V Contacc pracuji krátce,ale přesto se chci podělit o názor.Musím říci, že už při pohovoru mne samotné prostředí call centra velmi zaujalo a byla jsem velmi překvapená jak prostory,tak samotným přístupem zaměstnanců firmy.Žádné dřevěné nebo prosklené 'chlívečky' pro operátory namačkané na co nejmenší možné ploše,ale naopak moderní prostory, spousta zeleně, klimatizace,zvlhčovač vzduchu,vlastní sluchátka a spousta věcí,které maximálně zpříjemňují pobyt a práci v callcentru.Že jste nikdy nevolali?No problem...zaškolí vás tým velmi příjemných lidí a opravdu vám tu vysvětlí vše,co pro práci potřebujete.Jinde vás hodí do vody a nechají plácat jak leklou rybu...Máte po zaškolení jako operátor pořád problém s prodejem?Nebo s něčím jiným?Prostě zajdete za team leaderem a ten vám pomůže přijít na to, jak by se to dalo vylepšit.Nikdo na vás nebude řvát,že špatně čtete call script, prostě k vám budou přistupovat lidsky a přátelsky.A že tu někdo psal něco o penězích...Abych byla upřímná,když porovnám nabídky práce v call centrech,Contacc je jediná firma,která splnila to,co v inzerátu slibovala.A vůbec...'Každému podle jeho zásluh',nebo ne?Jinde vám slibují 40tisíc a HPP a vyklube se z toho dohoda na prvních 400hodin za 60Kč hrubého a pak možná pracovní smlouva.Tady jsem dostala to,co mi bylo přislíbeno.Mám możnost se něco naučit,zlepšovat se v prodeji a hlavně je mi v práci příjemně.Pravdou je,že jsem se těšila,jak si budu nosit obědy a ohřívat v práci,ale na druhou stranu chápu,že z toho poobědového pachu z mikrovlnky bych pak asi radost při práci neměla.Navíc je hned pod budovou jídelna, takže je to vlastně všechno ok:)Táákže jednoduše, kdo se nechce ušpinit, ať neleze do bláta...aneb v překladu: Kdo chce zůstat u umaštěných putovních sluchátek, operátorských chlívečků, přetopených prostor a protivných supervizorů,ten ať nevstupuje do Contacc,neboť by dost pravděpodobně mohl zažít šok z příjemného překvapení;)