No to je těžké říká se ,že Jošek si ho dosadil i přesto,že věděl po jakém fiasku odešl Bér z Kauflandu...je to neštěstí ,když máte OV,které myslí jen na své zájmy a prdí na lidi, které má na svých filiálkách.Měli jsme možnost pacovat i pod jinýma OV a můžu říct,že to bylo znát po profesionální stránce a určitě i morální.Stěžovat si je marnééé,ale až se jim vytratí dobří zaměstnanci a začnou se jim sypat filiálky bude pozdě hledat ,kde se stala chyba!!!! A takové řeči,že je personál línej je BLBOST jen dochází u většiny lidí stav ,,vyhoření" páč ať děláte ,jak páni řeknou a že své požadavky neustále mění pomalu ze dne na den tady víme všichni,tak se jim nikdy NEZAVDĚČÍME!! Malej příklad toho- potřebují vyprázdnit sklady? no co sypneme to na filiálky formou rozdělovníku plus objednávky a oni si v pár lidech přece porádí a když nééé,tak jim pěkně podkouříme a pohrozíme-vždyt to mají v popisu ,,práce" nééé??? A jestli to někdo bere tak ,že si neustále naříkáme a že by jsme měli odejít hned,tak ať si natáhne červené triko a jde na MĚSÍC dělat prodavačku,pekařku,uklízečku ,hlídačku záruk do výše našich platů a nesmím zapomenout na úsměv i v situacích, kdy Vás pérují zákazníci a také z hora.Chtějí aby to fungovalo,tak konečně sami ať něco rozumného proto udělají stačilo by ,aby nechali na VP rozhodnutí kolik zboží je potřeba na jejich filiálky,kolik lidí je potřeba v daný dny a né jejich po....hodináč.