Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jan Kolda von Žampach









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jan Kolda von Žampach. Výpis příspěvků 1 až 20 (283)


přečíst (2) 02.04.05 19:58  Jan Kolda von Žampach  speedy60zavinactiscali.cz  (30725)

Posudek - jeho napadení

Dovolím si zde reagovat i na nick PEFIS!!! Konečně jsem se v rychlosti tím posudkem také prokousal. Je třeba napadnout především personální propojení SU a nástupnické firmy s dlouhodobým, cíleným a prokazatelným záměrem manipulace podkladů a kurzu akcií SU vedoucí k účelovému snížení ocenění firmy a k poškození minoritních akcionářů. Touto zjevnou a pro nás použitelnou osobou je ekonomický ředitel SU Rokos, v posudku též výslovně uvedený jako osoba, která vlastně dodala a konzultovala údaje, z nichž posudek vycházel. Dovozené záměrné podcenění(!!!) a tak manipulace údajů, které ing. Rokos dodal, lze mj. odvodit(!!!) z časové řady plánu a skutečnosti výročních zpráv SU, na kterých se on osobně dlouhodobě podílel: zpráva roku 1999 na str. 47 hovoří o plánu (čistého) zisku na rok 2000 260 mil. Kč, skutečnost 292 mil. Kč, zpráva roku 2000 na str. 49 hovoří o plánu zisku na rok 2001 200 mil. Kč, skutečnost 463 mil. Kč, zpráva roku 2001 na str 51 hovoří o plánu zisku na rok 2002 100 mil. Kč, skutečnost 297 mil. Kč, zpráva roku 2002 na str. 48 hovoří o plánu zisku na rok 2003 200 mil. Kč, skutečnost 482 mil. Kč. Další údaje u sebe právě nemám, někdo to doplňte a i po mě zkontrolujte. Časová řada pozitivních "odchylek" od plánu však jistě bude dostatečná na to, aby mohl být vytvořen koeficient, který byl upravil některé vybrané zmanipulované podklady výhledu, které ing. Rokos a spol. znalci dodal a, jak důvodně předpokládám, zmanipuloval. Cílem této jejich dlouhodobé manipulace (jako managementu SU) bylo získat levně firmu a tyto jejich až o 50% podceněné predikce též v čase negativně ovlivňovaly tehdejší ceny akcií na kapitálovém trhu. Pokud jsou i tyto ceny někde v posudku použity, nutno vhodně upravit závěry znalce. K mzdovým nákladům: kdo má podklady z MU a případně SD za poslední roky, nechť se pokusí srovnat případný pokles nákladů (ale pozor setrvačnost!) raději přes počet pracovníků právě s použitým výhledem pro SU a případně tyto náklady snížit. Jsem názoru, že závazky majoritáře vůči státu na budování hladových zdí nemohou(!!!) být v posudku pro vyplacení minorit započteny. Tolik telegraficky ode mne. Já se oceňováním podniků nezabývám, byť jisté praktické ekonomické znalosti mám. Rovněž tak nejsem právník. Jak jsem ale uvedl někde níže, zvažuji, jestli z toho se svým opravdu drobkem nevystoupím nebo z principu též nevycením zoubky a nepůjdu dál. Pro ty, kdo by chtěli podiskutovat mimo tento veřejný web uvádím svůj mail. Otevřeně však říkám, že naopak já bych se, případně, k někomu přidal.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Nedá se pochopit - pochopte a jednejme!!!

...ach ten časový pres: mám na mysli hranice odchylky, resp. přípustné chyby či tolerance, s kterou musel Štěpánkův posudek pracovat, resp. kterou můžeme zdůvodnit a oponovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Nedá se pochopit - pochopte a jednejme!!!

Já jsem teď pod velkým časovým presem a na internet jsem se přihlásil opravdu jen na pár vteřin, nemám čas ani znovu zkoumat také web SOKUH (www.suas.cz). Podívej se tam na věci k valný hromadě, je tam vše, tuším že i posudek. Už zde viz níže a výše v diskusi jsou první nástřely sporných věcí, které, pokud nepůjdou do nezdůvodnitelně optimistického extrému by "naši" cenu zvedly o pár set korun. Abychom alespoň tzv. netratili a také aby byl nárůst ceny především nějak objektivně podložen v rámci hranice odchylky, v které také jistě pracoval posudek Štěpánka. Na to by měl Štěpánek, dle mne, snad přistoupit. Obávám se, že pokud návrh ceny nebude dodán v rámci stanoveného termínu pro projednání na valné hromadě (nejlépe daleko dříve), nebude moci být zahrnut do programu jednání a nebude moci být o něm ani hlasováno! Resp., pokud by Štěpánek jevil ochotu na náš návrh přistoupit, nemohl by o něm hlasovat. To je třeba si uvědomit!!! Nějaká velká licitace si myslím, zde nemá místo. Pokud se nechceš opravdu soudit. Licitací pro nás dnes je, zda-li se dámě nějak dohromady, buď pro jednání ještě před valnou hromadou nebo potom na tvrdé souzení se se všemi dodatečnými náklady na to. Udělej si sám, v těchto pravda počátečních hodinách, o našich možnostech úsudek. Já ze své zkušenosti vím, žel, že na nikoho se mnoho spoléhat nedá a nikdo není zadarmo dobroděj. Tak zatím krátce tolik můj názor.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Nedá se pochopit - pochopte a jednejme!!!

Protinávrh o "našich" představách o ceně včetně důvodů můžeme dát do termínu k jednání valné hromadě. Viz pozvánka. Já bych to silně doporučoval. Za pokus to stojí, ostatně Štěpánek nastřelil svoji cenu a my můžeme rozumným způsobem učinit totéž. Problémem samozřejmě je, že Štěpánka téměř nic nenutí s námi jednat, formálně má vše asi poměrně čisté, připravené a průchodné. To, co by pro něj mohlo být zajímavé už teď je, že by znal nástřel těch, kdo mu budou klást odpor, resp. není vyloučeno, že jejich úbytek by mohl významně poklesnout se zvýšením ceny. K tomu jsme vlastně, jako k návrhu, vyzýváni. Která cena bude nakonec schválena na valné hromadě, bude záležet přece vždy na Štěpánkovi, ale teroreticky může být jiná, než v jeho návrhu, který jistě už nezmění. Takto by si mohl zachovat tvář, dokonce ukázat vstřícnost a mnozí bychom mohli být uspokojeni. Zapomeňme na vidiny typu takové okamžité bubliny Unipetrolu posledních týdnů, byť o fundamentu bychom mohli dlouho rozprávět. Já si myslím, že za tento pokus nic vlastně nedáme a dokud neproběhne valná hromada s odsouhlasenou cenou, je jistá šance. Pak už to bude znamenat i pro nás další a další náklady. Pro ty, co se jinak nechtějí 5 let soudit. JE TŘEBA SE DÁT NĚJAKÝM ZPůSOBEM DOHROMADY!!!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Posudek

Pokud máte ještě nějaké akcie, tak co jinak navrhujete? Já jsem také drobňásek. Jinak Vám cvičně budu oponovat: z mimořádných zisků nelze přece vycházet právě pro jejich mimořádnost, budoucnost je naopak velice černá (ehm, hnědá), proto z vývoje ziskovosti a především z vývoje kurzu na burze nelze usuzovat o kvalitě 1. posudku, zde není žádná příčinná souvislost, posudek skutečnost a výhled zobrazuje zcela věrně, naopak se lze domnívat o ztrátě smyslu pro realitu u těch, kteří za vidinou bezpracného a tedy nezaslouženého osobního zisku cenu akcie nesmyslně vyšroubovali. Ano, ztráta smyslu pro realitu. Navíc, při absenci jakékoli osobní odpovědnosti tyto chiméry nezdární jedinci naočkovali a živili v ostatních. Nebo to byl dokonce záměr, jak prodat právě své akcie nad poctivě stanovenou cenu odkupu? A za takto, z důvěřivců zedřené peníze, jít podnikat na Wóóól Strýt? Vidíte, vidíte, co jste si mohli ušetřit a přítel Š. k Vám byl vždy tak upřímný...
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Posudek

Kde berete vůbec odvahu a důvod vzít do úst slovo "nepopletli"? Co mají říkat potom akcionáři takové IPB, kde prý renomované oceňovací posudky (a z nichž dle některých se už také konalo a roky nevratně koná), mají rozptyl dokonce xxx miliard Kč - hádejte přesně kolik?
Myslíte, že když si stvoříte svůj vlastní posudek k obrazu svému (není problém až na tu práci s tím), že nějaký arbitr či soud ho přijme automaticky a do týdne za objektivní? A že především přesvědčíte protistranu? V případě SU, kdy současná cena vyvlastnění je jistě nějak odvozena už od ceny odkupu a v situaci, kdy i tento stát mlčky přiznal, že tato cena je zcela v pořádku, neboť za tuto cenu se neperspektivní a ve skutečnosti zbídačené firmy rád zbavil? Firma dokonce nemohla roky vyplatit státu ani 1,- Kč dividendy, Panečku! Nebo to bylo kvůli tomu zlýmu a tedy nezaslouženými Metalimexu? Který, jako jinak ostrý vlčák, raději stáhl ocas a zdekoval se zavčas odsud?
Tady je třeba především co nejdříve zjistit, kdo krom velkých ramen skutečně půjde do střetu se Štěpánkem. Se zkušenostmi. Ten střet kromě peněz navíc bude stát i čas a bude s rizikem. Posudek je zatím druhotný.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

a co dál?

Pokud je stále přítomen kupec, který má zájem dokoupit a soudit se s potenciálem zhodnocení prý až 80% v neznámém hoprizontu, cena pod 848,- Kč by neměla významně propadnout. Jinak bude už dokupovat jen Štěpánek, daleko za míň a od těch, kdo nebudou chtít platit daně z vyvlastnění a především také čekat. Jsem velmi zvědav na vývoj.
Na druhou stranu ten s větším balíčkem, kdo chce ještě dokupovat a je připraven do toho jít s patřičným know how, má příležitost tak učinit na prakticky bezrizikové ceně. Navíc, pokud spoléhá na individuální mimosoudní vyrovnání, není v jeho zájmu (včetně příležitosti nyní levně dokoupit) se buntovat s ostatními.
Motivace pro buntování ostatních a toho (těch), kdo by se ve věci více nagažoval by mohla být vzájemná možná dohoda na participaci na případném dosaženém "zisku" nad 848,- Kč. Jen to tady tak vypouštím průzkumem do větru. Jako test.

Pro mne osobně, kdo do toho nedávno šel znovu z nostalgie za cenu blízkou vyvlastnění je současná ztráta spíše symbolická v penězích, pravda, další pokázou ale v oblasti morální a etické, jako příklad, co lze v tomto prostoru skutečně očekávat. Návrat tak trochu z výšin do tvrdé reality. Pokud skutečně, po prostudování a vyhodnocení nových podkladů věc zůstane, jak se ukáže, jen v rovině individuálního odporu a výkřiků, bude lepší se stáhnout a prašule umístit jinam.


Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

nahledl už nekdo?

Dík, Kozino, za pomoc, resp. za osvětu. Především pro ty, co si tu malovali móóóc světlý a bezpracný zítřky a jaký budou dělat přitom velký ramena. Teď se (hin se) hukáže, do roka a do dne, vlastně jen do pár (nebrat úplně doslova) měsíců :-)) Ano, podat žalobu, to bude hodně hustý síto na naděje, ještě mnozí poděkují, že tam Štěpánek nenechal těch původních asi 750,- Kč...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

nahledl už nekdo?

Reakce minoritních akcionářů typu stížnost, protest apod. jsou zcela a naprosto v daný okamžik nevýznamné! Návrh žaloby, resp. žaloba sama a to další je vždy spojeno s náklady žalobce, resp. a zdůrazňuji s dalšími vícenáklady k pořizovací ceně akcie, a to nutno započíst i opravdu fundovanost protiargumentů k vyvlastňovací ceně 848,- Kč. Osobně jsem očekával, že Štěpánek dá tak nejméně o 100,- Kč více, necelých 1.000,- Kč, aby měl klid. Takto to je ale přesně ta mnou, žel, odhadovaná Štěpánkova matematika, viz o něco níže má diskuse s p. Robem. Prostě Štěpánek jde maximálně do minimalizace možného a vyhlásil krvavý boj drobným akcionářům. Cítí se pevně v kramflecích. Myslím, že bez nějaké vzájemné podpory drobných akcionářů a společného postupu není moc šancí: prostě se ukáže, kdo měl zde na webu až dosud silná ramena oprávněně. Pokud jsem zatím nahlédl na web SUAS, je možno proti ceně v nějakém termínu se ohradit. Nevím zatím ke komu a jakou formou. Důležitý samozřejmě bude obsah. Pokud nebudeme schopni se nějakým způsobem dát dohromady (včetně interní dohody s těmi z nás, kdo ponesou největší břemeno), tak Štěpánek a politický partaje, co stojí za ním, vyhrajou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

řádná VH 29.4.2005, ztráta 184 mil. Kč

Já jsem přešlapoval a uteklo mi tak Paramo, tady jsem do toho vlezl alespoň o něco později (tedy dráž) s vědomím, že ztráta za loňský rok určitě bude a možná bude znamenat i pokles ceny. Riziko vidím v možném využití těchto výsledků k možnému významnému sražení ceny při následném odkupu od drobasů. S tím může majoritář čarovat do libosti. Jistou pojistkou je to, že se tu velcí zájemci začnou přetahovat, ostatně to sám píšeš. Také je třeba se dopátrat, co ztrátu způsobilo: jestli převažují důvody, že ztráta je pro budoucí zisky, je to O.K.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie IPB

Sázkařům na partajní banku ODS...

Kdo si potom počká, ten se někdy dočká, Kozino. Pro minoritáře i drobty od stolu budou výživný. Ale dokáži pochopit, že toto je mimo perymetr génija Tvého formátu: a vůbec, máš už upletenou pomlázku?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

On si počká

Já si myslím, že je dobré se takto o titulu občas i se zajiskřením pobavit: tentokrát já jsem (byl) v pozici toho opatrníka a Tvá je role optimisty. Argumenty, které uvádíš o SU, jsou argumenty zdravého rozumu, ale polož si otázku, zda-li svět kolem se vždy řídí zdravým rozumem, natož tady věci kolem privatizací. Proč se, v konkrétním případě SU, věci už takto od samého začátku neřídili? Vždyť, jak jsem napsal někde výše, doly s elektrárnou tady už byly, jsou a doufejme, že ještě nějaký rok budou. Instituce a konkrétní osoby (jistě s tituly před a za jménem), které kolem SU rozhodovaly a konaly, tedy nemají zdravý rozum? Já si myslím, z mé naivní pozice, že nemají, ale z praktické vím, že zde nikdo nemůže říct to známé o císaři, který je nahý. Co se týče soudů (a jak uvádíš i KCP), mým závěrem z Tvého příspěvku je poznání, že Tvé zobecnění vychází z jednoho sezení u soudu, kde jsi byl jako divák a které dopadlo (nakonec ale mimosoudně) ve prospěch Tvého kamaráda. Přejme mu to. Jeden případ na zobecnění je ale dle mne málo: naopak, co já vím, tak problém je (může být) obvykle hned na počátku v tom, aby soud případ vůbec vzal k projednání. Tak se můžeš se soudem dohadovat třeba rok, jako příklad. Nu, doufejme ale v ty lepší pro nás varianty. Je dobré, že třeba právě Ty osobně věci kolem SU více sleduješ, díka za to.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

On si počká

Máš pravdu, Tvé urážky mi peníze nepřinesou a příměrem lev (tedy jako já) přece mouchy nelapá :-)) To, že zde kulantně připomínám stav, kdy zde máme stále jednu a tu samou SU která už jednou byla a ne tak dávno oceněna s výstupem 751,- Kč na akcii není přece napadání. Ocenění, které se líbí Tobě (nebo mě a v tom přece s Tebou souhlasím) není relevantní. Ani není relevantní, jak si kdo a proč oceňuje jiný doly, v tomto směru velice přeceňuješ. Žaloby, které případně chystáš, budou soudy především posuzovat z formálně právní stránky věci a to bude určitě mít Štěpánek zcela v pořádku. Obsahové stránce soudce rozumět nebude, tedy nebude rozumět ani Tvé žalobě a bude vycházet z nezpochybnitelného razítka soudního znalce. A pro Tebe konec. Ano, já doufám v korektní přístup Štěpánka, neboť zbylých akcií už moc není, ale korektnost bude měřena dle jeho měřítek, nikoli měřítek Tvých nebo mých. To je riziko této akcie, jinak firma jako taková je na naše poměry vynikající.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ

co senatoři?

Já to vidím na následující rošádu: část poslanců za ČSSD vstoupí rovnou do KSČM, zbylá část do ODS a ODS se hned, spolu s tím Doležalem, přejmenuje na ČSSD. Ostatně a jak si pamatuji, takto někteří politologové hodnotili praktická konání této prý "občansko" pravicové strany (tj. ODS) už tehdá za Klause: jsou to socani s pravicovou rétorikou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

rozhlas

Když Standa Hrošík zůstane a lidovci s union partaj odejdou, nic se neděje, jen budou doplněný nový ministři, tak aby vyhovovali tomu, kdo menšinovou vládu podrží.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

On si počká

No právě, slepejši, no právě. Odkup, v kterým byla jistě započtena také nějaká predikce budoucího vývoje, resp. o co se ten, kdo akcie prodá dnes v roce 2004, připraví proti počátku roku 2005, kdy bude uzavřeno účetnictví. Tady přece nejde, při čarování s čísly, o plus mínus padesátku nebo stovku, tak malicherný by´s slepejši neměl být. Také tam byla jistě započtena nějaká ta desetikoruna sladkého držhubného pro ty, co jim to stačí a jsou rádi, že nedostali 250,- ale právě těch asi 750,- Kč. Proto se obávám, že já se Štěpánkovou matematikou 600+100+50 (opakuji Štěpánkovou matematikou) jsem hrozbě budoucí reality blíž, než ty s ciframi výrazně nad 1.000,- Kč. Mě se to také nelíbí, ale nemohu před tím zavírat oči. Jo, a slepejš ´seš proto, že nerozeznáš ú od á: tak jak chceš potom dělat nějaký enelýzy a predykce? Cah, cháááá....
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

On si počká

Omyl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tím chceš slovy Štěpánka přece říct, že reálná hodnota akcií daná trhem (jak jinak?) byla koncem roku 2003, jak nahlížím do grafu, plus mínus někde pod hranicí 600,- Kč. Tomu tedy odpovídá i vlastní jmění společnosti. Proto vlastní jmění nikoli 1442,- Kč, ale necelých 600,- Kč. Nezapomínejme, že Štěpánkův rozběh byl získat doly s elektrárnou někde, kolem a jak si pamatuji, pouhých 250,- Kč na akcii, s velkou milostí a ještě, že dělá tomuto státu a daňovým poplatníkům velkou službu. Že ulehčí od velkýho břemene, který nikdo ani nechce. Těch 1442,- Kč, co uvádíš a jistě jsi to matematicky dobře spočítal, je přece jen účetní, jistě zcela nereálná cifra, cha, chááá. Před potřebným a nutným přeceněním, které Štěpánek už pro svý velký zaneprázdnění tehdy nestihl provést a které ale bylo jistě, svým způsobem, už započteno v posudku. Proto také nemůžeš ani k těm 600,- Kč připočítávat mechanicky těch 109,- Kč, chátrání přece pokračuje, rizika stoupají a vícenáklady s objevem stále nových a nových starých důlních děl rostou. Nakonec se v době převodu jmění zjistí, že za 3 roky nebude co těžit :-)) Já jsem znovu do SU trochu opět nastoupil, nesmíme se dát a bude to těžký nenechat se okrást: svý obrovský kvality Štěpánek přece už osvědčil, dobře šlapající firma a ještě ji dostat skoro zadarmo, ustál dokonce i tu kaňku s prašulemi pro Železnýho. To o jeho tuhosti a dobrým zakopání se svědčí dostatečně, takovej jinej dobrák z ČEZu by mu mohl závidět, ten se jen v zájmu státní firmy přihlásil někam, kam neměl, a letěl...
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie PARAMO

No snažíš se fest

Já jsem přející ostatním, firma se mi líbila a je to jen můj problém, že jsem nenašel odvahu do toho při tehdejším propadu a za daných podmínek vlízt. Tak mi tu nic nepodsouvej. To, že se obecně a po dlouhých letech pohybujeme v českých titulech v horních patrech neznamená, že náhle zapomeneme třeba na suterén a že jsou mnohé varovné pomníčky kolem. Pomníčky firem, které perpsektivu měly také. Ony ji třeba ještě mají, ale drobas je už mimo.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie PARAMO

co mne k tomu vedlo -sell

Já už se nechci do starých papírů koukat, ale co si pamatuji byla tam ještě dovoditelná možná rizika (náklady) ze sloučení s Koramem. Spekulace, že Paramo bude kýmsi zázračným oživeno mimo skupinu se mi poněkud nezdá na to, abych dovozoval, že z toho bude něco mít také drobas. Po zkušenostech. Pokud Paramo zůstane ve skupině, tak jistě lze v chemický fabrice najít věci, aby cena odkupu refektovala právě náhle zjištěná rizika a budoucí vícenáklady. Za tehdejších 500,- Kč do toho jít ano, dnes to je pro mne otazník a jistě mě mrzí, že jsem nezobal z nabídky za 490,- Kč ale chtěl jsem poptávat třeba za 484. Navíc tam byl, pokud si pamatuji, asi tehdy automat. Ten Unipetrol se mi zdála lepší volba. A zdá. Je na to víc vidět.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie PARAMO

HV-sell

Akcie se mi nějak podobně, jako viz koudy, "od stolu" zdála krátkodobě a vlastně na svém před rokem, když jsem také jako koudy studoval tehdejší výroční zprávy a ve zprávách deklarovaný výhled a rizika roku 2004 a něco dál: jenže tenkrát se ceny pohybovaly kolem 500,- Kč á kus a likvidita nula nula nic. Tak kde se stala u mne chyba, resp. co se děje, resp. kdo případně (nechci říct lhal) ve zprávách výrazně podsazoval? Fundament firma jistě má, ale za daných okolností se budoucí vývoj může pohybovat mnoha směry nehledě právě na fundament a budou se zde střetávat zájmy těch, kteří už dnes mají zájem na co nejvyšší obchodované ceně, právě kvůli odkupu, proti těm, co budou tuto cenu platit. A kdo bude platit, ten má (bude mít) dle mne navrch, tak jako v ostatních případech. To může s cenou dosti zacvičit oběma směry. Tedy i dolů. Já jsem do tohoto vlaku raději nenastoupil a šel rovnou (za tehdejší ceny) do Unipetrolu (proto mne současnost Unipetrolu na burze nechává celkem klidným).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50


 Burza Prime 15:50 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  660.00  +2.64% 
 ČEZ  948.50  -1.20% 
 ERSTE  1 338.00  +0.22% 
 GEN(NORTON)  746.01  +0.68% 
 GEVORKYAN  270.00  -0.74% 
 KB  833.00  -0.36% 
 KOFOLA  385.00  +0.52% 
 MONETA  123.80  -0.64% 
 PHOTON  24.90  -0.40% 
 PILULKA  129.00  +2.38% 
 PM  16 420.00  +0.74% 
 PRIMOCO   920.00  +1.10% 
 VIG  744.00  +0.54% 
Komodity online
 Ropa 74.05 USD 15:30   
 Zlato 2652.23 USD 15:30   
 Stříbro 31.12 USD 15:30   
 Káva 302.35 USD 15:30   
 Cukr 21.31 USD 15:30   
 Bavlna 71.05 USD 15:30   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.