Příspěvky nebo odpovědi uživatele magyi.
Výpis
příspěvků
1
až
5
(5)
(
0)
03.09.04 10:22
magyi
jpepsovsky
fnkv.cz
(
54605)
Motor chcípá
Ciao Tipaři,
Pomozte mi prosím s diagnostikou mého stroje(1.6 i.e OHC 1990)
Závada:při jízdě mi zhasne motor.Při zařazené rychlosti kontrolka dobíjení a tlaku oleje o.k.Při vyřazení se rozsvítí.Po opětovném zařazení rychlosti někdy se chytne ,někdy ne.Pak někde zastavím a zkouším to znovu nahodit.Ještě jsem vždy dojel domů.Moje první podezření bylo čerpadlo.Zařadil jsem tedy ampérmetr místo pojistky palivového čerpadla a voltmetr jsem připojil přímo na konektor u nádrže.Pak jsem nahodil motor a čekal co bude.Když nastal ten problém proud přestal téct ampérmetrem,ale ani napětí se neobjevilo na čerpadle.Tím jsem vyloučil chybu na něm.Když vyloučím pro začátek chybu na ŘJ,hledám chyby na čidlech,které dodávají informace ŘJ.Měřil jsem tyto čidla pri cca 20 stupních:čidlo otáček motoru 830 ohm,čidlo teploty motoru2200ohm.Pouze čidlo teploty vzduchu nemůžu změřit,podle knížky dva krajní kontakty.(při 20st. 2000-3000Ohm).Kdysi jsem to měřil, ale myslím,že ty 3kOhmy jsem naměřil mezi dvěma krajními.Může mi to někdo potvrdit?Teď naměřím pouze mezi dvěma prostředními 2.5 Ohm.Zřejmě to ,že toto čidlo bude špatné nevadí,protože auto ujede i 50 km,bez toho,že by hůř jezdilo.Poraďte prosím další tipy.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
zase neco na Tipu...
Když Ti to dělá pořád zkus odojit řídící jednotku od napájení,Za to nic nedáš.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výměna táhla zamykání dveří+ledka u el. ovládání oken
Milý Mato,
pokud vím tak tam není žádná LED-ka ale obyčejná žárovka na 12V používaná v různých elektropřístojích na podsvícení displayů,která je potažená zeleným gumeným kloboučkem.Bohužel ta guma býva většinou k nepoužití protože se ti roztrhne při sundavání.Ten tvůj nápad jsem zrealizoval přibližně před pěti lety a od té doby mám pokoj.Chci Tě jenom upozornit,že většinou jedna ledka na prosvícení nestačí ,tak jsem nabastlil malý plošňáčik se čtyrmi ledkami zapojených do série s předřadným cca 560ohm tak aby ledkami protékal proud max. 15ma při 14,5V.Aby to bylo rovnoměrně osvětlený plošnák byl do kříže to uvidíš až rozebereš tu kostku.Apropo ty ledky měli osu svícení pootočenou o 90 stupňů vůči nožičkám.Doporučoval bych Ti dnešní ledky v tzv. SMD provedení .Jsou malé tak 2x2mm a svítí dobře.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
zase neco na Tipu...
Můžeš napsat o jaký motor se jedná?Já mám Tipo 1.6 57kW OHC z roku 1990 dovoz z Německa (velmi dobrý stav)a s tímto problémem již žiju 5 let.Byl jsem na diagnostice -bez problému.Za těch pět let jsem vypozoroval,že když hned po startu motoru sešlápnu pedál na podlahu a nezacuká tak vím že se pak na to auto můžu spolehnout nikdy mě zatím neselhalo.No a když to začne cukat (otáčky nepřelezou číslo 3000,tak ho morduju do té doby (uberu plyn -přidám plyn),až ho zase dostanu na podlahu.Takto jsem s tím autem najel cca 40000km.Musím podotknout,že jednou jsem o tomto problému nevěděl skoro půl roku.Teď ,když to pak zpětně promítám,tak možná,že to bylo potom co jsem vyndal řídící jdnotku a podíval jsem se co se v ní nachází.Jinak jsem s tím docela spokojenej.Po přečtení této diskusní skupiny jsem se rozhodl,že změřím spotřebu.A věřte nebo ne vyšlo mi 7,5 litrů na Prahu a okolí.Před třemi roky když jsem jezdil na jižním Slovensku tak jsem se dostal na 5,5l!(100- max.120)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
01.06.04 16:05
magyi
jpepsovsky
ffnkv.cz
(
54605)
Prosba o radu
Nemáš náhodou ucpané odvětrávání klikové hřídele?V tlusté gumené hadici je takové kovové sítko a bývá ucpané.V takovém případě se natlakuje motor a prosakuje olej kolem těsnění.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
1