Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jaromír Vrchota.
Výpis
příspěvků
1
až
3
(3)
Zákaznický servis
Dobrý den pane Novotný,
patřím mezi kmenové zaměstnance Centropolu a rád bych to dokázal. Přečtěte si třeba tyto dva články, ve kterých jsem citován:
www.blesk.cz/clanek/radce-zdravi-a-zivotni-styl-zi ...
www.bydletvpanelu.cz/interier/chteli-byste-snizit- ...
Email používám neustále stejný a to online@centropol.net. Do diskuzí se zapojuji v případě, že společnost Centropol chce oficiálně reagovat na nějaké téma, které se na internetu objeví. Jedná se o dotazy, přání nebo stížnosti zákazníků. Nehledejte v tom nic negativního, právě naopak. Můžete mi napsat na můj email a já Vám poskytnu, pokud jste zákazníkem Centropolu, Vaše údaje jako důkaz.
Přeji hezký zbytek dne.
Jaromír Vrchota
online@centropol.net
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Pozor na nové praktiky podvodně uzavřených smlouv!
Dobrý den,
ze smlouvy lze vyčíst jméno obchodníka dle identifikátoru vpravo nahoře. Pro nás je spolupráce s tímto typem obchodníků velice nevýhodná (chtějí provizi i když zákazníka reálně nepřivedou) a jsou z toho jen problémy. Pošlete nám prosím e-mailem na online@centropol.net Vaše jméno, příjmení a datum narození, ze smlouvy obchodníka identifikujeme a vyvodíme důsledky.
S pozdravem,
Jaromír Vrchota, Centropol
Dosavadní doporučení:
přečíst
(31)
Vaše doporučení:
Zákaznický servis
Dobrý den,
údaje o platbě se sdělují pouze na základě údajů, které nelze snadno získat z veřejných zdrojů. Je to opatření, které slouží k ochraně zákazníků, jinak by každý, kdo zná vaše jméno a datum narození, měl automaticky přístup k údajům o vašich platbách. Stejné zabezpečení má každý dodavatel energií, který dbá na ochranu údajů svých zákazníků.
S pozdravem,
Jaromír Vrchota, Centropol
Dosavadní doporučení:
přečíst
(28)
Vaše doporučení:
1