Jo, i já mám podobnou zkušenost.Účtovali mi služby,který jsem neobjednal a který mi neoskytovali, pak mi lhali a každý říkal něco jiného.Trvalo to půl roku a pak mi řekli že to teda předají reklamačnímu oddělení.Podezíravě jsem zeptal co to jeko znamená,že chci jen vrátit peníze a dál to neúčtovat.Oni jmě ujistili že pak bude vše OK, že to to oddělení do 3 měsíců / nebo půl roku?už nevím vyřídí. Vylétly ze mě slova,který jsem musel slyšet procházejíc osadou nepřizpůsobivých spoluobčanů-nějak se ve mě uložily.
Naštěstí jsem byl zrovna s mobilem v gaseráži mimo slyšitelnost rodiny.Ta ženská na druhý straně pak rezignovaně vzdychla " tak to teda uděláme dobropisem".To týdne jsem měl přeplatky na účtě a v další faktuře to nechtěli. V podobných případech platí
zahájit hovor universálním klíčem" ku..va co to tam máte vy ko..ti za bor.del "Teda až se člověk prokouše přes ten automat -což je taky oříšek/ na ten to neplatí /. Jo a taky kdyz jsem se jednou prokousal k zivymu a ujistil ho jakou mam radost ze jse se dostal ke kompetentnimu, tak me ujistil, ze urcite budu spokojen at moment pockam ze me prepoji. No, a hodil me znovu napospas automatu. Proste jako akcionar spokojen,jako klient nikoliv.