Příspěvky nebo odpovědi uživatele nl_internet
Příspěvky nebo odpovědi uživatele nl_internet.
Výpis
příspěvků
1
až
20
(34)
autoelektrikář
hele ja mel podobnej problem ze chcipanim a nakonec to byla prkotina na me 1.4ie je na levem prednim blatniku pod civkou ukostreni ke karoserii a to zkoroduje a potom to nekostri.Takze treba jednou si to kalim 150 po dalnici a najednou se mi rosviti vsechny kontrolky a motor zhaslej ,nebo treba na na semaforu na krizovatce ,zacalo mi to delat kdyz jsem si nechal menit termostat a mechanik debil mi postrikal celou elektriku vodou .Takze ocistit konektor a bude to OK .Tak tohle je jeden tip
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Topení
michale mam takovej pocit ,ze ti netesni chladici soustava ,zkontroluj si hadice ,jestli ti to nekde netece ,taky muzes mit zanesene topeni, me se to projevovalo spatnym tesnenim pod hlavou ,neustale se to zavzdusnovalo ,ubejvala mi voda a spatne to topilo ma taky 1.4ie
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nepravidelný chod motoru na neutrál Fiat Tipo 1.4ie Help PLS
tak zrovna dneska jsem resil stejny problem.Prvni co me napadlo bylo ,ze je spatna lambda sonda a tak jsem vlezl pod auto a odmontoval jsem sroub na vyfukovem potruby vedle sondy a nastartoval jsem auto a otacky byli v poradku.Jezdil jsem s tim takhle celej den a byl jsem nasranej ze je vcudu ta sonda, ktera meri vzduch a smes ve vyfuku a potom to predava ridici jednotce a kdyz to cidlo je nefunkci nebo omezene ,tak ridici jednotka dostava spatne informace .Namontoval jsem zpatky ten sroub a zacal jsem jit po konektorech od sondy ,rozpojil jsem to a zjistil jsem mirne zkorodovani na kontachtech a tak jsem zacal cistit vsechny konektory a vlezl jsem i do ridici jednotky .Az jsem vsechno vycistil tak jsem nahodil motor a byl jsem mile prekvapenej.Nestalo me to ani korunu .Jinak lambda sonda stoji v rozmezi 2500 neznackova az do 3500kc od Bosche
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Rozvoďák
jo myslel jsi klinovej remen nebo rozvodak ,ono je mezi tim velkej rozdil .Rozvodak se sklada ze dvou ozubenych kol s retezem :o))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zakladni princip Lamda sondy
Lamdasonda je vlastne elektricky clanek s pevnym elektrolytem, kterym je
keramicka hmota ZrO2. Na keramice jsou z obou stran naneseny Pt elektrody
tak, aby vznikla co nejvet¹i plocha rozhrani ZrO2/Pt/plyn. Na tomto rozhrani
totiz probiha chemicka reakce zpusobujici vznik napeti na sonde.
Na jedne strane keramiky je vyfukovy plyn, na druhe tzv. referencni vzduch.
Napeti na sonde (Nernstovo napeti) je umerne pomeru parciálnich tlaku
kysliku O2 v referencnim vzduchu a ve vyfukovych plynech. Ve vyfukovych
plynech se pri bohate smesi prakticky nevyskytuje kyslik. Pomer parcialnich
tlaku je nejvetsi a napeti na sonde je mezi 0,75V a 0,95V. Pri smesi se
stechiometrickym pomerem paliva a vzduchu se zacina parcialni tlak O2 prudce
zvysovat (z 10E-21 az na 10E-1 opravdu o dvacet radu), a napeti na sonde
poklesne na cca 0,1V. Tento napetovy skok je vyuzivan pri optimalizaci
slozeni palivove smesi.
Vyse popsany jev funguje pri vyssi teplote tak od 350°C. Zastudena toho na
sonde mnoho nenamerite.
Toto je pouze zakladni princip. Skutecne sondy maji radu variant a
provedeni.
keramicka hmota ZrO2. Na keramice jsou z obou stran naneseny Pt elektrody
tak, aby vznikla co nejvet¹i plocha rozhrani ZrO2/Pt/plyn. Na tomto rozhrani
totiz probiha chemicka reakce zpusobujici vznik napeti na sonde.
Na jedne strane keramiky je vyfukovy plyn, na druhe tzv. referencni vzduch.
Napeti na sonde (Nernstovo napeti) je umerne pomeru parciálnich tlaku
kysliku O2 v referencnim vzduchu a ve vyfukovych plynech. Ve vyfukovych
plynech se pri bohate smesi prakticky nevyskytuje kyslik. Pomer parcialnich
tlaku je nejvetsi a napeti na sonde je mezi 0,75V a 0,95V. Pri smesi se
stechiometrickym pomerem paliva a vzduchu se zacina parcialni tlak O2 prudce
zvysovat (z 10E-21 az na 10E-1 opravdu o dvacet radu), a napeti na sonde
poklesne na cca 0,1V. Tento napetovy skok je vyuzivan pri optimalizaci
slozeni palivove smesi.
Vyse popsany jev funguje pri vyssi teplote tak od 350°C. Zastudena toho na
sonde mnoho nenamerite.
Toto je pouze zakladni princip. Skutecne sondy maji radu variant a
provedeni.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Lambda sonda
neorigos je od 2500kc a origos je 3800
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Napětí na lambda
Lamdasonda je vlastne elektricky clanek s pevnym elektrolytem, kterym je
keramicka hmota ZrO2. Na keramice jsou z obou stran naneseny Pt elektrody
tak, aby vznikla co nejvet¹i plocha rozhrani ZrO2/Pt/plyn. Na tomto rozhrani
totiz probiha chemicka reakce zpusobujici vznik napeti na sonde.
Na jedne strane keramiky je vyfukovy plyn, na druhe tzv. referencni vzduch.
Napeti na sonde (Nernstovo napeti) je umerne pomeru parciálnich tlaku
kysliku O2 v referencnim vzduchu a ve vyfukovych plynech. Ve vyfukovych
plynech se pri bohate smesi prakticky nevyskytuje kyslik. Pomer parcialnich
tlaku je nejvetsi a napeti na sonde je mezi 0,75V a 0,95V. Pri smesi se
stechiometrickym pomerem paliva a vzduchu se zacina parcialni tlak O2 prudce
zvysovat (z 10E-21 az na 10E-1 opravdu o dvacet radu), a napeti na sonde
poklesne na cca 0,1V. Tento napetovy skok je vyuzivan pri optimalizaci
slozeni palivove smesi.
Vyse popsany jev funguje pri vyssi teplote tak od 350°C. Zastudena toho na
sonde mnoho nenamerite.
Toto je pouze zakladni princip. Skutecne sondy maji radu variant a
provedeni.
keramicka hmota ZrO2. Na keramice jsou z obou stran naneseny Pt elektrody
tak, aby vznikla co nejvet¹i plocha rozhrani ZrO2/Pt/plyn. Na tomto rozhrani
totiz probiha chemicka reakce zpusobujici vznik napeti na sonde.
Na jedne strane keramiky je vyfukovy plyn, na druhe tzv. referencni vzduch.
Napeti na sonde (Nernstovo napeti) je umerne pomeru parciálnich tlaku
kysliku O2 v referencnim vzduchu a ve vyfukovych plynech. Ve vyfukovych
plynech se pri bohate smesi prakticky nevyskytuje kyslik. Pomer parcialnich
tlaku je nejvetsi a napeti na sonde je mezi 0,75V a 0,95V. Pri smesi se
stechiometrickym pomerem paliva a vzduchu se zacina parcialni tlak O2 prudce
zvysovat (z 10E-21 az na 10E-1 opravdu o dvacet radu), a napeti na sonde
poklesne na cca 0,1V. Tento napetovy skok je vyuzivan pri optimalizaci
slozeni palivove smesi.
Vyse popsany jev funguje pri vyssi teplote tak od 350°C. Zastudena toho na
sonde mnoho nenamerite.
Toto je pouze zakladni princip. Skutecne sondy maji radu variant a
provedeni.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Mám problém
nazdar Tome ,ja jsem nedavno mel stejnej problem a byl jsem v servisu z devadesati procent je to lozisko. me stalo 670 kc na 1.4 ie
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Elektrony - naposledy
jo elektrony ,ja je mam na aute ,sice to vypada hezky ale auto je jako naduta koza ,sice to dobre sedi na silnici ale predni naprava dostava pekne na ... ,az sjedu ty gumy co tam mam tak si koupim normalni disky a prezuju to
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
tipo 1,4ie 92rok
to me to taky cuka jako prase ale mam ted problem ze mi litaj otacky a nekdy to chce i chcipnout ale asi to bude lambda sonda ,protoze kdyz jsem vedle ni na trubce vejfuku odsousrouboval sroub a nastartoval motor tak ty otacky prestali blbnout takze asi ta smes vzduchu a benzinu nebude uplne v poradku .zase jsou to prachy :o(
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
zdarec hele mel jsem podobnej problem ,mam sice 1.4 ale problem jsem mel ve zkorodovanem kontaktu od civky na kostru,obcas jak jsou vibrace ,tak to auto v pohode jelo a najednou prd a nic zhasnul motor a byl jsem i v servisu a neprisli na to az jsem se nasral a zacal jsem kontrolovat vsechny kabely a konektory.nevim jak to ma jedna sestka ale 1.4 ma na leve predni casti u baterie civku, ktera je prisroubovana k blatniku a kostreni je tam taky no a ta trocha vody se tam v pohode dostane a tak to zkoroduje .nevim treba to bude ono ,zkus a uvidis :o)))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Dobijeni ,prosim o radu
no protoze das za nej 2000 taci a jak dlouho bude fungovat ?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dobijeni ,prosim o radu
ne hlucnej neni asi mi nic jineho nezbyde nez vyplaznout 5000 litru za novej ale to se mi nechce :o(
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dobijeni ,prosim o radu
no vypada to ze je alternator v riti koupil jsem nove uhliky preletoval a kdyz je studenej tak dobiji a jak se zahreje tak nedobiji :o((
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kontrolka dobijení:-(
no ja tam mam Marelli primo italskej no on zvuky nevydava zadne ale asi nebude dobijet
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dobijeni ,prosim o radu
tak jo juknu na to ale asi to spis vypada na ten alternetor az nabiju baterku tak to zkusim,jinak stihacky nejsou auta,jsou tam trochu jine agregaty :o))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Cena Noveho Alternatoru na tipo 1.4 ie
kdyz jse zavolal do prodejny nahradnich dilu kolik stoji novej alternator tak na me vysypal chlapik cenu do telefonu 4.500kc ,no tezce jsem polknul ale asi mi nic jineho nezustane nez ho koupit ,jinak se muzu chodit na auto jenom divat :o(((
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kontrolka dobijení:-(
tak koukam ze jsme na tom stejne s tim dobijenim,ja vybil baterku uplne do mrte,jeste porad nevim jestli nemam v riti alternator :o((
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dobijeni ,prosim o radu
nevite kolik stoji novej alternator na tipo 1.4 rv.90 ?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dobijeni ,prosim o radu
tak jsem vyrazil na velikonoce na moravu ,trochu zachlastat a kdyz jsem jel v patek v noci tak jsem vydel pokles proudu ,jako by svetla svitila jenom na baterku ale kontrolka na palubce nesvitila a potom se to zase roznulo normalne druhej den jsem jel zase a najednou mi slabe svitila kontrolka dobijeni a tak jsem zastavil a zajhejbal kabelama na alternatoru a potom zhasla a tak jsem celej vikend jezdil v pohode svetla svitili normalne no a dneska jsem dojel do prahy vypnul motor a kdyz jsem chtel potom odjet tak mi vubec nesvitila kontrolka dobijeni po otoceni zapalovani a tak jsem kousek popojel ale vypnul jsem motor a chtel ho nahodit a nic ani jsem neotocil starterem vubec jsem nenastartoval a asi mam vybitou baterku ale neni mi jasne co to ma vsechno znamenat- tipo 1.4
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
X
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386 |
AUD australský dolar | 15.568 |
GBP britská libra | 29.573 |
BGN bulharský lev | 12.798 |
EUR euro | 25.030 |
HUF maďarský forint | 6.334 |
NOK norská koruna | 2.196 |
PLN polský zlotý | 5.810 |
CHF švýcarský frank | 25.976 |
TRY turecká lira | 71.145 |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 28.06 |
Zlato | 2323.94 USD | 28.06 |
Stříbro | 29.09 USD | 28.06 |
Káva | 227.58 USD | 28.06 |
Cukr | 20.31 USD | 28.06 |
Bavlna | 72.70 USD | 28.06 |
Zobrazit sloupec