Příspěvky nebo odpovědi uživatele novinky.
Výpis
příspěvků
1
až
5
(5)
pokud jsou něčím zajímavé
můžou válcovat trhy. a to v jakémkoliv oboru. Toto je příklad jak na to a v době krize nejlepší výsledky v historii. Jen dodám, chce to kreativní lidi, kteří mají v daném oboru určitou předvídavost. Ne vše nové se sice musí prosadit, ale je tu určitá pravděpodobnost, že se tak stane. Pro softwarové firmy může být tato příkladem.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(4)
Vaše doporučení:
+++
Hrubé výdaje na TV reklamu za loňský rok meziročně vzrostly o 14 % Podle průzkumu agentury TNS Media Intelligence se celkové hrubé výdaje na televizní reklamu, bez slev a rabatů, za loňský rok zvýšily na 23,2 mld. Kč, tzn. meziročně o 14 %. Podíl sledovaných reklam na TV Nova se snížil o 15,1 procentních bodů na 50,0 %, zatímco podíl TV Prima byl 39 % a podíl ČT 11 %. Náš názor: Zveřejněná data na první pohled naznačují o něco rychlejší růst výdajů na TV reklamu (14 % vs 12 %) a menší pokles podílu TV Nova proti roku 2005 (15 procentních bodů vs 21 procentních bodů), ale to může být zavádějící díky větším rabatům (konkurence mezi Novou a Primou). Abychom dostali přesnější obrázek vývoje na trhu, musíme počkat na zveřejnění čistých čísel tržeb z reklamy v dubnu nebo květnu letošního roku.KBC/Patria
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
jaké budou HV?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
jaké budou HV?
http://mam.ihned.cz/c4-10000135-20176230-101000_d-sobi-prilakali-125-tisic-klientu
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
1