Příspěvky nebo odpovědi uživatele investor
co dál
jakej zelenej schodek magore
podle me je to chvilku dolu a chvilku nahoru ale ja jsem zatim v +,
jde o to jestli se to vyplati vylit hned ci za cca rok, mezitim divi atd.
nejsem shortar
co dál
zkusim pockat na nejakej mensi zelenej schodek a uvidim jeste mam Cetv a tam to vypada take blede
co dál
jsem již rok na longu s Nwr a ještě rok nebudu peníze potřebovat co radíte prodat a popř.za čas koupit znovu či jet dál
nákup cca za 95kč
předem dík za názory
Akumulace
dotaz
chtel bych se optat jak vidite budouci vyvoj (myslim v kontextu zadluzene EU a prehrate Ciny) mam jiz rok nejake akcie NWR a muzu ty penize jeste asi rok postradat takze nevim jestli to mam ted vybrat a pak popripadne dokoupit ci vydrzet a prodat to az za rok.
vsem diky za nazory, hlavne za ty fundovane
investor
390 - Kč- nová cílovka od Unipcredit
Už je to tady
pro ty co veri v omyl...
Uf vysypáno ...
Uf, vysypal jsem 6.000 kousků s průměrem 248,-CZK. Ještě že se povedlo, v pondělí to bude tragédie.
Ještě ve mě zůstala vzpomínka, jak jsem na podzim 2008 takhle spekuloval, nakoupil okolo 200,- za kus a najednou na mě svítila cena 84,- za kus. Podle všech indakací to má našlápnuto hezky dolů a myslím že tentokrát to dole zůstane hezky dlouho. Prachy od Obamy docházejí a druhá a drtivější vlna krize přichází....
Proc to neroste?
Proc to neroste?
pro nevěříci tomáše
Navistar Defense and Tatra Form Strategic AllianceTatra’s Proven Chassis and Suspension Systems to Complement Navistar Capabilities
WARRENVILLE, Ill. (Oct. 5, 2009) - Navistar Defense, LLCand Tatra, a.s., a heavy-duty truck manufacturer located in Koprivnice,Czech Republic, have signed an agreement to jointly develop, produceand market new military tactical off-road trucks.
The new vehicle will utilize Navistar engines and other components inaddition to Tatra’s proven backbone-tube chassis design and independentsuspension system. Tatra’s chassis concept was originally developed in1923 and today uses swinging half-axles for exceptional off-roadmobility and added resistance against chassis wear and tear.
“We believe the Tatra chassis is the most capable off-road suspensionsystem available anywhere in the world,” said Archie Massicotte,president, Navistar Defense. “By joining with Tatra, the team ispositioned well to compete for new vehicle programs with U.S. andAllied Forces. Upcoming opportunities include the Israel MediumTactical Truck (MTT) and Canada 10 x 10 wrecker programs.”
Under the agreement, a Navistar and Tatra branded truck will bemarketed under Navistar Defense in all North American markets includingthe United States military and Foreign Military Sales financed by theUnited States government. Tatra will also source parts and componentsthrough Navistar’s global parts and support network for Tatra trucksdelivered in markets outside of North America.
“We are tremendously excited about this strategic alliance withNavistar Defense,” said Ronald Adams, board of directors’ chairman andCEO, Tatra. “Navistar is a great company with a proven track record ofsuccess and a very fine team of professionals covering all disciplinesof the truck business.”
Tatra and Navistar Defense have also agreed to market and sell newNavistar-Tatra trucks in their respective existing markets around theworld. Navistar will manufacture vehicles developed under the alliance.
Tatra, a.s.
Tatra, a.s., located in Koprivnice, Czech Republic, is a long-timemanufacturer of heavy-duty, all-wheel-drive, off-road trucks andchassis-cabs. The company’s integrated line of commercial and specialvehicles can perform in off-road environments as well as on both pavedand unpaved roads.
About Navistar
Navistar International Corporation (NYSE: NAV) is a holding companywhose subsidiaries and affiliates produce International® brandcommercial and military trucks, MaxxForce® brand diesel engines, ICBus™ brand school and commercial buses, Monaco RV brands ofrecreational vehicles, and Workhorse® brand chassis for motor homes andstep vans. It also is a private-label designer and manufacturer ofdiesel engines for the pickup truck, van and SUV markets. The companyalso provides truck and diesel engine service parts. Another affiliateoffers financing services. Additional information is available at www.Navistar.com/newsroom.
Media contact: Elissa Koc, 630-753-2669
Investor contact: Heather Kos, 630-753-2406
Web site: www.Navistar.com/newsroom
žeby IPO nebo vstup nového investora
Konečně
oficiální info
Už v prvním čtvrtletí příštího roku by měl na trh přijít nákladní vůz vyrobený ve spolupráci české Tatrya amerického výrobce vojenských vozidel a předního dodavatele armádyUSA Navistar Defense. Tatra bude podle jejího majoritního vlastníkaRonalda Adamse dodávat pro novou řadu terénních nákladních vozů Class 8podvozky a nápravy.
Včera oznámená dohoda by měla českémuvýrobci bojujícímu s poklesem odbytu svých vozů pomoci dosáhnoutvyšších tržeb a nižších nákladů. Společně vyráběná vozidla budou podlevyjádření Tatryprodávána všem vojenským složkám americké armády a zároveň budounabízena v rámci zahraničních vojenských obchodů financovaných vládouUSA.
„Jde možná o nejdůležitější strategickou smlouvu zaposledních dvacet let existence Tatry," podotkl předseda představenstvaRonald Adams a zároveň vyloučil, že by šlo o převod vlastnictvímajetku: „Smlouva stanoví podmínky pro spolupráci v oblasti konstrukce,technického vývoje, marketingu, prodeje, výroby, montáže a testovánívozidel."
Dohoda zároveň umožní kopřivnické automobilcevyužívat při nákupu dílů a komponentů světovou síť dodavatelů americkéspolečnosti Navistar. „To nám poskytne vynikající způsob ke sníženímateriálových nákladů na všechny naše vozy a umožní to Tatře uvádět svévýrobky za konkurenčnější ceny jak na nových, tak na stávajícíchtrzích," domnívá se Adams.
Smlouva s illinoiskou firmouNavistar přichází nejspíš v pravý čas. Kopřivnický výrobce totiž vpondělí oznámil 46procentní propad tržeb v prvním pololetí letošníhoroku, za který může nedostatek zakázek. Zatímco loni tržby Tatrydosáhly za první půlrok více než čtyř miliard korun, letos jde pouze o2,1 miliardy. „V důsledku globální finanční krize jsou trhy našíspolečnosti stále velmi pasivní a zakázky pro Tatru i pro všechnyostatní výrobce nákladních vozů přicházejí stále extrémně pomalýmtempem," komentoval propad tržeb Adams.
Krize srazilaautomobilce prodeje už loni, po předloňském téměř 860milionovém ziskuse podnik propadl do více než půlmiliardové ztráty. Kvůli poklesuodbytu přišlo od loňského do letošního června o práci zhruba tisíclidí, dalších 850 má odejít do konce letošního roku.
Od zářítaké firmě těžce zasažené krizí pomáhá v roli výkonného ředitele jedenz velmi zkušených domácích krizových manažerů - dlouholetý šéfvítkovických železáren, Vladimír Bail.
*******************************************************
Noví partneři
Navistar Defensevýrobce vojenských nákladních a obrněných vozů sídlí ve městěWarrenville v americkém státě illinois. hlavním odběratelem je americkéministerstvo obrany. Je součástí globálního výrobce nákladních vozůnavistar, jehož tržby přesáhly za loňský fiskální rok 14 miliardamerických dolarů (okolo 240 miliard korun) a jejíž podíl na trhu snákladními vozy v Usa a v kanadě činí 30,8 procenta.
Tatrakopřivnického výrobce nákladních automobilů kontrolují od roku 2006čtyři čeští a zahraniční investoři reprezentovaní současným předsedoupředstavenstva ronaldem adamsem. Po předloňském čistém zisku 859milionů korun se mateřský podnik loni propadl do ztráty 572 milionů.letos dokončil dodávku 556 vozů tatra t 810 pro českou armádu za 2,6miliardy korun.
23.9-2009, Jan Záluský, Hospodářské noviny
Dobrá práce pane Adamsi.
120
Trhy jedou dolů - druhé W začíná
A NWR pojede na 70,- - 80,-Kč. Začíná druhá fáze krize a propad může být ještě větší než u té první. Rozdíl je v tom, že teď to bude dole hezky dlouho! Nálada se jen tak nezvedne a data jsou špatná minimálně na rok.
Takže skluz po double W právě začíná. Nástup na 77,- :-))))) Longařům a zvláště hejlům, kteří nedávno nastoupili zdar a upřímnou soustr....
klasicke vyklepani poseru po ranu
NWR = obdoba ORCO
Názory a diskuze
Burza Prime 16:29 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 678.00 | +1.19% |
ČEZ | 914.00 | -0.76% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 163.00 | +2.11% |
GEN DIGITAL | 560.00 | 0.00% |
GEVORKYAN | 256.00 | 0.00% |
KOFOLA CS | 282.00 | -0.70% |
KOMERČNÍ BANKA | 784.50 | -0.19% |
MONETA MONEY BANK | 96.10 | -0.41% |
PHILIP MORRIS ČR A | 14 900.00 | -0.27% |
PHOTON ENERGY | 44.80 | +0.45% |
PILULKA LÉKÁRNY | 177.00 | 0.00% |
PRIMOCO UAV SE | 800.00 | -1.23% |
VIG | 774.00 | +0.52% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 17.05.2024 | |
USD americký dolar | 22.791 |
AUD australský dolar | 15.175 |
GBP britská libra | 28.835 |
BGN bulharský lev | 12.634 |
EUR euro | 24.710 |
HUF maďarský forint | 6.377 |
NOK norská koruna | 2.124 |
PLN polský zlotý | 5.795 |
CHF švýcarský frank | 25.074 |
TRY turecká lira | 70.641 |
Komodity online | ||
Ropa | 83.92 USD | 17.05 |
Zlato | 2415.48 USD | 17.05 |
Stříbro | 31.50 USD | 17.05 |
Káva | 205.83 USD | 17.05 |
Cukr | 18.11 USD | 17.05 |
Bavlna | 75.96 USD | 17.05 |