http://www.mesec.cz/clanky/co-si-to-ty-banky-dovoluji-nastvany-klient-v-praxi/nazory/vse/
Titulek: Jednání s ČS je mnohdy jako házet hrách na zeď (celé vlákno) Víte, ani se nedivím, že občas někomu rupnounervy, když jedná s ČS. Je to jako házet hrách na zeď. Nacvičenépapouškování, falešný úsměv - co pro vás mohu ještě udělat... Dělají siz vás neustále prd*l. Nic se nevyřeší, všechny problémy jsou jen z vinyklienta. Připadá mi to jako jednání některých obchodníků a výrobců,kteří vám reklamaci zboží vyřeší zásadně jako neoprávněnou, a pak secapí, že nemají žádné reklamace.
Kdysi v ČS vyrobili v rámci automatické výměny pro mne i manželkuplatební karty, které jsem však už vyrábět nechtěl - nahlášeno vdostatečném časovém předstihu. Naskočily tam i nemalé poplatky zavýrobu (šlo o mezinárodní embosované karty). Když jsem protestoval -oni vyjeli z počítače a dali podepsat žádost na zrušení platebníchkaret, s poplatky to prý taky nějak zařídí - tak mi ještě drze začalinabízet další svoje superprodukty včetně nových kreditních karet.Zařídili. Poplatky mi sice vystornovali ale zrušili mi také ještě typlatné karty, na což jsem přišel na druhém konci republiky při odmítánívýdeje hotovosti z bankomatu. Tak jsem si stěžoval u ombudsmana, aleten stále opakoval jedno a totéž: že jsem karty chtěl zrušit já a tudížmi vyhověli. Namítal jsem, proč bych si měl nechat rušit platné karty,proč mi nezrušili jen ty nové, co jsem vyrábět již nechtěl, ale stáletrval na svém. Pak jsem se někde oklikou dověděl, že takovýchtonechtěných karet bylo (vinou systému ???) vyrobeno více a čekali,jestli si je klienti neodeberou (a neuhradí) a nebude tak ohrožen plánprodeje platebních karet. Chápu, že každý jsme jen člověk a můžemeněkde udělat chybu. Stačí ji přiznat a omluvit se. Beru to. Ale nezatloukat a zatloukat a dělat z klienta blbce. Tak ať dělají blbce ztěch blbců, co tam ještě zůstali. Zrušil jsem u spořky, co se zrušitdalo, dnes jsem jinde, jsem spokojený a ještě je to daleko levnější nežu spořky.
Takže se až tak moc nedivím, že někdo občas ujede a napíše, co si myslí, a nezabalí to do růžového obalu.
K internetovému bankovnictví:
Manželka měla v práci nějaké starší elektronické bankovnictví od ČSzřízené ještě před Servisem24. Jednoho dne klientům ČS oznámila, že tustávající službu ruší a že musí přejít na Servis 24. Samozřejmě, nikdonevěděl podrobnosti. Na zelené lince - to musíte na pobočku. Na pobočceměli tak leda smlouvy, ale nevěděli nic o aplikaci. Pak sehnala nějakoutechnickou pomoc, protože podle návodu, co jí dali, to nefungovalo.Musíte mít Javu, ale ne tu nejnovější, ale nějakou starší. Jelikož vpráci používají ještě netové bankovnictví dalších asi 4 bank, tak tyostatní banky vyžadují zpravidla zase tu nejnovější verzi Javy. PodInternet Explorerem se to nepodařilo rozchodit. Tak další varianta:zkuste Firefox. Ten nikdy nepoužívali, tak jen než objevili, co tovlastně je a kde jej sehnat - nemají totiž vlastního AIŤáka, takže cojsem věděl, s tím jsem pomohl. Firefox ale zase většinou nepodporujíjiné banky. Po velkých peripetiích to rozběhli ve Firefoxu, více jí alevyhovují netové aplikace ostatních bank.
Od té doby na Servis24 neustále nadává. Jelikož používá v práci inetové bankovnictví dalších bank, může porovnávat jak nefunkčnost, taki uživatelskou přívětivost. Spořitelna v negativech vítězí. Že občas domédií proniknou informace o nefunkčnosti, je jen š... ledovce. Conefunkčností (možná jen lokálních nebo jen v určitém kratším čase, kdyse nejedná o celé dny) se na veřejnost vůbec nedostane ... Principemnetového bankovnictví je "udělej si sám" a ještě nám za to bohatězaplať. Spořitelna tak krásně vybruslila z častých reklamací chybněnatypovaného příkazu v ČS a odpovědnost přesunula na klienta. Co se jímv poslední době často stává, při odeslání příkazu systém "spadne" a onadost dlouho neví, zda transakce prošla. Někdy projde, jindy ne. To jepak na zabití ...
Paradoxem tuhle bylo, že najížděli na netové bankovnictví jiné banky ato jim stále nefungovalo. Pak se jich z HelpDesku zeptali, zda náhodounepoužívají Servis24 (ne každý má v compu několik bank, ale jejichfirma ano - kvůli tomu, aby klienti měli nižší poplatky u převodů vrámci banky nebo mohli vkládat hotovostně na jiném obchodním místě apak v rámci banky jsou peníze připisovány rychleji než přes CC ČNB).Servis 24 tam zkrátka nesměl být, tlouklo se to. Po přeinstalování najiný počítač to chodí bezproblémově.
Marně šéfy prosí, aby se s ČS rozešli. Ne a ne. Problémy s ČS a jejímservisem nemají šéfové, ale ona a jim je celkem jedno, jestli nadplatbami tráví půl hoďky nebo p ...