Nejde o hadičku pro brzdovou kapalinu, ale o podtlakovou hadici,repektive trubku, která vede z vlastního posilovače brzd ke vstřikovací jednotce a je zakončena gumovým kolínkem,které
rádo praská a navíc je to špatně vidět.Jakmile to přes prasklinu saje vzduch, nejdou udržet volnoběžné otáčky.Ale to jak popisuješ že nejde volnoběh vůbec,tak bych to tipnul spíš na vadný servomotor klapky,nebo potenciometr klapky.Jinak konečně se mi podařilo odstranit moji závadu.(aspoň doufám). Vyměnil jsem vstřikovací ventil s teplotním čidlem vzduchu a je pokoj.
Problém je ten,že když chceš něco po servisu, nejenže neví,ale navíc obtěžuješ.Ještě tak vyměnit olej, hodit "odbornej" pohled a hlavně pořádně zaplať,je jedno,že na nic nepřijdou.