V rámci úvodní lekce se ve třech bodech seznámíme s postupem, jak o 30% zvýšít kurz společnosti, kterou věřitelé tlačí aby podala žádost o ochranu před věřiteli:
www.reuters.com/article/peabody-restructuring-bowi ...
Za prvé je třeba, podobně jako u IPO, vymyslet příběh. Hejlové kupují příběh, čísla je nezajímají, většinou jim nerozumí. V daném případě je tím příběhem story o nákupu opcí sázejících na 5i a 8i násobný růst v lednu 2018.
Za druhé je třeba odvážné tvrzení v rámci možností právně obrnit. K tomu slouží v daném případě "it looks as if speculative players". Odkud "to vypadá" to už přece nikoho nezajímá.
Za třetí je třeba článek dostat na jednu z čelných pozic na news.google.com. Samozřejmě je zveřejnění třeba řádně načasovat, nebylo by dobře, aby masáž překryla například zpráva reuters o tlaku věřitelů.
Zde je výsledek:
www.schaeffersresearch.com/content/options/2016/03 ...
Srovnejte takovou masáž s přímo odstrašujícím příkladem, kterou vyrobil amatér, jež neabsoluvoval náš vysoce odborný kurz:
www.kurzy.cz/nazory/A-P-T-10664-PR-1176976/