Příspěvky nebo odpovědi uživatele Fantom 305









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Fantom 305. Výpis příspěvků 1 až 50 (111)


Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (18) 26.01.23 19:36  Fantom 305  (254650)

Navrhuji Psí boudu

Zdravím místní "zaříkávače koní". V tomto schizofrenním dvacetimilionovém státě, kde je polovina lidí pro "znárodňování" a druhá půlka tvrdí že to je "krádež korunovačních klenotů", asi opravdu nemá smysl být akcionářem. Po zhodnocení situace, jsem dnes svoji pozici vyprodal. Takže se s Vámi loučím. Ps.: Co kdyby správce vytvořil nějaký chlíveček. Takovou "Psí boudu", kde by si místní aktivističtí akcionáři mohli lízat rány a kňučet o ostošest. Vždyť i ten spam na posílení mužnosti měl větší hlavu a patu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 25.01.23 17:13  Fantom 305  (254650)

.. jako řetízkový kolotoč ..

Vcelku nedávno se zde objevil komentář, že vše je byznys a obyčejný člověk je jen pindík na šachovnici .. Bylo tak úsměvné, že jsem to ani nekomentoval. Já vím, energetika je byznys, zdravotnictví je byznys, ekologie jak jakbysmet.. Jasné. Akorát mi to vždy připomínalo jízdu na řetízkovém kolotoči.. Vcelku pěkné svezení.. Akorát se to nesní začít točit rychleji a rychleji. Začne se člověku točit hlava, "bejt mu blujno", najednou přestává člověk vidět svět kolem sebe. Je takový rozmazaný, lidé se mu vzdalují, jak Ti na zemi, tak ti, kteří byli blízko něho.. Nakonec se to urve a našinec letí a pěkně si nabije tlamu.. A to jsem jen "obyčejnej pindík" a doufám, že to tak zůstane.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 25.01.23 16:30  Fantom 305  (254650)

Ceny energií

Chápu, že na "VUMLU" se ekonomie nebrala, ale co je moc, toho je příliš..Zběžným pohledem do kalendáře zjistíte, že 25. února bude až za měsíc. Ještě před dvěma roky se zde vedla vášnivá diskuse o panu Benešovi. Našinci tvrdili, jak ČEZ "krachuje" a ještě pár hodin po volbách už to měl podle ideologických klikačů spočítané. A co se změnilo? Napovím vám. Nic. Pan Beneš stále zahřívá svoji židli, firma je v plusu jako nikdy v historii, a ideologický klikoroh jede svý.. Vlci vyjí, karavana jde.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 25.01.23 12:55  Fantom 305  (254650)

Inflace a cena akcie

Toto je příspěvek dne, ne-li měsíce. Pamětník si sice nepamatuje co psal před týdnem, ale "gřištálovou gulu" má vypocovanou pěkně do "ruda".. pobavil jste mne.. Přeji pěkný den a šťastnou ruku u voleb..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.01.23 20:03  Fantom 305  (254650)

nerozumím jedné věci..

Ještě jednou se pokusím odeslat příspěvek.. Je to opravdu tak, že akcie vlastní (drží) Ministerstvo financí.. Tím se to vysvětluje. Asi je opravdu logické, aby vláda oslovila držitele akcii, aby se k tomu vyslovil. Nakonec stejně to bude muset vláda projednat a odsouhlasit a pověřit někoho, aby to na dozorčí radě navrhl. Tak mne přišlo logické, že by k potřebám ekonomiky, energetické bezpečnosti, synergiím (součinnosti více činitelů, který je však kvantitativně či kvalitativně jiný než jejich prostý součet)i sociálním dopadům, mělo pro vládu vypracovat studii proveditelnosti právě ministerstvo průmyslu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.01.23 18:59  Fantom 305  (254650)

nerozumím jedné věci..

OK mrknu na to.. dík
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 24.01.23 18:23  Fantom 305  (254650)

nerozumím jedné věci..

Lukáši, zdravím.. Myslím si, že jsem se vyjádřil nejednoznačně a mohlo to zadat podnět k nepochopení. Měl jsem na mysli kdo má na stole tu "cestovní mapu" k tomu čemu se vyjádřil pan premiér. Tedy k nikoliv zastropováním cen, nějakých daní, s pánem Bohem to může dělat na ministerstvu financí třeba uklízečka. Tím tématem je získat větší kontrolu nad ČEZ. Měl jsem dojem, že ČEZ spadá pod ministerstvo průmyslu. Pokud se pletu, tak mne napadá otázka, k čemu ministerstvo průmyslu je. Přijde mi to jako ideologická záležitost.. Ps.: Nerad bych měl zase pocit, že ode mne někdo "opisuje". :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 24.01.23 14:48  Fantom 305  (254650)

Vy padá to že inflace se musí projevit i v cenách akcií.

Šlo mi spíše o to, popíchnout.. proto že, každé takovéto zjednodušující konstatování je svým způsobem jen půl pravdy. A jak známo, půl pravdy je celá lež. Opomíjí ve svém tvrzení jasnou podstatu toho, že akcie jsou pouze jednou z třídy aktiv.. a těch známo je podstatně více. Např.?? (zlato, pozemky, nemovitosti, umění, bláznivé kryptoměny, sběratelské předměty,) Proč zrovínka akcie? Jistě, vzájemný vztah tu je. Ale naprosto opomíjíte poučku, že kapitál je nadnárodní, jak nás ve škole učili. A může se klidně stát, že vytištěné peníze mohou skončit úplně někde jinde v zahraničí. A naší, Pražské burzy se to nemusí moc dotknout.. a už vůbec opomíjí různé rozdělení na defenzivní, ofenzivní.. (Snad se nehodláme přít, že cena akcii koreluje s hodnotou firmy.)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 24.01.23 13:54  Fantom 305  (254650)

Vy padá to že inflace se musí projevit i v cenách akcií.

Vážený, mohl by jste pro nás ostatní definovat pojem "prudký růstu mezd".. Já kolem sebe naopak vidím pravý opak.. tedy desetiprocentní znehodnocení reálných příjmů.. To jen tak, abych věděl kdy to přijde.
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 24.01.23 12:42  Fantom 305  (254650)

nerozumím jedné věci..

Měl jsem dojem, že "vo tom čeíku špekulují odboníci.. na každů prácu nám treba odborníkou" .. a zatím na tom pracují na ministerstvu financí.. Trochu jsem znervózněl, ví někdo proč to nemá v gesci ministerstvo průmyslu?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (3) 23.01.23 14:59  Fantom 305  (254650)

Nákupy na současné ceně..?..

Zdravím.. Osobně se mi tato odpověď moc nelíbí.. Samozřejmě se svými akciemi migruji, přecházím a dle úvahy přeskupuji.. někdo by řekl - bavím. Ano, bavím.. nejsem na zisku životně odkázán.. KB jsem vyprodal s lehkým ziskem a držím 100% ČEZ.. Pokud by poměr mezi těmito dvěma akciemi z mého hlediska prohodil.. s lehkým srdcem udělám sbohem.. v tomto okamžiku KB opravdu NE.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 22.01.23 16:10  Fantom 305  (254650)

Kdo odpoví ?: Jak zestátnit ČEZ?

Někdo zde dával odkaz na rozhovor z bývalým ředitelem ČEZ panem Mílem.. Pokud je to ten rozhovor.. Byl z března 2022.. tedy rok starý.. rozhodně zajímavý.. Ale píšu o jedné věci. Pokud někdo v jedné větě požaduje levné energie, může to také znamenat i neefektivitu, plýtvání všeho druhu, (například kilometry nesmyslně osvětlených dálnic), nízký stupeň inovací a co nejhorší, zachovávání vysoce energeticky náročného průmyslu, tedy i toho, který by byl k nám přesunut včetně zaměstnanců z okolních států.. (Sociální a jiné dopady ani nevzpomínat, a zisky do ciziny.) Snad bych to napsal i lépe. Nic proti levné energii, ale znamená to též, že zůstaneme "montovnou". Nestraším ani nikoho nechci nechat umřít zimou a hlady.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (5) 22.01.23 12:23  Fantom 305  (254650)

Kdo odpoví ?: Jak zestátnit ČEZ?

Přemýšlel jsem o variantě vyššího podílu státu a pořád nemohu přijít na to, čím by to státu (neříkám této vládě-- za pár měsíců může být jiná) tedy této zemi, lidem ale i firmám přineslo dobrého. Co? --řečnická otázka, daně, ty vybírá stejně, jak by vybírala, jak z mezd, tak z daní ze zisku, tak z dividend.. energetická bezpečnost má znamenat přesně co ?(tedy cca o 30 % dividend více než má teď?) .. to dělá ročně Kolik? a náklady, mimo znechucení a znejistění zahraničních akcionářů. Nárůstu byrokracie a korupce? Ekonomicky platí přímá úměra. A jak "parno z obrázku", když někdo vytáhne špunt za státní kasy, tak každá vláda moc dobře ví, koho podojit.. Znovu se ptám po logice.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 22.01.23 12:02  Fantom 305  (254650)

Kdo odpoví ?: Jak zestátnit ČEZ?

Drobný štulec: Znárodnění a zestátnění se dělalo vždy škrtem psacího pera.. vytěsnění podle práva..
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 22.01.23 11:52  Fantom 305  (254650)

Určitě budu jediný kdo bude mít jiný..

jiný názor. Počítám s tím. (to, že rozporuji samotný výraz zestátnění, to jsem psal) Tedy - jako bod jedna.. z vyhlášení a rozhovorů vyplývá, že ani v té skupině, která se o tom v rámci vlády baví, se nemusí jednat o celkovou 100% majetkovou účast státu. Vyjádření jdou v tom smyslu posílit vliv v a.s. Máte li jiné informace, sem s nimi. To, že se už minimálně pět let o tom mluví, je fakt. Nebudu říkat B, pokud ještě nepadlo slovo A. Tedy slovo A je, nebavme se o vytěsnění, dokud si neujasníme jestli má, nebo nemá smysl firmu rozdělit na logičtější celky. (připomínek nám kufr.. pamatujete jak ČEZ chtěl dělat operátora mobilních telefonů? a co těžba lithia a výroba baterii.. Podnikání, jako podnikání, ale aby to nedopadlo jako s firmou GE.. tedy General Electric)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.01.23 12:05  Fantom 305  (254650)

Trochu poezie

Perspektiva (Po nás ať přijde potopa)Má milá rozmilá, neplakej!Život už není jinakej.Dnes buďme ještě veselína naší bílé posteli!Zejtra, co zejtra? Kdožpak ví.Zejtra si lehnem do rakví. Prosím, málo kdo z nás ví co bude zítra, natož na jaře..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (1) 20.01.23 16:14  Fantom 305  (254650)

... nejste (spolu)vlastníky majetku ČEZu natož Temelína či firemní kantýny

I já to vidím velmi podobně.. říká se, "starat se s povinností řádného hospodáře.."
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.01.23 15:29  Fantom 305  (254650)

ČEZ - z jiné strany

Nejsem politicky exponovaná osoba, tak se to teď vyžaduje.. To opravdu ne, mé kratičké působení ve Straně demokratické levice mi dalo za vyučenou.. :-) Teď vážně.. říká se, že nic není tak jisté, jako smrt a daně.. ( o té smrti si tak jistý nejsem, ale o daních tam bylo sto pro..) Za sebe to mám rozhodnuté, ".. a co daně, uhlíři, máš zaplacené, i na příští rok?.." Ani vysoké, ani nízké daně nejsou zárukou fungování společnosti..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (2) 20.01.23 15:09  Fantom 305  (254650)

... nejste (spolu)vlastníky majetku ČEZu natož Temelína či firemní kantýny

Rozumím Vaší argumentaci ve vysvětlení co "akcionář" není. Tomu rozumím, ale prosím, co tedy vlastně akcionář je. Zkusím napomoci.. je držitelem cenného papíru s určitými právy a povinnostmi. Shodneme se? Právo zná několik pojmů, většinový akcionář, kvalifikovaný akcionář a akcionář jako takový.. Souhlas? Vycházíte z jakého si rozhodnutí Ústavního soudu, je možné sdělit o co se v kauze jednalo, co bylo předmětem soudního přezkoumání.. A kde najdu rozhodnutí.. Nekonečným opakováním faktu, že akcionář není spolumajitel firmy se nedobereme podstaty.. tedy, co akcionář je a jaké má práva. Děkuji
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 20.01.23 12:53  Fantom 305  (254650)

ČEZ - z jiné strany

Tohle se dá pochopit, kluci si vezmou "чемода́н" a vyrazí.. ostatně je jim Německo myšlenkově bližší - "každej tam může kecat do všeho" .. to není problém.. Spíše mi přišlo s podivem, jaký byl výsledek jedné ankety zde. Byla to anketa o tom, jestli máte nebo nemáte strach se zvyšování cen elektřiny.. jestli si dobře pamatuji 57% plus mínus, hlasujících projevilo strach.. z ekonomické situace.. Kak pan profesor Klaus, pozvedl jsem obočí a podivil se: " Kluci hrajou na burze, vidlema přehazují cenné papíry, aby se nezapařily, a večer nespí jestli budou mít zítra na nájem.. (je mi jasné, že tímto vyjádřením jsem zde definitivně skončil).. :-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 20.01.23 12:29  Fantom 305  (254650)

ČEZ - o čem se moc nemluví a mělo by

Ale jo, taky bych to bral..:-) jen tak po pobavení. osobně jsem si hranici stanovil na na 1200 Kč s výpočtem jsem k tomu došel takto dnešních 800 Kč plus 50% přirážka za vytěsnění.. co bude nebo nebude se uvidí . :-) Teď opravdu vážně. Domnívám se, že sice k restrukturalizaci ČEZ a.s. musí bezpodmínečně dojít.. myslím si to dlouhodobě, ale nedomnívám se, že k vytěsnění minorit de fakto dojde. Domnívám se a několikrát jsem to již napsal, je to stát ekonomicky nevýhodné. Pokud jsem teď někomu hnul žlučí, tak se omlouvám.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 20.01.23 12:17  Fantom 305  (254650)

ČEZ - o čem se moc nemluví a mělo by

Našel jsem tento údaj:"Dukovany byly původně plánovány na třicet let, nyní se mluví o konci kolem roku 2037 s možností prodloužení na rok 2047. Vyvolává to tak otázku, zda lze jejich životnost prodlužovat až do nekonečna." ?? Někde v paměti mám zasunutou informaci, že by ČEZ měl odkládat nějaké peníze na ukončení provozu.. pokud tomu tak je, asi to dělá. Tuší někdo, jaké budou náklady s jejím vypnutím, případně přepnutím využitelného potenciálu elektrárny k ekonomickému využití.. lze li si to vůbec představit?? A teď si dovolím zaspekulovat.. Co by se stalo, kdyby, (říkám KDYBY) nový blok nebyl ještě hotov.. a stát se to může a nutností ukončit provoz jednoho či více bloků.. říkám kdyby.. neříkám stane se.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (6) 20.01.23 11:23  Fantom 305  (254650)

ČEZ - o čem se moc nemluví a mělo by

Nechci na sebe strhnout lavinu nenávistných komentářů, ale přeci.. Zkusím nadhodit nové téma v souvislosti z možným vytěsnění menšinových akcionářů. A tou je blížící se konec životnosti jaderných elektráren.. (Prosím, neříkejte bludy, že jejich životnost je nekonečná.) Jednoho dne skončí a na akcionáře, případně nového majitele např. stát, spadne povinnost se k tomu nějak postavit.. Můžeme se o tom bavit? (Vůbec zatím neotvírejte povinnost státu vyřešit trvalé úložiště jaderného odpadu - suroviny..To už by byl zase maglajs.) Trochu mi to zavání koupí starého koně.. Zatím stačí.. máte o toto téma zájem?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 20.01.23 10:48  Fantom 305  (254650)

... akcionář ČEZu není spoluvlastník ČEZu

Položím li si otázku proč též nepropadly banky.. Mohu si dát XY zdůvodnění.. např. (mimořádná daň se Bank dotkne minimálně.. a cokoliv mezi pravdou a blábolem) ale, odpovězme si na základní otázku: "Je WFT kurzotvorná informace?" jestli si někdo myslí, že není, že nevidí souvislost, dobrá.. Já si naopak myslím opak. OK?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.01.23 10:35  Fantom 305  (254650)

... akcionář ČEZu není spoluvlastník majetku ČEZu

Slovy klasika:"Je ještě někdo téhož názoru?? "Mimo Marečka a Hustolesa!" "Tak vidíš, Hustoles - nám se nevěří!". ... Dobrá, ale tak to není..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 20.01.23 10:18  Fantom 305  (254650)

... akcionář ČEZu není spoluvlastník ČEZu

A můj názor, se kterým nikdo nemusí souhlasit, domnívám se, že parlamentem přijaté zákony mají přímou souvislost propadem ceny akcii ČEŽ a.s. Dle mne se jedná o tzv. kurzotvornou informaci.( Dočasná mimořádná daň bude platit od 1. ledna 2023 po dobu 3 let pro mimořádně ziskové společnosti z oblasti výroby a obchodu s energiemi, atd. Bude fungovat jako 60% daňová přirážka aplikovaná na nadměrný zisk těchto firem stanovený jako rozdíl mezi základem daně v letech 2023-2025 a průměrem základů daně za poslední 4 roky.) děkuji za pozornost.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 20.01.23 10:06  Fantom 305  (254650)

... akcionář ČEZu není spoluvlastník ČEZu

Součástí tohoto článku je i právní názor, zda lze odebrat akcionářům některá práva.. https://advokatnidenik.cz/2018/02/21/lze-akcionarum-odejmout-zakonem-priznana-prava-aneb-kdy-prestava-byt-akcie-akcii/
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (2) 20.01.23 09:53  Fantom 305  (254650)

... akcionář ČEZu není spoluvlastník ČEZu

Jistě víte, že české právo nezná termín precedent.. To jen okraj. Domnívám se, z mého laického právního pohledu, že výše zmíněném rozsudku nebylo nic, čím by byly omezeny práva akcionářů ve smyslu zákona o akciových společnostech (Zákon č. 104/1990 Sb.). Ani není nic v rozporu se Stanovy ČEZ, a. s., účinné od 1. ledna 2021. Jistě si táž dovolím tvrdit, že i vyšší zákonné normy nebyly zpochybněny.. nař. 1/1993 Sb. Ústava České republiky. Pokud ano, dejte mi prosím vědět..
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 19.01.23 23:20  Fantom 305  (254650)

Prodeje před koncem obchodování

Mohu Vás uklidnit, tohle to množství zobchodovaných akcii v závěrečné aukci je normální a z dlouhodobého hlediska je to celkem dost pod průměrem.. množství zobchodovaných akcii naleznete třeba zde :https://www.kurzy.cz/akcie-cz/akcie/cez-183/rocni tedy vlastně zde, na této stránce. Co se týká v uvozovkách znárodnění, osobně se toho nebojím,ale hrubě s ním nesouhlasím. (i když vláda nás malé akcionáře letos a za loňský prosinec hrubě okradla, nejenom dvojím, trojím zdaněním, ale i tím, že srazila cenu akcii minimálně o 300 Kč. Vím, že můj pohled spousta zdejších diskutujících odsoudí, dokonce jsem již zde četl, že by zdanění mělo být ještě větší?!? Ale i tak .. odhady hrubé dividendy za rok 2022 se pohybují od cca 90 do 120 Kč podle výplatního poměru. Dle mého, bych se pro letošek nebál vlka nic.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.01.23 23:04  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ

OK, včera a myslím si, že i dnes jsem částku cca 400 miliard uváděl.. (pokud se nepletu a nesekl jsem se) je to samozřejmě v miliardách a bavíme se o jednom reaktoru o výkonu 1200 Megawatt nejsem si jistý, jestli to má být 2x1200 nebo pouze jeden .. jsem to ale vostuda, nevzpomenu si. Současně je to 4x 510 .. je to tak nebo se pletu?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 19.01.23 18:28  Fantom 305  (254650)

Prodeje před koncem obchodování

Obchodování za závěrečnou cenuS poslední aktualizací obchodního systému Xetra T7 dochází k zavedení nové obchodní funkcionality „Obchodování za závěrečnou cenu“ (TaC - Trading at Close). Tato nová funkcionalita bude k dispozici od 30. 11. 2020. Princip obchodování: - Fáze TaC navazuje na závěrečnou aukci. Obchody se budou uzavírat po ukončení závěrečné aukce, a to pouze za cenu stanovenou v závěrečné aukci, tj. závěrečný kurz. - Obchody se budou uzavírat průběžně. Jakmile bude k dispozici v systému nabídka i poptávka, obchod je uzavřen. - Aktualní nabídka/poptávka je trhu průběžně zveřejňována. (Z logiky obchodování vyplývá, že kniha objednávek bude prázdná nebo bude k dispozici pouze jedna strana knihy objednávek). - Burza umožní obchodování ve fázi TaC pro všechny emise, které závěrečnou aukci mají, tj. emise s obchodní procedurou kontinuální obchodování. - TaC se ale pro daný konkrétní den a emisi spustí pouze v případě, že v závěrečné aukci existuje objem, tj. závěrečný kurz byl stanoven zobchodováním. Emise, na které v závěrečné aukci žádný obchod neproběhl, mají obchodní den ukončen rovnou. - Ve fázi TaC se nepoužívají kotace. - Vzhledem k tomu, že jde o obchodování za pevně danou cenu, nemá tu cenová priorita žádný význam. V případě, že může systém spárovat pouze některé objednávky, použije se časová priorita. Harmonogram burzovního dne: - Fáze Tac bude trvat 10 min. - Pro TaC není použita randomizace, konec je tedy pevně daný. - V rámci obchodního dne bude o dobu TaC zkrácen čas pro kontinuál tak, aby čas celkového konce dne (cca 16:30) zůstal zachován.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 19.01.23 18:24  Fantom 305  (254650)

Prodeje před koncem obchodování

Vážený kolego, domluvme se na jedné drobnosti, já Vám to mile rád vysvětlím a Vy se svěříte, jak dlouho obchodujete s akciemi.. Třeba nebude potřeba nic vysvětlovat..
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 19.01.23 17:01  Fantom 305  (254650)

EURo vs. CZK

Ach Martík, ta dobrá duše, jistě, rozumím .. Včera tu jako Baba Vangapředvídal kataklyzma... Doufám, že již začal tesat "Achu Noemovu" a nabídne nám přeživším útočiště..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 19.01.23 16:38  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ

Zdravím, nevím, jakým výpočtem jste došel k číslu 400 miliard, dobrá beru to jako určitý názor. Osobně jsem pracoval s číslem něco mezi 100 až 200 miliard.. Ale, mám i jiný, podstatně relevantnější postup.. a to restrukturalizaci ČEZ jako firmy do dvou, či více společností jako a.s a následné odkoupení za tržní cenu jedné části a následné vytěsnění akcionářů, tedy té která bude stavět Dukovany.. (zdá se mi to nejméně proti srsti). Co bude netuším, je příliš málo informací a osobně nevylučuji ani variantu, že vláda - tedy stát tuto variantu uzná jako nevýhodnou a celý proces odloží na neurčito .. říkám a podtrhuji, nevím, jen se mi to zdá nejrozumnější. Ps.: Pokud počítáme vytěsnění, je naprosto nezbytné k té částce připočítat částku na výstavbu Dukovan.. Jinak to nemá smysl. A teď vůbec neberu v potaz inflaci a mezinárodní situaci a proti jádru stojící evropské nálady (Rakousko plus Německo.)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 19.01.23 16:20  Fantom 305  (254650)

EURo vs. CZK

Netuším jak máš nastavený "automat" ale pokud mohu předpokládat.. oslabení koruny bych tipnul spíše na období dividend a letní dovolené.. jinak, jak jsem psal, ekonomická nejistota vyvolala stahování koruny i když všichni analytici se snaží přesvědčit o slabosti dolaru a mírné zimě a klesající ceně energetických surovin.Ať tak nebo vonak - relativní posilování koruny pomáhá zmírňovat inflaci a ať je za tím cokoliv, myslím že by v ČNB měli bouchot šampíčko..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (5) 19.01.23 15:56  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ

Stále málo minusových bodů, to jste mne moc nepotěšili.. a co teprve nějaká myšlenka, nebo jen nenávist .. (to rudokožci umí nejlépe)
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (13) 19.01.23 15:39  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ

Fenile, HELP, tady už se všici zbláznili. Normálně se dějí věci normální, výjimečně věci výjimečné.. Ale toto?? Včera jsem zde vypustil balónek, abych se něco dozvěděl o tom, nakolik lidé věří vytěsnění majoritních akcionářů. Výsledek nula.. Mimo invektiv a hloupostí jsem se dozvěděl o naprosté neúctě k soukromému vlastnictví.. to, že rudokožci by vše chtěli znárodňovat vím, že neumí vzít za práci, vím. Ale o míře stupidity .. to jsem netušil. Na jednoduchou otázku ANO / Ne.. nejsou schopni "klikači" odpovědět.. A to mají být akcionáři.. Pánové, dovolte abych se zasmál .. Vám vysmál ..
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (5) 18.01.23 14:30  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ - uvidíme

seš si jistý?!? Ruplo ti v kouli? .. já tady rozvíjím konspirace a ty hned odborníky.. :-)
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 18.01.23 14:17  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ - uvidíme

Co s Tebou, no nepotěšil jsi mne, ... Ty snad máš doma i duhovou rohožku před dveřmi.. Dík za upozornění a teď k tématu, Vsadil by jsi na to jestli stát vytěsní majoritu nebo ..
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (6) 18.01.23 13:59  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ - uvidíme

Pravda,.. Zbyšku, stará vojno, ty abys zas ze sebe neudělal kašpara.. opravuji.. Aby to bylo genderově vyvážené, pokud by Vás nějaký chlapec pozval na rande.. Je to takto lepší?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (16) 18.01.23 13:32  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ - uvidíme

Tak jsem si myslel, že konspirace miluji jen já. :-) Napsal jsem jakýsi příspěvek o tom, že to proklamované vytěsnění může být jen součást jakých si her.. Schytal jsem tzv. minusové body, nic proti názoru, ale, proboha napište mi co je špatně (neříkejte všechno).. V kterém bodu jsem se mýlil.. nebo se Vám nikdy v životě nestalo, že jste měl jít na rande a děvče to odpískalo?
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (16)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 18.01.23 13:16  Fantom 305  (254650)

Myšlenka přímo konspirační ..

Ano, některé projekty atomových elektráren v Evropě "trochu drhnou" a to nejen ta maďarská.. Mám takový nemilý pocit, že se to ani ve Francii moc nevede.. (o Polsku nemluvím, tam byla zastavena definitivně ještě za socialismu v Żarnowci.) Tím směrem jsem nemířil. (na tomto fóru milionkrát omílaná cena výstavby a zprovoznění cca 2036??) Když si sečtu náklady na tzv. vytěsnění plus mínus 100 až 200 miliard a připočtu cenu výstavby.. to jsou vše náklady .. zisk? energetická bezpečnost - soběstačnost, za cenu 600 ?? miliard, - nevím nevím. Kdyby mi to někdo takhle nastínil, tak s ním vyrazím dveře.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 18.01.23 12:19  Fantom 305  (254650)

Myšlenka přímo konspirační ..

Když jsem si dnes pohrával s myšlenkou toho"zestátnění".. tak jsem si spojil jedna a jedna a heuréka,, Co když je vše jinak. Naše energetická koncepce je založená na jádru, ať si o tom kdo chce myslí, co chce a bez výstavby nového bloku to nepůjde. Teď jsou na stole předběžné nabídky na výstavbu.. mám pokračovat? A v určitém bodě, třeba, až bude podepsána smlouva, se nějaký pán ukloní a se zkroušeným hlasem řekne: " Omlouváme se.. "Pokuste se mi to vyvrátit, ať je nějaká sranda..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 18.01.23 10:36  Fantom 305  (254650)

Akcie ČEZ - dotaz

Zdravím.. Přečetl jsem si celé "vlákno" .. dal si kafe a mokrý ručník na hlavu a začal jsem přemýšlet. Je možné, .. pracuje někdo s variantou, že vlastně stát stoprocentní kontrolu nad výrobou elektřiny nepotřebuje?! Nechce se mi to zjišťovat, ale mám pocit, že bez změny daňových zákonů to nedává logiku. Je možné, že se jedná o kouřovou clonu? A jsou za tím jiné zájmy? (už vůbec neberu v úvahu, že stát je nejhorší vlastník a ve finále svojí neefektivitou v dlouhodobém horizontu "těm nejzranitelnějším" nepomůže a nepomůže, (až na pár výjimek) nikomu? Cenu, ani hodnotu neřeším..
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 16.01.23 12:47  Fantom 305  (254650)

... v podstatě je nemyslitelné

Jistě .. Na druhou stranu, samonasírací povaha je až úsměvná, "jestli mi rozumíš .."
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 14.01.23 15:29  Fantom 305  (254650)

A je po velkých nákupech.

Chlapče, Tvoji prognózu o KB nad 900 Kč si dobře pamatuji a možná by bylo lepší si tak občas udělat uzávěrku nad svými prognózami.. jinak, nepochybuji, že máš čisté svědomí ..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (2) 13.01.23 12:50  Fantom 305  (254650)

CZK - názor k zamyšlení

Zdravím, - protože to tu zatím nikdo nenapsal, pokusím se o určitý pohled. Netvrdím že, je to jediná příčina stávajícího kurzu koruny k euru. Takže, nejdřív konstatování: jsme relativně malá, exportně orientovaná ekonomika. Platby za zboží probíhají převážně v euru. Firmy zpětně prodávaly eura jen do té míry, co nutně potřebovaly ke svému chodu (daně, platy, materiál atd.) Vzhledem k současné krizi, nárůstu mzdových nákladů a např. i u ČEZu vyšším daním), poptávají více koruny. (S tím se svezlo i pár obchodníků.) Výsledek je prostě vyšší cena.. Nikoliv silnější koruna. Paralela .. např. období po tsunami v Japonsku, kdy jen vyskočil, jak všichni stahovali hotovost zpět do Japonska. slovy VH, naše ekonomika opravdu nevzkvétá..
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (20) 10.01.23 20:28  Fantom 305  (254650)

znárodnění nebo vytěsnění?

Zařekl jsem se, že již nebudu komentovat žádné příspěvky.. Přesto jeden komentář musím přidat.. Když jsem koncem předminulého roku , nebo tak někdy, napsal názor na rozdělení ČEZ a.s. , netušil jsem do jaké obludné podoby podobné mohou podobné "hrádky" dojít. Jediné k čemu bych to přirovnal, snad privatizace Mostecké uhelné. Nejdřív drobnost. V našem mediálním prostoru jsem slyšel, komentář v tom smyslu, že ČEZ je polostátní firma. Pokud se chceme dobrat nějakého výstupu, nejdřív správnou terminologii. Nejde o polostátní firmu, jde o akciovou společnost. O jejím vedení nerozhoduje žádné ministerstvo ani parlament, ani nějaký sekretariát politické strany. ale jen dozorčí rada. To, že se nejedná o znárodnění, ale o vytěsnění menšinových akcionářů a to podle stávajících zákonů. To vše je jistě možné, ale neskutečně krátkozraké.. (z milionů důvodů) .. Například jeden a zdá se mi nejdůležitější: Absolutní zničení Burzy cenných papírů Praha. Byl by to její definitivní konec. Doufám, že je jasné, že nejsem proti rozdělení, ani proti vytěsnění, ani proti vyšším daním.. ale ..( daň z mimořádných zisků - je slušně řečeno blbost.. a doufám, že soud hodí ten zákon někomu na hlavu.)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (20)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 02.01.23 09:43  Fantom 305  (254650)

Nový rok 2023

Fenyle, i Tobě vše nej.. Tímto zdravím místní "ornitologický kroužek".. Ps.:
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 10.01.22 12:42  Fantom 305  (212700)

Budoucnost

Dovolím si drobný komentář (slibuji všem, že je definitivně poslední).. Mám opravdu hodně připomínek k úrovni zdejší diskuse, ale neholám si zde otvírat "Kancelář na uvádění románových příběhů na pravou míru". Takže, jestli oddělím cenu akcii ČEZu od vlastního fungování společtnosti, musí mne zarazit jeden fakt, jakási (až primitivní) nenávist k panu generálnímu, přitom nikdo nepoložil otázku, co se děje na nižších pozicích. Tam je vše OK?

Jestliže, pan generální presentoval v televizi názor, že by se mělo postavit do roku XY několik, nejlépe více jaderných zdrojů, nikdo mu nebyl schopen říct: " .. starej, neblbni, kdo v tom bude pracovat?, kde ti lidi budou bydlet?.. z čeho to zaplatíme, jseš normální? ..

Vadí to snad jen mě, nebo zde jde lidem o něco jiného? Jak jsem si zde přečetl, .." zde je proti EU a proti americký web.."  Pánové, v tomhle vlaku já s Vámi nejedu..

Vidite, zato jsem si přečet vážně míněné názory, že by ČEZ měl zakládat svoji výrobu na hnědém uhlí a to se nedá považovat ani za blbej vtip.

Vláda, ať tato, nebo jakákoliv příští má dělat to, co je souzeno, mimo jiné kvalitní zákony a zajistit kvalitní školství atd..

.. s tímto se s Vámi loučím

 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  0.00% 
 ČEZ  890.50  +1.89% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 139.00  +0.89% 
 GEN DIGITAL  577.00  +0.70% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  303.00  -0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.00  -0.13% 
 MONETA MONEY BANK  102.00  -0.20% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.91% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.46% 
 PILULKA LÉKÁRNY  129.00  +0.78% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  0.00% 
 VIG  758.00  -1.43% 
Komodity online
 Ropa 86.33 USD 20:46   
 Zlato 2325.98 USD 20:46   
 Stříbro 29.46 USD 20:46   
 Káva 226.93 USD 20:46   
 Cukr 20.64 USD 20:46   
 Bavlna 72.67 USD 20:46   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.