Tato institutuce vyniká především velikou neochotou k jakémukoliv jednání s klienty. Telefonem nepořídíte vůbec nic (telefonickou odpověď na problém, natožpak si dohodnout schůzku s někým z Oddělení služeb klientům se mi doposud nezdařilo). Jen si kladu otázku, k čemu tedy toto oddělení je? Jeho vedoucí (Tomáš Bláha) odpovídá na dopis minimálně za 30 dní. Jeho odpověď je pak takového druhu, že se domníváte, že si z Vás dělá legraci.
Např.:
Dotaz: agent OVB (pojišťovací zprostředkovatel, se kterým jsem smlouvu bohužel uzavřel) na moje pokusy spojit se s ním telefonem nebo mailem nereaguje.
Odpověď: „v případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte, prosím, svého pojišťovacího zprostředkovatele“.
Před využitím jejích "služeb" Vás tedy všechny co nejdůtklivěji varuji!