Dobrý den,nevím, zda tento můj mail nazvat stížností nebo dotazem.Asi před hodnou jsem byla jako stálý zákazník na prodejně Billa, Brno - Vinohrady. V provozu byly pouze dvě pokladny a u obou se táhly delší fronty.Měla jsem proto číst poutače visící před pokladnami. Na jedné z nich je upozornění, že je-li před vámi víc než pět zákazníků, máte nárok na slevový kupon. Jelikož přede mnou bylo zákazníků asi sedm, po zaplacení jsem měla u pokladny na toto dotaz. Paní pokladní jen pokrčila rameny a zazvonila na vedoucí. Po dobu asi 6 minut nikdo nepřišel. Za chvilku povolal někdo rozhlasem, že má jít pokladní do pokladny. Poté nově otevřená pokladna a slečna v ní udělala si něco špatně a potřebovala provést storno na pokladně. Přišla tedy jiná pracovnice a toto s ní řešila. Já jsem tam stála už asi 12 minut.. Poté jsem měla na tuto pracovnici dotaz, jak je to s uvedeným slevovým kuponem. Načež paní - nic !! Ani nezvedla oči, kdo že se ji dovoluje obtěžovat? Po mém druhém dotazu, mi sdělila, že se mělo zazvonit dřív, než se otevřela další pokladna.Což se ale stalo! Že přišla až deset minut poté, za to já nemůžu.Takže jednoduše mi řekla, že se to na mě nevztahuje! Jednalo se o slečnu či paní Růžičkovou, jmenovku měla na tričku. Nevím zda je to vedoucí prodejny, či zástupkyně. Ale každopádně se mě toto její jednání, jako s ... hodně dotklo. Nejsem žádným stěžovatelem ani dopisovatelem, ale toto jednání mě dost pobouřilo. Že v této prodejně není vše tak, jak by mělo být, dokazuje i jiný případ. Např. u zboží je uvedená jiná cena, než za jakou vám poté účtují na pokladně. Jednalo se v tomto případě o mraženou zeleninu. Pokladní vám řekne, že to není její práce, že ona markuje dle číselných kódů. Zavolá jinou a ta jí řekne, vrať paní korunu! Vím, že je to pouze koruna, ale i ta koruna - je prostě koruna. Přijdete pro stejné zboží za týden a je vše při starém. Nikdo nic neopravil. Je to vina zákazníka? Víte, jsem velice klidný člověk, který nerad vyvolává konflikty, ale toto jednání pracovnic mě uráží.Proto vás prosím o sjednání nápravy a poučení zaměstnanců jak mají pracovat a jak se mají chovat k zákazníkům. Vím, že je toho někdy na ně moc, a že lidé - zákazníci dovedou být pěkně otravní, ale přece jenom, pokud chci pracovat s lidmi, musím mít k tomuto povolání cit. Pokud to tak není, nemá tam takový člověk co dělat.Přeji vám hezký den a prosím o sdělení jaká byla sjednána náprava na výše uvedené prodejně.Klimešová