S uvedenou bankou mám několikaleté a hlavně špatné zkušenosti. Začalo to před lety jednáním o možnosti investičního úvěru. Po známých peripetiích s vyplňování jejich tiskopisů, ježděním do Prahy, zajišťováním zástav etc. Přes ústní příslib, že schválení úvěru je, díky předjednání a analýzám, na spadnutí, nakonec byl úvěr zamítnut, bez udání důvodu. Neoficielně jsem se dozvěděl, že hlavní analytik asi "neměl ten správný den". A tím to zhaslo. Dál potíže pokračovaly s internetovým bankovnictvím. Padalo a padá připojení, nelze dávat hromadné příkazy, až po současnou modernizaci, kdy si po odeslání nemohu zpětně zkontrolovat (mimo částku a účet), komu a za co platím. To už nemluvím o tom, že se mně osobně 3x v Německu stalo, že na bankokartu nebylo možné přes víkend vybrat peníze (ač KB fungovala bezvadně). Bylo mi řečeno, že banka negarantuje zahraniční výběry. Poslední perla se stala mému klientovi, který žádal o provozní úvěr. V průběhu několikaměsíčního jednání s jejich tzv. klientským jednatelem byly několikrát měněny požadavky na obsah a formu podkladů. Docházelo k takovým absurditám, že jsme příkladně museli jet dvakrát 400 km pro podpis jenom proto, že jeden z podkladů byl podepsán černou propiskou, což prý se nesmí.Dokonce po dodání podkladů na zastavovaný HIM banka stanovila svoji cenu, ze které se vycházelo při jednání o výši úvěru. Jaké ale bylo naše překvapení, když při, údajně, posledním projednávání úvěru tato částka byla stanovena dalším jejich odhadcem o 45% nižší.Nakonec věc dopadla tak, že banka úvěr opět zamítla bez udání důvodu. Mého klienta stála tahle záležitost aspoň deset let života a nervů, více než milion korun na vynaložených nákladech přímých i investičních a skutek utek. A když žádal o osobní jednání s vedoucími představiteli této banky (protože není tak movitý a nesype miliony z rukávu) o stylu, profesionalitě, pravdivém informování klientů tak, aby jim nevznikla z jejich jednání škoda, tak mu bylo řečeno, že jej nikdo nepřijme a nikdo se s ním bavit nebude. Proto, pryč od CitiBank, protože si zřejmě tato banka myslí, že Česko je stát klientů-dementů, že úroveň a hlavně znalosti jejich pracovníků (je jedno zda kmenových, nebo externích) mohou být na úrovni hokynářství v banánové republice a že klientům stačí k přilákání modrá barva a velkohubé sliby. I když jsem byl svého času velice rozloben na "Komerčku", Pán Bůh zaplať za ni. Měli by se jít hoši a dívky ze CitiBank k ní učit!