Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jirka63









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jirka63. Výpis příspěvků 1 až 18 (18)


spíše nečíst (2) 12.12.07 13:46  Jirka63  (114800)

do tohoooooooooooooooooo

zde jsou:

http://rdg.ttweb.net/vlbg/redesign/securityDetail/default.asp?symbolName=tts-398843&page=1&interval=6M

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 12.12.07 13:44  Jirka63  (114800)

do tohoooooooooooooooooo

Já jsem taky nový na Erste. Našel jsem na inťasu stránky, které mi vyhovují. Je zde i technická analýza. Čau Dally. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 23.11.07 12:58  Jirka63  (118087)

levné levnější nejlevnější

Všici nezapomínejte, že co je levné bude ještě levnější. To je pravidlo.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 22.11.07 10:29  Jirka63  (114800)

Ropa

Pokles celosvětových indexů bude zastaven až si svět zvykne na to, že cena ropy již nikdy neklesne pod devadesát doláčů za barel.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.11.07 14:38  Jirka63  (114800)

Co je levné bude ještě levnější

Zdravím všechny, potvrzuje se pravidlo, že co je levné bude ještě levnější. Podle grafů jsme teprve u druhého sestupu v postranní fázi - zatím druhý sestup neskončil. O třetí sestup se postarají mejkři - uvidíte.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 21.11.07 14:17  Jirka63  (114800)

Co je levné bude ještě levnější

Zdravím všechny,potvrzuje se pravidlo, že co je levné bude ještě levnější. Podle grafů jsme teprve u druhého sestupu v postranní fázi - zatím druhý sestup neskončil. O třetí sestup se postarají mejkři - uvidíte.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 19.11.07 11:09  Jirka63  (117880)

Hmm

To je jednoduchý, někdo potřebuje pořádně nabrat a potřebuje na to čas.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 18.10.07 08:40  Jirka63  (114800)

Vítkovice pohltily Milmet

 

Vítkovice pohltily Milmet

DAREK ŠTALMACH
16.10.2007  Mladá fronta DNES 241 , s. 4

Ostrava - Změnou názvu polské firmy Fabrika Butli Technicznych Milmet na Vítkovice Milmet dokončila ostravská strojírenská společnost Vítkovice své tažení za převzetím jedné z nejvýznamnějších evropských firem vyrábějících tlakové láhve. Podíl v Milmetu vlastnily Vítkovice od roku 2001, kdy zakoupily jedenačtyřicet procent akcií této slezské společnosti. Sosnovecký Milmet, založený v roce 1882, se z malé válcovny plechů vypracoval na jednoho z nejvýznamnějších evropských výrobců tlakových lahví. Jen v loňském roce překročily jeho tržby 147 milionů zlotých a hrubý zisk dosáhl téměř patnácti milionů zlotých a letošní pololetní tržby se ve srovnání s loňskem zvýšily o plných jednadvacet procent. Společně s Milmetem by chtěly Vítkovice výrazněji promluvit do celoevropského souboje o největší dodavatele plynových tlakových lahví pro pohon automobilů a autobusů.

FABRIKA BUTLI TECHNISZNYCH (FBT) MILMET  
VÍTKOVICE, A. S.  45193070
MILMET  

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 18.10.07 08:26  Jirka63  (114800)

Armáda začala zkoumat zda Tatra odstranila nedostatky na vozidle

Armáda začala zkoumat, zda Tatra odstranila nedostatky na vozidleAutor: ČTK (ČTK)17.10.2007 14:23:01 Praha 17. října (ČTK) - Armáda začala zkoumat, zda společnost Tatra odstranila nedostatky na vozidlech, která mají nahradit legendární "vétřiesky". Závěrečný verdikt, zda firma všechny nesrovnalosti skutečně napravila, by podle mluvčího ministerstva obrany Andreje Čírtka měli armádní odborníci ve Vyškově vydat příští týden. Média již dříve informovala o tom, že vojáci při kontrolních zkouškách vozidla našli z celkových 132 posuzovaných parametrů celkem 39 nedostatků.Podle Čírtka by armádní specialisté měli testovat všechny druhy nedostatků zjištěných během kontrolních zkoušek. Na základě jejich zjištění by měla vzniknout závěrečná zpráva. Jedním z nedostatků byla také zvýšená hmotnost vozidel, kterou ministerstvo odmítlo přijmout. "Vozidla se budou vážit," řekl Čírtek.Podle dřívějšího vyjádření náměstka ministryně obrany Jaroslava Kopřivy se totiž zjistilo, že vozidlo je v závislosti na jeho úpravě asi o 120 až 143 kilogramů těžší, než stanoví smlouva uzavřená loni v prosinci. Ministerstvo to však, stejně jako původní požadavek automobilky zvýšit celkovou hmotnost o 300 kilogramů, odmítlo. Server Euro Online nedávno uvedl, že zkušební komisaři u 39 parametrů shledali neshodu se zadáním zakázky. U sedmi z nich povolili výjimku, zbylých 32 měla automobilka odstranit.Kopřiva také nechtěl spekulovat o tom, jaký dopad by zvýšení hmotnosti mohlo mít na smlouvu za 2,6 miliardy korun, kterou ministerstvo s kopřivnickou automobilkou uzavřelo. "K tomu bych se vyjadřoval až poté, co budou ta vozidla znovu přistavena," řekl nedávno náměstek.Podle dřívějších informací byl požadavek na zvýšení hmotnosti o 300 kilogramů již třetí výjimkou ze smlouvy, kterou Tatra požadovala. V původním zadání byla uvedena hmotnost vozu 13.000 kilogramů, kterou automobilka chtěla zvýšit na 13.300. Ministerstvo obrany již dříve uvedlo, že důvodem pro zvýšení hmotnosti vozidla může být snaha, aby vůz měl větší nosnost.Vojáci by ještě do konce letošního listopadu měli obdržet 27 kusů, v příštím roce by Tatra měla dodat 304 vozidel a v roce 2009 by armáda měla zařadit do výzbroje 225 aut. Armáda by vozidla měla získat celkem v sedmi různých úpravách. Největší část, celkem 536 kusů, by měla být v provedení s valníkem. Další vozidla by měla být vybavena dvojím řízením, jeden vůz by měl sloužit jako kontejnerový přepravník.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 11.10.07 12:59  Jirka63  (114800)

VÍTKOVICE budují silné zázemí pro velké projekty

Ostrava/Brno 2. října 2007 - Na více než čtyři miliardy korun letos vzrostou příjmy z inženýringových činností společnosti VÍTKOVICE, a.s. Ve srovnání s rokem 2006 tato část tržeb strojírenské společnosti vzroste o 100 procent, tedy o částku převyšující dvě miliardy korun. „Příprava projektů a komplexních dodávek na klíč je pro nás zcela zásadní. Už při privatizaci v roce 2003 jsme jasně řekli, že v konstrukci a inženýringu vidíme budoucnost firmy. Personálně jsme tento úsek museli resuscitovat, protože předchozí restrukturalizační pokusy ho doslova rozprášily. Dnes má náš vlastní inženýring přibližně 300 lidí , další desítky odborníků s námi spolupracují na vysokých školách a ve výzkumných ústavech a zkušebnách,“ uvedl předseda představenstva a generální ředitel VÍTKOVIC Jan Světlík.Inženýring strojírenského holdingu se specializuje na osm oborů, které respektují osm produktových linií a jejich rozhodující sériové produkty. Inženýring je tedy rozčleněn na energetiku, metalurgické procesy, skladovací komplexy a EKO technologie, úpravárenské procesy surovin, vysokotlaké ocelové láhve a jejich využití, zařízení pro povrchovou těžbu, halové systémy a průmyslové pece. Za každým z těchto celků jsou viditelné úspěchy.

Například v energetice mají VÍTKOVICE a jejich dceřiné firmy VÍTKOVICE HEAVY MACHINERY a HUTNÍ MONTÁŽE už nyní zakázky do roku 2013, kdy dodají největší tuzemské energetické společnosti ČEZ, a.s., sedm nově konstruovaných, moderních koltů nové generace za celkem asi 15 miliard korun a montážní práce na klíč. Miliardové zakázky získala strojírenská firma VÍTKOVICE HEAVY MACHINERY na modernizaci elektráren v Tušimicích a Prunéřově. Strojaři mají metodou Retrofit, tedy postupem, kdy se staví zcela nové zařízení na místě starého vybudovat čtyři energetické kotle o výkonu 200 MW v Elektrárně Tušimice II. Současně připraví a obdobným způsobem postaví další tři energetické kotle o výkonu 250 MW obdobné koncepce v Elektrárně Prunéřov. Rovněž v produkci ocelových láhví jsou VÍTKOVICE díky inženýringu nositelem novinek. V sesterské společnosti VÍTKOVICE CYLINDERS vzniká unikátní technologie na výrobu ocelových láhví a nádob pro zajištění pohonu aut zemním plynem, metanem a vodíkem. Technologii vyvinuly, vyrobily a stavějí opět firmy ze skupiny vítkovického holdingu.

Podle předsedy představenstva J. Světlíka chtějí VÍTKOVICE působit ve vybraných segmentech strojírenství jako globální firma, proto je jejich inženýring navázán na vysokoškolská a výzkumná pracoviště, jaká jsou například při Vysoké škola báňské-Technické univerzitě v Ostravě či na Vysokém učení technickém v Brně. Strojírenská skupina navíc jde cestou akvizic – tedy cestou dokupování kapacit v oblasti konstrukce, projekce, vývoje i výroby. „Na to navazují naše aktivity v podpoře školství, abychom byli schopni pokrýt naše potřeby technicky vzdělaných lidí do dělnických i manažerských pozic. Jedině tak máme šanci držet podstatné podíly na přinejmenším evropském trhu,“ vysvětlil J. Světlík.

Společnosti ze skupiny VÍTKOVICE HOLDING, a.s., kam patří i všechny aktivity společnosti VÍTKOVICE, a.s., mají nyní přibližně 7 500 zaměstnanců. Největší podíl mají na trhu ocelových láhví, kde jsou evropskou jedničkou, hasicích přístrojů, kde dominují ve střední Evropě a v dopravním strojírenství, kde kontrolují zhruba 18procentní podíl celosvětového trhu lodních hřídelí pro dvoutaktní dieselové lodní motory.


Zpracovala:
Eva Kijonková
Mediální zastoupení VÍTKOVICE
e-mail:
eva.kijonkova@vitkovice.cz
Tel.: 596 242 103, GSM: 721 857 097

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.10.07 21:51  Jirka63  (114826)

Lodní plechy pro Genesis

9.10.2007  Mladá fronta DNES 235 , s. 4

Ostrava - Jednu z nejprestižnějších zakázek v současné době brzy podepíší zástupci ostravské společnosti Evraz Vítkovice Steel. Lodní plechy, které společnost vyrábí již několik desetiletí, by měly z Vítkovic zamířit do finské loděnice společnosti Aker Yards, která chce do roku 2010 postavit největší výletní loď současnosti, nazvanou biblickým jménem Genesis. Lodě budou dvě, každá za miliardu "Od roku 1999 dodáváme pro finské partnery lodní plechy na stavbu lodí, včetně v současnosti největší výletní lodi na světě třídy Freedom - Liberty of the Seas," řekl generální ředitel společnosti Evraz Vítkovice Steel Vladimír Bail. "Nová dohoda se společností Aker Yards je tak logickým pokračováním spolupráce a plným uznáním kvality našich výrobků," uvedl Vladimír Bail. První ze dvou plánovaných lodí třídy Genesis, Genesis 1, by měla být spuštěna na vodu v roce 2009 a společnost Evraz Vítkovice Steel pro její stavbu dodá své výrobky hlavně pro nejvíce namáhaná místa lodi v oblasti kýlu a pod čarou ponoru. V okamžiku, kdy bude první z lodí třídy Genesis spuštěna na vodu, okamžitě získá primát největší a nejluxusnější lodi, která brázdí světová moře. Na 360 metrů dlouhou a sedmačtyřicet metrů širokou loď by se při plném provozu mělo vejít na 5400 pasažérů, které budou obsluhovat tři tisíce členů posádky. Celková hmotnost lodi se má pohybovat okolo 220 tisíc tun, výroba každé z obou lodí vyjde budoucího majitele na devět set milionů eur. Ze stejných loděnic společnosti Aker Yards pochází i další velikán lodní dopravy, plovoucí hotel třídy Freedom - Liberty of the Seas. Ten je při délce 339 metrů a šířce 39 metrů schopen najednou ubytovat 3600 pasažérů, o které se stará 1400 členů posádky. Vítkovice vyráběly lodní plechy již před první světovou válkou, z jejich plechů se stavěly například největší bitevní lodě mocnářství.

EVRAZ VÍTKOVICE STEEL  
AKER YARDS  

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.10.07 18:09  Jirka63  (114800)

Škodaexport chtějí čtyři firmy

Škodaexport chtějí čtyři firmy čtk 2.10.2007 Lidové noviny 229 , s. 14 Škodaexport chtějí čtyři firmy čtk 2.10.2007 Lidové noviny 229 , s. 14 PRAHA - Do druhého kola výběrového řízení na prodej 100 procent firmy Škodaexport postoupili čtyři zájemci - společnosti ČEX, Flubio Consulting, Vítkovice a Škoda Holding. Vyplývá to z informací ministerstva financí. Návrh na privatizaci tohoto vývozce energetických a jiných zařízení schválila vláda koncem letošního května. Hlavním kritériem bude nabídnutá cena. Od přelomu let 2002 a 2003 je hlavním akcionářem Škodaexportu ministerstvo financí, které nad společností převzalo se souhlasem akcionářů kontrolu poté, co se ocitla v tíživé hospodářské situaci. Za loňský rok utržila firma téměř 661 milionů korun a vykázala zisk přes deset milionů korun. Premiér Mirek Topolánek již dříve řekl, že podle jeho odhadu by se výnos z prodeje Škodaexportu mohl pohybovat ve stovkách milionů korun. Vítěz tendru by měl být znám koncem roku. ŠKODAEXPORT, a.s. 00548421VÍTKOVICE, A. S. 45193070ŠKODA HOLDING a.s. 26163632ČEX FLUBIO CONSULTING
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 28.09.07 20:46  Jirka63  (114826)

Co bude dal....

Nejsem sice právník, ale nějaké povědomí z tohoto oboru mám. Pokud soud vydal předběžné opatření ve věci úpisu akcií, tak žalobce vyzval k tomu, aby do 60 dnů podal žalobu. Jestli počítám dobře, tak v těchto dnech by žalobce měl podat řádnou žalobu. Soudní stání prvního stupně odhaduji tak na cca 2 roky. Věřím tomu, že hl. akcionář celou situaci s úpisem přehodnotí - půl roku. V době, kdy Světlíkovci uvažovali o úpisu,tak bylo ve hře 11% akcií. Dnes je ve hře 1%. Tomu nasvědčuje i ten přímý kup za 14.400.000,- Kč za cenu 720,- Kč za jednu acii. Kupec podle mě musel dobře vědět co se chystá, jinak by jednu acii nepřeplácel o cca 60,- Kč.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.09.07 15:47  Jirka63  (114800)

V HN dnes Vitkovice odstupují od kontraktu v Číně.

Než se nechat okrást šikmookéjma tak je lepší vycouvat.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.09.07 15:42  Jirka63  (114800)

V HN dnes Vitkovice odstupují od kontraktu v Číně.

Vítkovice nebudou v Číně vyrábět zalomené hřídele (svj) 20.9.2007 Právo 220 , s. 19 Plány strojírenského holdingu Vítkovice na založení společného podniku na výrobu zalomených hřídelí v Číně padly. Holding chtěl původně do projektu společné továrny investovat asi dvě miliardy korun, kvůli neserióznímu postupu čínské firmy však od záměru ustoupil. Právu to sdělil generální ředitel Vítkovic Jan Světlík. "Kvůli postupu společnosti Shanghai Electric nebylo možné, abychom společný podnik vytvořili," uvedl Světlík. Čínská strana podle něj nejdříve podepsala memorandum včetně řady dohodnutých podmínek. "Při dalším jednání však nebyla ochotna podmínky akceptovat a snažila se nás postavit do role, kdy dobrovolně odevzdáme výrobu. Poté co jsme situaci konzultovali s globálně působící advokátní kanceláří Weil, Gotshal & Manges, jsme se rozhodli nepokračovat v dalším jednání o investici do produkce v Číně," dodal Světlík. Továrna v Číně měla vítkovickým strojařům pomoci snižovat výrobní náklady a současně být blíž svým asijským odběratelům. Letos přes 200 hřídelí Vítkovice letos dodají světovým loděnicím a producentům lodních motorů více než 200 zalomených hřídelí. Lodní hřídele se v Ostravě vyrábějí především pro největší světové hráče v oboru, tedy pro podniky z Číny a z Jižní Koreje, které jsou lídry světového průmyslu ve stavbě lodí. V posledních třech letech uzavřeli obchodníci společnosti Vítkovice Heavy Machinery, která je součástí holdingu, několik dlouhodobých kontraktů s významnými motorárnami a loděnicemi. Společnost podepsala například strategickou dohodu s jihokorejskou firmou Doosan Engine, směřující až do roku 2012, která garantuje dodávku 40 hřídelí ročně. Další zakázky získala na dodávky vrtulových a spojovacích hřídelí pro pohonné systémy lodí pro společnosti Hyundai Heavy Industry, Wärtsila a Rolls Royce. Významná je pro Vítkovice také obchodní spolupráce s firmou Hudong Heavy Machinery, jedním z největších producentů motorů v Číně.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 19.09.07 08:14  Jirka63  (114800)

Kdo ví odpoví.

Kam jste se všichni se svýma příspěvkama poděli. Máte nějaké nové zprávy z Vítkovic. Je klid před bouří!
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.08.07 14:54  Jirka63  (114826)

Dotaz

Jako nejpravděpodobnější se mi jeví, že největší zájem na umístění nových akcií na trh bude mít RMS do systému Easy Click. Pořád brečí jaké mají malé objemy obchodů.  O přijetí do Easy Click, jak jsem psal již dříve může rozhodnout i ředitel RM-S  bez předchozího souhlase emitenta. RMS musí zajistit sám prospekt cenného papíru, což by něměl být problém. Pokud se tak stane, tak o cenu našich akcií starých a nových nemusíme mít strach. Jde jen o to vyčkat a rozhodně se zůčastnit úpisu.  
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 02.08.07 15:50  Jirka63  (114800)

Dotaz

Zasílám info z RMS k možnému přijetí nových akcií na volný trh.1. Přijetí na volný trh – rozdíly oproti oficiálnímu trhua) cenný papír přijatý na volný trh nemá charakter kótovaného cenného papíru a proto nemusí splňovat přísné zákonné podmínky,b) emitentovi proto z přijetí na volný trh neplynou žádné další povinnosti (např.odkup),c) o přijetí může požádat emitent, který pak má minimální informační povinnosti vůči RM-S,d) o přijetí může požádat třetí osoba (např. obchodník s cennými papíry) nebo může o přijetí rozhodnout ředitel RM-S i bez předchozího souhlase emitenta,e) jestliže byl cenný papír přijat podle bodu d), nemá emitent žádné informační ani jiné povinnosti vůči RM-Sf) pro přijetí je třeba prospekt cenného papírů obdobně jako v případě oficiálního trhu (viz bod 2. písm. b)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:


1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.74% 
 ČEZ  940.00  +0.43% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 086.00  +1.78% 
 GEN DIGITAL  550.00  -0.90% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  298.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  775.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  97.80  -0.71% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 440.00  +0.52% 
 PHOTON ENERGY  45.00  +3.21% 
 PILULKA LÉKÁRNY  136.00  +2.26% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +0.55% 
 VIG  712.00  -0.70% 
Komodity online
 Ropa 85.26 USD 22:10   
 Zlato 2329.18 USD 22:10   
 Stříbro 29.74 USD 22:10   
 Káva 226.13 USD 22:00   
 Cukr 18.90 USD 22:00   
 Bavlna 72.73 USD 22:00   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.