Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jarda Kozák









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jarda Kozák. Výpis příspěvků 1 až 50 (71)


přečíst (0) 08.12.04 07:43  Jarda Kozák  (52585)

fiat tipo

Co chceš po 13 roků starém autě? Já měl chvíli 1,4 z roku 1989 a tam jsem neměl ani odvahu šlápnout pořádně na plyn, aby mi neuletělo kolo nebo nevylezla klika z bloku - aspoň tak jsem to cítil. Pak jsem pořídil 1,4 z roku 1990 v mnohem lepším stavu, ale ani tam jsem neměl moc odvahy to honit. Teď mám 1,9 TD (1993) 66 kW, podle papírů to jede 176 km/hod., ale udělal jsem max. 160. Po vyměně vzduchového a palivového filtru a vyčištění sacího koše v nádrži se maximálka blíží ke 170. Ale víc určitě ne. Takže se nediv. Myslím, že Una byly motoricky dost povedené, hlavně Una Fire, co jsem četl články od přispivatelů, skoro každý psal, že větší dělo neměl. Jinak na www.fiattipo.info můžeš posílat svoje články, funguje to teprve chvíli jako nástupce tady těch stránek a, myslím, že je to docela povedené. Čau, Jarda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.10.04 13:02  Jarda Kozák  (52585)

Vyřešený problém

Začala mi před nějakou dobou ve vyšších rychlostech škubat moje 1,9TD. Bylo to nepříjemné hlavně při předjíždění, protože zhruba na 4000 ot. se akcelerace zastavila a bylo to v háji. Včera jsem byl na opravu a příčina škubání byla s největší pravděpodobností způsobena přicpaným sacím košem v nádrži. Na sítku i uvnitř sítka a v trubkách bylo marasu jak sviňa.Teď se musím vypravit někde na dálnici, abych to vyzkoušel. Prozatím byla 160 km/hod. mezní hranice. Jak vidět, někdy je příčina závady úplně banální. No a na jaře mě čekají ramena a homokinetické klouby. Vrazil jsem do Tipa už spoustu peněz, ale neměnil bych, Golf mi může vlézt na záda. I ta spotřeba po výměně filtrů šla dolů, teď jezdím kolem 6 l. Mějte se, Tipaři!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.10.04 12:49  Jarda Kozák  (52585)

Převodovka

Opravuji - teď si vzpomínám, že mi taky vyskakovala 1, 3 a 5, takže je to typický problém.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.04 07:16  Jarda Kozák  (52585)

Převodovka

Už se to tady několikrát řešilo. Mrkni na staré příspěvky, vím, je jich už moc, ale někde to tam je. Podstata odstranění problému tkví v promazání kloubů táhel vedoucích od šaltrpáky k převodovce. Akorát Ty jsi první, co mu blbnou liché rychlosti, ostatním (včetně mně) to dělaly sudé rychlosti. Napiš, jak jsi dopadl! 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.10.04 10:31  Jarda Kozák  (57075)

nezhasínají kontrolky

Já měl podobný problém, už jsem ho tady popisoval. Kontrolky mi svítily i po vytáhnutí klíčku ze zapalování a zhasly až po nějaké době. Problém byl v ukostření. Konkrétně u mně přímo na startéru. Ale těch koster je u Tipa více, projeď to všechno, někdo tady radil, že je to u světlometu. Podívej se na starší příspěvky a pak napiš, v čem to bylo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 12:18  Jarda Kozák  (52585)

VÝZVA VŠEM KTEŘÍ SEM CHODÍK KECAT O TIPECH

Kluci, nejlépe bude na příspěvky, které jdou mimo, vůbec neodpovídat, jak jsem psal už minulý týden. Pišme k věci, jak jsme do dělali dosud, aby se nám příspěvky četly se zájmem a ichtylové ať onanují bez naší účasti!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 10:38  Jarda Kozák  (52585)

VÝZVA VŠEM KTEŘÍ SEM CHODÍK KECAT O TIPECH

Je třeba si dobře přečíst, co napsal Tom ve svém prvotním příspěvku: "PRO PŘÍPAD, že by tento web ukončil...", protože až si někdo zodpovědný chytrý řekne, že na tomto webu (nejspíš finančním) není důvod věnovat se Fiatům a najednou to utne, tak jsme v p...i - doplň podle vkusu přední nebo zadní část dámského těla. Já ale myslím, že to normálně uvažující člověk neudělá, když vidí, jaká je návštěvnost JEHO adresy a s tím souvisící např. reklamy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.08.04 11:15  Jarda Kozák  (52585)

TIPOTIPOTIPO

Měnil jsem zadní žárovku u dvou Tip a nedělalo mi to žádný problém. Pokud má někdo krátké dráty, tak kluci, stříhejte a nastavujte délky podle Vašich představ. U všeho to nejde, u drátů jo!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.08.04 11:07  Jarda Kozák  (52585)

Olej

Čau, Tome. Vím, že se tady všichni přikláníte k používání oleje 10W/40, ale já liju do mé 1,9 TD 15W/40 (minerál). Já se v tom nevyznám, ale tam, kde kupuju náhradní díly i oleje, mi říkal, ať tam dávám 15W/40, jiný druh mi do staršího motoru nedoporučoval, že by to snad mohlo dělat neplechu. Fakt jsem v tom směru laik, proč myslíš, že je 10W lepší (kromě možnosti používat ho i v zimě)?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.08.04 14:53  Jarda Kozák  (52585)

Náhrada žárovek LEDkama

Pokud má někdo zkušenost s LED diodama, ať mi poradí, jestli se dají nějak nahradit za žárovky osvětlující palubovku. Už jsem tady psal, že klasické žárovky dostatečně nenasvítí v analogové palubovce malé budíky (hodiny apod.). Myslím, že svítivost LEDky je větší, než svítivost žárovky. Dá se ale nějak dostat do objímky?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.08.04 12:32  Jarda Kozák  (52585)

Ventilator - regulace tepleho vzduchu

Tome & spol., já navrhuju takovým ichtylům vůbec neodpovídat. On si asi přitom honí péro a dělá mu dobře, že se někdo ozval. Maximálně mu poslat odkaz na erotické stránky!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 26.08.04 12:23  Jarda Kozák  (52585)

Topení

Pišto, na to Ti skoro úplně odpovím. Zrovna minulý týden jsem měnil žárovku osvětlení středního panelu. Už se to tady sice někdy popisovalo, ale nevadí. Nejprve musíš opatrně (zboku nebo zespodu) malým šroubovákem vypáčit krycí plast mezi dvěmi středními výduchy vzduchu a knoflíky na ovládání tepla, rychlosti ventilátoru a směrování vzduchu (někdy je na tom plastu nápis - něco jako unleaded nebo fuel nebo tak). Pak ten plast vyndáš a ejhle - vidíš, že vrch středního panelu je přišroubovaný 3 křížovými šrouby. Ty vyšroubuješ. Spodek panelu je přišroubovaný taky 3 šrouby, ale kvůli nim nemusíš nic oddělávat, jsou nad popelníkem. Přesto ještě panel nejde sundat! Proč? Musíš ještě vytáhnout tahem k sobě všechny 3 ovládací knoflíky a vlevo a vpravo jsou další 2 šroubečky. Po vyšroubování už můžeš vytáhnout k sobě panel a nahoře jsou zastrčeny 2 žárovky (cena asi 5 Kč). Nevím, jestli je osvětlené tlačítko mlhovek, podle mně ne. Návod, jak se dostat k žárovkám na stahování předních oken je popsán na adrese "wéwéwé.fiat-tipo.de" (to www píšu tak schválně, protože mám zkušenost, že se přesně napsaná adresu po odeslání ztratí). Najedeš na "Tipo", v něm na "Bastelein", pak na "Verschiedeme infos" a v "Lenksaulenschalthebel von Innen" je návod, jak rozebrat přepínače (blikače i stěrače) a v "Feusterheberschalter von Innen" je recept na rozebrání stahování oken. Mnoho štěstí. Omlouvám se všem, že se tak zdlouhavě vyjadřuju, ale já sám potřebuju všechno polopaticky. 
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.04 16:27  Jarda Kozák  (52585)

Tempra,teploměr

Jo, Stando, to jsem zapomněl napsat - pokud by ta kostra byla špatná a ukazatel teploty dobrý, poznáš to i podle toho, že při spuštěném motoru teploměr ukazuje např. Tebou udávaných 130 stupňů. Pak zkus vypnout motor a při znovurozsvícení kontrolek (ale nestartovat!) se podívej na ukazatel teploty. Pokud ukazuje zřetelně méně, než těch 130 (odhaduju tak 80, 90), je to v kostře. Ovšem najít, kde je špatná je obvykle největší problém - bývá to u pojistek, já to měl na startéru, těžko říct. Hodně štěstí!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.04 07:59  Jarda Kozák  (52585)

Tempra,teploměr

Stando, můj problém byl v elektrice - špatná kostra na startéru. Už jsem to tady popisoval. A projevovalo se to mj. i tím, že v té době ukazoval špatně i teploměr. Když jsem jel, teploměr ukazoval kolem 90. Pokud jsem chvíli stál a motor byl v chodu, šel jsem na 120, pak teprve spínal ventilátor. Po opravě mám při jízdě kolem 70 st., pokud stojím, teploměr se vyšplhá na 90 a ventilátor sepne. Než se na to přišlo, bylo mi to divné, protože mi někdo říkal, že dostat 1,9 TD na takovou teplotu je celkem umění. A vo tom to je! Tak napiš, v čem to bylo, to mi tady kolikrát chybí, že někdo chce poradit a pak už se neozve a třeba byla závada v něčem úplně jiném a druhým by to mohlo taky pomoct.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.08.04 07:25  Jarda Kozák  (70135)

zapalování 1,9 TD

Tome, Michale a spol., dík za rady. Včera večer mi SMSkoval můj dvorní elektroopravář, prý mu to trvalo, než na to přišel, ale přišel. Měl rozdělaného půl auta, včetně vytaženého startéru (teď aspoň vím, že startér a uhlíky jsou OK), chyba byla ve špatné kostře. Sáhnul někde na drát a ten mu zůstal v ruce. Přidělal ho a auto jede jak za mlada. V 9 si jdu svého hrkáčka vyzvednout. Mějte se!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.07.04 20:33  Jarda Kozák  (70135)

zapalování 1,9 TD

Vrať se do hrobu. Mám třetího Tipáka a šestého Fiata a nedám na ně dopustit. U Toyoty nenastávají problémy? Pokud ne, buď rád a neser se mezi nás, chudáky, kteří problémy mají.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.07.04 17:40  Jarda Kozák  (70135)

zapalování 1,9 TD

Čau, Tipaři! Tak mám další problém - začínám chodit k autu s nervama, jestli odjedu nebo ne. Začalo to tak, že se mi občas při otočení klíčkem v zapalování nerozsvítila kontrolka žhavení. A ono to opravdu nežhavilo, protože při startování Fiat nechtěl chytnout. Musel jsem zhasnout kontrolky, znovu zapnout, pak už se žhavení rozsvítilo a já nastartoval. Fajn. Minulý týden jsem přijel do práce, odpoledne sedám do auta a problém - buď při zapnutí klíčku nesvítilo žhavení nebo symbol dobíjení. Samozřejmě to ani netočilo startérem. Vypnul jsem zapalování, vytáhnu klíček a hledím jako zjara - kontrolky svítí i při vytaženém klíčku a to asi ještě 5 - 15 vteřin po vytažení, teprve pak samy od sebe zdechly. Klepal jsem do spínačky a nějak se mi podařilo nastartovat. Druhý den ráno startuju normálně, ale odpoledne při odjezdu z práce přišel ten samý problém. Koupil jsem za 395 Kč nový ořech (to je heblo, která je na protější straně spínací skřínky zapalování - jdou z něj 2 konektory a asi 2x 6 drátů), vyměnil ho a že už to bude v pořádku. Není!!! Včera odpoledne chci nastartovat, už mi bylo podezřelé, že symbol dobíjení při otočení klíčem svítí nějak mizerně, otočím do polohy startování a startér udělal pouze "cvak", jako když je v ... baterka a kontrolka dobíjení úplně zhasla, ale pozor, ostatní kontrolky (ABS, ruční brzda) svítily naprosto normálně. Zkusil jsem to znovu a výsledek byl ten sám, až napotřetí to nastartovalo úplně normálně a i dneska je to zatím OK. Asi bude někde studený spoj, ale kde ho hledat? Kontakty na baterce jsou pevné, takový ICHTYL zas nejsem. Ví někdo, co s tím?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.07.04 09:01  Jarda Kozák  (52585)

Tipo 1.7 Diesel

Podle chytré knížky Jak na to - NIC!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.07.04 08:59  Jarda Kozák  (52585)

Tempra 1.9Tds-tachometr km-míle.

Stando díky, já se tady na to už jednou ptal a nedostal jsem žádnou odpověď. Bylo to sice u Tipa, ale myslím, že to bude stejný princip.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.07.04 08:55  Jarda Kozák  (52585)

Tipo 1.7 Diesel

Jo, Miki, zapomněl jsem na jednu věc. U 1,9 se dostáváš do jiné kategorie povinného pojištění - já platím čtvrtletně kolem 2OOO Kč, u 1,7 bys platil (u ČPP) asi 1200. To máš ročně 3OOO Kč rozdíl a i to musíš zakalkulovat. Já to hodil za hlavu, chtěl jsem dýzla (nafťáka) a ještě toho nejsilnějšího.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 16.07.04 07:10  Jarda Kozák  (52585)

Tipo 1.7 Diesel

Mám Tipo 1.9 TD od letošního ledna (r.v.11/1993) a zatím jsem navýsost spokojený. Motor je suchý, olej nežere, má pěkný zátah, spotřeba v zimě 7,5 l, teď zhruba o litr méně. To jezdím po okreskách a pořád v pěti lidech. Ale ono to žere stejně, i když jedu po dálnici a sólo. Takže já Ti to doporučuju, už kvůli možnosti s naftou. On i ten výkon stojí za uvážení - 1,7 D má 57 hp, 1,9 TD 90 a ten rozdíl cítíš. Ovšem maximálka je níž, než uvádějí papíry, já jel 165 a to bylo max. Ale jak rychle potřebuješ jezdit, že?Čau. Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.07.04 16:38  Jarda Kozák  (52585)

Tlumicí gumy

Tak teď jsem zvědavý, kdo mi dokáže poradit? Mám už třetí Tipo po sobě a u všech jsem musel přidržovat zadní (páté) dveře, když jsem je zavíral, protože jinak by to třísklo jako bych je chtěl rozbít. To bude asi problém v plynových vzpěrách, že? Všiml jsem se, že v místě ukotvení nárazníku pod spodní hranou zadních (pátých) dveří jsou volné celkem 3 otvory - vlevo, uprostřed a vpravo. Vlevo a vpravo je po dvou otvorech vedle sebe a v jednom levém a jednom pravém otvoru je šroub, kterým je přišroubovaný nárazník ke káře. Do 3 volných otvorů patří nabeton gumové špunty, které tlumí nárazy, když dveře zavírám. Já mám špunt pouze úplně vpravo a když jsem byl na vrakáči vytáhnout z nějakého Tipa z nárazníku špunty, tak to nešlo - to bych spíš urval. A to jsem se snažil opatrně šroubovákem páčit ven! Co teď? V prodejně špunty v katalogu nenašli, i když mají schématka a já samozřejmě neznám obj. číslo, podle kterého by se to dalo bezpečně najít. Ten samý problém mám se spodními špunty do prahů - v katalogu nebyl nalezen. Jak je seženu? Dík. Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.07.04 13:42  Jarda Kozák  (52585)

Dotaz

Proč se přestaly dělat digitály, to taky nechápu. Moje předchozí 1,4-ka byla v digitálu a já s tím byl naprosto spokojený. Čísla (nebo zelená pole) byla skvěle vysvícená, ve slunečním světle přešlo zobrazování jakoby do negativu, takže bylo opět vše čitelné a hlavně - okamžitě po mrknutí na palubovku jsem viděl, že jedu např. 102 km/hod. a to viděla i moje 7O-letá matka, když sedla za volant. Jediné, k čemu bych měl výhradu, je to, že údajně po dosažení údaje na tachometru 199999 km se kilometry načítají opět od nuly, ale to nemám ověřené - někdo tady o tom psal. Teď mám 1,9 TD analog a je to o něčem jiném - než pochopím, jak rychle jedu, tak ujedu 2O m bez dívání na cestu (zkuste se rychle orientovat, když je tam moře čísel - až do 24O a stejně to nejede víc než 165), tzn. bezpečnost provozu je horší a co je hlavní - na malé budíky vpravo (teplota vody v motoru, tlak oleje, turbo) ve tmě při umělém osvětlení palubky je hrozně špatně vidět. Hodiny, které jsou úplně vpravo, při noční jízdě nepřečtu. Co je na tom nejzajímavější - já tam prostě nemám místo na žárovku hladového oka nafty. Měl jsem palubku venku, protože jsem to chtěl spravit a ono to tam vůbec není. Z pohledu od řidiče je u ukazatele stavu paliva sice kulatý otvor, kterým má hladové oko svítit, ale z durhé strany není nic, jen plošný spoj, žárovka ne. A to nemluvím o tom, že u digitálu se dalo podle potřeby přidávat na intenzitě osvětlení. Nechápu, proč většina nás, přispivatelů do tohoto fóra, upřednostňuje analog. Kdyby to šlo, tak to předělám na DGT. Přeji Vám, Tipaři, hezký víkend. Jarda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.07.04 12:35  Jarda Kozák  (52585)

Elektrony - naposledy

Fotky jsou zaslané na adresu pod.vanocni.stromecekZAVINÁČseznam.cz.Já musel svou mejlovou adresu taky napsat takhle oklikou, protože něco ty adresy opravdu maže. Takže, lidi, bacha na to, je tu mejložrout!!! Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.07.04 10:24  Jarda Kozák  (52585)

Elektrony - naposledy

Protože se mi neustále vrací mail na p. XY coby nedoručitelný, nabízím na Tipo (ale to asi pasuje i např. na Alfu apod. - rozteč děr 98 mm) touto formou ještě jednou pro mně nepotřebné pětipaprskové elektrony. Takže: pětipaprskové 15" bez obutí (byly tam gumy 195/50/15), samozřejmě jeté, cena za 4 ks  3500 Kč. Pokud má někdo zájem, ať mi pošle svou mailovou adresu a já pošlu foto. Odběr u mně doma, tzn. ve Frýdku. Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.06.04 08:59  Jarda Kozák  (52585)

řemen klimy

Pokud má někdo zkušenost s klimou u Tipa 1.9 TD, r.v. 11/1993, tak ať mi poradí. Minulý týden jsem urval řemen, takže přestala klima jít. Jdu do prodejny, tam mi nabídli dva typy řemenů, ovšem oba ploché. Díval jsem se do motoru, no a mám asi nějaký atyp, protože řemenice jsou dělané na klínový řemen. Takže poraďte, co tam patří za rozměr a ještě potřebuju vědět, jak tam ten klíňák vlastně dostanu. Mezi řemenicemi je totiž nějaká vzpěra nebo držák motoru nebo něco takového, tzn. musel bych to nějak odšroubovat, abych mohl nasadit řemen. Přes zadní řemenici (blíž k nohám spolujezdce) běhají dva řemeny - jeden plochý - ten honí asi vodní pumpu - a druhý klínový, ten točí vpředu u chladiče kompresor klimy. No a když jsem u té klimy, tak přidám ještě jednu perličku. Před nějakou dobou jsem tady psal, že mi nefunguje spínač ventilátoru chlazení motoru. Nemám to ještě opravené, protože jsem zjstil, že pokud jsem měl puštěnou klimu, rozběhl se motor před chladičem. Teď mi přestala jít klima, tak jsem měl za to, že nepůjde ani ventilátor chladiče (pořád mluvím o chladiči vody v motoru) a ejhle - jak vyleze ručička nad 90 stupňů, ventilátor sepne. Dík za radu. Jarda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.06.04 10:47  Jarda Kozák  (52585)

Výměna táhla  zamykání dveří+ledka u el. ovládání oken

Matesi, dík, já fakt žil v přesvědčení, že to prostě rozebrat nejde. Takhle mě o tom přesvědčovali v prodejně Fiatu. Jarda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.06.04 16:16  Jarda Kozák  (52585)

Výměna táhla  zamykání dveří+ledka u el. ovládání oken

Táhlo zamykání, to teda nevím, ale s podsvícením tlačítka el. ovládání oken Tě moc nepotěším. Taky jsem se s tím trápil, nedovedl jsem to rozebrat a když jsem se ptal v prodejně, řekli mi podle schématka, že je to nerozebiratelné, tím pádem nevyměnitelné. Taloši to dodávají vcelku a je to dost drahé (snad 700 - už si přesně nepamatuju). Řešil jsem to výměnou celého (svítícího) dvojspínače z Tipa, kterého jsem prodával. Asi bys měl zkusit vrakáč.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.06.04 15:45  Jarda Kozák  (52585)

Manual a al kola-výzva

Já tomu nerozumím, poslal jsem Ti znovu mejla na udanou adresu i s fotkama a hned se mi to vrátilo zpátky jako nedoručitelné. Zkus si odněkud poslat na tu adresu zprávu, asi to nepůjde. Jarda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.06.04 09:24  Jarda Kozák  (52585)

Manual a al kola-výzva

Opět nic - kdo je ten debil - já? Zkusím jít na to od lesa. Moje adresa: jaroslav.kozakzavináčtrinecko.cz .
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.06.04 09:21  Jarda Kozák  (52585)

Manual a al kola-výzva

Do prdele, proč se nezobrazila moje adresa?! Takže ještě jednou -
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.06.04 09:16  Jarda Kozák  (52585)

Manual a al kola-výzva

Vláďo, fotky elektronů jsem Ti už poslal na Tebou udanou mejlovou adresu a pošta se mi vrací pořád zpátky jako nedoručitelná. Pošli mi znovu Tvou adresu na
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.06.04 10:05  Jarda Kozák  (52585)

Fiat Tempra - manual a al kola

Kruci, pořád se mi mejlová pošta vrací zpátky jako nedoručitelná. Možná je problém u nás na servru, ale přesto se pro jistotu ptám: Tvoje adresa je willi@centrum.cz ? Pokud je adresa dobrá, tak musíš počkat, až se porucha odstraní u nás!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 12:05  Jarda Kozák  (52585)

Fiat Tempra - manual a al kola

Tak dvě digi fotky už mám, pokud mi pošleš mejlovou adresu, pošlu je na ni. Bude to ovšem až v pondělí, já totiž přes sobotu a neděli nedělám! Jarda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 08:55  Jarda Kozák  (52585)

Fiat Tempra - manual a al kola

Fotku zatím nemám. Půjčím si digifoťák a pak Ti pošlu mejlem fotku. Pokud máš mejla, pošli mi tady svou adresu. Čau. Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.06.04 14:38  Jarda Kozák  (52585)

Fiat Tempra - manual a al kola

Manuál na Tempru nemám, ale ještě furt mám z Tipa 15" pětipaprskové elektrony, kde byly gumy 195/50/15 (viz moje předchozí příspěvky), které na Tipu jezdily. Cena za 4 ks 3500 Kč. PS. Jsem z FM.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.05.04 16:59  Jarda Kozák  (52585)

chlazení motoru - zadní brzdy

Protože nové brzdiče jsou dost drahé - snad kolem 5000 Kč, chtěl jsem raději repasy, prý udělají tu samou službu. Tak jsem je objednal, jeden stál asi 3100, je to dost peněz, ale co mám dělat, že? Jsou kupované v autoprodejně v Třinci. Namontované je mám chvilku, zatím jsou dobré - já je vlastně kupoval jenom kvůli funkčnosti ruční brzdy. Ptal jsem se i na jejich údržbu, mám prý semtam prostříknout olejem prostor kolem vratné pružiny, kterou tahá lanko ruční brzdy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.05.04 07:54  Jarda Kozák  (52585)

chlazení motoru

Čau, kluci! Konečně mám prodanou 1,4-ku, elektrony mi zůstaly a po včerejšku mám i opravené zadní brzdy 1,9TD (výměna brzdových třmenů -repasy, výměna kotoučů, brzdových desek a štítů brzd). Materiál asi 8500 Kč, práce 650, ale jezdím a ručka brzdí. Bohužel, nemůže zůstat u jedné věci a protože už začíná být tepleji, všiml jsem si že mi při popojíždění po městě leze nějak moc nahoru ručička teploty motoru. Tak, a co teď s tím? Opravář už na to včera neměl čas ani chuť a já musím jezdit! V čem je chyba? Ventilátor před chladičem se ani při 100 st. C netočí. Zkoušel jsem propojit kontakty přímo na motorku a při propojení se ventilátor roztočil, tam asi chyba nebude. Ale pozor - chladič se mi zdál studený a jedna z hadic, které vedou od chladiče k motoru (spodní?) byla studená taky. Je to tedy v termostatu? Termospínač mám v rezervě, tam jsem ještě nezkoušel propojit kontakty, jestli se motorek roztočí. Jak mám postupovat a kolik stojí nový termostat?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.04.04 11:52  Jarda Kozák  (52585)

Elektrony na výměnu

Protože jsem ještě pořád neprodal pětipaprskové elektrony, které jsem dostal k Tipu 1,9 TD a na kterých nechci jezdit, navrhuji jinou věc - vyměním je s někým, kdo má elektrony, ale na gumy 185/60R 14, které mám já. Moje nabízené elektrony mají rozměr 7J x 15H2 a obuté na tom byly 195/50 15 (na tom rozměru jezdily Tipa dvoulitry). Nabízím je ovšem bez gum, ty byly sjeté jak lyže. Takže pokud by chtěl někdo frajeřit se širšíma gumama, než má teď, ať mi dá vědět. Nejsou sice nové, je vidět, že se na nich jezdilo, ale deformované nejsou. Jsem až z Frýdku, ale přijel bych třeba naproti. A mám ještě jeden dotaz ke starým Tipařům - kolik ten hrkáček vytáhne maximálku? Já jel teď v pátek chvíli 160 km/hod., ale protože to auto ještě dokonale neznám (čeká mě výměna rozvodového řemen s kladkama), neriskoval jsem větší rychlost. Ale ono to ještě chtělo jet, říkalo mi - JEĎ, ale já už nic! Takže kolik? Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.04.04 06:38  Jarda Kozák  (52585)

Kryt volantu

Jo, mám čtyři ramena - dík za radu, nechtělo se mi sice věřit, že bych měl kryt rvát, ale dobrá. Geometrii jsem ještě nedělal, taky mě to napadlo, nechám to nejdřív proměřit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.04.04 09:58  Jarda Kozák  (52585)

Kryt volantu

Nevíte někdo, jak se sundává kryt volantu? U starého Tipa jsem odšrouboval z volantu ze strany od přístrojovky 4 šrouby a kryt jsem mohl sundat, ale u nového, které má ten kryt volantu s nápisem FIAT vypouklý, jsou místo šroubů jakoby nýtky s dírou uprostřed. Ta díra je ale kulatá, imbus nemá šanci. Airbag tam podle mně není, to by snad na krytu bylo napsané, ne? Poraďte někdo, potřebuju srovnat volant pro jízdu v přímém směru. Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.04.04 07:31  Jarda Kozák  (52585)

Tak já nevím

Michale, elektrony se mi líbí moc, ale problém byl v tom, že: 1) podle techničáku to není předpisový rozměr, tzn. problém při kontrolách (STK, PČR); 2) 195/50/15 jsou nízkoprofilové, takže hůře tlumí nárazy a nás v autě jezdí furt  5 a to žádní drobečkové, takže je i větší šance na defekty; 3) ten rozměr se špatně shání, hlavně, když chceš protektory (to mi říkal v pneuservisu); 4) elektrony více lákají zloděje a já stojím venku. A vo vo vo tom to je!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.04.04 12:16  Jarda Kozák  (52585)

Tak já nevím

Před nějakou dobou jsem tady psal, že se chci zbavit pětipaprskových elektronů. Teď nevím, jaký mají rozměr ráfků, mám pocit, že to začínalo číslem 5 (žije?), ale gumy na tom byly 195/50/15 a prý na tom Tipu jezdily. Podle techničáku mám povolený rozměr 185/70/14, takže jsem sehnal předpisový rozměr a elektrony chci prodat. Teď je nabízím přes prodejnu, kde kupuju ND a tam mi mi řekli, že nemám nasadit víc, než 3000 (za všechny 4), za víc že to neprodám. Do prčic, to se mi zdá málo! Nejlevnější nové se prodávají za 2500. Je fakt, že ty moje jsou jeté a po vnějším obvodě to semtam vzal někdo kolem obrubníku, ale nejsou zdeformované. Mám to za tu cenu prodat?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.04.04 11:50  Jarda Kozák  (52585)

Sháním ráfky

98 mm, teď mi to potvrdil chlapík, co od něj kupuju náhradní díly.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.04.04 07:03  Jarda Kozák  (52585)

Sháním ráfky

Tak Máro, už jsou jenom dva kusy. Když ten můj kámoš přezouval gumy na tu svoji feldu, nechal dva disky v servisu. Tak se na to vykašli, já myslím, že to seženeš někde u vás taky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.04.04 06:54  Jarda Kozák  (52585)

Sháním ráfky

Máro, to není problém. Když jsem měl 1.4, obul jsem gumy 165/13 na disky ze žigula. Ušetříš spoustu peněz, originál na Tipo stojí určitě přes litr, já dal za jeden disk od kolegy 300 Kč a měl jsem klid. Rozměrově je to stejné, vypadá to sice hůř, ale to skryješ puklicema. Když mám teď 1.9 TD, kde mám jkiný rozměr, tak je vzal kámoš na Feldu. Tam jsou jiné disky, takže, pokud ty moje nevyhodil, byly by k mání - dejme tomu 100Kč/ks. Na vrakáčích možná taky uspěješ. Pokud bys měl zájem o ty moje, dej vědět, ale musel by sis pro ně přijet, a to je možná problém - jsem z FM. Čau. Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.04.04 13:56  Jarda Kozák  (52585)

fiat - kram nebo klenot?

Nevím, Tome, jestli se ptáš mně, ale odpovím Ti. Nechávám měnit zadní třmeny, tam jde ruční brzda a ta zkrátka nebrzdí. Zatáhnu brzdu, páka má odpor i při opětovném zatažení, ale ta svině nezabrzdí! Opravář říkal - jedině výměna, LUCAS nejde opravit. Teď jsem se zrovna vrátil z prodejny, beru dva repasy (viděl jsem je - vypadají jako nové), no a protože už mám prý dost ojeté oba kotouče, tak měním i je + brzdové desky. Nechal jsem si to vyčíslit, to všechno bude stát 8 600 Kč. A až budu mít staré třmeny vymontované ven, mám je přinést do prodejny na repas, ale za ně už nic nedostanu, je to prý podmínka té firmy, která repasy provádí. Dobrý, co? Kašlu na to, vypláznu prachy, něco bude stát oprava a můžu pomalu šetřit na rozvody (pro jistotu). Ale s výdrží motoru je to teda dobré - říkáš 450 000? Tak to mám ještě 300 000 k dobru. Čau, Jarda K.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.04.04 07:59  Jarda Kozák  (52585)

fiat - kram nebo klenot?

Že jsem dal za 1,9TD 89.000 jsem raději neřekl ani mojí (prachy jsem měl ulité bokem) a kvůli mojí měním i ruční brzdu, já ji až tak nepotřebuju, ale  - dejte ženské auto v kopci bez ruční brzdy - zážitek! Na druhou stranu nemusím uplácet mechoše na STK a bylo mi řečeno, že po výměně třmenů najezdím do jejich další výměny 150 000 km, tak to už snad ani nenajedu, ne? I když kdo ví? Jeden mi říkal, že natočil 450 000, než šel s Tipem do generálky. Je to možné?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.04.04 13:15  Jarda Kozák  (52585)

fiat - kram nebo klenot?

Ježišmariá, Mattoni, to Tě teda lituji. Já loni v lednu koupil moje první Tipo 1,4 (1990) za 49.900, v únoru se mi líbila jiná 1,4 (za 61.500), tak jsem ji koupil a staré prodal a to druhé jsem měl až do letošního ledna. Za celou dobu jsem vyměnil pouze olej a nechal opravit dráty, co vedou do pátých dveří, jinak prakticky nic. Letos v lednu jsem koupil 1,9 TD za šílenou cenu 89.000, protože mně ani jedno Tipo nezklamalo a já je miluju. Teď mě ještě něco bude stát, protože v současné chvíli mě čeká oprava ruční brzdy = výměna třmenů (jeden 3.100 a to je repas), no a k tomu už vyměním kotouče a brzdové desky a hned bude desítka v prdeli. Ale jak píšeš, autu je třeba věnovat i údržbu a pak jsi celkem v pohodě. Ale na Tipo nedám dopustit. Ta 1,9 je poslední model s nízkými světly, je tam ABS, klima, tónované skla a naftu mám za dobrou cenu. Asi jsi špatně koupil, že všechno odchází. Měj se!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.04 07:57  Jarda Kozák  (52585)

KONTROLKA

Tak já si myslím něco jiného, než Sesil. Při poklesu brzdové kapaliny svítí červená kontrolka mezi budíky na přístrojovce, ne na symbolu autíčka. Podívej se, jestli při sešlápnutí brzdy svítí obě zadní brzdová světla. Pokud ne, vyměň vypálenou žárovku a kontrolka by měla přestat svítit. Napiš, v čem to bylo. Jarda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  674.00  -0.30% 
 ČEZ  877.00  -5.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 096.00  +0.41% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KOFOLA CS  300.00  -1.32% 
 KOMERČNÍ BANKA  770.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  99.70  -0.30% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.30  -1.48% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.32 USD 27.06   
 Zlato 2326.62 USD 27.06   
 Stříbro 28.96 USD 27.06   
 Káva 226.65 USD 27.06   
 Cukr 20.24 USD 27.06   
 Bavlna 74.57 USD 27.06   
Komodity pro Vaše stránky.
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.