Ano, souhlasím s Vámi, že ten článek je polovičatý a vlastně jen papouškuje současnou statistiku.
Podle všeho zdržují prodej elektroaut samotné automobilky, protože se potřebují vejít do nových emisních standardů platných v EU od roku 2020. Škodovka ukázala dobré auto do města a pro rozvážeče pizzy (Citigoe iV), které vyjde na nějakých 430000 Kč v základu. S dotací od státu ve výši až 250000 Kč (pro podnikatele) je toto auto levnější a praktičtější, než cokoliv na benzín.
Musíme ale počkat na příští rok, kdy se automobilky začnou předhánět, nabízet elektroauta za normální ceny (nezapomeňme, že výroba je levnější, než u benzínu). Myslím si, že tak jako já, mnoho dalších lidí čeká právě na rok 2020.
Koncept stávajících elektroaut je jen součástí evoluce. Určitě se půjde cestou vyšší efektivity elektromotorů (tedy buď menší baterie nebo větší dojezd) a snad i cestou, kterou nabízí Toyota, tj. vlastní solární články přímo v kapotáži auta (aktuální dojezd cca 15000 km je pro většinu lidí plně dostačující).