Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jakub Skřebský.
Výpis
příspěvků
1
až
2
(2)
Nespolehlivý servis
Při první záruční opravě, kterou měl Apels provést jako smluvní poskytovatel servisu,
jsem jej musel složitě uhánět přes prodejce spotřebiče.
Při druhé závadě pan Gottwald slíbil, že se vrátí s příslušným náhradním dílem,
ale už se 6 týdnů neozval. Zavolat do Apelsu je jako návrat před rok 1989,
naprosto hulvátské chování pracovnice na zákaznické lince.
Nedořešenou reklamaci řeším občanskoprávní žalobou.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
nespolehlivá firma nedoporučuji
FAST ČR nedokáže přimět své regionální smluvní poskytovatele servisu, aby mi opravili myčku v rámci
prodloužené záruky. 30denní lhůta, daná smlouvou, je už dávno překročena.
Smluvní opravce ani Fast ČR neodpovídá na upomínky.
Musel jsem se obrátit na právníky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
1