Máte ho mít...Nejdříve Vás na 100% ujistí, že opravdu budete platit jenom 999 měsíčně + to co, provoláte, a to opakovaně. Pak vám zašlou samoinstalační balíček i mailem uživatelské jméno a heslo. Po úspěšné instalaci zjistíte, že to neběží. Na telecomu Vás odkážou na "zákaznickou podporu" a po vytočení čísla Vás nejdříve upozorní, že voláte na linku se zvýšeným tarifem za 16 Kč/min. Po té Vás spojí a vy se pouze dozvíte, že máte zavolat později, protože oprátoři obsluhují jiné zákazníky. To se opakuje 5x, 8x,...podle¨toho, jak dlouho kdo věří. Pak to vzdáte (ale máte protelefonováno 16 x počet pokusů a nevíte nic...na druhý, nebo třetí den se spojení najednou podaří...a dodatečně Vám pracovník Telcomu mezi řečí řekne, že se to někdy stává, že zašlou heslo, ale zapomenou to aktivovat..
Pak Vám to začne po počáteční euforii myslet racionálně a zjistíte, že vysokorychlostní platí pouze do přenesení cca 0,5 GB, pak to jde s rychlostí do kytek, až na standartní rychlost běžné telefoní linky...
Pak zjistíte, že 999 platí pouze pro první 2 měsíce a nakonec Vás úplně dojme, když se dozvíte , že celou dobu Vám záměrně zamlčeli informaci, že veškeré ceny zásadně uvádějí bez DPH a máme internet ne za 999, ale za 1367,-, tedy o 37 % víc.
A pak zjistíte, že Vás to opravdu připoutalo do židle, protože jenom nevěřícně kroutíte hlavou...zejména nad drzostí pracovníků Telecomu, kteří asi fakt jsou přesvědčení, že tu jsme pro to, aby se oni měli dobře.
Jo, a až tenhle marketing dovedou do dokonalosti i u Eurotelu, tak T-mobile a Oskar budou mít vystaráno.