Příspěvky nebo odpovědi uživatele Pidižvík









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Pidižvík. Výpis příspěvků 1 až 20 (58)


přečíst (1) 10.10.05 09:37  Pidižvík  (39384)

Poplatek SCP

Lidi, došlo mi z SCP, že mám platit ca 400 Kč. Vím, že větší množství (hodnota) akcií v SCP je zpoplatněno, jen se divím, že mi počítají poplatek za poslední kvartál, když tato hodnota (z níž je popl. vypočten) tam byla jen velmi krátce a už dávno není (a nebude). Máte někdo zkušenost - nejde o omyl? Předem díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.07.05 14:42  Pidižvík  (39384)

Výzva velcí akcionáři kontaktujte Boba kvůli koordinaci postupu.

Osobně jsem přesvědčen, že nabídnutá cena 103 nemá znamenat, že PKN nechce nic vykoupit - to mohli udělat chytřeji a  bez ostudy;  stačilo "nastavit" odhad znalce na cenu cca 10 % pod 150 Kč. Jejich "nabídku" bych spíš interpretoval jako pokus o skokové snížení ceny, vytvoření atmosféry absolutního zmatku mezi minoritami a na jejím základě maximální odkup za cenu jen mírně zvýšenou (např. 130 Kč). Kdyby nechtěli moc vykupovat, mohli na VH nebo ještě dříve jednoznačně prohlásit, že nemají zájem na stahování akcií Uni z hlavního trhu burzy. Takto jen blekotali, že to právě není na pořadu dne či co - tzn. že o 3 měsíce později by mohli klidně rozhodnout (pokud by mohli) o stažení a nikdo by je nemohl nařknout z nefér jednání... Přikláním se tedy k názorům, že by odpovědní měli dostat přes čumák. Ono se jim to vyplatí i tak, takže to příště stejně udělají znovu, ale bude aspoň učiněno zadost přírodnímu zákonu akce a reakce.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.07.05 11:52  Pidižvík  (39384)

Ale co teď

Zachování prestiže? Tu už přeci ztratili - vlastním přičiněním. Bez ohledu na variantu, že nízkou odkupku lze vnímat (mj. i) jako snahu vykoupit co nejméně - co když budu akcionář nespokojený se změnou vlastníka a budu chtít využít svého práva prodat akcie za odpovídající cenu? Podle PKN mám být zašlapán do latríny a zalit kýblem jejího obsahu. To snad přeci není jednání majoritáře, který chce předstírat slušnost.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.07.05 08:43  Pidižvík  (39384)

KPC zamítla odkupní cenu!

Anebo je to součást taktiky: nízká odkupní cena - byť odmítnutá KCP - třeba vyvolá prodejní paniku, dojde k prudkému poklesu ceny, následná vyšší nabídka odkupu (např. 135 Kč) bude využita velkou části po roce dezinformací totálně oblbnutých minorit - a "hodní"  Poláci budou mít (alespoň dle svých plánů) velkou část akcií v kapse za babku, načež zruší (samozřejmě ne z vlastní vůle, ale pod tlakem okolností, neboť zůstane málo volných akcií) obchodovatelnost... 
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.07.05 08:36  Pidižvík  (39384)

KPC zamítla odkupní cenu!

Tato úvaha má logiku, ale zároveň "nabídka" svědčí o tom, že PKN jsou jen vypatlanci, kteří se nedokáží orientovat v základních věcech (nabídka je dokonce nižší než 6m průměr - bylo tedy zřejmé, že bude odmítnuta).
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.07.05 13:29  Pidižvík  (39384)

Utajování...

172 přece není žádný pozitivní šok u akcie, jejíž vnitřní hodnota je někde kolem 200 kč...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.06.05 13:34  Pidižvík  (39384)

Bezradný dav

Jiri, úplný souhlas, jen se domnívám, že odkup bude spíše nad 180. Takže kdo dnes prodává (a nemusí), bude litovat ještě o něco víc. Ale tak už to v životě chodí: kdo se hodně bojí - nemá nic. Kdo se dost bojí - má málo. Štěstí přeje (pouze) odvážným. Ano, lze namítnout:  koupil jsem za 55, takže jsem vydělal dost. Pravda, ale mohls vydělat ještě o dost víc, takhle jsi zbytečně přepustil velmi solidní šanci snadného výdělku těm, co se tě podařilo zviklat.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 31.05.05 14:26  Pidižvík  (39384)

A co třeba ČRAF ? - to Bob.

Bobe, už jsi zde párkrát uvedl v souvislosti s hodnocením dcer Unipetrolu jejich tržní cenu. Netuším však, zda - popř. jak tato souvisí s odhadem pro povinný odkup. Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.05 15:58  Pidižvík  (39384)

Klasika

Lidičky, fundament se přece projeví hned v prvním zákonném odkupu, tak proč ta malomyslnost?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.05 14:43  Pidižvík  (39384)

odkup

Souhlasím; jak AFT, tak komentář KB svědčí o tom, příslušní "odborníci" si buď nevidí na špičku nosu (proč pak ovšem dělají tu práci, kterou dělají??!), nebo mají nějaké zvláštní příkazy (důvod pro akci KCP?). Poukazovat (AFT) na "nejistotu akcionářů", kteří nebudou dřív než za 4 měsíce vědět, kolik že dostane stát za akcie Uni, a navrhovat tedy odklad povinného výkupu o 2 měsíce (!!!), nebo spekulovat (KB), že PKN bude muset vzít v úvahu pro něj nejméně výhodnou cenu (tj. navýšení o 15 %) a k té ještě něco přidat, takže odkup bude 130-140 Kč - to už zůstává opravdu i můj rozum stát... Vždyť na 99.9999 % a ještě kousek bude cena odkupu výsledkem pouze ceny, kterou vypočte odhadce. Jestli ji PKN dobrovolně zvýší nebo zůstane u spodního limitu - to už je opravdu jeho věc, avšak plést sem s nepochopitelnou křečovitostí stále nějaké průměrky - škoda slov. Mě to nijak nevadí, ale zdá se, že na základě těchto"informací" stále nějací chudáci prodávají - no, to je samozřejmě každého věc. Ale právo na informace je také jakési právo, nebo ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 12:05  Pidižvík  (39384)

To mamlas

Mamlasi, dík za Tvoje úvahy. Shodou okolností (nejsem zase úplný začátečník, pohybuji se na naší burze takřka od jejího vzniku) jsem rady Daniela pochopil správně. Kdybych nevěděl, že existuje 6 měsíční lhůta - to už bych opravdu nevěděl vůbec nic. A termín jako "účetní ztráta" chápu pouze okrajově jako FO (což také jsem), ne jako účtař či podnikatel.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 11:07  Pidižvík  (39384)

To mamlas

Mamlasi, Tebe mám taky rád, ale to, co napsal Daniel, se mi jeví jako logické. Vzpomínám si, že i mě to napadlo před lety jako možnost, ale dosud jsem nikdy nedanil (ani tomu nezavdával příčinu), a tedy jsem to ani nepotřeboval - zřejmě proto se mi to z lebky vykouřilo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 10:52  Pidižvík  (39384)

Jak na dane

Danieli, mám Tě rád. To je chytré a nabízí se to samo, ale mě to opravdu nenapadlo. Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 10:34  Pidižvík  (39384)

To HankA

Dík, ale toto je mi jasné. Samozřejmě, mít občas ztrátu - je taky jasné. Tomu se člověk asi nevyhne - zajímá mě však (ideální) případ, kdy člověk kromě zisků a manipulací ohledně dividend žádnou jinou ztátu nevytvoří. Co pak? Jinak řečeno, mám celkově zisk, ale nemám zájem přispívat Cikánům... ???
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 10:14  Pidižvík  (39384)

To FU

Marně napínám těch pár zbývajících mozkových buněk - kromě manipulace v souvislosti s dividendami mě nic moudrého nenapadá. Podělíš se, čtyřtečko, jak obchodovat bez placení daní, nebo to považuješ za nesdělitelné know-how?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.05.05 12:33  Pidižvík  (39384)

PKN odkup 110,-

Máš blbý zdroj. To už je lepší "jedna bába povídala..."
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.05 11:09  Pidižvík  (39384)

1,58 mld PLZ

Jde přece o sumu vyčleněnou na odkup. To přirozeně neznamená, že se odkoupí 100 % volných akcií v držení minorit (navíc toto je i nesmírně nepravděpodobné). Takže proč ne odkup za víc?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.04.05 14:40  Pidižvík  (39384)

Obava je vždy na místě.

To, že někdo píše jeden příspěvek za druhým (o jejich kvalitě raději pomlčím) a přitom nemá jedinou akcii Uni znamená buď, že tu předvádí chování prasete, nebo je zralý do Bohnic. Těžko říct, co je lepší.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.05 11:44  Pidižvík  (39384)

To Bob aj.

Páni kolegové, jsou jistě mezi vámi tací, kteří jsou na volné noze a zdrojem obživy je "pouze" obchodování s akciemi. Zajímá mě, jaká jsou pravidla (daňové prohlášení B?, sociální a zdravotní pojištění? zálohy na tyto platby?). Určitě si brzy opatřím vhodnou literaturu pro tento účel´(jakou?), teď prosím jen o stručné relevantní informace. Jsem pouze letitý zaměstnanec, takže moje zkušeností s uvedeným jsou nulové. Díky předem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 11:28  Pidižvík  (39384)

Co se děje, proč to roste ?

Nechci se hádat, ale to je zvyk komoušů fyzicky likvidovat odpůrce - vzpomeňme vládu v zemi sovětů. Za cara šli protivníci tak akorát do vyhnanství. Ovšem pravda - těžko poslat cca polovinu obyvatel někam pryč - to je prostě nutno likvidovat (gulagy...).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 10:05 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  676.00  0.00% 
 ČEZ  884.00  -4.59% 
 ERSTE  1 099.00  +0.69% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.01  +0.00% 
 KB  768.50  -0.32% 
 KOFOLA  302.00  -0.66% 
 MONETA  99.90  -0.10% 
 PHOTON  43.95  0.00% 
 PILULKA  126.76  +1.41% 
 PM  15 360.00  +0.13% 
 PRIMOCO   907.54  -0.27% 
 VIG  735.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 84.48 USD 09:46   
 Zlato 2301.13 USD 09:46   
 Stříbro 28.75 USD 09:46   
 Káva 224.25 USD 09:46   
 Cukr 19.62 USD 09:46   
 Bavlna 74.85 USD 09:46   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.