V srpnu roku 2013 jsem navštívila pobočku firmy Eiffel Optic a.s. Brno, Masarykova ul. s invalidním manželem za účelem zakoupení nových brýlí. Brýle jsme pořídili v hodnotě Kč 4 tis., což je přesně polovina jeho invalidního důchodu. Zhruba po týdnu užívání odpadla pravá stranice. Brýle na místě opravili, vypadl šroubek. Následovalo odpadnutí nosníku. I tuto závada byla na místě odstraněna. V březnu roku 2014, tedy krátce po půl roku užívání brýlí došlo znovu k odpadnutí pravé stranice. Brýle jsem tedy znovu zanesla do pobočky Brno Masarykova ul., kde byl se mnou sepsát reklamační protokol ve smyslu žádosti o posouzení. Po 3 týdnech se reklamace vrátila zpět se závěrem, že se jedná o mechanické poškození nesprávným užíváním.
S reklamací nesouhlasím a brýle jsem nechala vrátit zpět k opravě. Přístup pracovnice brněnské pobočky byl velmi arogantní, nadřazený, odmítla mi podat informaci, který servis provádí reklamační opravy v záruce s odkazem na interní předpisy. Na můj dotaz, zda mi může tyto interní předpisy ukázat, opět odmítla s tím, že je to interní věc a mne to nemusí zajímat.
Vzhledem k tomu, že brýle nejsou levná záležitost, manžel si je nepořizuje na krátkou dobu a patřičně si je proto opatruje, domnívám se, že se jedná o nekvalitní, předražený výrobek a je v zájmu firmy, aby reklamaci vyřídila ke spokojenosti zákazníka, bez arogance prodávajícího, což firmě Eiffel Optic a.s. jistě dobré jméno nedělá. Nabídka, že si mohu opravu ve výšce cca 500 Kč zaplatit sama /sletování/ odmítám přijmout jako řešení, protože toto by měla automaticky firma v záruční době nabídnout sama, nikoliv za úplatu. Kdyby se brýle rozbily o pár dnů dřív, tedy do 6 měsíců, určitě by se firma takto svého zákazníka nezbavila.
Firmu Eiffel Optic a.s. považuji za neprofesionální, neseriozní a už bych si zde nekoupila ani hadřík na čištění brýlí. Tuto negativní zkušenost budu předávat dál.