detailu) nemůže přece v lednu 2013 nakoupit balík akcií za 27m eur v ceně přes 80kč za kus a ani ne o rok později (listopad 2013) hlasovat pro něco, co způsobí pád akcie k 10kč, to nedává smysl, žádná vnější krize se mezitím neudála, naopak, tržní prostředí se zlepšovalo. Logicky musí každý vidět, že jeho finanční zájem leží někde jinde než ve zhodnocování akcií Orca. Ty fondy K+A už dlouho asi něco tušily, zřejmě postupně po těch roztodivných transakcích v průběhu 2013 (prodej Endurance fondů + prodej 10% v OG Kamoru) poznali, že Ott a Vítek jednají tajně ve shodě, ale jak to dokázat? Nepochybuji, že nějaké šetření podnikli, ale nakonec to k ničemu nevedlo, prostě jedna věc je obvinit a druhá to dokázat u soudu.

Jak to říkával sám velký tunelprofesor Klaus v 90. letech? Něco jakože ekonomové jsou vždy napřed před právníkama, když obhajoval ekonomickou transformaci, aniž by se nejdřív vytvořil odpovídající právní rámec. Stejné mi to připadalo i na Orcu, Vítek valil jednu transakci za druhou, furt se něco prodávalo, kupovalo, hlasovalo, upisovalo, měnili se lidé v představenstvu a na konci 2013 bylo Orco úplně jinou firmou než na jeho začatku, horší, v podstatě troska. Samozřejmě neexistoval žádný vnější faktor, který by tohle ospravedlňoval, vše v důsledku řádění dua Ott + Vítek. Než by se právně vyřešila jedna věc, firma už by byla fakticky někde jinde. K+A byly prostě furt ve vleku, Vítek minimálně o krok napřed.

Jo jo, bez důvěry to nejde, kdo ojebe jednou, je velký předpoklad, že ojebe i podruhé. Vítek v Orcu jen potvrdil svou "reputaci".

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.15 19:43  Berťa  (157757)

GSG - prý čtvrtá největší nemovitostní transakce na světě

Neptune ahoj,

omlouvám se, úplně jsem zapomněl, že jsem tu po dlouhé době něco napsal, takže až teď. No, nejprve jsem myslel, že už jsou ty noviny vyhozené, ale ještě jsem je našel. O tom úpisu tam vůbec nic není, je to takový přehled největších transakcí v Česku za loňský rok, no a Víťa to s tím OG vyhrál, takže coby "král" českého byznysu zabral v článku nejvíc místa. Nebyl to rozhovor s ním, ale jen takové shrnutí jeho amerického snu po česku jak se chudý chlapec přes oškubání Včelařů stal žralokem české "podnikatelské" elity a nyní ovládá impérium s majetkem přes 4,1mld. eur. Chuť investovat ho prý neopouští, zajímá se o luxusní nemovitosti v Londýně, dále v nejvybranějších evropských letoviscích či v Alpách. Jsou tam zmíněny i jeho loňské agrární nákupy v severních Čechách za 1,2mld kč.

Vařilo to ve mě, jak jsem četl pasáže týkající se Orca:

"Rekordní transakcí roku 2014 je ovládnutí společnosti GSG Group (nejhodnotnější části skupiny Orco) Vítkovou skupinou CPI. Hodnota operace činila přes 2,9mld eur (zhruba 80mld korun)."

"Vítek má za sebou rušné dva roky, během nichž potvrdil, že zůstává žralokem, s nímž není radno se utkat. Nájezdník, který na český trh vstoupil v divokých 90. letech kontroverzním ovládnutím spotřebního družstva Včela, letos se stejnou razancí nepřátelsky opanoval Orco oslabené krizí."

"Pohlcení německé dcery Orca, GSG Group, předcházel dlouhý boj. Vítek se nejprve vlámal do Orca jako minoritní akcionář. Postupně posiloval, vedl mocenské války, až ve skupině získal rozhodující vliv.Letos na jaře prosadil vklad své vlastní CPI do německé dcery Orca, v níž díky tomu získal kapitálovou převahu. Nově vzniklý konglomerát pak přejmenoval na CPI Property Group."

"Ovládnutí GSG je významnou operaci i v globálním měřítku, letos šlo o čtvrtý největší obchod v realitní branži na světě."

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 31.12.14 12:06  Berťa  (157757)

GSG - prý čtvrtá největší nemovitostní transakce na světě

I když už dávno nepatřím mezi "orcaře", tohle tu prostě musím napsat, protože to tu zatím nikdo nedal. Včerejší MF Dnes (30.12.) je plná toho našeho obtloustlého "žraloka" (je tam i foto ;-), Vítek nejenže udělal s ovládnutím GSG obchod roku v Česku, ale dokonce to prý byl čtvrtý největší obchod v realitách na světě s hodnotou přesahující 2,9mld eur. Já jen, že jsem to jako tehdejší akcionář Orca, jehož bylo GSG dcerou, jaksi nepocítil, respektive pocítil a to mocně, ale v opačném směru než jsem si přál :(((. 

Na té transakci je jasně vidět jaký potenciál Orco mělo, velká škoda že si toho všimnul zrovna Vítek, žralok sežral vše a pro malé rybky dokonce ani nic nevyplivnul. 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 05.03.14 12:35  Berťa  (157757)

opg - má nové akcionáře!!!

Nikdo žádné překročení 2,5% práhu nehlásil, takže se nemá cenu vzrušovat, podíly těch nových budou malé, asi jen využili údaje z lednové VH, kdy se mobilizovalo a zřejmě se registrovala naprostá většina významnějších akcionářů, proto tolik nových jmen. 

Jinak, to dnešní info není nic jiného než otevřený výsměch akcionářům OPG. Podíl OPG v OG tímto klesl na 45% a až dokončí i těch dalších 36m, tak to spadne na 38%.  Fakt žasnu jak lehce prozatím Vítkovi tato další lekce "byznysu" tady na Orcu prochází.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.02.14 13:40  Berťa  (157757)

OPG - info!!! Už je to tady - snížení nomináli ze 2E na 1E!!!

Díky za info, už jsem si zvyknul na ty stojaté vody a najednou takové rozvíření ;-). Jó, kdyby takhle s takovým požadavkem přišly fondy (a nejlépe ještě tehdy v prosinci před tou lednovou VH), to by byla jiná. To by člověk i věřil, že přebírají iniciativu a mají nějaký reálný plán záchrany OPG z Vítkových spárů, ale navrhla to Gamala, takže zase Vítek. 

Nevím co tím zamýšlí, za normálních okolností by to byl jasný signál brzkého navyšování kapitálu, ale teď? Vítek sám už dál navyšovat nemůže, pokud teda nechce spustit povinný odkup minorit, a K+A těžko budou chtít lít prachy do OPG, když budou představenstvo kontrolovat Vítkovci.

Fondy zatím žádné zvýšení podílů nenahlásily a do pondělka (record date na VH) se už těžko něco změní, síly zůstanou rozvrženy stejně a není tak důvod věřit, že K+A prosadí své požadavky, zase to bude v režii Vítka. Uvidíme, co bude dál, zatím mi to snížení nominálu žádný pozitivní smysl nedává, spíš to vypadá jako snaha Vítka dále srazit kurz a pokračovat v strategii "opotřebovávání" akcionářů a třeba ta dnešní "raketa" byla poslední příležitost ještě dobře prodat.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 07.02.14 20:22  Berťa  (157757)

OG - plus 25 procent!!!

Už jsem to psal, všechno jsem prodal. Pod Vítkem nevidím perspektivu a dokud tady nebude na kolenou, tak podle mě nemá cenu naskakovat na nějakou delší jízdu, maximálně popojet a honem zase vyskočit ;-). 

Na první pohled se mi zdálo, že ten protinávrh na VH OG ze strany OPG je Otíkova vzpoura, ale opět to spíš vypadá na režii Vítka, takový menší taktický manévr zapadající do celkového strategického plánu vytunelovat OPG tak, aby se to dalo jen těžko právně napadnout.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 07.02.14 19:53  Berťa  (157757)

OPG - OG Tomáš Salajka

Všechno je možné, ale já myslím, že to je Vítkův kůň. Nezapomínej, že Salajka je už v exekutivě OPG, od 15.ledna je to zaměstnanec na plný úvazek a to rovnou druhý nejvyšší a vsadím se, že nebýt Otíkových nášlapných min v podobě zlatých padáků, byl by tím úplně nejvyšším. Spolu s ním byl jmenovaný i Dědera.

www.orcogroup.com/sites/orco-corpo/files/press-and ...

Takže Salajka by v boardech měl fungovat jako zástupce exekutivy a ne nějakého akcionáře. Já nevím, já myslím, že to pořád jede podle Vítkových not, K+A i se zbytkem koalice na Vítka nestačí, urvat nějaký větší podíl na trhu, to je asi utopie a že by se odněkud vynořila ještě nějaká velká ryba co se dosud skrývala, to taky nevypadá zrovna reálně. Jediná cesta podle mě vede přes hlasy Otta, buď se za ně postaví otevřeně on sám a nebo jeho podíl koupí třeba ten vzývaný strategický investor. Record date na VH je 24.února, tak uvidíme jestli se ještě nějak škatulata budou hýbat, ALE....uvidím -> uvěřím, slepě už tady věřit nemá cenu.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 05.02.14 19:22  Berťa  (157757)

valná hromada 10/3

www.orcogroup.com/sites/orco-corpo/files/press-and ...

Je vidět, že tu žádost na VH Kingstown oznámil už 15.ledna, proč se to dovídáme až teď?

V každém případě Ott rozhodne, bez jeho podpory podle mě fondy nemají šanci Vítka přehlasovat a jestli má Vítek vůbec nějaké slabé místo v boji s fondy, tak je to myslím právě Ott, přesněji jeho loajalita.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.14 18:43  Berťa  (157757)

OG taky 10/3

No a toto je ještě zajímavější

www.orcogermany.de/PressReleases2012/OG_GM_Conveni ...

Že by se přece jen Otík nakonec vzepřel Vítkovi?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 01.02.14 18:39  Berťa  (157757)

to už je přece jedno a byla to špatná investice a jede se dle těchto not:

Alphavalue to celkem pravidelně aktualizuje, momentálně je NAV/akcii 3,53eur

www.alphavalue.com/Research/Orco_Property_Group.as ...

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 31.01.14 19:25  Berťa  (157757)

Pohled akcionáře - bude update?

Zajímal by mě aktuální pohled toho dlohodobě výsledky analyzujícícho akcionáře z Patrie, který by tak rád viděl Vítka za CEO, protože věří, že by OPG posunul vpřed tím správným směrem ;-)

www.patria.cz/zpravodajstvi/2519019/pohled-akciona ...

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 31.01.14 18:40  Berťa  (157757)

Pokuta

Ztráta přes půl mega, hrůza děs, je mi z toho ouzko. Po výsledcích za 3Q jsem to začal vyprodávat, teď už nemám nic. Vím, že s Vítkem mě tu nic dobrého nečeká, možná ještě bude nějaká vlnka, možná se zkusím svézt (ne že bych to teda uměl), ale to už bude jen taková "zábava" s mrtvou kočkou. Aby to tady mělo zase nějakou perspektivu, musel by Vítek dostat pořádné K.O. a pro klidné spaní by antivítkovci museli mít přes 50%, pak bych zase naskočil třeba i do rozjetého vlaku.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 31.01.14 17:15  Berťa  (157757)

Pokuta

...jestli ještě vytáhnou z rukávu něco čím by Vítka vykolejili.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 31.01.14 16:50  Berťa  (157757)

Pokuta

Čas hraje pro Vítka, 293m eur krátkodobých dluhů OPG (splatných do 30.6.2014) je realitou, za 66m ručí na úrovni holdingu. Vítek rozjel diskreditační kampaň, jejíž primárním adresátem nejsou akcionáři ale banky, chce jim poslat jasný vzkaz - berte si své peníze co nejdřív zpátky, tady už vám pšenka nepokvete. Když jim nabídne exit, jaká bude jejich ochota k refinancování? (viz věta "Podle Němečka je ve hře také postupný rozprodej posledních aktiv skupiny, třeba i oproti splátce dluhu, a poté její likvidace). Vyznat se kdo je kdo v současném boji o OPG je pod rozlišovací schopností bank, perspektiva nejasná, rozhádaní akcionáři, hrozba soudů (kdo ví jak dlouho se potáhnou a výsledek je nejistý). Ty zajímá hlavně řeč čísel a jelikož ty teď budou blikat u OPG červeně, tak Vítkovu nabídku na exit s radostí přijmou. Vyváznou z toho beze ztrát a Vítek bude brát aktiva OPG (Zlota, Mamaison hotely...) za cenu úvěru, což bude super kšeft a hlavně to půjde asi těžko právně napadnout. Vítek potřebuje pro své záměry tlak bank, chce, aby ho "dotlačily" do rozprodeje majetku, aby v tom byl on sám nevinně.

Už je to skoro 2 měsíce co Kingstown v dopise upozornil na ty špinavosti O+V a pořád se nic neděje - žaloba žádná, to samo už napovídá jak si K+A "věří". Zároveň tehdy ujišťovali, že brzy podají k soudu žádost na ustanovení dočasného správce OPG místo Otta (we will shortly file a request to appoint a provisional administrator), člověk by čekal, že "brzy" znamená dny, maximálně týdny, opět ale nic.

Já to vidím tak, že Ott je ostřílený matador a bude si dávat velkého majzla, aby při svých "viditelných" krocích nešlápnul právně vedle. VH to potvrdila, čekalo se, že bude hlasovat s Vítkem, což by možná K+A potom nějak ve svých žalobách využili, nestalo se, Vítek si to vyhrál sám díky těm svým 2 kyperským offshorům. To už se posouváme do "neviditelné" sféry, tady už by ty kroky O+V byly samozřejmě nelegální, no ale.... Prokázat, že ty offshory patří Vítkovi nebo že Ottovy akcie (nakoupeno přes Seychelly) jsou ve skutečnosti Vítka (+ případně  všechny ty další špinavosti - Kamoro, Endurance fondy...), to je záležitost předložení jasných důkazů a je asi zbytečné psát jak těžko se v "transparentním" prostředí Kypru a Seychel pátrá. Nevím jestli tady nějak může pomoct kvalita lucemburského právního řádu, ale pochybuji.

První krok, co podle mě musí K+A udělat, nejsou žaloby, ale je třeba dát do kupy nejprve představenstvo, aby měli většinu ti, kteří to myslí s Orcem dobře. Případné žaloby na O+V se potáhnou a mezitím se majetek rozkutálí, banky nebudou čekat a pak už to nedá dohromady žádný soud, ani lucemburský. Opět ale stejná písnička.... 13.ledna Alchemy v dopise oznámí záměr svolat v blízké budoucnosti VH, od té doby nic. Nevím jestli si K+A vůbec hlídají čas, aby jim aspoň zůstala teoretická možnost s tím něco udělat, na VH jsou přece nějaké lhůty a navíc si nejsem jistý jestli to Vítek potom nemůže uměle prodlužovat podáváním nesmyslných návrhů do agendy VH.

 

Zároveň už asi není jiné cesty jak přehlasovat Vítka na VH než získat Otta na svou stranu. Je to komplikované ze všech stran, Vítek je drží pod obrovským tlakem a jsem fakt zvědavý, jestli se K+A ještě na něco zmůžou, jestli je&sca ...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 31.01.14 16:17  Berťa  (157757)

Pokuta

Otázkou je jaký měla tahle žaloba záběr, nejspíš se to striktně týkalo jen legitimity toho úpisu. Schvalovalo to představenstvo OPG, ne OG, takže to navenek vypadá formálně správně, za OPG je transakce posvěcená a v tomto ohledu do toho K+A asi nemají mandát moc kecat. Vadný byl ale ten způsob schválení, protože místo 9 členů představenstva OPG jich to schvalovalo pouze 7, Shannon za Kingstown a Cash za Alchemy nebyli přítomni. Kdyby tam byli, tak by to 100% neprošlo (poměr hlasů musel být 4:3, kdyby tam ti 2 byli, tak by to bylo 4:5 a neprošlo by to - všechny tyto informace lze vyčíst a dovodit z dopisů K+A) a celá legitimita toho navýšení tak podle mě stojí na důvodu proč tam ti 2 nebyli.

Určitě tam musí být nějaké stanovy, nějaká pravidla, nějaké lhůty pro svolávání, jednání a hlasování představenstva, bylo to vše dodrženo? V dopisech píšou stroze, že proti tomu úpisu protestovali, na hlasování nebyli přítomni a že vše tehdy probíhalo bleskovou rychlostí, nic víc, nic míň, takže o důvodech proč tam nebyli můžeme jen spekulovat. Chci věřit, že jejich neúčast tehdy nebyla dobrovolná, že si to nezapinkali sami, ale že to O+V zorganivali tak, aby se toho K+A účastnit nemohli/nestihli. Pak zbývá "maličkost", dokázat to u soudu. První kolo prohráli, jestli se odvolají je otázkou, ale co mohou vyštrachat nového? Času měli dost, v tomto směru už jim nevěřím. Zbývá rozšířit záběr žaloby a prokázat spiknutí O+V, no ale jestli kauza úpisu na OG byla "maličkost", tak prokázat spiknutí už je úplná "prkotina" :-). Vlastně se moc nesměju, takže tak :-(

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.01.14 12:17  Berťa  (157757)

Pokuta

Tak K+A dostali od toho lucemburského soudu flastr 5000eur za to, že si dovolili zpochybňovat ten Vítkův nesmyslný zlodějský úpis na OG. 

www.immobilien-zeitung.de/1000018316/radovan-vitek ...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 27.01.14 11:41  Berťa  (157757)

úlohu fondů myslím obecně nepřeceňovat a tedy nebýt potom zklamán

Souhlasím, ten "boj" na Orcu je zatím jednoznačně Vítkova one man show, fondy tahají jasně za kratší konec, pokud ještě vůbec nějaký drží v rukách. Já už jsem si tady zklamání prožil, vnitřně už jsem si svou investici odpískal, fondy už mě zklamat nemůžou, to už se stalo, teď už jedině překvapit. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 27.01.14 10:46  Berťa  (157757)

trhy ocenily vstup Vítka Rupem

Těžko může být motivací Vítka poslat Orco do konkursu, co by z toho měl jako akcionář, ti jdou na řadu až jako poslední, všechno by vzaly banky, dluhopisáři a nakonec třeba i ti sabotéři co tam naházeli ty nášlapné miny a otrávené pilulky ;-), tito všichni by šli na řadu před Vítkem při porcování medvěda. Vítek to má vymýšlené daleko elegantněji, momentálně to má přece všechno pod palcem (představenstvo i exekutivu) a bankrotu Orca se může vyhýbat rozprodáváním majetku, pochopitelně pod cenou a pochopitelně do vlastních rukou. Takhle to má absolutně pod kontrolou, při konkurzu by to neměl ve svých rukách. Mediální řeči o bankrotu mají za cíl šířit strach a všechny kolem Orca unavit a dokonale otrávit, hlavně dál pokračovat v totální diskreditaci Orca u bank. To bude mít za následek, že Orco bude neustále pod tlakem jak banky budou chtít své úvěry splatit, což vytvoří ideální podmínky pro rozprodej majetku pod cenou. Vítek vyzobá co se dá a nechá Orco živořit dál až do 2019, pak to vezme za cenu šrotu. Takhle dostane z Orca úplně všechno co bude chtít a všechno za hodně levno. 

Prostě si myslím, že Vítek teď rozhodně nechce poslat Orco na smrtelnou postel, to přijde až v 2019, teď ho chce notně přotrávit a poslat na LDN-ku, kde ho bude udržovat svou "léčbou" při životě až do zmiňovaného roku. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.01.14 23:45  Berťa  (157757)

Můj pohled

Nejprve trocha rekapitulace. Začalo to brutálními odpisy za 146m eur při výsledcích na konci listopadu, následně board OPG schválil extrémně nevýhodný prodej 33% OG Vítkovi. Byl to skandál, K+A proti tomu protestovali a na hlasování nebyli přítomni (asi nedobrovolně???), takže místo 9 členů hlasovalo pouze 7 a i tak to prošlo jen 4:3 (je to patrné z dopisu Kingstownu z 27.prosince), kdyby hlasovali Shannon i Cash, tak by to samozřejmě nemělo šanci projít. Dále, 20.prosince z boardu rezignoval po x letech respektovaný Alexis Juan za nezávislé, už se na to asi nemohl dívat, 6.ledna následovala VH, kterou vyhrál Vítek a to s pomocí 2 kyperských offshorů, které k jeho oficiálním 35m akcií přidaly dalších 4,4m (info z dopisu Alchemy 13.ledna), Ott se zřejmě zdržoval hlasování. Výsledkem je 5-členné představenstvo - Vítek, Dědera, Ott, Hughes (nezavislý, nominovaný ale Vítkem), Wallier (jediný opravdový nezávislý), Vítek si tak teď prakticky může schvalovat co se mu zalíbí, potřebný hlas k 3-členné většině mu dodají buď Ott nebo Hughes. Završeno to bylo jmenováním Vítkových lidí do exekutivy OPG 15.ledna, takže teď už má přístup ke všem informacím.

Jak vidno, doteď to je Vítkova exhibice na jednu branku, (ne)výkon fondů je prozatím naprostá ubohost, nemůžu si pomoct, kromě psaní dopisů se K+A zmohli jen na dočasné zablokování Vítkova OG úpisu, které už teď soud ale stejně odblokoval. Přitom Kingstown v dopise z 12.prosince přišel z řadou podezření a obvinění vůči Ottovi a Vítkovi, ujišťovali, že sbírají důkazy pro brzký soud a hlavně, že co něvidět podají soudu žádost na ustanovení prozatimního správce OPG namísto Otta. Máme konec ledna a nic, Vítek jede dál svou hlava nehlava, ovládnul představenstvo, má lidi v exekutivě a jeho plán je teď myslím jasný - kontinuálně vytvářet na OPG tlak a nutit ho vyprodávat majetek pod cenou, kupcem bude samozřejmě on a ještě bude mediálně vypadat jako zachránce. Podmínky má proto naprosto ideální, OPG má 293m eur krátkodobých dluhů se splatností do 30.června 2014 a za 66,2m z těch 293m ručí na úrovni holdingu. Svým jednáním totálně zdiskreditoval OPG nejen u bank (Orco jako sprosté slovo), takže šance na refinancování těch úvěrů je za stávajících okolností mizivá, prostě ideální podmínky na výprodej majetku.

Vidím to tak, že Vítkovi se podařilo ze zdravého a perspektivního Orca udělat pacoše na LDN-ce, kde mu teď bude ordinovat upouštění žílou a nechá ho skomírat až do 2019 (vyprší ta warrantovská nášlapná mina za 40m), kdy už bude tak vyčerpané, že bude stačit malá dávka euthanasie. Nemá cenu si nic namlouvat, Vítek Orco dusí a pomoct může jen okamžitá rázná akce fondů. Fakt nechápu proč se nic neděje, vždyť jestli chtějí K+A svolat VH, kde by "znormalizovali" představenstvo, tak tam jsou zase nějaké lhůty a nebude to ze dne na den, přitom čas hraje jednoznačně pro Vítka. Podle mě fondy nemají jinou možnost než přetáhnout Otíka na svou stranu (jakkoliv, třeba i strachem z tepláků), jinak těžko Vítka na VH přehlasují. Uvidíme, každopádně aby bylo vidět zase kousek světýlka na konci tohoto Vítkova tunelu, musí to být od fondů pořádná AKCE, dopisů akcionářům už bylo dost.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 24.01.14 19:54  Berťa  (157757)

Perla roku

"S Orkem nechce nikdo spolupracovat, je to skoro jako sprosté slovo. Investoři, partneři i banky se snaží o exit. Stanovit reálnou hodnotu aktiv, je proto velmi složité," poznamenal zástupce generálního ředitele Vítkovy skupiny CPI Martin Němeček, který má dění kolem Orka na starost. 

Celý ten dnešní článek na Patrii je jeden velký hnus, ale tento odstavec je fakt absolutní vrchol pokrytectví. Po tunelech s Endurance fondy, Kamorem a posledním majstrštykem v podobě "tržního" úpisu Vítka na OG se těm investorům, partnerům a bankám vůbec nedivím. Ne že by se předtím Ott těšil nějaké přehnané důvěře, ale úvěry se mu dařilo úspěšně získávat i v nelehké pokrizové době - Zlota v 2010, to bylo všeobecně považováno za úspěch a výraz důvěry v Orco, dále mě napadá třeba Váci 1 v Budapešti, no a GSG, což byl asi poslední úspěch, pak už začal řádit včelař a Orco se stalo sprostým slovem......bohužel i toto Vítkovi hraje do karet a diskreditace Orca u bank je zřejmě součástí jeho nájezdnického plánu.

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 24.01.14 17:10  Berťa  (157757)

...včela 2

Marné, iniciativa je na jeho straně, čekal jsem větší obranu od fondů, pořád se ale nic neděje, soud o navyšování OG prohráli, nikde se ani nepíše, že by se odvolali, ačkoliv to bylo možné a všechna ta obvinění proti Vítkovi a Ottovi z těch jejich dopisů jsou asi bez šance na prokázání, jinak už by to bylo u soudu, času je málo. 

Vzkaz Vítka z toho článku je jasný - "Udělám z OPG jen skořápku se žumpou, zbytek "zachráním" převedením na sebe." Baví mě ty jeho formulace, prý otrávené pilulky, nášlapné miny :-), každý kdo Orco trochu sleduje ví, že Ott je v něm pevně zabrikádován, jinak by po tom všem nebyl pořád CEO a o zlatém padáku 16m jsem tu už psal několikrát, je to v každé výročce, nijak se to netají, no ale účel světí prostředky, pilulky a miny jsou vděčnými výrazy a lépe mu pomohou mediálně obhájit jeho "záchranné" práce, které asi začnou co nevidět. 

Fascinuje mě Ott, nechápu jak mohl spolknout veškerou hrdost a stát se Vítkovým špinavým hadrem. Po 20 letech v byznysu takhle ztratit veškerou úctu je fakt nedůstojné a tohle jsem absolutně nečekal, spoléhal jsem na jeho ego a ješitnost, bohužel chyba. Ještě při pololetních výsledcích začátkem září měl člověk pocit po přečtení komentáře Otta, že Orco je na prahu velkého rozjezdu a nic než světlá budoucnost ho nečeká. O 4 měsíce později ten samý člověk mlčky přihlíží jak se jeho dítě stává dárcem orgánů a ještě se zdá, že se sám aktivně účastní jeho porcování :-(. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 15:04 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  675.00  +0.60% 
 ČEZ  937.00  -0.11% 
 ERSTE  1 092.00  +1.30% 
 GEN(NORTON)  560.00  +2.38% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KB  773.50  0.00% 
 KOFOLA  301.00  +0.33% 
 MONETA  98.20  -1.01% 
 PHOTON  43.60  -3.43% 
 PILULKA  138.00  -2.82% 
 PM  15 340.00  -0.78% 
 PRIMOCO   905.00  -0.55% 
 VIG  732.00  +3.68% 
Komodity online
 Ropa 84.91 USD 14:42   
 Zlato 2325.96 USD 14:42   
 Stříbro 29.56 USD 14:42   
 Káva 234.16 USD 14:42   
 Cukr 19.39 USD 14:42   
 Bavlna 73.22 USD 14:42   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.